ჟერარ პიკეს მორიგი უსიამოვნება | "შესაძლოა, ამ ღონისძიებაზე მყოფი ქალების უმეტესობას შენთან სექსი უნდა..."

ჟერარ პიკეს მორიგი უსიამოვნება | "შესაძლოა, ამ ღონისძიებაზე მყოფი ქალების უმეტესობას შენთან სექსი უნდა..."

ჟერარ პიკეს პირადი ცხოვრება კვლავ აქტუალური თემაა, რაც "ბარსელონასთვის" კარგი ნამდვილად არ უნდა იყოს.

რამდენიმე დღის წინ პიკე გუნდის მთავარ მწვრთნელს, ჩავი ერნანდესს და კლუბის პრეზიდენტს, ჟოან ლაპორტას შეხვდა. მან ორივეს უთხრა, რომ მისი ცხოვრების წესი ფეხბურთზე გავლენას ვერ მოახდენდა. თუმცა ამ ამბიდან რამდენიმე დღეში ჟერარი მცირე სკანდალში გაეხვა.

ცოტა ხნის წინ პიკე ერთ-ერთ შვედურ რესტორანში მედიისთვის უცნობ ქალთან ერთად იმყოფებოდა. როგორც ირკვევა, ფეხბურთელმა რესტორნის მეპატრონის პატარა ვაჟთან მისალმებაზე უარი განაცხადა, საპასუხოდ კი სოციალურ ქსელში გამოქვეყნებული კრიტიკული პოსტი მიიღო, მისი და უცნობი ქალის ფოტოსთან ერთად.

რესტორნის მეპატრონე კატრინ ზიტომიერსკაა. ის ადგილობრივ დონეზე ცნობილი ბლოგერი და ტელეწამყვანიცაა. მის რესტორანში პიკეს ვიზიტის შემდეგ კატრინმა ფეხბურთელისა და მასთან ერთად მყოფი ქალის ფოტო გამოაქვეყნა და თან ასეთი ტექსტი დაურთო:

მისმინე ლუზერო პიკე,

შესაძლოა, ამ ღონისძიებაზე მყოფი ქალების უმეტესობას შენთან სექსი უნდა. როგორც კი დაგინახე, მაშინვე ჩემი ვაჟი გამახსენდა. გთხოვე, მას მისალმებოდი, პასუხად კი უარი მივიღე.

რატომ? იმის გამო, თუ ვინ ხარ შენ? იმიტომ, რომ ბურთით თამაში შეგიძლია? ამით დიდად არ ვიხიბლები. ვწუხვარ იმის გამო, რომ დიდებამ შენს თავში შეაღწია.

შენ უბრალოდ ბიჭი ხარ ბურთით.

მოგვიანებით კატრინმა კომენტარი ესპანურ მედიასთან გააკეთა:

პიკეს ვკითხე, შეეძლო თუ არა, რომ ჩემს შვილს მისალმებოდა, მან კი მიპასუხა, რომ არ შეეძლო. გამიკვირდა. კიდევ ერთხელ ვკითხე და პასუხი იგივე იყო.

