რონალდ კუმანი: ბარსელონა წარსულით ცხოვრობს, ფეხბურთი შეიცვალა

რონალდ კუმანი: ბარსელონა წარსულით ცხოვრობს, ფეხბურთი შეიცვალა

"ბარსელონას" ლეგენდარულმა ფეხბურთელმა და ყოფილმა მწვრთნელმა, რონალდ კუმანმა ცოტა ხნის წინ Esport3-ს ინტერვიუ მისცა. ნიდერლანდელმა სპეციალისტმა კატალონიურ კლუბზეც ისაუბრა და რა თქმა უნდა, საუბარი საინტერესო გამოვიდა.

მას შემდეგ, რაც მწვრთნელი აღარ ვარ, დროს მოგზაურობასა და ოჯახს ვუთმობ. ცხოვრება მშვენიერია და "ბარსელონაში" ჩემ ყოფნასთან შედარებით, უფრო დასვენებული ვარ.

"ბარსელონაში" მუშაობის დროს ფეხბურთელები ჩემ წინააღმდეგ არასდროს ყოფილან.

ჩემი პრობლემები მაშინ დაიწყო, როდესაც პრეზიდენტი შეიცვალა. პრეზიდენტს ყოველთვის შეუძლია, მწვრთნელში ეჭვი შეიტანოს, მაგრამ ეს კლუბს შიგნით უნდა ხდებოდეს. ჩემ შემთხვევაში კი ამბები პრესაში ხვდებოდა, რაც მისი მხრიდან სერიოზული შეცდომა იყო. ძალიან რთული წელიწადნახევარი გამოვიარე.

ლევანდოვსკი დიდებული ფეხბურთელია, გოლეადორი, მაგრამ იქნება ის ასეთი 35 წლის ასაკში? მე მასში 50-60 მილიონს არ გადავიხდიდი.

ფრენკი დე იონგზე მხოლოდ ის ვიცი, რომ მას "ბარსელონაში" დარჩენა უნდა. მან რამდენიმე დღის წინ თქვა, რომ დარჩენა სურს. არ ვიცი, აპირებს თუ არა "ბარსა" მის გაყიდვას და თუ აპირებს, ამას ფულის გამო აკეთებს თუ არა. პირადად ჩემთვის ფრენკი "ბარსელონასთვის" ძალიან კარგი ფეხბურთელია.

დომინანტური თამაშის მოყვარული ვარ. როდესაც 3 ცენტრალური მცველით, სულ კი 5 მცველით თამაშობ, ვერ იტყვი, რომ ეს დაცვითი სისტემაა. ამ სისტემით 3-4 თვის განმავლობაში ჩვენ ბოლო წლების საუკეთესო ფეხბურთს ვაჩვენებდით. ამის საუკეთესო მაგალითი "ბილბაოსთან" გამართული ფინალი იყო.

"ბარსელონა" წარსულით ცხოვრობს, 4-3-3-ით, ტიკი-ტაკათი... ფეხბურთი შეიცვალა, ახლა ის უფრო სწრაფი და უფრო ფიზიკურია. წარსულით ვერ იცხოვრებ. ჩავი, ინიესტა... და მესი, რომელიც, სხვათა შორის, წამართვეს. ეს ძალიან დიდი დარტყმა იყო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 2 ივლისი 2022 12:13
    0
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: shu1987
    არის ბევრი საკითხი რასაც მართალს ბაზრობს და როგორც მწვრთნელი დიდი ვერაფერი. ის რომ ბურთის გორაობით შედეგი არ მოვა ფაქტია სულ სხვა დონეზეა ფიზმომზადება უფრო მობილური და სწრაფი გახდა ბარსაში კიდე ბებერი ბუსკეცის სჯერათ საყრდენზე მე რო შევიდე მეც გავცდები ძლივს დადის მაგის ჩაშლილი არ გაიშვას აწი და სასტავს ფრენკის გაშვება ისე უნდათ სოლერის თამაშის ყურებას თანხმდებიან.

