ბარსელონა დარწმუნებულია, რომ ბერნარდუ სილვას შეიძენს

ბარსელონა დარწმუნებულია, რომ ბერნარდუ სილვას შეიძენს

ცნობილია, რომ ფრენკი დე იონგის წასვლის შემთხვევაში "ბარსელონა" ბერნარდუ სილვას შეძენას შეეცდება.

ჟურნალისტ ელენა კონდისის ინფორმაციით, კატალონიური კლუბი დარწმუნებულია, რომ პორტუგალიელის შემტევი ნახევარმცველის ტრანსფერის განხორციელებას შეძლებს. თავად ფეხბურთელის გარემოცვა კი ფიქრობს, რომ მოთმინება მართებთ.

წყაროს თანახმად, ბერნარდუ სილვას პეპ გვარდიოლასთან ვერბალური შეთანხმება აქვს - თუ "სიტი" "ბარსასგან" სარფიან წინადადებას მიიღებს, პორტუგალიელს წასვლის უფლება ექნება. "ბლაუგრანას" ხელმძღვანელობამ აღნიშნული ტრანსფერი ჟორჟე მენდეშთან გამართული შეხვედრის დროსაც განიხილა.

აღსანიშნავია, რომ "მანჩესტერ სიტის" დე იონგის დამატება არ სურს, რაც მხარეებს შორის ბარტერის ვარიანტს გამორიცხავს.



  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 32 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ფანი [?]
    #32 21 ივნისი 2022 19:06
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: totti10
    რივალდო-მესი,

    ახლა შენ მომისმინე რა შუაშია აი ეს ამხელა ტექსტი ნეტა ვიცოდე, სულ მახატია მაგის როდრი დ ამაგის 2 მილიარდიანი გუნდი, 40 წლის მოდრიჩმა რომ დააფსა ტავზე, მაგრამ ერთი ის უნდა დაგეწერა რომ კიდიათ ახალგაზრდებს და ზოგადად ბევრს უკვე სად ითამაშებენ მტავარია ფული აიღონ, შენ კიდე რაღაც სტატისტიკებს და რაღაცეებს მიციტირებ მასე ბულგარეთის საუკეთეოს ფეხბურთელიც მიიყვანე, გერმანიის და რავიცი იქნება და თირქეთშიც იყოს ვინმე საუკეთესოდ დასახელებული ჯერ კაცმა არ იცის აქ რას იზამს კესი და ეგრევ ებუსი ჩაანაცვლოს ძაან გლეობაა, დე იონგის ტამაში ეტყობა არ გინახავს აიქსში და არ იცი არც ჰოლანდიაშI რასს ყომარობს :) სხვაპოზიციაზე დგას კაცი 3 წელია კი ვამბობ გაიყიდოს მაგრამ საყრდენი უდნა იყიდო და არა შმექმელი ნახ მცვლეი რომელიც ვედრო ლარად ყავ სგუნდს :)

    რაღაცა ძაან მეაგეესიულები და რატომ ვერ ვხვდები. ან სხვასთან გინდოდა დაწერა და მე შეცდომით მიციტირებ😕

    უი მე მიციტრიბებ მივხვდი და მართლა გაგექცა კლავიატურის ტონი, მუ ხდება ხოლმე მაგრამ შენ თუ რეალის და სიტის თამაშში გოლების და იღბლის გარდა ( გასაგებია გოლები იგებს მაგრამ სათამაშო ასპექტს ვგულისხმობ) რაიმე კრიტერიუმით აჯობა რეალმა სიტის, ზნაჩიტ ვაბშე სხვადასხვანაირად გვესმის ეს სპორტი ჯიგარო ან მეორე ვარიანტია როგორც ერთ კარგ ვიდეოშია ; უი დედა აგი ნახიონალი ყოფილა;😂😂😂


    ხო ხო სხვანაირად გვესმსი შენ სხვანაირად და აწი დავიშალოთ როგორც აქ კესი გგონიათ სასწაული და უმრავლესობას მაგრად გვკიდიაე კესი და კესის მსოვლა ისე გახარებთ გეგონება მაკელელე იყოს რავიცი დე იონგი გაუშვა და კესი მიიყვან ორავიცი :) დაინგრევ აბარსელონა ისე როგორც რეალ იდიანგრა მაკელელეს გამო :) და როგორც ლესტერიდაინგრა კანტეს გამო ;) საყრდენ იარის ხერხემალი, აგერ ნახე მილანს თუ დაეტყობა ეგ კესი და ნახავ როგორ დაეტყობა დე იონგი ბარსელონას ეს 1+1=2
    ფანი [?]
    #31 21 ივნისი 2022 18:56
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: totti10
    რივალდო-მესი,

    ახლა შენ მომისმინე რა შუაშია აი ეს ამხელა ტექსტი ნეტა ვიცოდე, სულ მახატია მაგის როდრი დ ამაგის 2 მილიარდიანი გუნდი, 40 წლის მოდრიჩმა რომ დააფსა ტავზე, მაგრამ ერთი ის უნდა დაგეწერა რომ კიდიათ ახალგაზრდებს და ზოგადად ბევრს უკვე სად ითამაშებენ მტავარია ფული აიღონ, შენ კიდე რაღაც სტატისტიკებს და რაღაცეებს მიციტირებ მასე ბულგარეთის საუკეთეოს ფეხბურთელიც მიიყვანე, გერმანიის და რავიცი იქნება და თირქეთშიც იყოს ვინმე საუკეთესოდ დასახელებული ჯერ კაცმა არ იცის აქ რას იზამს კესი და ეგრევ ებუსი ჩაანაცვლოს ძაან გლეობაა, დე იონგის ტამაში ეტყობა არ გინახავს აიქსში და არ იცი არც ჰოლანდიაშI რასს ყომარობს :) სხვაპოზიციაზე დგას კაცი 3 წელია კი ვამბობ გაიყიდოს მაგრამ საყრდენი უდნა იყიდო და არა შმექმელი ნახ მცვლეი რომელიც ვედრო ლარად ყავ სგუნდს :)

    რაღაცა ძაან მეაგეესიულები და რატომ ვერ ვხვდები. ან სხვასთან გინდოდა დაწერა და მე შეცდომით მიციტირებ😕

    უი მე მიციტრიბებ მივხვდი და მართლა გაგექცა კლავიატურის ტონი, მუ ხდება ხოლმე მაგრამ შენ თუ რეალის და სიტის თამაშში გოლების და იღბლის გარდა ( გასაგებია გოლები იგებს მაგრამ სათამაშო ასპექტს ვგულისხმობ) რაიმე კრიტერიუმით აჯობა რეალმა სიტის, ზნაჩიტ ვაბშე სხვადასხვანაირად გვესმის ეს სპორტი ჯიგარო ან მეორე ვარიანტია როგორც ერთ კარგ ვიდეოშია ; უი დედა აგი ნახიონალი ყოფილა;😂😂😂
    ფანი [?]
    #30 21 ივნისი 2022 18:53
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: totti10
    რივალდო-მესი,

