2 არჩევანი დემბელეს: კონტრაქტის გახანგრძლივება ან უკლუბოდ დარჩენა

2 არჩევანი დემბელეს: კონტრაქტის გახანგრძლივება ან უკლუბოდ დარჩენა

გავრცელებული ცნობებით, უსმან დემბელეს მომავალი ძალიან მალე გადაწყდება - მომავალ საათებში ან დღეებში უკვე ყველაფერი გვეცოდინება.

ინგლისსა და ამერიკაში მომუშავე ჟურნალისტის, ბენ ჯეიკობსის ინფორმაციით, "ბარსელონა" დარწმუნებულია, რომ ფრანგი შემტევი გუნდში დარჩება, რადგან "ჩელსის" მასთან შეთანხმება არასდროს ჰქონია, შეთავაზება არც "ლივერპულს" გაუკეთებია და "პარი სენ-ჟერმენის" მხრიდანაც არანაირი ინტერესი არ ჩანს. შესაბამისად, თუ მომდევნო 24 საათში არაფერი შეიცვალა, უსმანს "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებში დარჩენა მოუწევს.

სიტუაცია კვლავ იგივეა: 25 წლის ფეხბურთელმა საკუთარი მომავალი 48 საათში უნდა გადაწყვიტოს. "ჩელსის" დაინტერესება რეალურია, მაგრამ ლონდონელები მისი მოთხოვნების დაკმაყოფილებას არ აპირებენ. თუ ინგლისური კლუბი ოფიციალურ შეთავაზებას გააკეთებს, ის "ბლაუგრანას" შეთავაზებაზე უკეთესი იქნება, მაგრამ ამ მომენტისთვის, დემბელეს მხოლოდ ორი არჩევანი აქვს; კატალონიელებთან კონტრაქტის გახანგრძლივება ან უკლუბოდ დარჩენა.

ჟერარ რომეროს თქმით, დეკემბერში "ბარსელონა" ფრანგს ანაზღაურების სახით, წლიურად, 7.5 მილიონ ევროს (+3.5 მილიონი ბონუსები) სთავაზობდა, განახლებული შეთავაზება კი 6 მილიონ ევროს (+1.5 მილიონი ბონუსები) ითვალისწინებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 28 ივნისი 2022 19:51
    0
    ციტატა: rivaldo80
    ტიპი კიდე ფიქრობს 6 მილიონს სთავაზობენ რაც ძალიან ბევრია ამისთვის.ლაპო ჭკვიანია ამას ზამთარში ან ზაფხულში გაყიდის.

