ბაიერნი ლევანდოვსკიში 60 მილიონს ითხოვს

ბაიერნი ლევანდოვსკიში 60 მილიონს ითხოვს

რობერტ ლევანდოვსკის საგა გრძელდება - "ბარსელონა" ტრანსფერზე მუშაობას განაგრძობს, მაგრამ "ბაიერნი" ფეხბურთელს მარტივად არ გაუშვებს.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, გერმანელებმა პოზიცია შეიცვალეს და მზად არიან, პოლონელი თავდამსხმელი გაყიდონ, მაგრამ ისინი 60 მილიონ ევროს ითხოვენ.

როგორც ცნობილია, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" 33 წლის ფეხბურთელის სანაცვლოდ "ბაიერნს" 40 მილიონს სთავაზობენ, თუმცა, შესაძლოა, მხარეები 50 მილიონ ევროზე შეთანხმდნენ.

Sky Sport-ის თანახმად, ლევანდოვსკის "ბარსელონაში" ტრანსფერი ახლა უფრო რეალურია, ვიდრე რამდენიმე კვირის წინ იყო, მაგრამ კლუბები სატრანსფერო ფასის თაობაზე კომპრომისზე უნდა წავიდნენ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 26 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 27 ივნისი 2022 16:25
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: lesane C
    ჩგამოიყენონ ის რაღაც პუნქტი და დამთავრდება ბაზარი, 60 მილიონი ძაან ბევრია

    მაგ პუნქტის გამოყენება მაშინაა შესაძლებელი როცა ფეხბურთელს არ უშვებენ გუნდიდან, ახლა კი ბაიერნმა თავისი ფასი დაასახელა რომელიც არარეაალურია რათქმაუნდა მაგრამ მაინც ფორმალურად ნებას რთავს რომ წავიდეს, უკვე ფასს მნიშვნელობა აღარააქ, ამიტომაც ვერ გამოვიყენებთ, ძაან სულელური წესია

    ანუ 100 რო დაედო მაინც კანონიერი იქნებოდა? 30 წლის ზევით ფეხბურთელებს ამდენად არ აფასებს ფიფა მაქსიმუმ 30-40 და გაბედოს ამანაც რა.
    გულშემატკივარი [?]
    #25 27 ივნისი 2022 13:21
    0
    რა ნაბო.......... არიან.. მანე 30 მილიონში ჩაიგდეს და ეს 33 წლის ბებერი კიდე 60 მილიონიო.. ღირსები არიან უეფას წესები ამქმედდეს
    ფანი [?]
    #24 27 ივნისი 2022 10:09
    0
    ბაიერნის თავკაცი ვირზე შეჯდაააა, თან უკუღმა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 27 ივნისი 2022 01:16
    3
    ვაა ეს რა ჯიუტი ხალხია ბიჯოს ესენი იმდენს იზავენ რომ ლევანა უეფას წესდებით გათვალისწინებულ პუნქტს ამოქმედება რომლის მიხედვითაც მას შეეძლება გაუწყვიტოს მოქმედი კონტრაქტი გუნდს და ამის შემდეგ მის სატრანსფერო ღირებულებას უეფა გადაწყვეტს რაც იასნა იმის ნახევარი იქნება რასაც ახლა ითხოვენ ხოდა მერე უმადურათ შერაცხავენ არადა სხვა გზასაც არ უტოვებენ ეს ფულისტი შვაინები ესენი...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 27 ივნისი 2022 00:59
    1
    ლევანას და ბაიერნის ურთიერთობა გაფუჭებულია. ის იქ დაბრუნებას არ აპირებს და თუ მაინც არ გაუშვეს და იარაღის ქვეშ ათამაშეს, მაშინ ესეთი ფეხბურთელისგან რა სიკეთე უნდა ნახონ?! მესმის რატომ ბერავენ ფასს, მაგრამ თუ დატოვეს 60 კი არა 5 მილიონის შედეგსაც ვერ დადებს, რადგან გაბრაზებული იქნება და გუნდს დაიკიდებს. ამიტომ ნემცებს თუ საღი ჭკუა შერჩათ, როცა ფეხბურთელს წასვლა უნდა, მაშინ აიღე ის 40 მილიონი და გაუშვი. თუ არადა მოგ****ა პატრონი.
    Culé [?]
    #21 27 ივნისი 2022 00:21
    0
    ციტატა: lesane C
    ჩგამოიყენონ ის რაღაც პუნქტი და დამთავრდება ბაზარი, 60 მილიონი ძაან ბევრია

