კლემან ლანგლეთი ორი კლუბი დაინტერესდა

კლემან ლანგლეთი ორი კლუბი დაინტერესდა

ამ ზაფხულში "ბარსელონას" ერთ-ერთი საზრუნავი კლემან ლანგლეს გასხვისება იქნება. 

ფეხბურთელი ჩავი ერნანდესის გეგმებში არ შედის და მისი გაშვება ნებისმიერი გზით სურს - ან გაყიდვით, ან განათხოვრებით.

ჟურნალისტ რუბენ ურიას ინფორმაციით, ფრანგის შეძენით "რომა" და "ტოტენჰემი" ინტერესდებიან. იტალიურ კლუბს მისი იჯარით აყვანა სურს, ისევე, როგორც ინგლისურს, მაგრამ "სპურსს" უნდა, კონტრაქტში გამოსყიდვის პუნქტიც შეიტანოს.

"ლურჯ-ბროწეულისფერები" კლემანის გაშვებაზე მუშაობას განაგრძობენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 26 ივნისი 2022 23:00
    0
    გაყიდონ რა იჯარა ამისგან არაფერი გამივაა
    Culé [?]
    #14 26 ივნისი 2022 21:28
    0
    ციტატა: El pistolero 9
    CHEPE,
    მაგათ არ მოგვიგეს ლუჩოს დროს 4-1 სუპერთასზე? ევროპა ლიგაზეც შორს წავიდნენ როგორც მახსოვს. ზოგადად რაც მეტი კარგი მწვრთნელი იქნება ჩემპიონათსი მით უფრო კარგია. ამ მხრივ პრემიერ ლიგას ლა ლიგა ვერ შეედრება, მაგრამ აქაც მაგარი ტრენერები არიან. ანჩელოტი, სიმეონე, ხავი ჯერ დამწყებია( დარწმუნებული ვარ შევა დიდი მწვრთნელების სიაში), პელეგრინი, ემერი, ახლა ვალვერდეც, ლოპეტეგი(ეს მაგარი კუანაა, მაგრამ რაღაც მაინც ეთქმის). საინტერესო და დამაინტრიგები იქნება მომდევნო სეზონი

    გატუზოც ვალენსიამ დაიმატა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 26 ივნისი 2022 20:43
    0
    CHEPE,
    მაგათ არ მოგვიგეს ლუჩოს დროს 4-1 სუპერთასზე? ევროპა ლიგაზეც შორს წავიდნენ როგორც მახსოვს. ზოგადად რაც მეტი კარგი მწვრთნელი იქნება ჩემპიონათსი მით უფრო კარგია. ამ მხრივ პრემიერ ლიგას ლა ლიგა ვერ შეედრება, მაგრამ აქაც მაგარი ტრენერები არიან. ანჩელოტი, სიმეონე, ხავი ჯერ დამწყებია( დარწმუნებული ვარ შევა დიდი მწვრთნელების სიაში), პელეგრინი, ემერი, ახლა ვალვერდეც, ლოპეტეგი(ეს მაგარი კუანაა, მაგრამ რაღაც მაინც ეთქმის). საინტერესო და დამაინტრიგები იქნება მომდევნო სეზონი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #12 26 ივნისი 2022 19:26
    1
    ამას ბრმებს თუ შევტენით, აბა ვინც თვალებში იყურება *ლენგლე როგორ უნდა იყიდო ან მოგინდეს ყიდვა არ მესმის 😀😀
    ფანი [?]
    #11 26 ივნისი 2022 19:01
    0
    [quote=nikusha]ლენგლე გასაშვებია!

