ჟიულ კუნდეს ფასი 80 მილიონ ევრომდე გაიზრდება

ჟიულ კუნდეს ფასი 80 მილიონ ევრომდე გაიზრდება

მიმდინარე ზაფხულში "ბარსელონას" ერთ-ერთი სატრანსფერო სამიზნე ჟიულ კუნდეა, მაგრამ მისი შეძენა მარტივი არ იქნება. 

Sport-ის ინფორმაციით, ამ მომენტისთვის, "სევილიას" ფრანგის სანაცვლოდ 65 მილიონი ევრო სურს, მაგრამ, 5 ივლისიდან ფეხბურთელის კონტრაქტში 80-მილიონიანი გამოსასყიდი პუნქტი გააქტიურდება, რის შემდეგაც ანდალუსიელები სწორედ ამ თანხას მოითხოვენ.

ამავე წყაროს ცნობით, "ბარსა" მატიას დე ლიხტის ტრანსფერს გამორიცხავს, რადგან მისი ღირებულება 100 მილიონი ევრო იქნება და თანაც, ახალგაზრდა მცველს მაღალი ხელფასი აქვს. ნიდერლანდელი ლონდონის "ჩელსის" რადარზეა, რის გამოც კუნდე მათთვის პრიორიტეტი აღარაა, ეს კი კატალონიურ კლუბს ხელს უწყობს, მაგრამ ფრანგის გაფორმება მაინც რთულია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 28 ივნისი 2022 20:25
    0
    თუ ფეხბურთელის გამოსასყიდი თანხა ვთქვათ 500 მილიონია, გუნდმა რა, ის თანხა უნდა მოითხოვოს?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 28 ივნისი 2022 17:56
    0
    ენამ არ მიყივლოს და უკვე მეეჭვება ლაპორტამ ვინმე სერიოზული ფეხბურთელი მოიყვანოს. ჯერ დემბელესთან ასე თავის დამცირება გაგონილა?
    გულშემატკივარი [?]
    #12 28 ივნისი 2022 12:16
    0
    80 მილიონი არა კიდე.დ .აგარი საგიჟეთია ამ სატრანსფერო ბაზარზე რამე ზღვარი თუ არ დაწესდა ისე ყველაფერი უარესობისკენ შეიცვლება ისევ
    Culé [?]
    #11 28 ივნისი 2022 02:10
    0
    აუუ შენიჭირიმე რა კარგად შეინახეთ რაა 80 მილიონი კუნდეში არის სიგიჟე.
    Culé [?]
    #10 28 ივნისი 2022 01:01
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: basa7
    ციტატა: totti10
    სადაა ის ხალხი მოციადოს ცოტახანიო , თუ ბარსა უნდაო აჰა ბატონო, ახლა წავა ამაზე 3 ჯერ უფრო ძLიერი ომი რომ ორგორმე ივლისამდე გაიფორმონ და სულ მაგრად ახატია სევილიას და მონჩის რა უნდ აბარსელონას ამას ან ამ კვირაშI გაუშვებენ ჩელსიში ან ბარსელონას მოუწევს 80 ად ყიდვა, მაგრმა სადაა ეგ 80 მილიონი როცა კლუბი უფასო კაცსაც ვერ არეგისტრირებ, ასე როცა ფიქრობ რეალის ფანი ხარ, მადრიდისტა ხარ და არ გესმის ფეხბურთი 5 წლის წინ დავწერე როდესაც დაიწყეს უაზრო ტრანფერები და გაბუქებული ხლეფასები ეს ძალიან დიდ ზარალს გამოიწვევსთქო და არ გსმის ფეხბურთიო რამდენსაც მინდა იმდენს მივცემო აჰა თუ ა რმესმის და გმაოჩნდ ავისაც არ ესმის, ეგრე არაა ნინიას ბაღი არაა რასაცმ ინდა ვიზამ. გუნდს აქვს მილიარდ ნახევარი ვალი რა ლევანა რა კუნდე ან რა მითუმეტეს ბერნარდო, რეალობა არის ეს სანამ არ გაიყიდება ხალხი და არ გაუშვებენ იმათ ვისაც დედა... მაღალი ხელფასი აქვს მანამდე კესისაც ვერ დაარეგისტრირებენ, აქ კიდე შემადგნელობ ებს წერთ ლევანდოლსკი რაფინია კუნდე კულიბალი ბერნარდოო, და ასევე წერთ დე იონგიც უნდა შეიანრჩIნონო ამათ საიდან ყიდულობენ ერთი?