    მაგ პუნქტის გამოყენება მაშინაა შესაძლებელი როცა ფეხბურთელს არ უშვებენ გუნდიდან, ახლა კი ბაიერნმა თავისი ფასი დაასახელა რომელიც არარეაალურია რათქმაუნდა მაგრამ მაინც ფორმალურად ნებას რთავს რომ წავიდეს, უკვე ფასს მნიშვნელობა აღარააქ, ამიტომაც ვერ გამოვიყენებთ, ძაან სულელური წესია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #20 27 ივნისი 2022 00:03
    0
    ჩგამოიყენონ ის რაღაც პუნქტი და დამთავრდება ბაზარი, 60 მილიონი ძაან ბევრია
    Culé [?]
    #19 26 ივნისი 2022 22:44
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    60 მილიონად ნეიმარი მოათრიონ არ ჯობს ? 😁


    რაც ამას 3 წელში უნდა იმას 6 თვეშI უნდა :დ :დ :დ

    ბარსაში დაბრუნება და ოქროს ბურთის მოგება თუ უნდა, იმყოფინოს რა მილიონებიც აკეთა პსჟ-ში და 20 მილიონში ითამაშოს.

    ჩვენთვის 20 მილიონიც ბევრია, თან უკვე ფორმაში აღარაა, ძაან ტრამვიანობს და ღიპიც დაედო, ჩავი ეგეთ არაპროფესიონალიზმს გუნდში ვერ აიტანს ვერანაირად, მითუმეტეს დიდი ხანია უკვე ფეხბურთი ჰკიდია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #18 26 ივნისი 2022 22:42
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: NEYBarca
    60 მილიონად ნეიმარი მოათრიონ არ ჯობს ? 😁


    რაც ამას 3 წელში უნდა იმას 6 თვეშI უნდა :დ :დ :დ

    ბარსაში დაბრუნება და ოქროს ბურთის მოგება თუ უნდა, იმყოფინოს რა მილიონებიც აკეთა პსჟ-ში და 20 მილიონში ითამაშოს.
    Culé [?]
    #17 26 ივნისი 2022 22:39
    0
    ციტატა: NEYBarca
    60 მილიონად ნეიმარი მოათრიონ არ ჯობს ? 😁

    ნეიმარი ამის ნახევარ გოლებს ვერ გაიტანს და ნათესავების დაბადების დღეებს არ გამაზავს
    --------------------
    21 საუკუნე, პიკე 37 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    Culé [?]
    #16 26 ივნისი 2022 21:38
    0
    60 მილიონად ნეიმარი მოათრიონ არ ჯობს ? 😁
    გულშემატკივარი [?]
    #15 26 ივნისი 2022 21:26
    2
    P.U.Y.O.L,
    უკვე გაიფორმა ეგ არსენალმა, ლევანა გვჭირდება მარა ამხელა თანხის გადახდა ნამდვილად არ ღირს ჯობს დაამატონ და ბერნარდო სილვა ვიყიდოთ და დაცვაში კუნდე დაითრიონ ასაკიან ფეხბურთელში ამხელა თანხის გადახდა არ მგონია სწორი იყოს.
    წევრი [?]
    #14 26 ივნისი 2022 21:19
    1
    ლევანაში 60მილიონის გადახდას ჯობია გაბრიელ ჟესუსი დავიმატოთ ,ახალგაზრდა და პერსპექტიული ფეხბურთელია,რომელსაც ჩავის ტაქტიკაზე მორგება არ გაუჭირდება,მითუმეტეს გვარდიოლას ტაქტიკას შესანიშნავად ერგება.
    Culé [?]
    #13 26 ივნისი 2022 20:17
    0
    ბაიერნისთვის რთულია, ლევანას დონის ფორვარდის დაკარგვა არ უნდათ იციან რო ვერ შეცვლიან სათანადოდ და უნდათ შეინარჩუნონ მაგრამ როცა ასე გეხვეწება ფეხბურთელი წასვლაზე რომელიც უფასოდ გყავს დამატებული და ლეგენდა გახდა უნდა დააფასო და გაუშვა რა

