ბაიერნი მზადაა, ლევანდოვსკი გაყიდოს

ბაიერნი მზადაა, ლევანდოვსკი გაყიდოს

მიმდინარე ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე "ბარსელონას" ერთ-ერთი მთავარი სამიზნე რობერტ ლევანდოვსკია.

გერმანელი ჟურნალისტის, მარკ ბერენბეკის ინფორმაციით, "ბაიერნი" მზადაა, ვეტერანი თავდამსხმელი გაყიდოს, მაგრამ დრო გაჰყავს, რათა მისი შემცვლელი იპოვოს.

"რეკორდმაისტერი" პოლონელი ფეხბურთელის სანაცვლოდ 60 მილიონ ევროს ითხოვს, "ბარსას" კი 50 მილიონზე მეტის გადახდა არ სურს და დარწმუნებულია, რომ ტრანსფერის განსახორციელებლად ეს თანხა საკმარისი იქნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 28 ივნისი 2022 17:40
    0
    "გერმანელი ჟურნალისტის, მარკ ბერენბეკის ინფორმაციით, "ბაიერნი" მზადაა, ვეტერანი თავდამსხმელი გაყიდოს, მაგრამ დრო გაჰყავს, რათა მისი შემცვლელი იპოვოს."
    თუ მაინც უნდა გაყიდოს დრო რაღაზე გაყავთ, ეძებონ და თან ამის კონტრაქრი დახურონ. ხო გაიგეს რო აღარ არის დამრჩენი.
    Culé [?]
    #9 28 ივნისი 2022 14:29
    0
    ბოლოს სოლერს მოიყვანენ ვალენსიადან წეღან წავიკითხე 20-ლიმონზე შეთანხმდენო, მოკლედ კრიზისია გასაგებია მაგრამ გუნდიდან უკეთესს უშვებდე ნაგავს ტოვებდენრომელსაც გაცილებით მეტს უხდი და არაფერს აკეთებს პლიუს კიდე ნაგავს ამატებდე რავიცი, ლევანა კიდე ძაან დონეა პროფესიონალია და ნებისმიერ გუნდში დადებს შედეგს საკითხავია რამდენად საკმარისი იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 28 ივნისი 2022 12:16
    0
    რა ამბავია ბიჭო 50 ჭირდება გუნდს თორე რასამობ დანარჩენი პოზიციები ხო გლიჯავს და მარტო ეს გვაკლია 2 წელი მაქსიმუმია მერე მაგრად გაედება დაიმახსოვრეთ
    Culé [?]
    #7 28 ივნისი 2022 11:14
    0
    40-45 მლნ იდეალური იქნება თავის ბონუსებიანად 50
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #6 28 ივნისი 2022 09:51
    0
    ანუ ბაიერნის თავკაცი ვირიდან ჩამოვიდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 28 ივნისი 2022 03:34
    0
    40+ბონუსები იქნება იმედია და არა 50 ფიქსირებულად.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #4 28 ივნისი 2022 01:08
    2
    გერმანელი ნაბიჭვრები მეტს უბრალოდ ვერც უწოდებ. თითონაც ხომ ხვდებიან რა აფსურდზეც საუბრობენ ,პენსიონერი კაცი უნდათ 60 ად გაასაღონ
    Culé [?]
    #3 28 ივნისი 2022 00:53
    0
    ამიტომაც ამაში გადასახდელი 60 აიღონ და მცველზე ან ვინგერზე დახარჯონ, დემბელე თუ მიდი მარჯვნივ კაცი საჭიროა, თან წავიკითხე რომ ფერანი ჩავის ძირითადში უნდაო, ასე რომ მინიმუმ ისეთი კსცი გვინდა ვინც ფერანის კონკურენტი იქნება მარჯვნივ, ასევე თუ დეპაის ყიდიან, მაშინ ფერანი და ფატი იქნებიან ალბათ მარცხნივ როტაციაში,ნმარჯვნივ მოვიყვანთ ვინგერს და მარჯვნივ სკამზე კოლადო ან ტრინკაო იქნება, ან საერთოდ აბდე მოკლედ ბევრი ვარიანტია და რას ჩააცივდნენ ამ 34 წლის კაცს მაინცდამაინც
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    წევრი [?]
    #2 28 ივნისი 2022 00:51
    3
    მოდი რობერტ მოდი ბენზემას უნდა ჩაუტარო კლასი
    Culé [?]
    #1 28 ივნისი 2022 00:49
    1
    40 ან 45 მაქსიმუმ, მზად არიან ერთია მაგრამ ისეთ ფასს ადებენ რომ არცერთი ჭკუათმყოფელი არ გადაიხდის მაგდენს 34 წლის ფეხბურთელში, ეს გერმანეკები რ9მ შეაჯდებიან ვირს მოკლედ რაა😡
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.