    ახლა შენ მომისმინე რა შუაშია აი ეს ამხელა ტექსტი ნეტა ვიცოდე, სულ მახატია მაგის როდრი დ ამაგის 2 მილიარდიანი გუნდი, 40 წლის მოდრიჩმა რომ დააფსა ტავზე, მაგრამ ერთი ის უნდა დაგეწერა რომ კიდიათ ახალგაზრდებს და ზოგადად ბევრს უკვე სად ითამაშებენ მტავარია ფული აიღონ, შენ კიდე რაღაც სტატისტიკებს და რაღაცეებს მიციტირებ მასე ბულგარეთის საუკეთეოს ფეხბურთელიც მიიყვანე, გერმანიის და რავიცი იქნება და თირქეთშიც იყოს ვინმე საუკეთესოდ დასახელებული ჯერ კაცმა არ იცის აქ რას იზამს კესი და ეგრევ ებუსი ჩაანაცვლოს ძაან გლეობაა, დე იონგის ტამაში ეტყობა არ გინახავს აიქსში და არ იცი არც ჰოლანდიაშI რასს ყომარობს :) სხვაპოზიციაზე დგას კაცი 3 წელია კი ვამბობ გაიყიდოს მაგრამ საყრდენი უდნა იყიდო და არა შმექმელი ნახ მცვლეი რომელიც ვედრო ლარად ყავ სგუნდს :)

    რაღაცა ძაან მეაგეესიულები და რატომ ვერ ვხვდები. ან სხვასთან გინდოდა დაწერა და მე შეცდომით მიციტირებ😕


    გააფრინა ამა სხვას დავიციტირე და სნ რაზე ამოგაგდო, ეტყობა ბევრი ის იყო და ამერია ერთად იყო ჩემს კომზე დაწერილი 2-3 კაცის და :) ერთი რამ ნატელია ძმაო ახლანდელი ფეხბურტი არის ფული, გინდა ბარსელონა იყავი გინდ ამანჩესტერი, აი მანჩესტერში გადასვლაზე უარი თქვა რენატო სანჩესმა ლიგაზე არ არისო და პსჟში მიდის ლიგის გამო, ალხა შნე ეს გჯერა? ლიგის კი არა 4 ჯერ ემტს უხდიან :დ
    ფანი [?]
    #29 21 ივნისი 2022 18:38
    0
    ციტატა: totti10
    რივალდო-მესი,

    ახლა შენ მომისმინე რა შუაშია აი ეს ამხელა ტექსტი ნეტა ვიცოდე, სულ მახატია მაგის როდრი დ ამაგის 2 მილიარდიანი გუნდი, 40 წლის მოდრიჩმა რომ დააფსა ტავზე, მაგრამ ერთი ის უნდა დაგეწერა რომ კიდიათ ახალგაზრდებს და ზოგადად ბევრს უკვე სად ითამაშებენ მტავარია ფული აიღონ, შენ კიდე რაღაც სტატისტიკებს და რაღაცეებს მიციტირებ მასე ბულგარეთის საუკეთეოს ფეხბურთელიც მიიყვანე, გერმანიის და რავიცი იქნება და თირქეთშიც იყოს ვინმე საუკეთესოდ დასახელებული ჯერ კაცმა არ იცის აქ რას იზამს კესი და ეგრევ ებუსი ჩაანაცვლოს ძაან გლეობაა, დე იონგის ტამაში ეტყობა არ გინახავს აიქსში და არ იცი არც ჰოლანდიაშI რასს ყომარობს :) სხვაპოზიციაზე დგას კაცი 3 წელია კი ვამბობ გაიყიდოს მაგრამ საყრდენი უდნა იყიდო და არა შმექმელი ნახ მცვლეი რომელიც ვედრო ლარად ყავ სგუნდს :)

    რაღაცა ძაან მეაგეესიულები და რატომ ვერ ვხვდები. ან სხვასთან გინდოდა დაწერა და მე შეცდომით მიციტირებ😕
    ფანი [?]
    #28 21 ივნისი 2022 18:28
    0
    რივალდო-მესი,

    ახლა შენ მომისმინე რა შუაშია აი ეს ამხელა ტექსტი ნეტა ვიცოდე, სულ მახატია მაგის როდრი დ ამაგის 2 მილიარდიანი გუნდი, 40 წლის მოდრიჩმა რომ დააფსა ტავზე, მაგრამ ერთი ის უნდა დაგეწერა რომ კიდიათ ახალგაზრდებს და ზოგადად ბევრს უკვე სად ითამაშებენ მტავარია ფული აიღონ, შენ კიდე რაღაც სტატისტიკებს და რაღაცეებს მიციტირებ მასე ბულგარეთის საუკეთეოს ფეხბურთელიც მიიყვანე, გერმანიის და რავიცი იქნება და თირქეთშიც იყოს ვინმე საუკეთესოდ დასახელებული ჯერ კაცმა არ იცის აქ რას იზამს კესი და ეგრევ ებუსი ჩაანაცვლოს ძაან გლეობაა, დე იონგის ტამაში ეტყობა არ გინახავს აიქსში და არ იცი არც ჰოლანდიაშI რასს ყომარობს :) სხვაპოზიციაზე დგას კაცი 3 წელია კი ვამბობ გაიყიდოს მაგრამ საყრდენი უდნა იყიდო და არა შმექმელი ნახ მცვლეი რომელიც ვედრო ლარად ყავ სგუნდს :)
    ფანი [?]
    #27 21 ივნისი 2022 17:35
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: totti10
    ესეიგი გავი და ნიკო ნაგუიზე მიდიან :დ???? აბა ეს თუ მოვიდა ამას სკამზე არავინ დასვამს :დ :დ გამოდის ბებ ერი ბუსი ბერნარდო და პედრი იდგება ცენტრში, ისე რატომ გგონიათ რომ ძალიან კარგი სიტიდან გადავა არაფრის მომცემ ბარსელონაში? ან რატომ გგონიათ სიტი გაუშვებს ან რატომ გგონიათ ბარსელონა ამის ხელფასი გადაიხდის? დე იონგზე ამბობთ რეგრესი აქვს 3 წელია და აფასებთ 85-100 მილიონს და კაცი რომელიც ლიდერია სიტის 100 ზე ნაკლებად გაყიდიან??? დე იონგზე ბევრჯერ დამიწერია გაყიდვაზე, მაგრამ მის მაგივრად შემქმელი მიიყვანო რავიცი, ეს კესი ბიჭო რა გამოიყვანეთ მაკელელე, იტალიის საუკეთესო ფეხბურძთელი გახდა წინა წელსო რომ წერთ რაა მერე, მასე იმობილე გახდა ბომბარდირი და რაა ბენზემას სჯობს? რახან უფასოა არ ნიშნავს კარგს, დე იონგი თავის პოზიციაზე სულ მგონი 7-10 ჯერ დააყენეს და წარამარა უცვ ლიდნენ პოზიციას 3 წლის განმავლობაში კაცმა 4-5 მწვრთნელი გმაოცვალა და ყველა თავის სიმპათიაზე მორგებულს ათამაშებდა, ეგრე სადაა, დააყენეთ ეგ თქვენი ნიკო გავი პედრი დაცვის ცენტრში და უთხარი მალდნი იყავიო რას იზამენ ნახავ, ან დააყენე ლევანდოლსკი ფლანგის მცველად და უთხარი გოლები იტანეო, რას იზამს თქვენი აზრით?? ცოტა ლოგიკურად წერეთ პირადული ზრახვა თუ გაქვთ ეგ სხვა რამეა მაგრამ კაცს 3 წლის მანძილზე 10 ტამაშIა ქვს იქ სადაც უნდა იდგეს და რავიცი, კარდიო ქირურგს რომ დაავალო ნეოროქირურგია აი ეგეტ რამეს ამბოთ დე იონგზე , მასე არაა, ყველა უნდა იყოს ის და ისდგეს იქ სადაც მისი ადგილია

    კაციშვილმა არ იცის გაამართლებს თუ არა მაგრამ, იტალიის ჩემპიონატის საუკეთესო ნახევარმცველად რომ დაგასახელებენ ესეიგი მაღალი დონის ხარ. კაი რა იმობილეს ნუ ადარებ კესის. ტიტული რა ხილი არის თუ იცის მაგ იმობილემ საერთოდ და ნუ საყრდენზეც ხშირად ითამაშა მაგრამ ნოლი და ნუ დაიწყებთ ახლა მაგ უაზრო გაპრავებებს. აღარავინ ჭამს მაგას უკვე დიდი ხანი არის.