    ახლა უფასოდ არ უნდა არავის და ზამთარში ამაში ფულს ვინ გადაიხდის?!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 28 ივნისი 2022 18:11
    0
    "2 არჩევანი დემბელეს: კონტრაქტის გახანგრძლივება ან უკლუბოდ დარჩენა"
    როგორც ერთ ქართულ კომედიაშია ნათქვამი: ან ეს ჩემი ცოლი გახდება ან უცოლოდ მოვკვდებიო! ხო გახსოვთ რა ეუბნება ჩაფსკვნილი მეგობარი: "ნამდვილად უცოლოდ მოგიწევს სიკვდილიო" აქაც ეგ ვარიანტია თუ ეს და ამის აგენტი აზრზე ვერ მოვლენ: "ნამდვილად უკლუბოდ მოუწევს დარჩენა"
    ფანი [?]
    #14 27 ივნისი 2022 23:18
    0
    რატომ ხდება ასეთი, ქათმის ტვინის მყოფებზე ზღვა ინფორმაცია?ბარსაა თუ საქათმე? გააჯმევინეთ საერთოდ! სხვა შესაბამისად ჭკუას ისწავლის!
    გულშემატკივარი [?]
    #13 27 ივნისი 2022 23:13
    0
    მეტი არც ეკუთვნის და საერთოდ ეს როგორ ითხოვდა 40 მილიონს ხომ არ აჟრიალებს. ოდნავაც არ დამწყდება გული თუ წავა პირიქოთ თუ არა. ამ კაცმა სისხლი გამიშრო. ჯერ რა ნამუსიდ იმუქრებოდა დ ე მ ბ ე ლ ე თუ მეტს არ გადამიხდით წავალო.
    --------------------
    •Barca forever•
    ფანი [?]
    #12 27 ივნისი 2022 22:45
    0
    ტვინი მოტ.ნა დემბელემ თუ რჩები დარჩი თუ არა და გააჯვი
    Culé [?]
    #11 27 ივნისი 2022 21:12
    0
    ტიპი კიდე ფიქრობს 6 მილიონს სთავაზობენ რაც ძალიან ბევრია ამისთვის.ლაპო ჭკვიანია ამას ზამთარში ან ზაფხულში გაყიდის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 27 ივნისი 2022 20:55
    0
    ეს ჩემის ტრულაილა ბარსაში ვარსკვლავის სტატუსით მოვიდა და ხელფასიც ვარსკვლავური ქონდა და ახლა საკუთარ თავს კითხოს რა გააკეთა ბარსასთვის ისეთი რო ოც მილიონამდე ქონდეს. ეს ტრაწიანი ისედაც გაუბედურებულ გუნდს მოთხოვნებს რომ წაუყენეს მისი მხრიდან უმადურობა და მეტი არაფერი კიდევ კარგი ახლა სხვა მოცემულობა და უპირატესობა გუნდს აქ და არა ამ გამოშტერებულს...
    ფანი [?]
    #9 27 ივნისი 2022 20:49
    0
    სარი უთხრია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 27 ივნისი 2022 20:18
    0
    6 მილიონი უუკვე მისაღებია, ან დათანხმდეს და ან უკვე ჩვენი პრობლემა აღარაა
    Culé [?]
    #7 27 ივნისი 2022 20:17
    0
    ძაან კაი ხელფასია, ზუსტად მისი დონის შესაფერისი...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 27 ივნისი 2022 20:07
    1
    ამდენი პ@ოჭობით საბოლოოდ შერჩა სამში გრძელი.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #5 27 ივნისი 2022 19:47
    0
    თუ ვიცოდეე ამხელა ხელფასს რაში იღებს რა🤣 ტიპი ჩვეულებრივი საკალბასე ხორციაა იმენა ზეიკიძის საკალბასეშიც არ ივარგებს ეს პატრონ გაციებული რაა 🤣ამის მომთრევს მოუდღან გულით საყვარელი ტიპი კიბოს გაგიჩენსსს აიი რამდენიიი წელიაააა ვუცდით, ვუცდით იქნებ ახლა ქნას რამე თქო და ჩემიფეხები დდდ სულ ერთი და იგივე ხდება დდ ტრავმას როგორც კი მოიშუშებს 2-3 თამაშს ითამაშებს და მერე ლაზარეთში გდიაა დდ თან არც ინდომებს ტიპი
    მოკლედ გააჯმევინეთ რა
    Culé [?]
    #4 27 ივნისი 2022 19:43
    2
    ღირსია
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #3 27 ივნისი 2022 19:14
    3
    ამ სირთავას კიდე გონია რომ ძაან მაგარია და იქეთ შეეხვეწება ვინმე ფუ ამის იმბეცილი დედაც.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 27 ივნისი 2022 19:04
    3
    გაასხმევინეთ ამ კლოუნა გუნდიდან ასწავლეთ ჭკუა თორე მერე სხვაც მოინდომებს ამ მაიმუნობებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 27 ივნისი 2022 18:42
    12
    ძალიან კარგი, კიდევ დაუკლონ ამ ღორს მომინდომა მბაპეს და ჰოლანდის დონის ხელფასები.
    არ უნდა კი არა შეიხვეწება ყველამ ისწავლა ჭკუა, ვის რათ უნდა ესეთი უტვინო და უინტელექტო. აი ვნახავთ თუ ვინმე ამას დაელაპარაკება საერთოდ კონტრაქტზე.