დემბელეს პრობლემა - უსმანი არავის სურს

დემბელეს პრობლემა - უსმანი არავის სურს

უსმან დემბელეს კარიერა მომდევნო სეზონიდან ისე ვერ გაგრძელდება, როგორც ფრანგი შემტევი ისურვებდა. Sport-ის ცნობით ამის მიზეზი ისაა, რომ 25 წლის ფეხბურთელის მიმართ ინტერესი ყველა დაინტერესებულ გუნდს გაუნელდა.

დემებელსთვის აქტიურ ბრძოლას პირველი "პარი სენ-ჟერმენი" გამოეთიშა. ფრანგების ახალი სპორტული დირექტორი ლუის კამპოსი უსმანის დამატების პერსპექტივით დიდად მოხიბლული არაა.

ბოლო დროს აქტიურად იწერებოდა, რომ დემბელეს "ჩელსიში", თავის ყოფილ მწვრთნელ ტომას ტუხელთან გადასვლა თითქმის გადაწყვეტილი იყო. თუმცა თუ Sport-ს დავუჯერებთ, ლონდონელები ფეხბურთელის მოთხოვნებით გაკვირვებულები დარჩნენ. ამას ისიც ემატება, რომ "ჩელსის" დემბელეს ტრავმიანობა აღელვებს.