    კესის ვადარებ სად წერია, რახან გოლები გიატანა სერია აში და ბომბარდირი გახდა ესეიგი ვსოო სასწაულ იდონისაა, მე არ ვამბობ რომ ცუდია, უბრალოდ ასე ასეთი აჟიოტაჟი და არიქა ხერხემალი დავიმატედ ძალიან აუზროა ტორემ კესი ცუდი არაა, უბრალოდ დე იონგი ბევრად სჯობს, და ბუსკესი რომ სკამზე გადაესვათ და დაეყენებინათ ბოლო 10-12 მატჩი დე იონგი იქ სადა ც მისი ადგილი იყო რავიცი აბაა, ხავიც ხან სად აყენებს ხან სად და ეგრე არ გამოვა, ახლაჟრნალისტს რომ უტხრა ფინანსური მაქინაციები გამიკეთეო ეგ ტემაა ზუსტად

    იმავე კოგიკით რა ლოგიკითაც ლევანდობსკის უნდა აწყობილი ბაიერიდან გაქცევა უფრო დაბალ ხელფაზზე🙂 სილვას ხელფასს რაც შეეხება ბევრად დაბალი აქვს ვიდრე დიონგს, მე ასე ვიცი და შეიძლება ვცდები🙂 გავის და ნიკოს კიდევ უპოვის საკმარის დროს ხავი🙂 გავია ყოველ შემთხვევაში უეჭველი და არა მგონია ნიკომ თუ ზრდა განაგრძო ეგეც დაჩაგროს ვინმემ. რა რა და სამუთარი აღზრდილების წინ წამოწევა არ ეშლება ამ დაქცეულ გუნდს და არც არასდროს ეშლებოდა🙂


    აუუ აუუ აუუუ :დ ;დ რა შუაშია ლევანა ლევანამ იქ ამოწურა ყველაფერი ყველაფერი მოიგო რაც უნდოდა და უკონკურენტოდ იყო ზუსტად 10 წელი და არის 34 წლის ივლისში 34 ხდება, და უნდა ბოლოს ჩაწეროს ინფოშI ორმ თამაშობდა 1-2 წელი ბარსელონაში და უფრო დიდი სახელი დარჩეს თორემ რა... უნდა სხვა რამოტივია ქვ სლევანას ბარსაშI მისვლას ნუ გამაგიჟე, ბერნარდო სილვა არის 27 წლის მთელი კარიერა აქვ სწინ დ ა როგორ ადარებ ლევანას დ აამას წასვლას, ის ტამაშOვბბს უგიჟეს და ძალიან კონკურენტიან ჩემპიონატში ეს კი თამაშობდა 12 წელი ისეთ ჩმეპიონატში სადაც ბოლო 10 წელია მხოლოდ 1 გუნდია ნუ არც იქმადე იყო მრავლაფეროვნება მაგრმა 1-2 ჯერ დორტმუნდმა დაადო :დ ძაან არალოგიკურ რამეს მეუბნები, მერე მესამე ბერნარდო არ დაიკლებს ხელფას რადგან ახატია ეგ შენი ბარსლეონა და ვერც ბარსლეონა მი ცემს სიტის 100 მილიონზ ემეტს აქ მიციტირებტ დე იონგი 100 ზ ენაკლებ ად არ გავიყიდოთო თან მეუბნებით რეგრესი აქვს 3 წელია რეგრესირებულ ფეხბურთელს 100 იტხოვდე და გუნდის ლიდერში გინდოდეს იაფად გამაოვლა რავიცი ;)

    მართლა რომ არ მეკიდოს ვინ ვის გულშემატკივრობს ამ საიტზე გეტყოდი იმას რასაც ყველა გეუბნება( ჩემი აზრით სისულელეს) ბოდიში სიტყვაზე და რა შარვლიდან ამოხტი კაცურად? ისე ლაპარაკობ თითქოს დარეკილი გაქვს სილვასთან და იცი იმას რა უნდა🙂 გეუბნები ხელფასი სილვას რაც აქვს მეტი აქვს დეიონგს ბარსელონაში ( დავაზუსტე ეგრეა) გასაგებია აწყობილ ფულიან გუნდში თამაშობს მაგრამ იმას თუ ვეტ ხვდები ბარსელონა, რეალი, იუვე, ბაიერნი, ლივერპული და თუნდაც მილანი რითი ჯობია სიტის, პსჟ, ან ნიუკასლს აღარ ვიკამათოთ🙂 ფულს სავარაუდოთ ნაკლებს არ აიღებს, 19 წლის არ არის რომ გვარდიოლა გამზედისო იფიქროს, ზედიზედ იგებს ამ ყველაზე მაგარ ჩემპიონატს ( შენ როგორც ამბობ) ლიგაზე იჯვავენ სტაბილურად. ამის მერე რატომ არ უნდა უნდოდეს ახალ პროექტში მონაწილეობა სადაც ერთერთი ლიდერი იქნება? პორტუგალიელია ტიპი, სითბოში იქნება ენას ადვილად დაამუღამებს და ბარსელონას ფორმა ეცმევა🙂 რა დაუჯერებელი ისაა რომ უნდოდეს? ბაზარი არ არის შეიძლება ვიღაცას არც უნდოდეს მაგრამ აი რომ უნდოდეს რაა რო? ძაან სირობაა შენი აზრით სიტიდან ბარსელონაში გინდოდეს წამოსვლა? ეგრე თუ ხარ ძმა დარწმუნებული შენ რეალის და ბარსას კი არა ვაბშე ფეხბურთის ბალეშიკი არ ყოფილხარ😁 პ.ს. ლევანდოვსკიზე მეტ ნაკლებად გეთანხმები


