გავი - ერთი ნაბიჯი ახალ კონტრაქტამდე

გავი - ერთი ნაბიჯი ახალ კონტრაქტამდე

"ბარსელონა" გავის ახალი კონტრაქტის გაფორმებასთან ძალიან ახლოსაა.

ელენა კონდისის ინფორმაციით, 17 წლის ფეხბურთელს ხელშეკრულების გახანგრძლივებამდე 1 ნაბიჯიღა აშორებს, თუმცა, გარკვეული დეტალები ჯერ კიდევ მოსაგვარებელია - მაგალითად, კონტრაქტის ხანგრძლივობა.

წყაროს თქმით, ახალგაზრდა მოთამაშის აგენტ ივან დე ლა პენიასთან შეხვედრის შემდეგ ყველაფერი უკეთესობისკენ შეიცვალა.

აღნიშნულ ცნობებს ტონი ჟუანმარტი და ალბერ როგეც ადასტურებენ და დასძენენ, რომ მოლაპარაკებები პოზიტიურად გრძელდება. გავის გამოსასყიდი თანხა 1 მილიარდი ევრო იქნება.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ფანი [?]
    #11 23 ივნისი 2022 13:19
    1
    გააფორმებს აბა რას იზამს , ეს თუ წასვლას იფიქრებდა არც მიფიქრია ტიპს ყველანაირი ხელშეწყობა და გვერდში დგომა აქვს ნდობა რაუნდა სხვა, ფული კიდე მოვა მთავარია იშრომოს დაამტკიცოს მოიგოს რაღაც და ისედაც მოუმატებენ.
    Culé [?]
    #10 23 ივნისი 2022 11:30
    1
    გავი ჩვენი მომავალია ნიკოსთან და პედრისთან ერთად იმედია პაბლო ტორეც მიემატება სიას
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #9 22 ივნისი 2022 23:41
    1
    მიდი რა მალე გაახანგრძლივე.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #8 22 ივნისი 2022 23:11
    1
    "გავი - ერთი ნაბიჯი ახალ კონტრაქტამდე"
    ===============
    wink ე ბიჭო, რასაც შენ მოედანზე დაქრიხარ, გადადგი დროზე ის ერთი ნაბიჯიც!!!
    ფანი [?]
    #7 22 ივნისი 2022 22:32
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    როგორც ვიცო მაგის გარეშეც შეიძლება

    Ესპანეთში არა.
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    ახალბედა [?]
    #6 22 ივნისი 2022 22:22
    2
    1 მილიარდი joy
    --------------------
    ”Everybody believes in something... Most of all, we should believe in ourselves.” — Novak Djokovic
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 22 ივნისი 2022 21:53
    2
    კარგია რო ახანგრძლივებს, ოღონდ ეს მილიარდი მადარდებს ცოტა ხო არ არის. არ დავკარგოთ ასე მუქთად.
    ფანი [?]
    #4 22 ივნისი 2022 19:44
    2
    10 მილიარდი რომ იყოს არა?
    Culé [?]
    #3 22 ივნისი 2022 18:55
    1
    ისე გსმოსასყიდი თანხა საერთოდ რა აუცილებელია, როგორც ვიცო მაგის გარეშეც შეიძლება და ახლა 1 მილიარდს ნამდვილად არავინ გადაიხდის ფეხბურთელში
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 22 ივნისი 2022 18:50
    1
    1 მილიარდი ცოტაა, ვინმემ არ მოგვტაცოს
    გულშემატკივარი [?]
    #1 22 ივნისი 2022 16:56
    2
    ჰაა ახლა შობეთ უკვე რა…
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...