    კაცო შენ არ კითხულობ რა წერია? : ,, ნიდერლანდელი ლონდონის "ჩელსის" რადარზეა, რის გამოც კუნდე მათთვის პრიორიტეტი აღარაა, ეს კი კატალონიურ კლუბს ხელს უწყობს, მაგრამ ფრანგის გაფორმება მაინც რთულია."-- ანუ ჩელსის არ უნდაო კუნდე , არაო. დე ლიხტი უნდა დე ლიხტიო..... ვაააა:)))))))))))))


    იცი რამდენი რამე იწერება? და შენ თუ მარტო ბარსა მაინაზე კითხულობ სიახლე სარ ვიცი 3 დღის წინ დავწერე ლევანაზე 60 აფასებს ბაიერნითქო და გუშინ დადეს აქ ეგ სტატია, ეე წაიკითხე უცხოური საიტეიბ რას წერენ რეები იწერება და ნახავ :) ეგ შენი დე ლიგტი ვიზეც ამბობ იუვემ უარი თქვა რასაც ჩელსი სტავაზობს ან 80 მილიონი პირდაპირ ან კარგადო ჩლსი კიდე ვერნერი 40 მილიონს აძLევს და უარი თხრეს, წადი უცხოური სიახლეები ნახე

    მაგათი კითხვა დიდი ხნის წინ მივატოვე და შენც გირჩევ ყველაფერს ნუ წაიკითხავ რაც უცხოურ პრესაში იწერება თორე შეიძლება გადადგე კაცი ჭკუიდან. დაჟე აქ უფრო ბევრად გაფილტრული ინფორმაცია იდება ვიდრე მანდ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 28 ივნისი 2022 00:18
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: basa7
    ციტატა: totti10
    სადაა ის ხალხი მოციადოს ცოტახანიო , თუ ბარსა უნდაო აჰა ბატონო, ახლა წავა ამაზე 3 ჯერ უფრო ძLიერი ომი რომ ორგორმე ივლისამდე გაიფორმონ და სულ მაგრად ახატია სევილიას და მონჩის რა უნდ აბარსელონას ამას ან ამ კვირაშI გაუშვებენ ჩელსიში ან ბარსელონას მოუწევს 80 ად ყიდვა, მაგრმა სადაა ეგ 80 მილიონი როცა კლუბი უფასო კაცსაც ვერ არეგისტრირებ, ასე როცა ფიქრობ რეალის ფანი ხარ, მადრიდისტა ხარ და არ გესმის ფეხბურთი 5 წლის წინ დავწერე როდესაც დაიწყეს უაზრო ტრანფერები და გაბუქებული ხლეფასები ეს ძალიან დიდ ზარალს გამოიწვევსთქო და არ გსმის ფეხბურთიო რამდენსაც მინდა იმდენს მივცემო აჰა თუ ა რმესმის და გმაოჩნდ ავისაც არ ესმის, ეგრე არაა ნინიას ბაღი არაა რასაცმ ინდა ვიზამ. გუნდს აქვს მილიარდ ნახევარი ვალი რა ლევანა რა კუნდე ან რა მითუმეტეს ბერნარდო, რეალობა არის ეს სანამ არ გაიყიდება ხალხი და არ გაუშვებენ იმათ ვისაც დედა... მაღალი ხელფასი აქვს მანამდე კესისაც ვერ დაარეგისტრირებენ, აქ კიდე შემადგნელობ ებს წერთ ლევანდოლსკი რაფინია კუნდე კულიბალი ბერნარდოო, და ასევე წერთ დე იონგიც უნდა შეიანრჩIნონო ამათ საიდან ყიდულობენ ერთი?

    კაცო შენ არ კითხულობ რა წერია? : ,, ნიდერლანდელი ლონდონის "ჩელსის" რადარზეა, რის გამოც კუნდე მათთვის პრიორიტეტი აღარაა, ეს კი კატალონიურ კლუბს ხელს უწყობს, მაგრამ ფრანგის გაფორმება მაინც რთულია."-- ანუ ჩელსის არ უნდაო კუნდე , არაო. დე ლიხტი უნდა დე ლიხტიო..... ვაააა:)))))))))))))


    იცი რამდენი რამე იწერება? და შენ თუ მარტო ბარსა მაინაზე კითხულობ სიახლე სარ ვიცი 3 დღის წინ დავწერე ლევანაზე 60 აფასებს ბაიერნითქო და გუშინ დადეს აქ ეგ სტატია, ეე წაიკითხე უცხოური საიტეიბ რას წერენ რეები იწერება და ნახავ :) ეგ შენი დე ლიგტი ვიზეც ამბობ იუვემ უარი თქვა რასაც ჩელსი სტავაზობს ან 80 მილიონი პირდაპირ ან კარგადო ჩლსი კიდე ვერნერი 40 მილიონს აძLევს და უარი თხრეს, წადი უცხოური სიახლეები ნახე