    გასაგებია ძმაო გასაგებია, მაგრამ ზოგს ამგრად ახატია ეგ შენი ბარსლეონა რეალიც და ბაიერნი მილანიც, აგერ მპაპე აიღე ცოცხლაი მაგლაითი ტიპმა რა ქნა რეალშ მიდიოდა დ აბრახ 3 დღეში ისეთი რაღაც შესთავაზეს რომ არ ეკიდ აახლა ამგას რეალი?? ასეა ბერნარდოზეც კაი ვთქვად უნდა წასვლა კონრაქტი აქვს 2025-2026 წლამდე ესეიგი გამოდის რომ 4 წელი აქვს ტიპს კიდე კონტრაქტი არის 27 წლის ძალიან პრესპექტიულ იძალიან კლასნი და როგორ ფიქრობ იაფად გაუშვებენ??? ახნალდელი ფებრთელეიბ ასეა ვინც იხდის იქ მიდის კიდიათ უკვე ეს შენი გრანდობაა კიდიათთთ რასაც ვუყურებ რამდენი ახალგაზრდა დახამდა და ახლა რის ამისულაშვილსი დონის, აი ამიტომ გეუბნები, და ბარსლეონას სად აქვს ამ ეტაპზე ძმაო 100 მილიონი გაისროლოს მინიმუმ ამაში ანუ იაფა დმოგცემს სიტი???? რეალობა სხვა რამეა, პორტუგალიელი ბარსელონაში ვერ დაფრინავს ეგ შნეც იციი, ერთი დეკო იყო და მერე მაგანაც აურია თუ გახსოვს მტვრალი რომ დაიდოდა ეგ და რონალდინიო ვარჯშზე დ არომ გააგდებინა გვარდიმ ბოლოს :დ :დ არ ვამ ბობ იმას რომარ უდნა წავიდეს, მაგრამ თვითონ არ ექნება სურვილი რადგნა არის საკაიფოდ კარგად რამე, ამ ბარსლეონაზ ემეტი შანსი აქვს სიტის პლიუსდაიმატეს ჰალანდი და ასევე 2-3 ფეხბურთელი, ოდესმე 1 ხელ გაუვარდებათ მაგ ნავთობ დედა... ეგ ლიგა, თორემ ბარსა რეალი მანჩე ბაიერნი მილანი რომ გრანდია ეგ 2 წლის ბავშვმაც იცის მაგრმა ფულზ ეხამდებიან და უქე ნი თუ გინდა, ჯერ უნდა გაყარო ნახევარი გუნდი რომ ეს დედა.. სახელფასო ჭერი შეამცირო ხომ ასეა, არავინ მიდის და ვერცმიდიანა რ ყავთ მსურველი რადგან რეალის ძირიტადის წევრზ ემეტი ხელფაისა ქვს ბარსლეონას ზამენისას აი ესააპრობლემა, დეი ონგი გაყიდო და შემტე ვი იყიდო არის... რავიცი გაივ ნიკო სასწაულია ისა ესაო და ახლა ბერნარდო რომ მივიდეს ორივე სკამზე დალპება აბა ბერნარდოს დასვამ სკამზე რომელსაც 100 ზ ემეტად ფასებს???????

    ეხლა ბუსმინე გვარდიოლას კომენტარს სადაც სილვაზე შეეკითხეს და თქვა ჩვენი პოზიცია არის რომ გვინდა სილვამ როგორც ამ გუნდის ერთერთმა ლიდერმა ჩვენთან გააგრძელოს ასპარეზობაო, მაგრამაო ადრეც მითქვამს და ახლაც გავიმეორებ არ მიმდა ისეთი ფეხბურთელი გუნდში რომელიც ბედნიერი არ არის და სხვაგან იყურებაო🙂 რაღაც სარეკლამო ღონისძიებაზრ იყო და იქ თქვა. ახალი ამბავია და აქ დაიდება ალბათ ერთ კვირაში😁 ჰაერიდან რომ არ არის ეს ყველაფერი ფაქტია. რამდენი დღეა ეგ ბაზარი მიდის და ასე თუ გიჯდება სილვა თავის მდგომერეობაზე სიტიში ხომ მეთანხმები სულ მცირე უარყოფდა ამ ჭორებს? ადგილს და პოზიციაზე გასაგებია შეიძლება კამათი დეიონგის შემცვლელი რომ არ არის მეც ვხვდები მაგდენს მაგრამ შეეცი ამ ხავის და უნდა და რა ქნას? გავი და ნიკოს კიდე რამდენ თამაში გინდა ეს 17 წლის გავი ათამაშო? მიიღებს დროს და თუ მართლა ასეთი გენიოსია როგორც ენრიკე და ხავი ამბობს სასტავიდანაც ამოაგდებს მაგ სილვას. ფული კიდევ გადაიხდის დეიონგში 85-90 მილიონს მანჩე, გასაგებია გეძვურება მაგრამ ფაქტია ანძრევს ეს ტენ ჰააგი დეიონგზე და ამისთვისაც ჯობია ნაცნობ მწვრთნელთან იქნებ გაიხსნას ბოლომდე? ხოდა გვარდიოლას კომენტარიდან გამომდინარე მგონია თავისუფლად ვიყიდით ჰოლანდიელის ფულით პორტუგალიელს ( ხელფასზე უკვე გითხარი) მეც ლიჩნად თავიდან სკეპტიკურად ვიყავი გამწყობილი მაგრამ რავი ძაან კლასნი შემოქმედი ნახევარდაცვა მგონია ბუსი პედრი სილვა🙂 იძახე ახლა ვინ შეცვლის ბუსკეც, ვინ და ვერავინ რიდრის გარდა აქედან ასე ჩანს. მაშ რა ვქნათ? ვცადოთ იქ კესი იქ ნიკო იქნებ გამოვიდეს რამე? ანუ გამოდის დეიონგი და სილვას ჩეინჯი ხარჯი 0 . ამ ბოლო წილების გაყიდვებიდან ასე ამბობენ 200-ის დახარჯვა შეიძლება ტრანსფერებშიო და თუ სიმართლეა მშვენიერი გუნდი იკვრება ლევანა კუნდე და <<ცენზურის დარღვევა>> რაფინია ( რა მოწონთ არ ვიცი მარა ხავის უნდა და შეეცი თუ გინდა) თუ გვაბოლებს და მაგის ტრაკიც არ აქვს გუნდს და ტყვილად ყიდეს ეგ წილები აღარ ყოფილა მაშინ საშველი და ეგაა🙂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 21 ივნისი 2022 17:09
    0
    მე მახსოვს სიტი რო ფრენკის "აკვირდებოდა", მაგრამ ეხლა უკვე აღარ აინტერესებს საქმე ფულს ეხება და იმდენს მოითხოვს რო ორი სილვა მოუვიდეს.
    ფანი [?]
    #25 21 ივნისი 2022 16:35
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: totti10
    ესეიგი გავი და ნიკო ნაგუიზე მიდიან :დ???? აბა ეს თუ მოვიდა ამას სკამზე არავინ დასვამს :დ :დ გამოდის ბებ ერი ბუსი ბერნარდო და პედრი იდგება ცენტრში, ისე რატომ გგონიათ რომ ძალიან კარგი სიტიდან გადავა არაფრის მომცემ ბარსელონაში? ან რატომ გგონიათ სიტი გაუშვებს ან რატომ გგონიათ ბარსელონა ამის ხელფასი გადაიხდის? დე იონგზე ამბობთ რეგრესი აქვს 3 წელია და აფასებთ 85-100 მილიონს და კაცი რომელიც ლიდერია სიტის 100 ზე ნაკლებად გაყიდიან??? დე იონგზე ბევრჯერ დამიწერია გაყიდვაზე, მაგრამ მის მაგივრად შემქმელი მიიყვანო რავიცი, ეს კესი ბიჭო რა გამოიყვანეთ მაკელელე, იტალიის საუკეთესო ფეხბურძთელი გახდა წინა წელსო რომ წერთ რაა მერე, მასე იმობილე გახდა ბომბარდირი და რაა ბენზემას სჯობს? რახან უფასოა არ ნიშნავს კარგს, დე იონგი თავის პოზიციაზე სულ მგონი 7-10 ჯერ დააყენეს და წარამარა უცვ ლიდნენ პოზიციას 3 წლის განმავლობაში კაცმა 4-5 მწვრთნელი გმაოცვალა და ყველა თავის სიმპათიაზე მორგებულს ათამაშებდა, ეგრე სადაა, დააყენეთ ეგ თქვენი ნიკო გავი პედრი დაცვის ცენტრში და უთხარი მალდნი იყავიო რას იზამენ ნახავ, ან დააყენე ლევანდოლსკი ფლანგის მცველად და უთხარი გოლები იტანეო, რას იზამს თქვენი აზრით?? ცოტა ლოგიკურად წერეთ პირადული ზრახვა თუ გაქვთ ეგ სხვა რამეა მაგრამ კაცს 3 წლის მანძილზე 10 ტამაშIა ქვს იქ სადაც უნდა იდგეს და რავიცი, კარდიო ქირურგს რომ დაავალო ნეოროქირურგია აი ეგეტ რამეს ამბოთ დე იონგზე , მასე არაა, ყველა უნდა იყოს ის და ისდგეს იქ სადაც მისი ადგილია