    [quote=CHEPE]ვალვერდე ბილბაოში ბრუნდებაო😂😂😂 რეალს ძველი მტყვ.ნელი უბრუნდება ისევ👌😂😂😂[/quote]
    და მარსელინიო რაზე გაუშვეს? [quote=CHEPE]ვალვერდე ბილბაოში ბრუნდებაო😂😂😂 რეალს ძველი მტყვ.ნელი უბრუნდება ისევ👌😂😂😂[/quote]
    პრეზიდენტის არჩევნები ჰქონიათ და ახალმა გაუშვაო ის ვინც კონკურენტი ყავდა იმას უნდოდა მარსელინიო..
    ამას კიდე ვალვერდე ყოლია მხედველობაში და ბრუნდება ბილბაოში... არადა ვალოს ბილბაო მაგარი ხელგასაწევი კლუბი იყო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 26 ივნისი 2022 18:44
    0
    ბევრია ძაან გასაშვები. ეს ერთ-ერთი მთავარი ფიგურაა ამ მხრივ. გაატანონ ტოტენჰემს იჯარით, მაგრამ სწრაფი ეს არაა და პოზიციას ეს ვერ არჩევს და პრემიერ ლიგაში რაუნდა ქნას ამან არვიცი.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #9 26 ივნისი 2022 18:15
    0
    ლენგლე გასაშვებია!

    [quote=CHEPE]ვალვერდე ბილბაოში ბრუნდებაო😂😂😂 რეალს ძველი მტყვ.ნელი უბრუნდება ისევ👌😂😂😂[/quote]
    და მარსელინიო რაზე გაუშვეს? [quote=CHEPE]ვალვერდე ბილბაოში ბრუნდებაო😂😂😂 რეალს ძველი მტყვ.ნელი უბრუნდება ისევ👌😂😂😂
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #8 26 ივნისი 2022 16:55
    7
    ვალვერდე ბილბაოში ბრუნდებაო😂😂😂 რეალს ძველი მტყვ.ნელი უბრუნდება ისევ👌😂😂😂
    Culé [?]
    #7 26 ივნისი 2022 16:17
    1
    ლენგლე, უმტიტი,მინგეზა,პუჩი, ბრაითვეითი, ნეტო ესენი აუცილებლად უნდა გავუშვათ, ასევე პიანიჩი, გრიზმანი, ტრინკაო მოკლედ სამუშაო ძაან ბევრია და ამ ნაგვების მოშორება რთული იქნება

    და ხო მართლა ჟუტგლამ დებიუტი დუბლით აღნიშნა, აქვს რა მაგ ბიჭს პოტენციალი და იმედია კონტრაქტში ისეთი პუნქტი აქვს ჩადებული რომ რორამე და დაბრუნება გაგვიადვილდეს, თუ კარგად ათამაშდება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #6 26 ივნისი 2022 15:40
    1
    ფუ რა საზიზღარი სიფათი აქვს.ტიპმა ისე შემაზიზღა თავი,რო შეხედვაც აღარ მინდა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 26 ივნისი 2022 15:27
    2
    საერთოდ თუ გავყიდით ვინმეს ნეტავ, აგერ დემბელე გაგვექცევაო უფასოდო გვეშინოდა და ეგეც გვეტენება მგონი, ვისაც მაგის ისტორია აქვს ნანახი კილომეტრში უვლიან გვერდს. მოკლედ ვისაც იჯარით უნდა ნახევარ ხელფასს ჩვენ გვთხოვენ უხადეთო, სულ წაყვანა რა თქმა უნდა უფასოდ. მაგრამ ჩვენ რო ყიდვას დავაპირებთ ყველა პენსიონერს ფასს ადებენ იმისთანას რო ყოველგვარ სურვილს გვიკარგავენ ვაჭრობისა. და ყველაზე დიდი უბედურება თვითონ ფეხბურთელებშია: ბარსაში რო ძირითადშიც ვერ ხვდებიან ლიგაზე მოთამაშე გუნდებში უნდათ წასვლა და თანაც ხელფასის შენარჩუნება ბარსას დონეზე.
    წევრი [?]
    #4 26 ივნისი 2022 15:12
    1
    უფასოდ გაუშვან ოღონდ მოგვშორდეს
    --------------------
    ”Everybody believes in something... Most of all, we should believe in ourselves.” — Novak Djokovic
    ფანი [?]
    #3 26 ივნისი 2022 14:56
    3
    ყველანაირი გზა მოძებნეთ ამის გასაგდებად
    ფანი [?]
    #2 26 ივნისი 2022 14:48
    2
    მოკლავს ამ საცოდავს მოურინიო
    Culé [?]
    #1 26 ივნისი 2022 14:47
    3
    ინტერესით მერამდენედ მთავარია გაიყიდა გააჯ.აო როდის დაიწერება , ამასთან ერთად მინიმუმ 7-8 კაცია გასაყრელი.