    ციტატა: nikusha
    #სოლიდარობაალტინფოს
    #მხარდაჭერაალტინფოს
    #ჩემიმხარდაჭერაალტინფოს

    ყველა ვინც პროპაგანდას ეწევა არ აქვს რისას და მითუმეტეს რუსულ პროპაგანდას იმ ხალხის ადგილი არათუ ტელევიზიაში ქვეყანაშიც არაა, არანაირ პროპაგანდას არ მივესალმები, ალტინფო კიდე ყველაზე საშიში და გამყიდველი ხალხია, უკრაინაში რუსების მოქმედებებს რომ გაამართლებ ან ნაბიჭვარი რუსეთუმე ხარ ან არაადამიანი . აქ მხარდაჭერა ბარსელონას ვისკა ბარსა, დიდება უფალს და საქართველოს გაუმარჯოს 👌✊✊

    პროპაგანდას არავინ არ ეწევა რუსეთისას, უბრალოდ მათ არ უნდა ლგბტ თემის აქტივები და გეი აღლუმები, რასაც სრულიად ვეთანხმები. ევროპა გვაძალებს რომ თუ გინდათ კანდიდატის სტაატუსი მაშინ უნდა ჩატარდესო, და იმიტომ არ უნდათ მათ ევროპული მომავალი. რუსეთში აკრძალულია და საერთოდ მართმადიდებელი ქვეყნები არ უნდა ატარებდნენ, არადა უკრაინამ ჩაატარა და მოლდოვასაც ჩაატარებინეს იმიტომ აქვს იმ 2 ქვეყანას კანდიდატის სტატუსი

    აი შენ რასაც წერ ეგეც პროპაგანდაა ზუსტად ალტინფოელების სიტყვები, ერთი წინადადებაც არავის უნახებია რომ ევროპა მაგას ითხოვს და თუ ითხოვს იქ იმათი დედაც, ალტინფო პირდაპირ რუსული ფულით დაფინანსებული სასტავია და ისეთ რამეებს აპრავებენ უსისხლო ნაბიჭვრებია ჩემთვის, რუსეთში აკრძალული რაა და რა არა ეგ კიდე საკითხავია ყველაზე გარყვნილი და წამპალი ერია აქ მართლმადიდებლობა არაფერ შუაშია უფალმა მეძავი არ განიკითხა ვინმე უფალზე მაღლა აყენებს თავს ????
    Culé [?]
    #13 28 ივნისი 2022 21:19
    0
    ციტატა: shu1987
    არის ბევრი საკითხი რასაც მართალს ბაზრობს და როგორც მწვრთნელი დიდი ვერაფერი. ის რომ ბურთის გორაობით შედეგი არ მოვა ფაქტია სულ სხვა დონეზეა ფიზმომზადება უფრო მობილური და სწრაფი გახდა ბარსაში კიდე ბებერი ბუსკეცის სჯერათ საყრდენზე მე რო შევიდე მეც გავცდები ძლივს დადის მაგის ჩაშლილი არ გაიშვას აწი და სასტავს ფრენკის გაშვება ისე უნდათ სოლერის თამაშის ყურებას თანხმდებიან.

    ციტატა: nikusha
    #სოლიდარობაალტინფოს
    #მხარდაჭერაალტინფოს
    #ჩემიმხარდაჭერაალტინფოს

    ყველა ვინც პროპაგანდას ეწევა არ აქვს რისას და მითუმეტეს რუსულ პროპაგანდას იმ ხალხის ადგილი არათუ ტელევიზიაში ქვეყანაშიც არაა, არანაირ პროპაგანდას არ მივესალმები, ალტინფო კიდე ყველაზე საშიში და გამყიდველი ხალხია, უკრაინაში რუსების მოქმედებებს რომ გაამართლებ ან ნაბიჭვარი რუსეთუმე ხარ ან არაადამიანი . აქ მხარდაჭერა ბარსელონას ვისკა ბარსა, დიდება უფალს და საქართველოს გაუმარჯოს 👌✊✊