ის უხეში არ ყოფილა, მაგრამ ქედმაღალი იყო. ვფიქრობ, ამის მიზეზი ისაა, რომ ის საქვეყნოდ ცნობილი ფეხბურთელია. ამის შემდეგ სოციალურ ქსელში დასადებად მას ფოტო გადავუღე.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Culé [?]
    #14 22 ივნისი 2022 03:16
    0
    ნაბ ქალი. ამიტომაც არ მიესალმა რომ იგრძნო რა გასიებული მსუქანა ქალიც იყავი ბოღმის ბუკეტო
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #13 21 ივნისი 2022 18:37
    5
    ამას ხო შეუკიკინეს რაა ვისი რა საქმეა სადა და რას აკეთებს.მოედანზე დებს რაც შეუძლია წელს ტრავმები რომ არა საუკეთესო მაინც ეგ იყო დაცვაში. ან ამ ქალს რა უნდა ხანდახან ადამიანი არა განწყობაზე თავის ამბებშია.გადაუღო ფოტო და დადოო ვინ უფრო საშინელება ეგ კიდე საკითხავია.
    Culé [?]
    #12 21 ივნისი 2022 18:01
    0
    მემგონი ამის კარიერის დამთავრების დროც მოვიდა. არაუხო, გარსია, კრისტენსენი და კულიბალი-კუნდედან რომელიმე სავსებით საკმარისი იქნება.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 21 ივნისი 2022 17:03
    2
    ნუ ეხლა უკვე მეტისმეტი მოსვლია იმ შლიუხა ქალს, ვინ არის შენი შვილი რო პიკე ცალკე მიესალმოს? ალბათ რო მისალმებოდა სურათს მაინც დადებდა და იტყოდა ვიღაც ქალთან მოვიდა და ბავშვს ცუდი მაგალითი მისცაო თუ რაღაც მსგავსს.
    პიკეს თავისუფლად შეუძლია დაწეროს რაც უნდა, დაჟე ის რო არ მოსწონს არც ის და არც მისი შვილი, ან უბრალოდ უჩივლოს შეურაცხყოფის მიყენების გამო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 21 ივნისი 2022 16:11
    3
    ხოში ქონდა და არ მიესალმა. მარტო იმიტო მისალმრბოდა რო ამ სირქალას შვილია. კია ღირსი უჩივლოს დამოუ*ყნას ოჯახი ფოტოს უქვეყნებს თან რა წარწერით
    ფანი [?]
    #9 21 ივნისი 2022 14:40
    11
    ისე ლამძღავთ პიკეს ეტყობა თქვენ მეტი გააკეთეთ კლუბისთვის, სასწაული რა მოხდა? კაცს ოჯახი დაენგრა, აერია ყველაფერი და ნორმალურია რომ არიყო ხასიათზე. პიკეს გარეშე დაცვა სრული სიფარჩაკეა, კლუბს მილიონობით ვალი აქვს პიკესი, ხელფასი რამდენჯერ დაიკლო და არ აიღო აღარ ვითვლი, თქვენ კიდე რაღაც სისულელეს გამო ლანძღავთ და აგინებთ
    Culé [?]
    #8 21 ივნისი 2022 14:05
    0
    ტრამვებს უნდა მოუკლო შაკირიჩ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #7 21 ივნისი 2022 13:48
    3
    დაცურებული აქვს პიკეს კაი ხანია მარა აქ მაინც კბილებით იცავენ, ტიპს კლუბი კიდია არანაირ წესს არ იცავს და კიდევ ძირითადში უნდა ყოფნა მუდმივად.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 21 ივნისი 2022 12:49
    2
    გამოშტერდა პიკე თან კაი ხანია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 21 ივნისი 2022 12:46
    10
    ადამიანი სულ ვერ იქნება ისეთ ხასიათზე რო ვიღაცებს(თუნდაც ბავშვებს) ენის მოჩლექით ელაპარაკოს
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    Culé [?]
    #4 21 ივნისი 2022 12:40
    2
    ეს რომ ღორიშვილია ეგ არახალი ამბავია და ამან რატო გადაწყვიტა ფოტოს გადაღება გაუგებარია
    Culé [?]
    #3 21 ივნისი 2022 12:40
    3
    რა უნდა ამ ჩემისას რა გაატრაკა საქმე.კიდე თუ ჰგონია,რომ ძირითადში იქნება მაგრად ცდება,მითუმეტეს კუნდე,კულიბალი ან სხვა მცველი თუ მოიყვანეს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #2 21 ივნისი 2022 12:36
    3
    გაბომჟებულია
    გულშემატკივარი [?]
    #1 21 ივნისი 2022 12:34
    3
    სულ ჩასირდი შეჩემა