ტონი ფრეიშა: ბარსელონა კვამლს ყიდის

ტონი ფრეიშა: ბარსელონა კვამლს ყიდის

"ბარსელონას" ყოფილი დირექტორი და ბოლო საპრეზიდენტო არჩევნებზე ჟოან ლაპორტასთან დამარცხებული ტონი ფრეიშა კლუბში შექმნილ ვითარებას აფასებს.

ფრეიშას არ სჯერა, რომ "ბარსა" რომელიმე ხმაურიან ტრანსფერს განახორციელებს.

იცით, რომ ლევანდოვსკი, კუნდე, რაფინია და ბერნარდუ სილვა "ბარსელონაში" არ მოვლენ? იცით ეს?

- დაწერა ფრეიშამ Twitter-ზე.

Cadena COPE-სთან ინტერვიუს დროს კი ტონი ფრეიშამ შემდეგი განაცხადა:

ტრანსფერებთან დაკავშირებით გავრცელებულ ცნობებს ვერ დამაჯერებთ. ისინი ვულგარულად ყიდიან კვამლს. რასაც ისინი ამბობენ, რეალობასთან წინააღმდეგობაში მოდის. არჩევანი არ მაქვს, ხალხი უნდა გავაფრთხილო, რომ რასაც ამბობენ, ის არ მოხდება.

ფეხბურთელების ყიდვა მხოლოდ სხვების გაყიდვითაა შესაძლებელი. ბერნარდუ სილვას შესაძენად ბევრად მეტის გაყიდვაა საჭირო.

მე დინების საწინააღმდეგოდ მივდივარ. ახლა "ბარსელონაში" უფრო მოსახერხებელია, რომ ილუზიები შექმნან."


  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 24 ივნისი 2022 15:08
    0
    გამოანათა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 23 ივნისი 2022 17:03
    1
    ვაი რო სიმართლეც არის ამის ნათქვამში.
    Culé [?]
    #17 23 ივნისი 2022 16:28
    1
    რავი ჯერ ჯერობით მართალია ეს კაცი და სექტემბერში გამოჩნდება. ალბათ პიკეს მიაყიდის და ისევ რაღაც მიზეზს მოიგონებს
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 23 ივნისი 2022 15:32
    0
    აი მარტო ამის ჯინაზე უნდა მოიყვანოს ლაპორტამ ლევანდოვსკი დი მარია კუნდე და ბერნარდო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #15 23 ივნისი 2022 13:22
    0
    ჳაი შე საცოდაო შენაირები იძახდნენ ოთხეულში ვერ მოხვდებაო.რეალი გადაურბენსო.ვალებში ამოტენილი გუნდია და მაინც მოიყვანა ფეხბურთელები.
    ფანი [?]
    #14 23 ივნისი 2022 13:14
    0
    კვამლს ლაპორტა მოსვლამდე ყიდდა და ბევრი დააბოლა მერე მესი დააბოლა ყველაზე მაგარი კვამლით და მოყოლებული იბოლება, რეალურად არაფრის მაქნისია, თუმცა ლევანა მოვა დარწმუნებული ვარ.
    ფანი [?]
    #13 23 ივნისი 2022 12:01
    1
    ეს რო მოსულიყო ხო აგვაშენებდა რასამბობ ჰოლანდი მბაპეს მოიყვანდა მესის 3 წლიანს გაუფორმებდა გასაყრელებს ისე გაყრიდან რომ ფულს აქეთ გადაახდევინებდა😆😆😆 და მართლა ილუზია ჰქონია იმათ ვინც ამისი სჯერავს და ამას ამართლეს 100 % იანიაო...
    წევრი [?]
    #12 23 ივნისი 2022 11:37
    3
    რაღა დროს ტონი ფრეიშა და ბართომეუს გადმონაშთებია, ახალი ეპოქა იწყება კლუბში
    Culé [?]
    #11 23 ივნისი 2022 11:32
    3
    კუმ ფეხი გამოყოო ამაზეა ნათქვამი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    [?]
    #10 23 ივნისი 2022 10:31
    3
    ლაპორტ მიდი ამის ჯინაზე დადე ლევა კუნდე სილვა და დიმარია და აღარ შეგაგინებ
    ფანი [?]
    #9 23 ივნისი 2022 10:12
    2
    ასე თუ მოხდა ყველაფერი დასაკიდია კვერცხებით ლაპორტა. სულ მცირე ტყვილებისთვის და სიმართლის დამალვისთვის.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 23 ივნისი 2022 08:49
    2
    ჩვეულებრივი ოპოზიციაა
    ფანი [?]
    #7 23 ივნისი 2022 07:59
    2
    გაომოვა ეხლა ხალხი აქ და ამას დაასხამენო??🙄🙄
    და ეს რომ ბოღმას ანთხევს და ხალხს წამლავს უაზრობით ეგ არაფერი??
    დაიწყებენ ეხლა მესი ხომ გაუშვა და ეს ხომ ქნა და ის ხომ ქნა და ვია ტიგრანაოო უიი ტიგრანაო....
    ვალებიდან რომ ამოათრია ნაწილობრივ ბარსელონა ჯერ მაგაზე ილაპარაკეთ დეიოგის აუცილებელი გაყვიდვა რომ არარის საჭირო... და თუ გაიყიდება მაინც ეგ სულ სხვა საკითხია უკვე და მისი შემცვლელი სილვა იქნება რომელსახ 15 20 მილიონის დამატება დაგჭირდება დეიონგის ფულზე რო რამე... მერე რამდენია გამოყოფილი თანხა სადღაც 15% ხომ ერთი ლევანა და + კუნდეს ფული შესაძლოა დესტი ჩართონ სევილიას კარგად რომ ევასება დაფიქრდება
    Culé [?]
    #6 23 ივნისი 2022 07:47
    2
    წატი შენი ბართომეუს ვირთხა ხარ
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #5 23 ივნისი 2022 05:18
    2
    აი რატომ უნდა დავუჯერო ამ კაცს? ერთი მიზეზი დამისახელეთ? მოიცა ეს რომ აერჩიათ თავისი ჯიბიდან ფარავდა მილიარდ ნახევარს? თუ წაგებული არჩევნების შემდეგ ხალხს აჩვენებს თავს რომ მიქარეს და ეს უნდა აერჩიათ??? ტრანსფერებიც დაიდება და დიდების მწვერვალზეც ავა გუნდი და ეს ჩოილარი შეეშვას მესით მანიპულირებას ჯობია და შეეგუოს წაგებას და იმასაც რომ ამ პოსტს ასეთი ბოღმა ხალხი ვერასოდეს ვერ ეღირსებიან!!!
    Culé [?]
    #4 23 ივნისი 2022 02:04
    7
    აბა ეს რას იტყოდა ლაპორტა მაგრად მუშაობს და რა კარგია რომ მომიგოო? მე მაქვს ლაპორტას იმედი და მგონია ჭკვიანურ სატრანსფერო პოლიტიკას გაატარებს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #3 23 ივნისი 2022 01:49
    2
    აი ბართონეუს დედა რომ მოვხან რა, ჯერ გუნდის გამოუვალ მდგომარეობაში ჩაგდებისთვის და მერე კიდე რეპუტაცია ისე დაგვიგდო რომ ყოველი მეორე #ლე ჩვენ დაგვცინის და ჩვენზე მაღლა უჭირავს თავი, თან ტრაგედია ისეე რომ მართალს ამბობს

