ბარსელონამ ბაიერნს მორიგი შეთავაზებით მიმართა

ბარსელონამ ბაიერნს მორიგი შეთავაზებით მიმართა

"ბარსელონამ" რობერტ ლევანდოვსკისთან დაკავშირებით "ბაიერნს" მორიგი წინადადებით მიმართა.

ფაბრიციო რომანოსა და BILD-ის ინფორმაციით, ახალი შეთავაზება 35 მილიონ ევროს (+5 მილიონი ბონუსები) მოიცავს, თუმცა, რთულად სავარაუდოა, გერმანელები ამ წინადადებას დათანხმდნენ, რადგან ისინი ფეხბურთელის გასხვისებას 50 მილიონზე ნაკლებად არ აპირებენ.

"ბარსას" პირველი შეთავაზება 32-მილიონიანი (+5 მილიონი ბონუსები) იყო, რასაც "რეკორდმაისტერმა" პასუხი არ გასცა. Sport-ის ცნობით, მომავალ კვირაში "ლურჯ-ბროწეულისფერები" პოლონელის სანაცვლოდ "ბაიერნს" 40 მილიონსა და ბონუსებს შესთავაზებენ.

"ბარსელონა" ლევანდოვსკის აგენტ პინი ზაჰავის დაჰპირდა, რომ მისი კლიენტის შესაძენად ყველაფერს გააკეთებს - კატალონიური კლუბი მცდელობას ბოლო წუთამდე გააგრძელებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ახალბედა [?]
    #25 24 ივნისი 2022 15:31
    0
    ახალი ნიუსი ლევანდოვსკის ცვლიან რონალდოში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 24 ივნისი 2022 15:29
    0
    ციტატა: Barca for life
    ისე ნეიმარის 50ად დაბრუნებაზე რას ფიქრობთ?
    ხელფასი თუ საგრძნობლად შეიმცირა და 10 მილიონს დაჯერდა მგონია რომ ყველანაირ ვარიანტს აჯობებს ამ ეტაპზე. 30საა და ერთი 35 წლამდე კი ითამაშებს.
    ნუ ეხლა შეიძლება ჩანს რო კიდია ფეხბურთი მარა პსჟ-ში თამაშობს და აბა სხვაგვარად როგორ იქნებოდა?! ხოლო სანამ გადავიდოდა მე პირადად არ შემიმჩნევია რო ბარსაში რამე დაეკიდებინოს. ახლაც მგონია რო თუ მოვა ძველ დროს სიამოვნებით გაიხსენებს და გუნდს დემბელეზე უკეთაც წაადგება.
    ერთადერთი მიზეზი რის გამოც არ მოვიყვანდი წარსულში დაღალატებაა, თუმცა იმ ვარინტებიფან რაც ამ წამს ბარსას გააჩნია, მგონია რომ ყველაზე სწორი გადაწყვეტილება ამისი დამატება იქნებოდა ან დი მარია ბ ვარიანტად, უფრო მაგარი კიდე გნაბრია, მარა ბაიერნი ნახევრად უფსო ლევანას არ გვატანს 40ად და გნაბრს გამოგვატანს მაგდენად?!
    ნუ არ ღირს არც მაგაზე ჩალიჩი და ვაბშე ახალ ტიპებსაც რომ მივაწვეთ უკეთესი იქნება, თუმცა სანამ ეგენი წამოიზრდებიან გამოცდილი ხალხიც საჭიროა და ასათა ბალანსი.

    ნეიმარი რო დავიბრუნოთ 50-ათ, ბარემ უფასოდ დი მარიაც მოვიყვანოთ და ცენტრში ვინც არ უნდა იყოს მარტო ბურთზე ფეხის დახვედრება დასჭირდება ისე მოამარაგებენ ასისტებით ეს ორი.
    ფანი [?]
    #23 24 ივნისი 2022 13:00
    0
    ციტატა: CHEPE
    ხოდა დაიკიდონ საერთოდ 1 წელში მოსვლა თუ უნდა მოვა და ვაფშე გული დაარტყავს მთელ გერმანიას ამის უფასო ტრანსფერი😂😂😂😂
    ოლივერ კანის დედის გლანდები დავიხვიე კიდე მეორე მსოფლიო ომის დროს ვაფშე უნდა ამოეჟლიტა სტალინს ეს ფაშისტები


    საერთოდ არ დაარტყამთ გული, პრინციპულები არიან და თავის სიტყვას და გადაწყვეტილებას პატივს ცემენ, ნემცებს ტყვილა არ ეძახიან და კერკეტ კაკლებს:) ურჩევნიათ უფასოდ გაუშვან გაისად ან რამე, ვიდრე გადაწყვეტილება შეცვალონ და იაფად გაუშვან :დ
    ფანი [?]
    #22 24 ივნისი 2022 09:12
    0
    ხოდა დაიკიდონ საერთოდ 1 წელში მოსვლა თუ უნდა მოვა და ვაფშე გული დაარტყავს მთელ გერმანიას ამის უფასო ტრანსფერი😂😂😂😂
    ოლივერ კანის დედის გლანდები დავიხვიე კიდე მეორე მსოფლიო ომის დროს ვაფშე უნდა ამოეჟლიტა სტალინს ეს ფაშისტები
    წევრი [?]
    #21 24 ივნისი 2022 06:18
    1
    გაიკეთონ უკან თვიონ მანე კალიკებში დაითრიეს 3 წლით უნცროსია და ჩვენი გატყავენა უნდათ 34 წლის ლევანდოვსკი 50 მილიონი და დედითქვენისა არგინდათ ვაბშე ნუ მოიყვამენ სირბილის თავი ამას არ ექნება და არაფერი კი კაი 9 იანია მარა ობაც მშვენიერი მომენტებს ისიც ასრულებს და ახლა კრეატიული ფლანგი გვჭირდება ფატისაც თუ გაყიდიდიან ამ სეზონის მერე ვაბშე კაი ვნახოთ ჯერ რასიზამს
    ახალბედა [?]
    #20 24 ივნისი 2022 04:56
    2
    კაი რა შეეშვან ამას და ობაც ძაან მჭირდება. თუ მართალია ნეიმარი მოიყვანონ მაგ ფასად და მოიგოს აბა ოქროს ბურთი რო უნდა..
    გულშემატკივარი [?]
    #19 24 ივნისი 2022 02:11
    3
    ისე ნეიმარის 50ად დაბრუნებაზე რას ფიქრობთ?
    ხელფასი თუ საგრძნობლად შეიმცირა და 10 მილიონს დაჯერდა მგონია რომ ყველანაირ ვარიანტს აჯობებს ამ ეტაპზე. 30საა და ერთი 35 წლამდე კი ითამაშებს.
    ნუ ეხლა შეიძლება ჩანს რო კიდია ფეხბურთი მარა პსჟ-ში თამაშობს და აბა სხვაგვარად როგორ იქნებოდა?! ხოლო სანამ გადავიდოდა მე პირადად არ შემიმჩნევია რო ბარსაში რამე დაეკიდებინოს. ახლაც მგონია რო თუ მოვა ძველ დროს სიამოვნებით გაიხსენებს და გუნდს დემბელეზე უკეთაც წაადგება.
    ერთადერთი მიზეზი რის გამოც არ მოვიყვანდი წარსულში დაღალატებაა, თუმცა იმ ვარინტებიფან რაც ამ წამს ბარსას გააჩნია, მგონია რომ ყველაზე სწორი გადაწყვეტილება ამისი დამატება იქნებოდა ან დი მარია ბ ვარიანტად, უფრო მაგარი კიდე გნაბრია, მარა ბაიერნი ნახევრად უფსო ლევანას არ გვატანს 40ად და გნაბრს გამოგვატანს მაგდენად?!
    ნუ არ ღირს არც მაგაზე ჩალიჩი და ვაბშე ახალ ტიპებსაც რომ მივაწვეთ უკეთესი იქნება, თუმცა სანამ ეგენი წამოიზრდებიან გამოცდილი ხალხიც საჭიროა და ასათა ბალანსი.
    Culé [?]
    #18 24 ივნისი 2022 01:02
    2
    ციტატა: totti10
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    აი პროსტა ბაიერნი რომ მეზიზღება ისე რეალი და ესპანიოლი არ მეზიზღება,და არქ პსჟ, ჯერ ის 8-2 რა იყო პროსტა, კი ჩვენი ბრალია მაგრამ თუნდაც 5 ან 6 გოლის მერე ჩვენები მკვდრები იყვნენ როგორც ფიზიკურად ისე მენტალურად, მაგრამ ამათამა მეშვიდე და მერვე გოლი ისე აღნიშნეს თითქოს გამარჯვების გოლი ყოფილიყო ლიგის ფინალში, მერე ის ალაბას რომ ბარსაში უნდოდა და იმ შვაინმა რომ არ გამოუშვა, მაგ გადახდისუუნაროებთან არ ვიურთიერთებთო თუ რაღაც ეგეთი, ახლა ლევანას ჯაჭვებით აბავენ, თან დარწმუნებული ვარ რომ ბარსას რომ არ უნდოდეს სხვა გუნდს მაგალითად პსჟს უპრობლემოდ დათანხმდებოდნენ, აბა ვინ იხდის 50 მილიონს 34 წლის კაცში? გინდ მესი ყოფილიყო? მოკლედ სადაც სუსტები ვიყავით და დაგვიჭირეს იქ ამოგვტენეს , თან არამარტო ბარსაზე ყველა გუნდს ეგრე უკეთებენ, ზალსბურგს 7-1 რომ მოუგეს მაშინ ზალსბურთის ფეხბურთელები 4-0 ის მერე დადიოდნენ მოედანზე მაგრამ ესენი ისე აღნიშნავდნენ და განსაკუთრებით მიულერი, სანემ თვითონ არ აღნიშნა თავისი გოლი და ეს ცირკის ჯამბაზივით დახტოდა, აი არ მევასებიან და მომკალით თუ გინდათ, ამ ლევანასაც თუ არ უშვებენ ასე უქნიათ #რაკში გაუკეთებიათ, ტიპმა თქვა წასვა მინდაო და დედის #რაკი ხოარ უნდა დაგამხოს მაინდამაინც?


    სადაა ეგ 50 მილიონი? 50 რომ იხდიდეს ბარსელონა ეგრევე გამოუშვებდა ბაიერნი, ევაწრება ესეც და იმას ვერ ხვდება გერმანელებთან ეგ არ ჭრის, მაგათ აქვთ ყველაზე დიდი რამ რაც არცერთ გუნდს არ აქვს ეს არის მინდა და ვსოო, მე ვაფასებ 50, მახატია შნე რა გინდა მომე 50 და წაიყვანე, კაციშვილი ვერაფერს ეტყვის რადგან ყველამრივ მათკენაა კანონიც და ყველაფერი, რადგან კიდევ 1 წელია ქვს კონტრაქტი, სულ ორმ გაისად უფასოდ გაუშვან მაინც არ უღალატებენ და გადაუხვევენ თავიანთ პრინციპებს რადგან ესე მოდიან ეგენი დაარსებიდან, გერმანელი არის ყველაზე პრინციპული აი მინდა ვსოო, მაიგტომ ეძახიან გერმანელებს ყველა ერთმანეთს გავს და ყველაზე ცივი ერიაო. სანამ ეს ჩვენი ბოტოქსა პრეზიდენტი პატივცემული ლაპორტა ვერ მხივდება რომ მათთან ვაჭრობას აზრი არ აქვს არაფერი ეშველებათ

    ვირები რომ არიან მეც ვიცი, თვითონაც იციან რომ ბარსა 34 წლის კაცში 50 მილიონს ვერ გადაიხდის, არც იმას ამბობენ არ ვუშვებთო მაგრამ ფასს ისეთს ადებენ რ9მ ვერ წაიყვანო, ჩათლახები არიან რა

    ციტატა: კობა
    აი აქ რამე რო დაწერო ეგრევე ვისი ფანიხარ ძმა? და ფანობა რა შუაშია ფანობა??? ესეიგი განსხვავებულ აზრს ვერ იღებენ აქ, ბარსა გეძახის და ანუ ტრაკზე გაიხე? რა ქნა ანუ დედა გაყიდო სამშობლო ჩააბარო? დამთავრდა ეგ ეპოქა ბარსა რეალში რო მიდიოდა ყველა ვსო ფაფუ, ეხლა წამოვა სიტი ლივერპულის დუეტი, წავიდოდა ყველა ბარსა რეალში და დაიწყებდნენ მერე აეე აეეე მაგრები ვართ პირველები ვართ, ვინც გააკუებდა ყველა მიყავდათ, აგერ მბაპემ რეალს დაადო ჰალანდმა სიტი არჩია, ნუნიესმა კლოპი, რაგინდათ ანუ 2 გუნდში წავიდეს ყველა და მერე იბლატაოთ #1 ვართო? ეგაა ფეხბურთი? რო დაიწერებოდა აი პელე უნდა ბარსას ხო? და პელე იძახის რო აი მინდა აიაქსშიო და ამას ხო არ ელოდნენ და მერე რო აგინებს ბარსამანია და თუარგინდა დავაი აახვიე და რო წყევლიან თარსავენ, აი იმდენი მე 100 დოლარიანი რამდენი ეს ფრაზა მინახავს ბარსა არგინდოდაო? კარიერას დაინგრევ გაფარჴაკდებიო აი მიწაში დებენ რა

    სიტი ლივერპულის დუეტი? იმ ლივერპულზეა საუბარი რომელიც ზემოთ ხსენებულმა რეალმა სადაც დაიჭირა იქვე გაანადგურა? იმ ლივერპულზეა საუბარი რომელსაც ამ საუკუნეში 1 პრეამიერ ლიგა და 2 ლიგა აქ? ან ჯერ კიდევ წინა სეზონში ოთხეულისთვის იბრძოდნენ და რონ არა ალისონის გოლი აობათ ოთხეულს მიღმა რჩებოდნენ, ლიგაზე კი მეოთხედ ფინაკში გამოაბუნძლულეა ს თან უშანსოდ ,თუ შეიხების სიტიზე რომელიც მილიარდს ხარჯავს დაცვაში რომელსაც ყველა არღვევს ვისაც არ დაეზარება, ან ის სიტი ხოარაა რომელიც ლიგის ლინალშიც კი ისტორიაში ერთხელაა ნამყოფი, ისიც შარშან და ისიც წააგეს, ახლა კარგ ფორმაშია კი ორივე, იმის ხარჯზე რომ კარგი მწვრთნელები ჰყავთ და fair play რატომღაც მაგათზე არ მოქმედებს, ანუ იმდენს ხარჯავენ რამდენიც გაუსწორდებათ, ნუ ეს ჩემი აზრია და ეგ გუნდები რ0გორც გამოიჩეკენ ისე დასრულდება მაგათი ბატონობა, პრინციპში რა ბატონობაზეა საუბარი როცა ზემოთ ხსნებული რეალი იგებს ყველა ლიგას, ბარსას ეპოქა დასრულდა კიარა უნდა დაიწყოს, ამდენი ტალანტია გუნდში და ამ კრიზისის დაძლევა თუ შეძლეს მერე ნახე რა გუნდი დადგება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #17 24 ივნისი 2022 00:34
    0
    ციტატა: კობა
    აი აქ რამე რო დაწერო ეგრევე ვისი ფანიხარ ძმა? და ფანობა რა შუაშია ფანობა??? ესეიგი განსხვავებულ აზრს ვერ იღებენ აქ, ბარსა გეძახის და ანუ ტრაკზე გაიხე? რა ქნა ანუ დედა გაყიდო სამშობლო ჩააბარო? დამთავრდა ეგ ეპოქა ბარსა რეალში რო მიდიოდა ყველა ვსო ფაფუ, ეხლა წამოვა სიტი ლივერპულის დუეტი, წავიდოდა ყველა ბარსა რეალში და დაიწყებდნენ მერე აეე აეეე მაგრები ვართ პირველები ვართ, ვინც გააკუებდა ყველა მიყავდათ, აგერ მბაპემ რეალს დაადო ჰალანდმა სიტი არჩია, ნუნიესმა კლოპი, რაგინდათ ანუ 2 გუნდში წავიდეს ყველა და მერე იბლატაოთ #1 ვართო? ეგაა ფეხბურთი? რო დაიწერებოდა აი პელე უნდა ბარსას ხო? და პელე იძახის რო აი მინდა აიაქსშიო და ამას ხო არ ელოდნენ და მერე რო აგინებს ბარსამანია და თუარგინდა დავაი აახვიე და რო წყევლიან თარსავენ, აი იმდენი მე 100 დოლარიანი რამდენი ეს ფრაზა მინახავს ბარსა არგინდოდაო? კარიერას დაინგრევ გაფარჴაკდებიო აი მიწაში დებენ რა


    მბაპემ დაადო რეალსოო??? ბოდიში რეალმა რომ ბონუსად 300 მილიონი არ მიცა, ბოდიში 100 მილიონი ხელფასისსი რომა რ დაუნIშნა, ბოდიში საიმიჯო უფლებების 100% რომ არ მიცა, ეგ შენი ნუნესიც კაი ფულის ხამია ბაიერნსაცუნდოდა იგივეს უხდიდა ბენფიკას ამგრამ 3 ჯე რნაკლებ ხელფას ვიდრე ეგ შენი კლოპის ლივერი, მაგ ჰალანდს კიდე რაც შეეხება ბარსელონა და მითუმეტეს რეალი არ დაუწყებდა ნათესავების დაპურებას, და თვალეფში ქიცინს, გინდ ადაგენიზლაო რომ ეგ შენი ინგლისური ფეხბურთ და მითუმეტეს ეგ შენი კლოპის ლივერპული 1-2 წელში ჩაიჯვამს სამუდამოდ? ფერგუსონის დროს სად იყავით ძმააა 31 წელი პრემიერ ლიგას ვე რიგებდით ბიწოო, მანჩესტერს ავიაკატასტროფა რომ არა კაცმა არ იცის სად ეგდებოდა ახლა ლივერი :)
    Culé [?]
    #16 24 ივნისი 2022 00:27
    0
    ყველაზე გოიმი კლუბი ვართ ფეხბურთის ისტორიაში, 1 წლის ფეხბურთელში ვინ იხდის 50 ლიმონს
    ახალბედა [?]
    #15 24 ივნისი 2022 00:23
    0
    აი აქ რამე რო დაწერო ეგრევე ვისი ფანიხარ ძმა? და ფანობა რა შუაშია ფანობა??? ესეიგი განსხვავებულ აზრს ვერ იღებენ აქ, ბარსა გეძახის და ანუ ტრაკზე გაიხე? რა ქნა ანუ დედა გაყიდო სამშობლო ჩააბარო? დამთავრდა ეგ ეპოქა ბარსა რეალში რო მიდიოდა ყველა ვსო ფაფუ, ეხლა წამოვა სიტი ლივერპულის დუეტი, წავიდოდა ყველა ბარსა რეალში და დაიწყებდნენ მერე აეე აეეე მაგრები ვართ პირველები ვართ, ვინც გააკუებდა ყველა მიყავდათ, აგერ მბაპემ რეალს დაადო ჰალანდმა სიტი არჩია, ნუნიესმა კლოპი, რაგინდათ ანუ 2 გუნდში წავიდეს ყველა და მერე იბლატაოთ #1 ვართო? ეგაა ფეხბურთი? რო დაიწერებოდა აი პელე უნდა ბარსას ხო? და პელე იძახის რო აი მინდა აიაქსშიო და ამას ხო არ ელოდნენ და მერე რო აგინებს ბარსამანია და თუარგინდა დავაი აახვიე და რო წყევლიან თარსავენ, აი იმდენი მე 100 დოლარიანი რამდენი ეს ფრაზა მინახავს ბარსა არგინდოდაო? კარიერას დაინგრევ გაფარჴაკდებიო აი მიწაში დებენ რა
    ფანი [?]
    #14 24 ივნისი 2022 00:16
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    აი პროსტა ბაიერნი რომ მეზიზღება ისე რეალი და ესპანიოლი არ მეზიზღება,და არქ პსჟ, ჯერ ის 8-2 რა იყო პროსტა, კი ჩვენი ბრალია მაგრამ თუნდაც 5 ან 6 გოლის მერე ჩვენები მკვდრები იყვნენ როგორც ფიზიკურად ისე მენტალურად, მაგრამ ამათამა მეშვიდე და მერვე გოლი ისე აღნიშნეს თითქოს გამარჯვების გოლი ყოფილიყო ლიგის ფინალში, მერე ის ალაბას რომ ბარსაში უნდოდა და იმ შვაინმა რომ არ გამოუშვა, მაგ გადახდისუუნაროებთან არ ვიურთიერთებთო თუ რაღაც ეგეთი, ახლა ლევანას ჯაჭვებით აბავენ, თან დარწმუნებული ვარ რომ ბარსას რომ არ უნდოდეს სხვა გუნდს მაგალითად პსჟს უპრობლემოდ დათანხმდებოდნენ, აბა ვინ იხდის 50 მილიონს 34 წლის კაცში? გინდ მესი ყოფილიყო? მოკლედ სადაც სუსტები ვიყავით და დაგვიჭირეს იქ ამოგვტენეს , თან არამარტო ბარსაზე ყველა გუნდს ეგრე უკეთებენ, ზალსბურგს 7-1 რომ მოუგეს მაშინ ზალსბურთის ფეხბურთელები 4-0 ის მერე დადიოდნენ მოედანზე მაგრამ ესენი ისე აღნიშნავდნენ და განსაკუთრებით მიულერი, სანემ თვითონ არ აღნიშნა თავისი გოლი და ეს ცირკის ჯამბაზივით დახტოდა, აი არ მევასებიან და მომკალით თუ გინდათ, ამ ლევანასაც თუ არ უშვებენ ასე უქნიათ #რაკში გაუკეთებიათ, ტიპმა თქვა წასვა მინდაო და დედის #რაკი ხოარ უნდა დაგამხოს მაინდამაინც?


    სადაა ეგ 50 მილიონი? 50 რომ იხდიდეს ბარსელონა ეგრევე გამოუშვებდა ბაიერნი, ევაწრება ესეც და იმას ვერ ხვდება გერმანელებთან ეგ არ ჭრის, მაგათ აქვთ ყველაზე დიდი რამ რაც არცერთ გუნდს არ აქვს ეს არის მინდა და ვსოო, მე ვაფასებ 50, მახატია შნე რა გინდა მომე 50 და წაიყვანე, კაციშვილი ვერაფერს ეტყვის რადგან ყველამრივ მათკენაა კანონიც და ყველაფერი, რადგან კიდევ 1 წელია ქვს კონტრაქტი, სულ ორმ გაისად უფასოდ გაუშვან მაინც არ უღალატებენ და გადაუხვევენ თავიანთ პრინციპებს რადგან ესე მოდიან ეგენი დაარსებიდან, გერმანელი არის ყველაზე პრინციპული აი მინდა ვსოო, მაიგტომ ეძახიან გერმანელებს ყველა ერთმანეთს გავს და ყველაზე ცივი ერიაო. სანამ ეს ჩვენი ბოტოქსა პრეზიდენტი პატივცემული ლაპორტა ვერ მხივდება რომ მათთან ვაჭრობას აზრი არ აქვს არაფერი ეშველებათ
    Culé [?]
    #13 24 ივნისი 2022 00:14
    2
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    აი პროსტა ბაიერნი რომ მეზიზღება ისე რეალი და ესპანიოლი არ მეზიზღება,და არქ პსჟ, ჯერ ის 8-2 რა იყო პროსტა, კი ჩვენი ბრალია მაგრამ თუნდაც 5 ან 6 გოლის მერე ჩვენები მკვდრები იყვნენ როგორც ფიზიკურად ისე მენტალურად, მაგრამ ამათამა მეშვიდე და მერვე გოლი ისე აღნიშნეს თითქოს გამარჯვების გოლი ყოფილიყო ლიგის ფინალში, მერე ის ალაბას რომ ბარსაში უნდოდა და იმ შვაინმა რომ არ გამოუშვა, მაგ გადახდისუუნაროებთან არ ვიურთიერთებთო თუ რაღაც ეგეთი, ახლა ლევანას ჯაჭვებით აბავენ, თან დარწმუნებული ვარ რომ ბარსას რომ არ უნდოდეს სხვა გუნდს მაგალითად პსჟს უპრობლემოდ დათანხმდებოდნენ, აბა ვინ იხდის 50 მილიონს 34 წლის კაცში? გინდ მესი ყოფილიყო? მოკლედ სადაც სუსტები ვიყავით და დაგვიჭირეს იქ ამოგვტენეს , თან არამარტო ბარსაზე ყველა გუნდს ეგრე უკეთებენ, ზალსბურგს 7-1 რომ მოუგეს მაშინ ზალსბურთის ფეხბურთელები 4-0 ის მერე დადიოდნენ მოედანზე მაგრამ ესენი ისე აღნიშნავდნენ და განსაკუთრებით მიულერი, სანემ თვითონ არ აღნიშნა თავისი გოლი და ეს ცირკის ჯამბაზივით დახტოდა, აი არ მევასებიან და მომკალით თუ გინდათ, ამ ლევანასაც თუ არ უშვებენ ასე უქნიათ #რაკში გაუკეთებიათ, ტიპმა თქვა წასვა მინდაო და დედის #რაკი ხოარ უნდა დაგამხოს მაინდამაინც?

    ლევანდოვსკიმ რა კონენტარებიც აკეთა ამის მერე კიდე რომ *ლეზე ექაჩებიან დარჩიო მანდ ჩანს მაგათი გრანდობა🤗
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #12 23 ივნისი 2022 23:30
    2
    აი პროსტა ბაიერნი რომ მეზიზღება ისე რეალი და ესპანიოლი არ მეზიზღება,და არქ პსჟ, ჯერ ის 8-2 რა იყო პროსტა, კი ჩვენი ბრალია მაგრამ თუნდაც 5 ან 6 გოლის მერე ჩვენები მკვდრები იყვნენ როგორც ფიზიკურად ისე მენტალურად, მაგრამ ამათამა მეშვიდე და მერვე გოლი ისე აღნიშნეს თითქოს გამარჯვების გოლი ყოფილიყო ლიგის ფინალში, მერე ის ალაბას რომ ბარსაში უნდოდა და იმ შვაინმა რომ არ გამოუშვა, მაგ გადახდისუუნაროებთან არ ვიურთიერთებთო თუ რაღაც ეგეთი, ახლა ლევანას ჯაჭვებით აბავენ, თან დარწმუნებული ვარ რომ ბარსას რომ არ უნდოდეს სხვა გუნდს მაგალითად პსჟს უპრობლემოდ დათანხმდებოდნენ, აბა ვინ იხდის 50 მილიონს 34 წლის კაცში? გინდ მესი ყოფილიყო? მოკლედ სადაც სუსტები ვიყავით და დაგვიჭირეს იქ ამოგვტენეს , თან არამარტო ბარსაზე ყველა გუნდს ეგრე უკეთებენ, ზალსბურგს 7-1 რომ მოუგეს მაშინ ზალსბურთის ფეხბურთელები 4-0 ის მერე დადიოდნენ მოედანზე მაგრამ ესენი ისე აღნიშნავდნენ და განსაკუთრებით მიულერი, სანემ თვითონ არ აღნიშნა თავისი გოლი და ეს ცირკის ჯამბაზივით დახტოდა, აი არ მევასებიან და მომკალით თუ გინდათ, ამ ლევანასაც თუ არ უშვებენ ასე უქნიათ #რაკში გაუკეთებიათ, ტიპმა თქვა წასვა მინდაო და დედის #რაკი ხოარ უნდა დაგამხოს მაინდამაინც?
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #11 23 ივნისი 2022 22:42
    0
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: Barca1980
    თურმე ალვარესი არ გვჭირდებოდა 17 მილიონად და პენსიონერში იხდი 50 მილიონს , რომელიც ორ წელში წავა და იმედია იმ ორი წლიდანაც ტრავმა არ ექნება , თუ არადა დავრჩებით მერე ბრაითას იმედად . მოძებნეთ ვინმე სამხრეთშიი , დავიჯერო დაილია ფორვარდებიი ? ბენფიკამ ნუნიესი გაყიდა და იქვე ენცო ფერნანდესი იყიდა , დაიმახსოვრეთ ორი წელიც არ დაჭირდება , რიგი დადგება მაგ ბიჭზე , ეხლაც ძალიან მაგრა თამაშობს , დარტყმა აქვს საოცარი , ყველა მანძილიდან ურტყვას კარებში .

    ლევანდოვსკის ტრავმების ისტორიას გადახედე მეგობარო. ლევანდოვსკი დემბელე ხომ არ გგონიათ თქვენ.... ტიპს სეზონში 4-5 თამაშზე მეტი არ გაუმაზავს. უმაღლესი დონის ფიზიკა აქვს და უმაღლესი დონსი პროფესიაონალია. 100 ალვარესს ჯობია თუნდაც 34 წლის ლევანდოვსკი. მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია სხვა რომ არაფერი.

    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: Barca1980
    თურმე ალვარესი არ გვჭირდებოდა 17 მილიონად და პენსიონერში იხდი 50 მილიონს , რომელიც ორ წელში წავა და იმედია იმ ორი წლიდანაც ტრავმა არ ექნება , თუ არადა დავრჩებით მერე ბრაითას იმედად . მოძებნეთ ვინმე სამხრეთშიი , დავიჯერო დაილია ფორვარდებიი ? ბენფიკამ ნუნიესი გაყიდა და იქვე ენცო ფერნანდესი იყიდა , დაიმახსოვრეთ ორი წელიც არ დაჭირდება , რიგი დადგება მაგ ბიჭზე , ეხლაც ძალიან მაგრა თამაშობს , დარტყმა აქვს საოცარი , ყველა მანძილიდან ურტყვას კარებში .

    ლევანდოვსკის ტრავმების ისტორიას გადახედე მეგობარო. ლევანდოვსკი დემბელე ხომ არ გგონიათ თქვენ.... ტიპს სეზონში 4-5 თამაშზე მეტი არ გაუმაზავს. უმაღლესი დონის ფიზიკა აქვს და უმაღლესი დონსი პროფესიაონალია. 100 ალვარესს ჯობია თუნდაც 34 წლის ლევანდოვსკი. მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია სხვა რომ არაფერი.
    ლევანდოვსკის შესაძლებლობებზე არა მაქვს აქ საუბარი , ორი წლის მერე რას ვაკეთებთ , ისევ ორწლიანი ფორვარდი უნდა ვეძებოთ ? კლუბის პოლიტიკაზეა აქ საუბარი , გადახედე ბოლო წლებში ნაყიდი ფორვარდების კლასსა და მთელ ბიუჯეტს , მაგ ფასად ტოპ დონის ფორვარდი გვეყოლებოდა , კეინის ყიდვაც კი შეიძლებოდა რაც ამათ დებილ ფეხბურთელებში ფული ხარჯეს . გადანაწილდება ისევ ყველა და 5 წლიან კონტრაქტებზე მიდის უკვე ყველა გუნდი და ვინ მოგცემს მერე მასეთ გამტანს და ვიხადოთ ისევ ასობით მილიონები და ვუყუროთ დემბელეს ნაირ დებილებს , ამაზე მაქვს საუბარი , მეტი არაფერზე , თორემ ლევანდოვსკი რომ გოლების მანქანაა , ეგ დიდი ხანია ვიცი .
    ფანი [?]
    #10 23 ივნისი 2022 22:32
    1
    რეალზე იტყვიან მერე რაის იღბალაო რაის ხელის შეწყობაო და ლალიგის კალენდარი ნაახეთ??
    ისევ იგივენაირად 3 გასვლა თავიდანვე მერე თუ რამე რთულია პირველ წრეში ყველა გასვლაზეა რომ მეორე წრეში სახლᲨი ყველა დაამყნოს სირზე 1:0 ებით ლალიგის დედის გლანდებზე დავახვიე ბალოტელის შლანგი
    გულშემატკივარი [?]
    #9 23 ივნისი 2022 22:25
    3
    ციტატა: Pirat❤️💙
    50 გადაიხადონ ნეიმარში და აღარ გვინდა ლევანა

    სად ნეიმარი და სად ლევანდოვსკი. ერთს ფეხბურთის თამაში დიდი ხანია კიდია და მეორე მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია ბოლო 5 სეზონის განმავლობაში. რაღაც ძაან აგდებულად უყურებთ თქვენ ლევანდოვსკის და უკეთესი ვინ გვყავს ჯერ ერთი, ან უკეთესი ვინ შეიძლება რომ მოვიდეს ესეც მეორე.....
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    ფანი [?]
    #8 23 ივნისი 2022 22:22
    2
    50 გადაიხადონ ნეიმარში და აღარ გვინდა ლევანა
    გულშემატკივარი [?]
    #7 23 ივნისი 2022 22:21
    2
    ციტატა: Barca1980
    თურმე ალვარესი არ გვჭირდებოდა 17 მილიონად და პენსიონერში იხდი 50 მილიონს , რომელიც ორ წელში წავა და იმედია იმ ორი წლიდანაც ტრავმა არ ექნება , თუ არადა დავრჩებით მერე ბრაითას იმედად . მოძებნეთ ვინმე სამხრეთშიი , დავიჯერო დაილია ფორვარდებიი ? ბენფიკამ ნუნიესი გაყიდა და იქვე ენცო ფერნანდესი იყიდა , დაიმახსოვრეთ ორი წელიც არ დაჭირდება , რიგი დადგება მაგ ბიჭზე , ეხლაც ძალიან მაგრა თამაშობს , დარტყმა აქვს საოცარი , ყველა მანძილიდან ურტყვას კარებში .

    ლევანდოვსკის ტრავმების ისტორიას გადახედე მეგობარო. ლევანდოვსკი დემბელე ხომ არ გგონიათ თქვენ.... ტიპს სეზონში 4-5 თამაშზე მეტი არ გაუმაზავს. უმაღლესი დონის ფიზიკა აქვს და უმაღლესი დონსი პროფესიაონალია. 100 ალვარესს ჯობია თუნდაც 34 წლის ლევანდოვსკი. მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია სხვა რომ არაფერი.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    წევრი [?]
    #6 23 ივნისი 2022 22:08
    3
    იმენა მაგარი ნაბ&%არია ეს ბაიერნი 30 მილიონად მანე დაითრიეს და 34 წლის ლევანას 50ში გვაძლევენ. აი მაგათ ჯინაზე ბარსამ არ უნდა გადაიხადოს 50მილიონი. თავზე აქვს გად%&მული ყველას რა ფასებში გვასყიდებენ ტიპებს . მაინც მგონია რომ ბარსა ვერ დაითრევს ლევანას და აუბაზე გადაგვატარებს ამ წელსაც მარა არაუშავს ლიჟბი დაცვა გაძლიერდეს და ვიღაცა ყლი%ონები არ დარბოდნენ უკან და უფრო დალაგებულ ბარსაში შეტევაში მემფისი,აუბა ,ფატი და ფერანი თავისას იტყვიან .მე ტორესი მეიმედება და მარტო მე კი არა მთელ ესპანეთს .ბარსას 55მილიონად ეგ კაცი უღირდა.არ გვინდა 50მილიონიანი ლევანა მაგ ფულით კესი ,კრისტენსენი ,ასპილიკუეტა და ალონსო დაარეგისტრირონ.