    ციტატა: Barca for life
    გეგონება ახლა ეგ რო არ მოვიდეს დავიქცევით ან რომ მოვიდეს აგვაშენებს 2 წელში.

    ლევანდოვსკი თუ გაამართლებს და იმდენს გაიტანს ეგ 2 წელი ბარსაში რაც ბაიერნში გაქონდა მაშინ ნამდვილად გამოადგებათ, როგორც მინიმუმ ლა ლიგის მოგებისთვის მაინც და 2 წლის მერე თუ იქნება უკვე დალაგებული ფინანსურად სიტუაცია გამოჩნდება ვინმე ფორვარდი კიდე და იყიდიან
    --------------------
    21 საუკუნე, პიკე 37 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გულშემატკივარი [?]
    #12 26 ივნისი 2022 19:54
    1
    ჯერ 50 იო ახლა 60 მემგონი კიდე მოუმატებენ .დ არუნდათ გაყიდვა და ატრაკებენ))
    ფანი [?]
    #11 26 ივნისი 2022 19:25
    1
    შეიძლება ჩვენთვის კიდეც ღირდეს 60 მილიონი მაგრამ პრინციპის ამბავია რომ არ გადაიხადონ 45-50 მეტი. გამორიცხულია ასეთი გეხბურთელი გამოადგეთ გუნდში ყველაფერი იმის მერე რაც მოხდა. არადა მართლა თავმოყვარეობაზე ურტყავთ განდონებს. თუთქოს საათივით აწყობილი გუნდის უპირობო ლიდერი დაქცეულ ბარსაში ითხოვს ნაკლებ ხელფასზე თამაშს. ეგ ვერ მოუნელებით ძუკმებს😂😂😂 ან 45+5 ბონუსი ან იყოს დაიტოვომ თუ უნდათ და თუ არ უტყდებათ ასეთი ლიდერი გუნდში😂
    Culé [?]
    #10 26 ივნისი 2022 19:17
    4
    კობა სად არის კობა ? ეგებ " გრანდ " ბაიერნზე გვითხრას ორიოდ სიტყვა ! smile კობა გრანდია ბაიერნი ?
    ფანი [?]
    #9 26 ივნისი 2022 19:04
    1
    ლევანაა შენიყო პიტალო თუ ის წესი არ აამოქმედო და ვაფშე სირზე არ დაიკიდო მთელი გერმანია...
    ფუუუ მოგიტ.ყანთ ქვეყანა სტალინის დედას შევე.ცი კიდე რომ დაგინდოთ და ფაშისტურად არამოგჟლიტათ ბოლომდე გერმანულის გენოციდი
    Culé [?]
    #8 26 ივნისი 2022 19:04
    4
    მიეცით რამდენსაც ითხოვენ ჰაერივით გვინდა მარკეტინგული სპორტული და პრესტიჟის თვალსაზრისით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 26 ივნისი 2022 18:45
    4
    60 მილიონი 34 წლის კაცში ამათ ხოარ ახველებთ. აამოქმედეთ ის პუნქტი და დატოვეთ მშრალზე ეს ახვრები
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.