პაულო დიბალა კამპ ნოუზე თამაშზე ოცნებობს

პაულო დიბალა კამპ ნოუზე თამაშზე ოცნებობს

ჟურნალისტ ალფრედო მარტინესის ინფორმაციით, "იუვენტუსის" ყოფილ შემტევს, პაულო დიბალას "ბარსაში" თამაში სურდა.

როგორც აღნიშნული წყარო იტყობინება, არგენტინელმა "ბარსელონას" საკუთარი თავი შესთავაზა, რადგან "კამპ ნოუზე" ასპარეზობაზე ოცნებობს, მაგრამ მისი კანდიდატურა ჟორდი კრუიფმა და ჩავი ერნანდესმა გამორიცხეს.

დიბალა ერთ კვირაში თავისუფალი აგენტი ხდება, რაც ნიშნავს, რომ იგი "იუვეს" უფასოდ დატოვებს. გავრცელებული ცნობებით, პაულოს მომავალი კლუბი მილანის "ინტერი" იქნება.

რაც შეეხება "ბლაუგრანას" სამიზნეებს - თავდამსხმელებს შორის კატალონიელთა რადარზე რობერტ ლევანდოვსკი, რაფინია და ანხელ დი მარია არიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 24 ივნისი 2022 13:49
    0
    რატო არ უნდა იჩალიჩო ამაზე ვერ ვხვდები! ასჯერ მირჩევნია დემბელეს, დეპაის, ობას, და კიდე ნაყარნუყარა ხალხს! თან უფასოა, ხელფასიც მაქ:8ლიმონი! ლაპორტა მთად აჭჯარიკას ნუ ემსგავსები ბლინ!!!2-3 წელი მშვენივრად გამოადგებოდა ბარსას!
    Culé [?]
    #12 23 ივნისი 2022 22:23
    3
    ხო აი ამის მენტალური არასტაბილური ხასიათი გვაკლია კოდე რა.არა ეს ბიჭი გრანდის იგროკი დავ ერც ვერასდროს გახდება გუნდის ლიდერი.ამის წარუმატებელი ნაკრების თამაშებს მესის რომ ტენიდნენ ეგ უშლის ხელსო 😂😂😂 ისე რეები გამოიარა მესიმ იკარდის არ ახაარებსო სადა ეხლა იკარდა გაიხარა სადმე სხვაგან ??😂😂😂😂
    Culé [?]
    #11 23 ივნისი 2022 18:59
    0
    გადაღრძოებულ ლევანდოსკში გადაიხადონ 40-50 მილიონი და თანაც მაგ პოზიციაზე გყავს ობამეიანგი და დეპაი.ნეტა რას უშვრებიან მაგათ.34 წლის ფუტბალისტში რატო უნდა გადაოხადო 50 მილიონო მართლა ვერ ვხვდები.თუ დემბელე წავა,ყველაზე კარგი იქნება დიმარიას და დიბალასაც თუ მოვიყვანთ.ერთმანეთის შემცვლელები იქნებიან,ცენტრში ობა და დეპაი,მარცხენა კრაიზე ფატი და ტორესი,ასე რომ ლევანაში 50 მილიონის გადახდა არ არის საჭირო.ცენტრში თუ წავა დეიონგი მაშინ უფასოდ პოგბას მოყვანაც შე8ძლება თუ კარგად იჩალიჩებენ. დაჟე არც ცენტრალური მცველი არ გვჭიტდება ამ სეზონში,შევხედოთ კრისტანსენი გამართლებს თუ არა და იქითა წელს მოვიყვანოთ ვინმე,კაროჩე დემბუზა თუ დარჩება,ტრაორე გავუშვათ და დიბალა ან დიმარია მოვიყვანოთ.ალბას მაგივტად გვინდა ვინმე და მარჯვენა მცველი.მეტი არავინ.
    Culé [?]
    #10 23 ივნისი 2022 18:10
    4
    დიბალა ქართველი ტალანტის ნაირია, 30 წლამდე პერსპექტიული რომ ჰგონიათ და მერე ხვდებიან რომ აზრი არ აქვს, შანსი არაა ამან დიდი ფეხბურთი ითამაშოს, თორემ არც იუვენტუსი გაუშვებდა ასე ადვილად და სხვა კლუბებიც დაეჩალიჩებოდნენ.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 23 ივნისი 2022 17:53