    პროპაგანდას არავინ არ ეწევა რუსეთისას, უბრალოდ მათ არ უნდა ლგბტ თემის აქტივები და გეი აღლუმები, რასაც სრულიად ვეთანხმები. ევროპა გვაძალებს რომ თუ გინდათ კანდიდატის სტაატუსი მაშინ უნდა ჩატარდესო, და იმიტომ არ უნდათ მათ ევროპული მომავალი. რუსეთში აკრძალულია და საერთოდ მართმადიდებელი ქვეყნები არ უნდა ატარებდნენ, არადა უკრაინამ ჩაატარა და მოლდოვასაც ჩაატარებინეს იმიტომ აქვს იმ 2 ქვეყანას კანდიდატის სტატუსი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 28 ივნისი 2022 20:19
    0
    სიტყვით გენიოსია, საქმით არა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 28 ივნისი 2022 17:48
    0
    აი მესი რო წაგართვეს მაშინ რო შენით წასულიყავი ჩემში დიდ პატივისცემას გამოწვევდი, და სამუდამოდ გაღიარებდი. ეხლა კი ამ ბაზრობით უბრალოდ შენს უვარგისობას აპრავებ.
    Culé [?]
    #10 28 ივნისი 2022 14:37
    0
    არის ბევრი საკითხი რასაც მართალს ბაზრობს და როგორც მწვრთნელი დიდი ვერაფერი. ის რომ ბურთის გორაობით შედეგი არ მოვა ფაქტია სულ სხვა დონეზეა ფიზმომზადება უფრო მობილური და სწრაფი გახდა ბარსაში კიდე ბებერი ბუსკეცის სჯერათ საყრდენზე მე რო შევიდე მეც გავცდები ძლივს დადის მაგის ჩაშლილი არ გაიშვას აწი და სასტავს ფრენკის გაშვება ისე უნდათ სოლერის თამაშის ყურებას თანხმდებიან.

    ციტატა: nikusha
    #სოლიდარობაალტინფოს
    #მხარდაჭერაალტინფოს
    #ჩემიმხარდაჭერაალტინფოს

    ყველა ვინც პროპაგანდას ეწევა არ აქვს რისას და მითუმეტეს რუსულ პროპაგანდას იმ ხალხის ადგილი არათუ ტელევიზიაში ქვეყანაშიც არაა, არანაირ პროპაგანდას არ მივესალმები, ალტინფო კიდე ყველაზე საშიში და გამყიდველი ხალხია, უკრაინაში რუსების მოქმედებებს რომ გაამართლებ ან ნაბიჭვარი რუსეთუმე ხარ ან არაადამიანი . აქ მხარდაჭერა ბარსელონას ვისკა ბარსა, დიდება უფალს და საქართველოს გაუმარჯოს 👌✊✊
    Culé [?]
    #9 28 ივნისი 2022 11:09
    0
    #სოლიდარობაალტინფოს
    #მხარდაჭერაალტინფოს
    #ჩემიმხარდაჭერაალტინფოს
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 28 ივნისი 2022 03:32
    2
    ნეტა რა ფეხბურთელიც იყო იმის მეხუთედი მწვრთნელი გამოსულიყო ამისგან
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #7 28 ივნისი 2022 01:03
    4
    ისე მეც მაგ აზრზე ვარ და ვეთანხმები რო მაგ სტილმა თავისი მოჭამა,,,ლუის ენრიკეს პირველი სეზონის ფეხბურთი იყო თანამედროვე ფეხბურთი იმენა,,,უფრო სწორედ ტიკი ტაკა ყველაზე იდეალურია რაც კი რამე შეილება არსებობდეს მარა მაგ სტილს სჭირდება უმაღლესი დონის დაცვა და ნახევარდაცვა,,შეტევაც რათქმაუნდა მარა უფრო ნახევარდაცვა,,,,ფეხბურთი შეიცვალა და ფიზიკას სირბილს უფრო დიდი როლი აქვს,,
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 28 ივნისი 2022 00:49
    2
    ხო რონალდ შენ განავითარე ბარსელონა აგვაყვავე და ვერ გაგვიგია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 28 ივნისი 2022 00:46
    5
    ამას ის კაცი ამბობს,რომელმაც ტიკი-ტაკას ნაცვლად ინტერვიუს დროს ტაკი-ტაკი თქვა თუ რაღაც მსგავსი?წადი ძმაო ჰოლანდიის ნაკრებს მიხედე რა.ლეგენდა ხარ და ლეგენდად დარჩი.4-3-3 და ტიკი-ტაკა კიდე ბარსას იდენტობაა და არსებობის ბოლომდე იქნება.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #4 28 ივნისი 2022 00:39
    3
    და რატო აგინებს ამ კაცს ვერ ვხვდები, რა თქვა ახლა ამან ისეთი? კი საფეხბურთო ხედვა ნაღდად არ უვარგა და არც მწვრთნელად ვარგა მაგრამ გუნდის ლეგენდაა და მეტ ოატივისცემას იმსახურებს, იმაში კი მართალია რომ ლევანაში დიდი ფულის გასროლა სისულელეა, და იმაშიც რომ 4-3-3 ტაქტიკას არ უნდა მივაკვდეთ, 3-4-3 უფრო მოუხდებოდა ამ გუნდს ჩემი აზრით, მაგ შემთხვევაში ფრენკის გაყიდვაც არ იყქება საჭირო რადგან 2 საყრდენიან სქემაში ითამაშებს, თან კრისტენსენი გვყავს რომელიც მაგ სქემაში ჯდება, ასევე ვჩალიჩობთ კუნდეზე რაც ავტომატურად ნიშნავს რომ ტაქტიკას შეცვლის ჩავი, ოფონდ კუმანი რომ 5 მცველით თამაშობდა ისე არა, ფლანგის მცველების თაცვლად მარჯვენა და მარცხენა ნახევარმცველებით, რავი ჩავი ასე თამაშობდა კატარში და ყველაფერს იგებდა, კი ცუდი მაგალითია მაგრამ მაინც ეგრე ვფიქრობ რომ უკეთესია