    კაციშვილმა არ იცის გაამართლებს თუ არა მაგრამ, იტალიის ჩემპიონატის საუკეთესო ნახევარმცველად რომ დაგასახელებენ ესეიგი მაღალი დონის ხარ. კაი რა იმობილეს ნუ ადარებ კესის. ტიტული რა ხილი არის თუ იცის მაგ იმობილემ საერთოდ და ნუ საყრდენზეც ხშირად ითამაშა მაგრამ ნოლი და ნუ დაიწყებთ ახლა მაგ უაზრო გაპრავებებს. აღარავინ ჭამს მაგას უკვე დიდი ხანი არის.


    კესის ვადარებ სად წერია, რახან გოლები გიატანა სერია აში და ბომბარდირი გახდა ესეიგი ვსოო სასწაულ იდონისაა, მე არ ვამბობ რომ ცუდია, უბრალოდ ასე ასეთი აჟიოტაჟი და არიქა ხერხემალი დავიმატედ ძალიან აუზროა ტორემ კესი ცუდი არაა, უბრალოდ დე იონგი ბევრად სჯობს, და ბუსკესი რომ სკამზე გადაესვათ და დაეყენებინათ ბოლო 10-12 მატჩი დე იონგი იქ სადა ც მისი ადგილი იყო რავიცი აბაა, ხავიც ხან სად აყენებს ხან სად და ეგრე არ გამოვა, ახლაჟრნალისტს რომ უტხრა ფინანსური მაქინაციები გამიკეთეო ეგ ტემაა ზუსტად

    იმავე კოგიკით რა ლოგიკითაც ლევანდობსკის უნდა აწყობილი ბაიერიდან გაქცევა უფრო დაბალ ხელფაზზე🙂 სილვას ხელფასს რაც შეეხება ბევრად დაბალი აქვს ვიდრე დიონგს, მე ასე ვიცი და შეიძლება ვცდები🙂 გავის და ნიკოს კიდევ უპოვის საკმარის დროს ხავი🙂 გავია ყოველ შემთხვევაში უეჭველი და არა მგონია ნიკომ თუ ზრდა განაგრძო ეგეც დაჩაგროს ვინმემ. რა რა და სამუთარი აღზრდილების წინ წამოწევა არ ეშლება ამ დაქცეულ გუნდს და არც არასდროს ეშლებოდა🙂


    აუუ აუუ აუუუ :დ ;დ რა შუაშია ლევანა ლევანამ იქ ამოწურა ყველაფერი ყველაფერი მოიგო რაც უნდოდა და უკონკურენტოდ იყო ზუსტად 10 წელი და არის 34 წლის ივლისში 34 ხდება, და უნდა ბოლოს ჩაწეროს ინფოშI ორმ თამაშობდა 1-2 წელი ბარსელონაში და უფრო დიდი სახელი დარჩეს თორემ რა... უნდა სხვა რამოტივია ქვ სლევანას ბარსაშI მისვლას ნუ გამაგიჟე, ბერნარდო სილვა არის 27 წლის მთელი კარიერა აქვ სწინ დ ა როგორ ადარებ ლევანას დ აამას წასვლას, ის ტამაშOვბბს უგიჟეს და ძალიან კონკურენტიან ჩემპიონატში ეს კი თამაშობდა 12 წელი ისეთ ჩმეპიონატში სადაც ბოლო 10 წელია მხოლოდ 1 გუნდია ნუ არც იქმადე იყო მრავლაფეროვნება მაგრმა 1-2 ჯერ დორტმუნდმა დაადო :დ ძაან არალოგიკურ რამეს მეუბნები, მერე მესამე ბერნარდო არ დაიკლებს ხელფას რადგან ახატია ეგ შენი ბარსლეონა და ვერც ბარსლეონა მი ცემს სიტის 100 მილიონზ ემეტს აქ მიციტირებტ დე იონგი 100 ზ ენაკლებ ად არ გავიყიდოთო თან მეუბნებით რეგრესი აქვს 3 წელია რეგრესირებულ ფეხბურთელს 100 იტხოვდე და გუნდის ლიდერში გინდოდეს იაფად გამაოვლა რავიცი ;)

    მართლა რომ არ მეკიდოს ვინ ვის გულშემატკივრობს ამ საიტზე გეტყოდი იმას რასაც ყველა გეუბნება( ჩემი აზრით სისულელეს) ბოდიში სიტყვაზე და რა შარვლიდან ამოხტი კაცურად? ისე ლაპარაკობ თითქოს დარეკილი გაქვს სილვასთან და იცი იმას რა უნდა🙂 გეუბნები ხელფასი სილვას რაც აქვს მეტი აქვს დეიონგს ბარსელონაში ( დავაზუსტე ეგრეა) გასაგებია აწყობილ ფულიან გუნდში თამაშობს მაგრამ იმას თუ ვეტ ხვდები ბარსელონა, რეალი, იუვე, ბაიერნი, ლივერპული და თუნდაც მილანი რითი ჯობია სიტის, პსჟ, ან ნიუკასლს აღარ ვიკამათოთ🙂 ფულს სავარაუდოთ ნაკლებს არ აიღებს, 19 წლის არ არის რომ გვარდიოლა გამზედისო იფიქროს, ზედიზედ იგებს ამ ყველაზე მაგარ ჩემპიონატს ( შენ როგორც ამბობ) ლიგაზე იჯვავენ სტაბილურად. ამის მერე რატომ არ უნდა უნდოდეს ახალ პროექტში მონაწილეობა სადაც ერთერთი ლიდერი იქნება? პორტუგალიელია ტიპი, სითბოში იქნება ენას ადვილად დაამუღამებს და ბარსელონას ფორმა ეცმევა🙂 რა დაუჯერებელი ისაა რომ უნდოდეს? ბაზარი არ არის შეიძლება ვიღაცას არც უნდოდეს მაგრამ აი რომ უნდოდეს რაა რო? ძაან სირობაა შენი აზრით სიტიდან ბარსელონაში გინდოდეს წამოსვლა? ეგრე თუ ხარ ძმა დარწმუნებული შენ რეალის და ბარსას კი არა ვაბშე ფეხბურთის ბალეშიკი არ ყოფილხარ😁 პ.ს. ლევანდოვსკიზე მეტ ნაკლებად გეთანხმები