უსმანის კონტრაქტს ვადა 9 დღეში გასდის. "ბარსელონას" შეთავაზება ჯერ კიდევ ძალაშია, მაგრამ ჩავის თხოვნის მიუხედავად კლუბი ფეხბურთელისთვის შეთავაზებული პირობების გაუმჯობესებას არ აპირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Culé [?]
    #20 22 ივნისი 2022 23:05
    0
    დემბელეს პრობლემა - უსმანი არავის სურს
    =====================
    angry ...ძალიან კარგი, ეხლა მაგას მიუგდონ 3 მლნ. წელიწადში და უთხრან: სამი თუ არ გინდა ბიძიკო აგერ კარი ღიააო!!! მგონი ორზეც იხვეწებოდეს!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 22 ივნისი 2022 18:12
    0
    რასაც თავაზობდნენ ისიც არ უნდა მისცენ. ამისგან რამე ღირებულს მიიღებს გუნდი?! მე მეეჭვება.
    ფეხბურთელი, რომელიც გაქცევაზე იყო და მხოლოდდამხოლოდ იმიტომ დარჩა, რომ მუქთადაც არავის არ უნდა, მაგისგან რა ხეირი უნდა ნახო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 22 ივნისი 2022 16:04
    0
    ამის დატოვებაზე დიდ სისულელეს ბარსა ვერ გააკეთებს. ხო ხედავთ არავის მუქთად არ უნდა, ჩვენ რო დავტოვოთ მერე გავყიდით თუ რა?
    ფანი [?]
    #17 22 ივნისი 2022 13:03
    1
    შეცვალოს აგენტი დარჩეს და რამის დამტკიცება თუ უნდა დაამტკიცოს.. და მერე გაყიდონ ცოტა ღირებულად
    ფანი [?]
    #16 22 ივნისი 2022 12:36
    1
    ძაან სასაცილო კაცია რა😂 ნეტა ფიქრობს ახლა რამეს? ან აგენტის ამიდ ერთი ერთში საუბარი მომასმენინა უეჭველი მაგარი პრიკოლი იქნება😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 22 ივნისი 2022 02:14
    1
    6 ლიმონი წლიურად და მაქსიმუმის გამოწურვა sunglasses
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 22 ივნისი 2022 02:13
    1
    ეს ბოლოს დიჟონში გაიჩითენა ნიორში ან ანჟერში laughing laughing
    Culé [?]
    #13 22 ივნისი 2022 01:53
    2
    მოხვედი სტანოკზზე??? გაჭირვებას რა ვუთხარი თორე შენ პანჩური უნდა გითავაზონ
    ფანი [?]
    #12 21 ივნისი 2022 23:26
    5
    ლაპორტაას ადგილას ყველა თავმოყვარე და კლუბმოყვარე პრეზიდენტი ნაქუიზე დატოვებდა ამ უნიჭო ზანგს. რამოს არ აპატიეს დრაკის თამაში და ამ სიბაჯოს რატო უნდა ეპატიოს ამდენი?
    წევრი [?]
    #11 21 ივნისი 2022 23:20
    2
    იმედია ეს ქლიავიც და მისი უფრო ქლიავი აგენტიც ხვდებიან რო ჩვენს იქით გზა არ აქვს და დათანხმდეს რასაც ვთავაზობთ :დდდდ
    Culé [?]
    #10 21 ივნისი 2022 22:16
    5
    აუ ისეთი სუნი უდის იევ ჩვენ შეგვეტენება ეს ხისთავა. ახლა ბარსამ ერთი ჭკვიანური ხოდი უნდა გაუშვას, უფრო ცუდი პირობები შეთავაზოს.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 21 ივნისი 2022 22:11
    1
    ...ჩინელებიც არ წაიყვანენ, მაგათი გადამტერებაც მოასწრო 🤣🤣🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #8 21 ივნისი 2022 21:46
    5
    ვენც ეს გუნდში დატოვოს იმიდ დედის ხახა გავაპე მე ტ*ვნაში
    ფანი [?]
    #7 21 ივნისი 2022 20:58
    18
    გაუმჯობესება კი არა ხელფასი კიდევ შეუმცირონ! ბონუსებზე იყოს,ივარგებს მიიღოს ფული არად ,კარგად იყოს! რაც მაგან დარმავოი ფული მიიღო ბარსაში კომპიუტერების თამაში, სინდისი რომ ქონდეს ერთი წელი უფასოდ უნდა ითამაშასო.
    ფანი [?]
    #6 21 ივნისი 2022 20:57
    5
    სიქიმა რომ არის ეხლა დარწმუნდიიით😂😂😂 მაგარი ჩამოსხმააა ტიპი არავის ჭირდება და იმ ჭაში ჩააფურთხა საიდანაც წყალი დაალევინეს
    ხოდა ეხლა მოჯვავს და მიაყენებს ერთ ადგილს ან დათანხმდევა ან კამპნოუს ვერასდროს ეღირსება მეორედ
    ფანი [?]
    #5 21 ივნისი 2022 20:44
    12
    დემბელე ხო კაი, ჩამოხსმაა, მაგრამ ზუსტად მისნაირი ჩამოსხმა აგენტი რო იპოვა, მოხერხება უნდა მაგასაც :დდდ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #4 21 ივნისი 2022 20:20
    8
    დი მარია უეჭველი მოსაყვანია. ეს რომ დატოვონ მაინც. ამის იმედზე მტერი იქნა მთელი სეზონი. თან ის უფასოა!! ამას აქ კონტრაქტის გახანგრძლივების პონტში რომ უთხრეს მბაპეზე მაგარი ხარო ნეტა მართალი ეგონა😁😁
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #3 21 ივნისი 2022 20:15
    5
    მასტს თავი რაღაც გონია)))))))))
    გულშემატკივარი [?]
    #2 21 ივნისი 2022 20:08
    0
    ჩვენ ახალ კონტრაკტით რამდენი შევტავაზეტ წლიური ?
    Culé [?]
    #1 21 ივნისი 2022 20:08
    9
    აჰა აეგრე, ჩვენ კონტრაქტს არ გავუხანგძლივებთ და დარჩება ეგრე ღლესავით, მაქსიმუმ ნიუკასლმა წაიყვანოს უფასოდ🤣🤣 აბა ისე რომელი ღლე დააკმაყოფილებს ამის მოთხოვნებს, ტიპს ჰოლანდის ხელფასი უნდა როცა ერთი უბრალო #ვერია🤣🤣
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.