    მაგრამ საბოლოოდ მართლა სისულელე გამოუვიდა,ეგ ტიკი-ტაკა არის ის რაც იდენტობას გვინარჩუნებს, ეგ არის ბარსელონური და ეგაა ბარსას ფილოსოფია, არაა საჭირო ფეხბურთელი ორ მეტრიანი იყოს და ბოდიბილდერის ტაზე იყოს, მთავარია ტექნიკა, ინტელექტი, პასები , გოლის ალღო და ასე შემდეგ, კი ფეხბურთი უფრო ფიზიკური გახდა მაგრამ ბარსას ფილოსოფია უკანასკნელია რაც უნდა შეიცვალოს❤💙
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #3 28 ივნისი 2022 00:22
    4
    მოდი გაა*ვი რა საბოლოოდ. არავინ გზღუდავდა შენ მწვრთნელობისას, ფული არ იყო მაგ დროს მარა რესურსი თავიდან ბევრისთვის სანატრელი გქონდა რომ გამოგეყენებინა. სუარესი შენი ხელით გააგდე და მერე ბრაიტვეიტით დაიწყე ჩალიჩი, გრიზმანი შენ ვერ გამოიყენე, დემბელე შენ ვერ გამოიყენე, ტრინკაუ დაალპე, ბუსკეცი ლუჩოსთან დაფრინავდა შენთან ჩასვრილი იყო, მესი გყავდა ერთი გუნდში და ბოლოს ტიპი მცველი-ნახევარმცველი-შემტევი ყველაფერი იყო, ვერცერთი მნიშვნელოვანი თამაში ვერ მოიგე, გუნდი მენტალურად ფსკერიდან სამარეში ჩაიყვანე, უაზრო გამოხტომებზე აღარაფერს ვამბობ. იმასაც ხო ვერ იტყვის ვარსკვლავებთან მიჭირს მუშაობა ჩემით რო ავაწყობ გუნდს მიმიშვითო, გასულ სეზონში აღარ "გიშლიდნენ" ვარსკვლავები ხელს, მოგიყვანეს ნახევარი ჰოლანდია ფაქტირად და რა?! ლა ლიგაში მეცხრე აგილი და ლიგაზე გარანტირებული გავარდნა დაუტოვე ჩავის😤 ამის მერე თუ კიდე ხმა აქ ამ ბო*ს ამოსაღები ამიხსენით. და კიდე ტიკი-ტაკა დამიწუნა ბიჭმა😂 ნელ-ნელა ინადგურებს რა სახელიც ფეხბურთელობის დროს მოიხვეჭა
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    გულშემატკივარი [?]
    #2 28 ივნისი 2022 00:17
    0
    ერთი ეს არის მწვრთვნელი და მეორე ფრენკი დე იონგი ბუსკეცის შემცვლელი. შეგილაგეთ ორივეს შესალაგებელში შეულაგაბელი თქვე უჯიშოებო.
    Culé [?]
    #1 28 ივნისი 2022 00:10
    0
    ამას რაუნდა პრ..ის გაპრავებას რა ხერხით არ ცდილობს ეს პიტალო ბიძია