    გასაგებია ძმაო გასაგებია, მაგრამ ზოგს ამგრად ახატია ეგ შენი ბარსლეონა რეალიც და ბაიერნი მილანიც, აგერ მპაპე აიღე ცოცხლაი მაგლაითი ტიპმა რა ქნა რეალშ მიდიოდა დ აბრახ 3 დღეში ისეთი რაღაც შესთავაზეს რომ არ ეკიდ აახლა ამგას რეალი?? ასეა ბერნარდოზეც კაი ვთქვად უნდა წასვლა კონრაქტი აქვს 2025-2026 წლამდე ესეიგი გამოდის რომ 4 წელი აქვს ტიპს კიდე კონტრაქტი არის 27 წლის ძალიან პრესპექტიულ იძალიან კლასნი და როგორ ფიქრობ იაფად გაუშვებენ??? ახნალდელი ფებრთელეიბ ასეა ვინც იხდის იქ მიდის კიდიათ უკვე ეს შენი გრანდობაა კიდიათთთ რასაც ვუყურებ რამდენი ახალგაზრდა დახამდა და ახლა რის ამისულაშვილსი დონის, აი ამიტომ გეუბნები, და ბარსლეონას სად აქვს ამ ეტაპზე ძმაო 100 მილიონი გაისროლოს მინიმუმ ამაში ანუ იაფა დმოგცემს სიტი???? რეალობა სხვა რამეა, პორტუგალიელი ბარსელონაში ვერ დაფრინავს ეგ შნეც იციი, ერთი დეკო იყო და მერე მაგანაც აურია თუ გახსოვს მტვრალი რომ დაიდოდა ეგ და რონალდინიო ვარჯშზე დ არომ გააგდებინა გვარდიმ ბოლოს :დ :დ არ ვამ ბობ იმას რომარ უდნა წავიდეს, მაგრამ თვითონ არ ექნება სურვილი რადგნა არის საკაიფოდ კარგად რამე, ამ ბარსლეონაზ ემეტი შანსი აქვს სიტის პლიუსდაიმატეს ჰალანდი და ასევე 2-3 ფეხბურთელი, ოდესმე 1 ხელ გაუვარდებათ მაგ ნავთობ დედა... ეგ ლიგა, თორემ ბარსა რეალი მანჩე ბაიერნი მილანი რომ გრანდია ეგ 2 წლის ბავშვმაც იცის მაგრმა ფულზ ეხამდებიან და უქე ნი თუ გინდა, ჯერ უნდა გაყარო ნახევარი გუნდი რომ ეს დედა.. სახელფასო ჭერი შეამცირო ხომ ასეა, არავინ მიდის და ვერცმიდიანა რ ყავთ მსურველი რადგან რეალის ძირიტადის წევრზ ემეტი ხელფაისა ქვს ბარსლეონას ზამენისას აი ესააპრობლემა, დეი ონგი გაყიდო და შემტე ვი იყიდო არის... რავიცი გაივ ნიკო სასწაულია ისა ესაო და ახლა ბერნარდო რომ მივიდეს ორივე სკამზე დალპება აბა ბერნარდოს დასვამ სკამზე რომელსაც 100 ზ ემეტად ფასებს???????
    ფანი [?]
    #24 21 ივნისი 2022 16:25
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: totti10
    ესეიგი გავი და ნიკო ნაგუიზე მიდიან :დ???? აბა ეს თუ მოვიდა ამას სკამზე არავინ დასვამს :დ :დ გამოდის ბებ ერი ბუსი ბერნარდო და პედრი იდგება ცენტრში, ისე რატომ გგონიათ რომ ძალიან კარგი სიტიდან გადავა არაფრის მომცემ ბარსელონაში? ან რატომ გგონიათ სიტი გაუშვებს ან რატომ გგონიათ ბარსელონა ამის ხელფასი გადაიხდის? დე იონგზე ამბობთ რეგრესი აქვს 3 წელია და აფასებთ 85-100 მილიონს და კაცი რომელიც ლიდერია სიტის 100 ზე ნაკლებად გაყიდიან??? დე იონგზე ბევრჯერ დამიწერია გაყიდვაზე, მაგრამ მის მაგივრად შემქმელი მიიყვანო რავიცი, ეს კესი ბიჭო რა გამოიყვანეთ მაკელელე, იტალიის საუკეთესო ფეხბურძთელი გახდა წინა წელსო რომ წერთ რაა მერე, მასე იმობილე გახდა ბომბარდირი და რაა ბენზემას სჯობს? რახან უფასოა არ ნიშნავს კარგს, დე იონგი თავის პოზიციაზე სულ მგონი 7-10 ჯერ დააყენეს და წარამარა უცვ ლიდნენ პოზიციას 3 წლის განმავლობაში კაცმა 4-5 მწვრთნელი გმაოცვალა და ყველა თავის სიმპათიაზე მორგებულს ათამაშებდა, ეგრე სადაა, დააყენეთ ეგ თქვენი ნიკო გავი პედრი დაცვის ცენტრში და უთხარი მალდნი იყავიო რას იზამენ ნახავ, ან დააყენე ლევანდოლსკი ფლანგის მცველად და უთხარი გოლები იტანეო, რას იზამს თქვენი აზრით?? ცოტა ლოგიკურად წერეთ პირადული ზრახვა თუ გაქვთ ეგ სხვა რამეა მაგრამ კაცს 3 წლის მანძილზე 10 ტამაშIა ქვს იქ სადაც უნდა იდგეს და რავიცი, კარდიო ქირურგს რომ დაავალო ნეოროქირურგია აი ეგეტ რამეს ამბოთ დე იონგზე , მასე არაა, ყველა უნდა იყოს ის და ისდგეს იქ სადაც მისი ადგილია

    კაციშვილმა არ იცის გაამართლებს თუ არა მაგრამ, იტალიის ჩემპიონატის საუკეთესო ნახევარმცველად რომ დაგასახელებენ ესეიგი მაღალი დონის ხარ. კაი რა იმობილეს ნუ ადარებ კესის. ტიტული რა ხილი არის თუ იცის მაგ იმობილემ საერთოდ და ნუ საყრდენზეც ხშირად ითამაშა მაგრამ ნოლი და ნუ დაიწყებთ ახლა მაგ უაზრო გაპრავებებს. აღარავინ ჭამს მაგას უკვე დიდი ხანი არის.


    კესის ვადარებ სად წერია, რახან გოლები გიატანა სერია აში და ბომბარდირი გახდა ესეიგი ვსოო სასწაულ იდონისაა, მე არ ვამბობ რომ ცუდია, უბრალოდ ასე ასეთი აჟიოტაჟი და არიქა ხერხემალი დავიმატედ ძალიან აუზროა ტორემ კესი ცუდი არაა, უბრალოდ დე იონგი ბევრად სჯობს, და ბუსკესი რომ სკამზე გადაესვათ და დაეყენებინათ ბოლო 10-12 მატჩი დე იონგი იქ სადა ც მისი ადგილი იყო რავიცი აბაა, ხავიც ხან სად აყენებს ხან სად და ეგრე არ გამოვა, ახლაჟრნალისტს რომ უტხრა ფინანსური მაქინაციები გამიკეთეო ეგ ტემაა ზუსტად