    3
    მოაშორეთ დიბალა არა სირბალა კიდე. შემტევად ეს ღმერთს არ უქნია, ფლანგზეც არაფრის მაქნისია და სუფთა ათიანი კოუტინიო კი ნახეთ ბარსაში როგორიც იყო. არ არის 4-3-3 სქემაში ამის ადგილი. ეს არის ან 4-4-2 რომბის ანაც 4-2-3-1-ის ფეხბურთელი, თავდამსხმელის ქვემოთ უნდა იდგეს, ტიპური ათიანია, რომლის ადგილიც არ არის ბარსელონაში.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    Culé [?]
    #8 23 ივნისი 2022 17:44
    0
    ლუკაკუ ბრუნდება იჯარით ინტერში, ლაუტარო, პლუს ეს. მხითარიანიც იყიდეს მგონი და მაგარი შეტევა ეყოლებათ. იქ კორეა და ჯეკო ყავთ. იხოდება იტალიური ფეხბურთი.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #7 23 ივნისი 2022 17:41
    0
    დღეს არის ლალიგის კენჭისყრა და გავიგებთ რომელ ტურში ვის შევხვდებით და როდის
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #6 23 ივნისი 2022 17:40
    2
    მოაშორეთ რა ეს მარად მწვანე ,,ტალანტი", ბარსას სტილის საერთოდ არაა, ფლანგზე ეგ არ ვარგა და შემტევი ნახევარ მცველით ჩვენ არ ვთამაშობთ, მოვა აქ, აიღებს დიდ ხელფასს და არაფრის კეთებაში ამოეწურება კონტრაქტი, მერე კი ისევ ჩვენი საგინებელი იქნება, კარგია თუ დაბლოკეს ეგ ტრანსფერი, რაღამც უფასოა ყვეკა უფასო კიარ უნდა მოვაგროვოთ, მითუმეტეს მაღალი ხელფასი ექნება ამას და ფეხბურთელს რომელსაც ამ იუენტუსიდან უშვებენ ფასი არააქ, ამ ჩა#მული იუვენტუსიდან რომ კაცს გააგდებენ ის უფასოდაც არ უნდა გინდოდეს
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #5 23 ივნისი 2022 17:36
    0
    ერთ დროს ამის ბარსაში თამაშს ვვოცნებობდი
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 23 ივნისი 2022 17:11
    0
    ა უკვე უფასოებსაც ვიწუნებთ რა იშოვე ლაპორტ შე ჩემისა. ეხლა ხო ვიცი მოაგდებს რაფინია ლევანდოვსკის არარელურ ფასებად. მარა რის ხარჯზე და ფასად მომავალში გავიგებთ სადღაც უარესად რო დაგვარტყავს ეხლანდელი ქაქის ჭამა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 23 ივნისი 2022 16:55
    2
    ეეჰ მეც მაგრად მინდა ამის ბარსაში თამაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 23 ივნისი 2022 16:49
    1
    ამ დიბალას კიდევ ლაუტარო ჯობია. რო რამე იყოს.
    Culé [?]
    #1 23 ივნისი 2022 16:39
    3
    აუ მოაშორონ აქედან. სამი წელია ფეხბურთი არ უთამაშია ტიპს. დაჯდება აქაც აიღებს ხელფასს და იქნებაა *ლესავით.
    ეგეთი ფეხბურთელები თავზე საყრელად გვყავს და კიდე მოგვყავს??