ბარსელონა ლუის სუარესს დაუკავშირდა

ბარსელონა ლუის სუარესს დაუკავშირდა

"ბარსელონასთვის" ცენტრფორვარდის პოზიცია ისევ პრობლემაა. იმის მიუხედავად, რომ "ბაიერნმა" სადიო მანე დაიმატა, მიუნხენელები რობერტ ლევანდოვსკის "ბლაუგრანაში" გაშვებაზე მაინც უარს ამბობენ.

Sport-ის ცნობით კატალონიელები პოლონელის ერთ-ერთ ალტერნატივად კლუბის ლეგენდას, ლუის სუარესს განიხილავდნენ. როდესაც ცნობილი გახდა, რომ ურუგვაელი "ატლეტიკოს" ტოვებდა, "ბარსელონას" წარმომადგენლები მას დაუკავშირდნენ და ჰკითხეს, თუ შეეძლო მანამდე მოცდა, სანამ რობერტ ლევანდოვსკის საკითხი გადაწყდებოდა. ეს დრო, შესაძლოა, აგვისტომდე გაიწელოს. სუარესმა შეთავაზებისთვის "ბარსას" მადლობა გადაუხადა და უთხრა, რომ მას ვარიანტები აქვს და ამდენი ხანი ვერ მოიცდიდა.

ლუის სუარესი "ბარსელონაში" 2014-2020 წლებში ირიცხებოდა. კატალონიური კლუბის მაისურით მან 283 თამაში ჩაატარა, 198 გოლი გაიტანა, 113 საგოლე გადაცემა გააკეთა და 13 ტიტული მოიგო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ფანი [?]
    #15 23 ივნისი 2022 18:27
    6
    ამ ლაპორტას მაგარი შიგნით აქვს, ჯერ უნდოდა მესის უფასოდ ეთამაშა, მერე საერთოდ გააგდო, ახლა უნდა სუარესმა ელოდოს 2 თვე და მერე შეილება საერთოდ უკლუბოთ დატოვოს, ლაპორტა მოდი იდინაქუი რა
    ახალბედა [?]
    #14 23 ივნისი 2022 17:49
    1
    რა კაი დროს.მიუწერიათ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 23 ივნისი 2022 17:01
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ისა და ხომ გააკეთა ნემომ ფული?! წამოვიდეს და 2-3 სეზონი დაიხარჯოს ბოლომდე არ უნდა?!

    ნემოს ყიდიან, უფასოდ ვინ მოგვცემს.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 23 ივნისი 2022 16:33
    5
    სინდისი აღარ არსებობს?დაიკარგააა? შუბლის ძარღვი არ გაქვთ? ჯერ გააგდე და ახლა მოდიო და თან დამელოდეო? ან მიგიღებ და ან არაოო?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 23 ივნისი 2022 15:43
    1
    ისა და ხომ გააკეთა ნემომ ფული?! წამოვიდეს და 2-3 სეზონი დაიხარჯოს ბოლომდე არ უნდა?!
    Culé [?]
    #10 23 ივნისი 2022 15:43
    4
    ჯერ გააგდეს, და ეხლა შეთავაზება ნახე რა :)
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    გულშემატკივარი [?]
    #9 23 ივნისი 2022 15:18
    2
    ლაპორტას გინებამდე დარჩენილია 2 თვე😄🙈
    Culé [?]
    #8 23 ივნისი 2022 14:14
    1
    ძაან ამოვარდნილია უკვე რა, მემგონი ვერ გაქაჩავს მაღალ დონეზე აწი
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    წევრი [?]
    #7 23 ივნისი 2022 14:06
    1
    ამისმა მატარებელმა ჩაიარა
    Culé [?]
    #6 23 ივნისი 2022 13:29
    2
    არადა სკამზე იდეალური იქნებოდა თუ ლევანას ტრანსფერი არ გამოვა სუარესს დავიმატებდი და სათადარიგოთა სკამზე იქნებოდა ხოლო ობამა ძირითადში
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 23 ივნისი 2022 13:28
    2
    არამგონია ეს დაბრუნდეს ჯობია ლევანდოვსკის მივაწვეთ თორე აგერ პესეჟემ ნეიმატი ტრანსფერზე დააყენა და თუ არ ვიყოჩაღებთ აგვახევს კი უმიზნებს ხალიფა ლევანას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 23 ივნისი 2022 13:10
    1
    პატივისცემის მიუხედავად ამის ადგილი სკამზეც აღარაა, ლეგენდაა მაგრამ როცა იყო ბოლო წლებშიც კი უჭირდა მაგრად აწი ვერაფერს ეს ვერ იზამს, ატლეტიკოშიც პირველი სეზონი ქონდა საბაბი და მეორე სეზონი ისევ ოს ძროხა ვიხილეთ.
    Culé [?]
    #3 23 ივნისი 2022 12:54
    3
    ისე სათქმელი უნდა ითქვას და ამან მაგრად მოუკლო. ცარიელი კლასია დარჩენილი , თუმცა თუ მოვა მაგრად გამისწორდება. დარწმუნებული ვარ მეორეზეც გადავა ბომბარდირებში. პლუს სკამზე არ ექნება გართულება
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #2 23 ივნისი 2022 12:25
    3
    ხო აბა რა მაგის ჩიტია ჯეკა თქვენ გიცადოთ როდის გაიფორმებთ ლევანას
    Culé [?]