    იმავე კოგიკით რა ლოგიკითაც ლევანდობსკის უნდა აწყობილი ბაიერიდან გაქცევა უფრო დაბალ ხელფაზზე🙂 სილვას ხელფასს რაც შეეხება ბევრად დაბალი აქვს ვიდრე დიონგს, მე ასე ვიცი და შეიძლება ვცდები🙂 გავის და ნიკოს კიდევ უპოვის საკმარის დროს ხავი🙂 გავია ყოველ შემთხვევაში უეჭველი და არა მგონია ნიკომ თუ ზრდა განაგრძო ეგეც დაჩაგროს ვინმემ. რა რა და სამუთარი აღზრდილების წინ წამოწევა არ ეშლება ამ დაქცეულ გუნდს და არც არასდროს ეშლებოდა🙂


    აუუ აუუ აუუუ :დ ;დ რა შუაშია ლევანა ლევანამ იქ ამოწურა ყველაფერი ყველაფერი მოიგო რაც უნდოდა და უკონკურენტოდ იყო ზუსტად 10 წელი და არის 34 წლის ივლისში 34 ხდება, და უნდა ბოლოს ჩაწეროს ინფოშI ორმ თამაშობდა 1-2 წელი ბარსელონაში და უფრო დიდი სახელი დარჩეს თორემ რა... უნდა სხვა რამოტივია ქვ სლევანას ბარსაშI მისვლას ნუ გამაგიჟე, ბერნარდო სილვა არის 27 წლის მთელი კარიერა აქვ სწინ დ ა როგორ ადარებ ლევანას დ აამას წასვლას, ის ტამაშOვბბს უგიჟეს და ძალიან კონკურენტიან ჩემპიონატში ეს კი თამაშობდა 12 წელი ისეთ ჩმეპიონატში სადაც ბოლო 10 წელია მხოლოდ 1 გუნდია ნუ არც იქმადე იყო მრავლაფეროვნება მაგრმა 1-2 ჯერ დორტმუნდმა დაადო :დ ძაან არალოგიკურ რამეს მეუბნები, მერე მესამე ბერნარდო არ დაიკლებს ხელფას რადგან ახატია ეგ შენი ბარსლეონა და ვერც ბარსლეონა მი ცემს სიტის 100 მილიონზ ემეტს აქ მიციტირებტ დე იონგი 100 ზ ენაკლებ ად არ გავიყიდოთო თან მეუბნებით რეგრესი აქვს 3 წელია რეგრესირებულ ფეხბურთელს 100 იტხოვდე და გუნდის ლიდერში გინდოდეს იაფად გამაოვლა რავიცი ;)

    მართლა რომ არ მეკიდოს ვინ ვის გულშემატკივრობს ამ საიტზე გეტყოდი იმას რასაც ყველა გეუბნება( ჩემი აზრით სისულელეს) ბოდიში სიტყვაზე და რა შარვლიდან ამოხტი კაცურად? ისე ლაპარაკობ თითქოს დარეკილი გაქვს სილვასთან და იცი იმას რა უნდა🙂 გეუბნები ხელფასი სილვას რაც აქვს მეტი აქვს დეიონგს ბარსელონაში ( დავაზუსტე ეგრეა) გასაგებია აწყობილ ფულიან გუნდში თამაშობს მაგრამ იმას თუ ვეტ ხვდები ბარსელონა, რეალი, იუვე, ბაიერნი, ლივერპული და თუნდაც მილანი რითი ჯობია სიტის, პსჟ, ან ნიუკასლს აღარ ვიკამათოთ🙂 ფულს სავარაუდოთ ნაკლებს არ აიღებს, 19 წლის არ არის რომ გვარდიოლა გამზედისო იფიქროს, ზედიზედ იგებს ამ ყველაზე მაგარ ჩემპიონატს ( შენ როგორც ამბობ) ლიგაზე იჯვავენ სტაბილურად. ამის მერე რატომ არ უნდა უნდოდეს ახალ პროექტში მონაწილეობა სადაც ერთერთი ლიდერი იქნება? პორტუგალიელია ტიპი, სითბოში იქნება ენას ადვილად დაამუღამებს და ბარსელონას ფორმა ეცმევა🙂 რა დაუჯერებელი ისაა რომ უნდოდეს? ბაზარი არ არის შეიძლება ვიღაცას არც უნდოდეს მაგრამ აი რომ უნდოდეს რაა რო? ძაან სირობაა შენი აზრით სიტიდან ბარსელონაში გინდოდეს წამოსვლა? ეგრე თუ ხარ ძმა დარწმუნებული შენ რეალის და ბარსას კი არა ვაბშე ფეხბურთის ბალეშიკი არ ყოფილხარ😁 პ.ს. ლევანდოვსკიზე მეტ ნაკლებად გეთანხმები
    გულშემატკივარი [?]
    #23 21 ივნისი 2022 16:25
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Zura Gviniashvili
    რა ვერ დავამუღამე იცით ? 25 წლის ფეხბურთელს ვყიდით ისეთ ფასში რა ფულითაც მოგვდის 27 წლის ფეხბურთელი და ასე რამე გამოთვლაა თუ მე ვერ ვხვედბი ? 2 წლიტ უფროს რატომ ვყიდულობთ იგივე ფასში.. ამას მარტო მე ვხვდები თუ რატო არავინ აკომენტარებტ ამასთან დაკავშირებით.. რავიცი რავთქვა .. თხა იყიდე და 2 წლით უფროსი თხა იყიდო და ფული არ დაგრჩეს ეს რაღაც ახალი მომგებიანი თემაა?

    რატო ვერ ხვდები. ღადაობ?? ასაკის გარდა ყველაფერში უპირატესობა აქვს ბერნარდო სილვას. ერთი ის აქვს დე იონგს პლიუსი რომ ახალგაზრდა არის. ღადაობ?? ძმობას გაფიცებ რა მიხვედრა უნდა. 2 წლით უფროსი არის საერთოდ რა შუაშია არის. იმიტომ ვყიდულობთ ბერნარდოს სილვას რომ უმაღლესი კლასის და ტქენიკის ფეხბურთელი არის. ისეთი როგრიც ბარსას სტილს შეეფერება და გვრადიოლას გუნდის ერთ ერთი უმნიშვნელოვანესი მოტამაშე განსაკუთრებით ამ სეზონში. ღადაობთ თუ რა ს შვებით. რა მიხვედრა იმას თუ ბერნარდო სილვა რატომ მოვიდა. უმაღლესი კლასი აქვს და დე იონგზე ბევრად მაღალი დონის არი.ს რა თქა ვიყიდე თავ გავყიდე ბიჭო. კაცი პეპის გუნდის ერთ ერთი დაუღალავი აჭნჭიკი არის და უდიდესი წვლილი აქვს პრემიერ ლიგის მოგებაში შეტანილი და ესენი დე იონგს ადარებენ თხა ვიყიდე თხა გავყიდეო. დე იონგს და ბერნარო სილვას სორის განსხვავებებს თუ ვერ ხედავთ მაშინ მართლა მოვრჩეთ საუბარს. ბერნარდო სილვას ერთი პრემიერ ლიგური თამაში ჯობია სლე იონგის მთელ ბარსელონურ კარიერას. რეებს ამბობთ ბიჭო.