    მაგრამ მეორეს მხრივ ლაპორტა დიდი მაფიოზი ვინმეა და მაგისგან არაფერია გასაკვირი, ზამთრამდე ამბობდა რომ იანვარში მაქსიმუმ 10 ან 15 მილიონი გვექნება ტრანსფერებისთვისო, მერე კი 4 ტრანსფერი განახორციელა, კი აქედან 3 უფასო იყო მაგრამ 55 მილიონი გადაიხადა და ამათ ხელფასებსაც ხო გადახდა უნდოდა და დარეგისტრირება, გამორიცხული არაა რომ ახლაც მოულოდნელი რამ გააკეთოს ასე რომ ვიღაც ვიღაცებმა ჯობია სხვის საქმეში ცხვირის ჩაყოფისგან თავი შეიკავონ რა, რა მაგისი საქმეა ბარსელონა რა ტრანსფერებს გააკეთებს, ახლა რომ მართლა გააკეთოს ეგ ტრანსფერები მერე რა ჯანდაბას იტყვის? კი არარეალურად ჟღერს თითქოს ამ კრიზისის დროს ასეთი ტრანსფერების გაკეთება მაგრამ რაც არ უნდა იყოს ჯობია ფრეშამ #რაკი დააყენოს რა, ისე ლაპარაკობს ვითომ თვითონ შეძლებდა უკეთესად საქმის გაკეთებას
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #2 23 ივნისი 2022 01:28
    3
    პარასკევს ბომბი აფეთქდება და დიდი ტრანსფერი გამოცხადდებაო და რავი ბატონო ფრეიშა ვნახოთ ბევრი პარასკევია წინ ამ ზაფხულს..
    გულშემატკივარი [?]
    #1 23 ივნისი 2022 00:58
    1
    სიმართლე გითხრათ, ჩემ თავს ვეწინააღმდეგები, დემაგოგიაც არ არის ჩემთვის მისაღები, მაგრამ რაც დრო გადის, სულ უფრო ვრწმუნდები, რომ ნამდვილად ტყუილებით ბერავენ მთელ მსოფლიოს. არ არიან ესენი არავის მყიდველები. ძვირი ფეხბურთელების საგას კიდევ კამპ ნოუს რეკონსტრუქციას ამატებენ. ამ ზაფხულს ვიწყებთ მშენებლობასო და გრაფიკი გამოაქვეყნეს. მერწმუნეთ, ძალიან მინდა რომ ვცდებოდე, მაგრამ მითხარით ერთი, რეალური, ხელმოწერილი კონტრაქტი ვინმეს უნახავს? ან იქნებ ვინმეს უტყუარი ინფო გააჩნია ამის შესახებ... ამერიკულმა ბანკმა უარი უთხრა, მუსიკოსების ფული ამას არ ეყოფა., ასამბლეამ და სენატორება კი მისცეს თანხმობა რაღაცეების გაყიდვაზე, მაგრამ რეალური კინტრაქტი და მითუმეტეს თანხა, ბუნებაში ჯერ-ჰერიბუთ არ არსებობს... იქნებ მე არ ვიცი რამე... გააგებინეთ ვინმემ, თუ მეტი იცით....