ჟირონა სამუელ უმტიტის დამატებას არ გამორიცხავს

ჟირონა სამუელ უმტიტის დამატებას არ გამორიცხავს

კატალონიური "ჟირონა", რომელიც ლა ლიგაში ახლახან დაბრუნდა, "ბარსელონას" ფრანგი მცველის, სამუელ უმტიტის დამატებას არ გამორიცხავს.

28 წლის ფეხბურთელის გუნდიდან გაშვება "ბარსელონას" ერთ-ერთი მთავარი საზრუნავია, რადგან ფრანგი ჩავის გეგმებში არ შედის, მისი ხელფასი კი კლუბს ტვირთად აწევს.

"ჟირონას" ხელმძღვანელი პერე გვარდიოლა უმტიტის დამატებასთან დაკავშირებით დასმულ შეკითხვას ასე პასუხობს: "მოდით, ეს არ გამოვრიცხოთ."

"ჟირონას" იგივე მესაკუთრე ჰყავს, რომელიც "მანჩესტერ სიტის", პერე გვარდიოლა კი პეპ გვარდიოლას ძმაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Culé [?]
    #9 22 ივნისი 2022 22:42
    0
    ძაან გამეხარდა ამათი ამოსვლა. მადრიდელებს ამწარებდნენ სულ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ახალბედა [?]
    #8 22 ივნისი 2022 22:24
    0
    აუუუ წაიყვანდეს ნეტა ვინმე.. თან ხელფასი აქვს დიდი ძალიან
    --------------------
    ”Everybody believes in something... Most of all, we should believe in ourselves.” — Novak Djokovic
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 22 ივნისი 2022 18:30
    0
    წაიღეთ ეს შავი, მოუშორებელი ჭირი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 22 ივნისი 2022 15:44
    0
    "მოდით, ეს არ გამოვრიცხოთ."- არ ნიშნავს რო უნდათ დამატება. და მთავარი უმტიტი წავა? მაგას ლიგაზე მოთამაშე გუნდში უნდოდა გადასვლა და ლა ლიგაში დაბრუნებულ გუნდში წავა?
    ფანი [?]
    #5 22 ივნისი 2022 10:55
    0
    ჟირონა კარგია რომ დაბრუნდა მადრიდელებს გამამებელი😂😂😂 ესპანიოლმაც ესე თუ აწაპნა ქულები რეალს როგოც შარშან ვაფშე კამფეტ
    ფანი [?]
    #4 22 ივნისი 2022 10:45
    0
    ციტატა: MSN G.O.A.T
    უმტიტი კი წავა მარა მე მაგრად მაინტერესებს რატო არჩალიჩობენ ეს ჩიტები ლისანდრო მარტინეზზე


    არაფრით არჩამოუვარდება კუნდეს და ნახევარი ღირს მემგონი

    მაინდამაინც ფრანგი უნდა იყოს კაცო?
    მესისთან ლაპორტას ურთიერთობიდან გამომდინარე , არამგონია დღეს რომელიმე არგენტენელი ბარსელონაში მოვიდეს , არადა გეთანხმები , ლისანდრო დაგვხატავდა .
    Culé [?]
    #3 22 ივნისი 2022 09:06
    0
    ძალიან გამიხარდა ჟირონას აღზევება ლალიგაში.

    რაც შეეხება უმტოს წაიყვანონ ნოუ პრობლემ. ისევ კატალონიელები თუ გვიჯიგრებენ და ჩვენც არ უნდა გამოვართვათ ბევრი მათ.
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გულშემატკივარი [?]
    #2 22 ივნისი 2022 01:27
    3
    უმტიტი კი წავა მარა მე მაგრად მაინტერესებს რატო არჩალიჩობენ ეს ჩიტები ლისანდრო მარტინეზზე


    არაფრით არჩამოუვარდება კუნდეს და ნახევარი ღირს მემგონი

    მაინდამაინც ფრანგი უნდა იყოს კაცო?
    გულშემატკივარი [?]
    #1 22 ივნისი 2022 00:51
    1
    გასასუფთავებელია გუნდი უმნიშვნელო ფეხბურთელებისგან, რომლებსაც უკვე კარგა ხანია არაფერი გაუკეთებიათ , ზიან სკამზე და ხელფასს იღებენ. რა მარტივიაა😄 თუ კლუბისთვის კარგი გინდა მაშინ უნდა მიხვდე წასვლას, მაგრამ დემბელესნაირებს რანაირად ეყვარებათ , ფულზე დახამებულებს.