    Fabricio romano, 99% ყოველთვის სიმართლეს წერს,მაგაზე სანდო არცერთი წყარო არაა, სანამ ეგ არ დაწერს იქამდე არაფერი დაიჯერება არცერთი წყაროსგან, მედია გაფუჭებულია და ათას სისულელეებს წერენ, იმათმა ვაფშე მაგუაუერში ცვლიდნენ ფრენკისო და დაჟე მანჩესტერს არ აწყობდაო😂
    ფანი [?]
    #8 28 ივნისი 2022 00:02
    0
    ხოდა როცა ფული არ გაქვს , ისე უნდა მოიქცე , როგორც ბენფიკა , სევილია , დორტმუნდი და სხვა საშუალო კალიბრის ევროპული კლუბები იქცევიან , უნდა ეძებო ტალანტები და არა ერთსეზონიანი ხალხი , ამოჩემების გარეშე , ისედაც 3-4 სეზონია გუნდი გუნდს არ გავს , თუმცა ფაქტია , სხვა გამოსავალი არ არის , თანაც მუშაობს ეგ სქემა ; გავი , პედრი , ფატი , ხოდა დაამატე კიდევ ყველა პოზიციაზე მასეთი ტალანტები და ორ წელიწადში მონსტრი გვეყოლება . ჩვენ რა ვაკეთეთ , ბრაითა , ლუკი , ტრაორე და რა ვიცი კიდევ . თუ კუნდეს ვერ ყიდულობ , მაშინ ლისანდრო მარტინესი ან გასტონ ავილა , თუ არადა , გაყიდვა არ ასცდება კლუბს როგორც ჩანს , ნაწილ-ნაწილ თუ ერთიანად , ეგ უკვე შეთანხმების ამბავია .
    Culé [?]
    #7 27 ივნისი 2022 23:18
    0
    ციტატა: totti10
    სადაა ის ხალხი მოციადოს ცოტახანიო , თუ ბარსა უნდაო აჰა ბატონო, ახლა წავა ამაზე 3 ჯერ უფრო ძLიერი ომი რომ ორგორმე ივლისამდე გაიფორმონ და სულ მაგრად ახატია სევილიას და მონჩის რა უნდ აბარსელონას ამას ან ამ კვირაშI გაუშვებენ ჩელსიში ან ბარსელონას მოუწევს 80 ად ყიდვა, მაგრმა სადაა ეგ 80 მილიონი როცა კლუბი უფასო კაცსაც ვერ არეგისტრირებ, ასე როცა ფიქრობ რეალის ფანი ხარ, მადრიდისტა ხარ და არ გესმის ფეხბურთი 5 წლის წინ დავწერე როდესაც დაიწყეს უაზრო ტრანფერები და გაბუქებული ხლეფასები ეს ძალიან დიდ ზარალს გამოიწვევსთქო და არ გსმის ფეხბურთიო რამდენსაც მინდა იმდენს მივცემო აჰა თუ ა რმესმის და გმაოჩნდ ავისაც არ ესმის, ეგრე არაა ნინიას ბაღი არაა რასაცმ ინდა ვიზამ. გუნდს აქვს მილიარდ ნახევარი ვალი რა ლევანა რა კუნდე ან რა მითუმეტეს ბერნარდო, რეალობა არის ეს სანამ არ გაიყიდება ხალხი და არ გაუშვებენ იმათ ვისაც დედა... მაღალი ხელფასი აქვს მანამდე კესისაც ვერ დაარეგისტრირებენ, აქ კიდე შემადგნელობ ებს წერთ ლევანდოლსკი რაფინია კუნდე კულიბალი ბერნარდოო, და ასევე წერთ დე იონგიც უნდა შეიანრჩIნონო ამათ საიდან ყიდულობენ ერთი?

    კაცო შენ არ კითხულობ რა წერია? : ,, ნიდერლანდელი ლონდონის "ჩელსის" რადარზეა, რის გამოც კუნდე მათთვის პრიორიტეტი აღარაა, ეს კი კატალონიურ კლუბს ხელს უწყობს, მაგრამ ფრანგის გაფორმება მაინც რთულია."-- ანუ ჩელსის არ უნდაო კუნდე , არაო. დე ლიხტი უნდა დე ლიხტიო..... ვაააა:)))))))))))))
    ფანი [?]
    #6 27 ივნისი 2022 23:16
    0
    მალე გააჯმეინონ სლეიონგს დემბელეს ლანგლეს უმტიტს და ამოისუნთქავს გუნდი, ნახევარი ზაფხული გადის და ერთი ხეირიანი საქმე ვერ გააკეთეს ამ ჩლუნგებმა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 27 ივნისი 2022 22:45
    0
    მოიყვანენ კულიბალის
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #4 27 ივნისი 2022 21:59
    0
    ციტატა: XOMERIKI1984
    5 თვის წინ დავწერე ერთადერთი გამოსავალი არსებობს: გაყიდვა გუნდის! მორჩა!!!! ისედაც ყიდიან ნაწილ ნაწილ!

    ხომარა ერთი პიროვნების ხოარარი არა კლუბი,რანაირად უნდა გაიყიდოს
    გულშემატკივარი [?]
    #3 27 ივნისი 2022 21:45
    0
    80 არა 180, ძაან ბევრია, ბოტმანი ეყიდათ რავი არავიზე ნაკლები არ არი და 37 ად წაიყვანა ნიუკასლმა, თუარადა 30 ად დაითრიონ კულიბალი, 80 ძაან ძვირია ამაში როცა ამდენი პოზიცია გასაძლიერებელია.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 27 ივნისი 2022 21:42
    1
    5 თვის წინ დავწერე ერთადერთი გამოსავალი არსებობს: გაყიდვა გუნდის! მორჩა!!!! ისედაც ყიდიან ნაწილ ნაწილ!
    Culé [?]
    #1 27 ივნისი 2022 21:40
    1
    მაშინ კულიბალი დაიდოს
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა