ანხელ დი მარიამ იუვენტუსში გადასვლა გადაწყვიტა

ანხელ დი მარიამ იუვენტუსში გადასვლა გადაწყვიტა

ანხელ დი მარია "ბარსელონას" ლოდინით დაიღალა და მან არჩევანი "იუვენტუსის" სასარგებლოდ გააკეთა. ამ ინფორმაციას იტალიურ La Gazzetta dello Sport-ზე დაყრდნობით ესპანური Mundo Deportivo ავრცელებს.

ცნობილია, რომ აქამდე დი მარიას პრიორიტეტი ესპანეთში, კონკრეტულად კი "ბარსელონაში" თამაში იყო. არგენტინელს სურდა, კატალონიელებს დალოდებოდა და თუ მათგანს უარს მიიღებდა, "იუვენტუსში" გადასვლაზე თანხმობა ამის შემდეგ ეთქვა.

იტალიური მედიის ცნობით, ვინაიდან "ბარსადან" არაფერი ისმის, 34 წლის ფეხბურთელმა გადაწყვიტა, კარიერა "იუვენტუსში" განაგრძოს. მხარეებს შორის თითქმის ყველაფერი შეთანხმებულია და გასარკვევი მცირე დეტალებიღა დარჩა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 28 ივნისი 2022 00:23
    0
    აი ასე ხდება, როცა ტყუილ ფანტაზიებზე გინდა საკუთრი ავტორიტეტის ამაღლება.
    არაფრით არ შეიძლებოდა უფასო დი მარიას დაკარგვა.
    ვერავისაც ვერ იყიდის და კლუბი ისებ დარჩება მძორების ჯოგის ამარა.
    მაგარი გაბრაზებული ვარ.....
    Culé [?]
    #11 27 ივნისი 2022 20:34
    0
    http://halamadrid.ge/index.php?newsid=77806
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 27 ივნისი 2022 16:21
    0
    ციტატა: Davita
    ეს ლაპორტა ისეთი ღლეა რომ უფასო დიმარია დაკარგა და მოგვიწევს კიდე მთელი სეზო ი უკლასო სლეების ყურება და ნერვებისთხრა

    სწორედაც რო? სად დემბელეს ფაფხური და სად ამის ლამაზი გასვლები თუ ბურთის მეკარის თავზე გადაგდებები. კიდევ მოვიგონებთ ამას დემბელე რო დაგვაწყვიტავს ნერვებს. არვიცი რა ჭირს ჩავის.
    Culé [?]
    #9 27 ივნისი 2022 14:06
    0
    ამის მადრიდისტა ახვარი დედაც არავის გაერჭოს , ბარსამ თუ მომავალი უნდა ააშენოს და შექმნას დიმკა არც არაფრად ჭირდებოდა და არც ჭირდება ესეც არ იყოს კარიერის და ფორმის პიკში. არ უნდა სახვეწარი არაფერია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 27 ივნისი 2022 12:31
    0
    ლაპორტა ძაან მაღიზიანებს უკვე აი ძაან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #7 27 ივნისი 2022 12:10
    0
    ადრე დავწერე და ვეხლაც ვიმეორებ...ასეთ ბარსაში,არც ერთი თავმოყვარე ფეხბურთელი არ გადმოვა,მით უმეტეს არგენტინელი. როგორ წარმოგიდგენიათ მესის გაგდების შემდგომ არგენტინელის ამ ბარსაში მოსვლა,თანაც ნაკრების წევრის.
    პრესაში იწერება,რომ მესის მისვლით პსჟ-ემ,დაახლოებით 700 მილიონი ევრო მოგება მიიღო და მესი გახდა პსჟ-საფრანგეთის პირველი ფეხბურთელი, ვისი მასისური მილიონზე მეტმა ადამიანმა შეიძინა.
    ფანი [?]
    #6 27 ივნისი 2022 01:54
    1
    "მე ის თამრო აღარ ვარო" -გაგიგიათ ალბად! მგონი ის ლაპორტა აღარაა
    ფანი [?]
    #5 27 ივნისი 2022 00:59
    4
    ეს ლაპორტა ისეთი ღლეა რომ უფასო დიმარია დაკარგა და მოგვიწევს კიდე მთელი სეზო ი უკლასო სლეების ყურება და ნერვებისთხრა
    ფანი [?]
    #4 27 ივნისი 2022 00:00
    0
    მშვენიერია
    Culé [?]
    #3 26 ივნისი 2022 23:51
    1
    კარგადაც მოქცელულა, აბა სანამ აქ დემბელე გადაწყვეტილებას მიიღებს მაგის ლოდინში კი მიიყვანდა ალყერნატივას იუვე უკვე, ოხ დემბელე შენი იმბეცილი თავი გახმა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 26 ივნისი 2022 23:34
    0
    დემბელე აი რისი ღირსია უბრალოდ. თუ მიდი წადი შე ორივე ფეხ მო@@@ულო და თუ რჩები თქვი ეგეც დროზე. ახლა რო აიბარგოს იდეალური შენცვლელი თან უფასოდ, უკვე გაშვებული გვყავს ხელიდან. მაგარი ჩა@ლახია და არ იმსახურებს აქ დარჩენას ჩავის რა გეგმაშიც უნდა შედიოდეს.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #1 26 ივნისი 2022 23:26
    1
    გაწელეს ამ ჩემისებმა პაჭიკოს გარმონივით საქმე
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid