ხავიერ ტებასი: ბარსელონას ლევანდოვსკის, ბერნარდუ სივლასა და სხვების შეძენა შეეძლება

ხავიერ ტებასი: ბარსელონას ლევანდოვსკის, ბერნარდუ სივლასა და სხვების შეძენა შეეძლება

ლა ლიგის პრეზიდენტი ხავიერ ტებასი ბოლო დროს "ბარსელონას" მიმართ აშკარად დამტკბარია.

რამდენიმე კვირის წინ ტებასმა განაცხადა, რომ "ბარსელონას" რობერტ ლევანდოვსკის შეძენა არ შეუძლია. ამ განცხადების გამო ის არაერთხელ გააკრიტიკეს. ბოლო დროს ლა ლიგის პრეზიდენტმა "ბარსელონა" არაერთხელ შეაქო, დღეს კი კონკრეტული განცხადებაც გააკეთა.

გიდასტურებთ, რომ თუ "ბარსელონა" აქტივების გასხვისებას მოახერხებს, ეს კლუბი ლევანდოვსკის, ბერნარდუ სივლასა და სხვების შეძენას შეძლებს.

- ციტირებს ტებასის სიტყვებს COPE.

საუბარი იმ აქტივებზეა, რომელთა გასხვისების უფლებაც "ბარსელონამ" დელეგატებისგან რამდენიმე დღის წინ მიიღო. საუბარი კომპანია BLM-ის 49%-ისა და სატელევიზიო უფლებების 25%-ის გაყიდვაზეა. ლაპორტას თქმით სატელევიზიო უფლებების გაყიდვა ივნისის ბოლომდე მოესწრება, BLM-ის გაყიდვა კი - ივლისში.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 24 ივნისი 2022 15:49
    0
    ციტატა: Zura Gviniashvili
    ეს დიქტატორია ? რაც თავი მახსოვს სულ ესაა .

    ორი წლის წინ საპრეზიდენტო ვადა რო ეწურებოდა(ორი სროკი აქვთ მაქსიმუმი) გადადგა და რიგგარეშე არჩევნები ჩაატარა რო ცოტათი მაინც გაეხანგრძლივებინა საპრეზიდენტო ვადა.
    წევრი [?]
    #10 24 ივნისი 2022 15:05
    0
    ალბათ როგორ უხარია :დდდდდდ ნეტა მალე დაახვიო დაკავებული თანამდებობიდან
    გულშემატკივარი [?]
    #9 24 ივნისი 2022 02:31
    0
    ლაპომ წესიერათო, თორე დაგიპაზდიებო
    გულშემატკივარი [?]
    #8 23 ივნისი 2022 23:04
    0
    ეს სულ ტრ..ს რატომ ათამაშებს 😂 ვერ ჩამოყალიბებულა ერთ აზრზე
    Culé [?]
    #7 23 ივნისი 2022 21:53
    0
    ახვარია ეს კაცი მაგარი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #6 23 ივნისი 2022 20:25
    1
    რა უთხრა ასეთი ლაპორტამ სულ სხვა ნოტებზე რომ ჭიკჭიკებს?
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 23 ივნისი 2022 20:10
    0
    ეს დიქტატორია ? რაც თავი მახსოვს სულ ესაა .
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 23 ივნისი 2022 19:32
    0
    შეძენა კი დარეგისტრირება არა. ყიდვით სუ არ ვიყიდი თავისუფალ აგენტებს მოვხვეტავ მარა დავარეგისტრირებ რო მთავარი ეგააა
    გულშემატკივარი [?]
    #3 23 ივნისი 2022 19:26
    2
    აჭუკჭუკდა სხვანაირად ბიჭი
    Culé [?]
    #2 23 ივნისი 2022 18:36
    5
    მალე უნდა ქნან ეს ყველაფერი და მერე ნახე შენი და შენი რეალის მოჭიმვა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #1 23 ივნისი 2022 18:35
    5
    აუდ-გაუდე ტებას ესპანეთის ჩემპიონატს შეეშვი და განსაკუთრებით ბარსელონას. ყველა ლიგა თავის გუნდებს ხელს უწყობს შედარებით და რაღაცებზე თვალს ხუჭავენ და ეს რასაც ქვია დედა მიქინძულია, განსაკუთრებით ბარსელონას ებრძვის თან.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...