    ალბათ ვერ ხვდები რა დავწერე.. ეგრე ბართოლომეოსაც უნდოდა და იხდიდა 100,120,150 მილიონებს ფეხბურთელებში მაგრამ ღირდა? რეალურად არ ღირს ეგ სილვა 80-100 . სრული სისულელეა 27 წლის ფეხბურთელში მაგხელა თანხის გადახდა თან ტრასფერ მარკეტზეც არ ღირს მაგდენი . გინდა და მოგწონს ფეხბურთელი ერტთია და რეალობისგან მოშორებული თანხის გადახდა მეორე.. კი მეც მომწონს ეგ ფეხბურთელი და ხავის რადგან უნდა ალბათ იცის მაგრამ კარგი რა რა 80,100 . რაც ბართოლომესდორს გვიკეტებდნენ ისე რატო უნდა გაგვიკეთონ ეხლაც რომ იცოდენნ ფული გვოქნდა და უბრახუნებდნე ფასებს . ერხლაც მასე შვრება სიტი . იცის რომ დეიონგი რომ გაიყიდოს მაგით გვინდა ყიდვა და სარგებლობს და იმდენივე თანხას ადფებს რაც დეიონგშ უნდა მოგვცენ.. მე მაგალიტად არ გადავიხდიდი.
    ფანი [?]
    #22 21 ივნისი 2022 16:22
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Gaucho24
    Nicklas Helenius Jensen დანიის სუპერლიგის საუკეთესო ბომბარდირია , 31 წლისაა მაგრამ მერე რა მოვიყვანოთ , მესის შეცვლის საუკეთესო იყო , ან იქნებ აზერბაიჯანის საუკეთესო მცველი მოვიყვანოთ? პუიოლს გაგვახსენებს კედელი იქნება , საბერძნეთის საუკეთესო მეკარე არ დაგვხატავდა? ტერშტეგენს რომ შეჭამს ისეთია და იტალიის საუკეთესო ნახევარმცველი? ბუსკეცი რომ შეცვალოს.. სიტყვა საუკეთესო ასახავს შედარებას , ჯგუფში საუკეთესო , მაგრამ რომელ ჯგუფში? ხანდახან სიტყვა კარგი უფრო ძლიერია ვიდრე საუკეთესო , რადგან საუკეთესო არ ნიშნავს კარგს , ასე რომ წინასწარ ნუ გავგიჟდებით რომ სერია ა ს საუკეთესო ნახევარმცველი მოგვყავს , რადგან სერია ა ში ნახევარდაცვის დონე საკმაოდ დაბალია და იქ საუკეთესოობა არ ნიშნავს გამაგიჟებელს. ვნახოთ რა და როგორ იქნება წარმატებები კესის იმედია უფრო მაღალ დონეზე ავა მაგრამ იმედებს ნამდვილად ვერ დავამყარებ იმის გამო რომ სერია ას საუკეთესო ნახევარმცველი იყო ..

    დანიის და საბერძნეთის ჩემპიონატს, რომ იტალიის ჩემპიონატს შეადარებ, იქ უკვე დავამთავროთ ლაპარაკი სჯობს. ჰო იტალიის ჩემპიონატში არის ნახევარდაცვის დონე დაბალი და ამ უკვე გაფარჩაკებულ ლა ლიგაში არა ჰო?? მემგონი აქ ზოგს გონია რომ ბუსკი ხავიესტა გვყავს ისევ და კლუბიც ვალებში არ არის და სარჩევად გვაქვს საქმე. ამ ფარჩაკ ბარსელონაში იტალიის ჩემპიონატის საუკეთესო ნახევარმცველი მოდის და მილანის ჩემპიონობაში ერთ ერთი ღვქწლის შემტანი და ისე წერთ გეგონება ვაკო გვილია დავიმატეთ. სულ რო არაფერი დე იონგზე ბევრად კარგი, რომ იქნება ბარსაში ეგ ზუსტად ვიცი.

    არგენტინის და ბრაზილიის უდაბლესი დონის ლიგიდან წამოყვანილი ფეხბურთელები ამართლებენ , მაგრამ წინასწარ არავინ ამყარებს იმედებს , ნორვეგიის და დანიის ლიგიდანაც წამოსულან დიდებული ფეხბურთელები მაგრამ იმედებს არავინ ამყარებს წინასწარ უბრალოდ პოტენციალს ხედავენ და შანსს აძლევენ , ასეა სერია ა ს ნახევარდაცვაც , წინასწარ კესიზე მე პირადად იმედებს ვერ ვამყარებ , შანსი კი ბატონო მაგრამ არიქა კესი მოდის სერია ას საუკეთესო ნახევარმცველი და ბუსკეცს შეცვლისო მე ეგრე არ ვფიქრობ , რაც შეეხება დე იონგს ვიცი რომ ძაან არ გევასება და ძაან კრიტიკულად უყურებ ბენფიკასთან უგოლობას მაგას აბრალებ , ლა ლიგის ვერ მოგებას მაგას აბრალებ , გლობალურ დათბობას და ომებს მაგას აბრალებ და გავიგე რომ არ გევასება და აღარ ვაპირებ მაგ თემას შევეხო

    მარტო ამას არ ვამბრალებ მაგრამ, ამის ინერტულობაც იყო ერთ ერთი უმთავრესი მიზეზი ჩავარდნის. კესი კი არა ზუდტად არავინ იცი გაამართლებს თუ არა სულ რო ჰოლანდი ან მბაპე დაიმატო არც ეგ გეცოდინება ეგენი მართლა გაამართლებენ თუ არა და ვერ გაიგებ რომელიმე გაამართლებს და რომელი არა მაგრამ, ამ ფარჩაკ კრიზისულ ბარსელონაში იტალიის ჩემპიონატის საუკეთესო ნახევარმცველად დასახელებული ფეხბურთელი და იტალიის ჩემპიონი ნახევრამცველი რომ მოდის და თანაც მითუმეტეს უფასოდ, რომ მოდის, მემგონი დადებითი ამბავი არის. უფასოდ მოდის ამ დემორალიზირებულ გუნდში ასეთი კაცი და გეგონება ვაკო გვილია მოგვყავდეს. დიახ არ მევასება აღარც ეს დე იონგი უკვე და აღარც ეს დებილი ჩლუნგი დემბელეც უკვე. არავინ იყო ჩემზე მეტად მაგათი დამცველი მაგრამ, მაგათმა არაფრის მაქნისობამ ნეგატიურად განმაწყო ამ ორის და კიდევ ბევრი არაფრის მაქნისი ფეხბურთელის მიმართ. ომებს და გლობალურ დათბობებს ნაღდად არ ვაბრალი დე იონგს, მაგრამ ბარსას ცენტრი რომ ჩავარდნილი არის და თვითონაც ჩამქრალი არის აბა ვის დავაბრალო ოცნებას, ნაცებს თუ ბებიაჩემს.

    უფრო ბართომეუს , ბარსას , ვალვერდეს , სეტიენს , კუმანს და არასწორ ტრანსფერებს უნდა აბრალებდე ვიდრე დე იონგს , ლევანდოვსკი ფლანგზე რომ დააყენოს ხავიმ და გოლები ვერ გაიტანოს , ვის დავაბრალოთ ლევანას თუ ხავის? ალბათ ლევანას ხო? ასეა ფრენკის ამბავიც არასწორი პოზიცია ბევრ რამეზე მეტყველებს , რავი ვნახოთ რა როგორ იქნება , რაც შეეხება კესის მივესალმები და ტრანსფერი მომწონს უბრალოდ იმის გამო რომ სერია ა ს საუკეთესო ნახევარმცველია ჩემში აღფრთოვანებას ვერ იწვევს და იმედებს მაგის გამო ვერ ვამყარებ მაგრამ შანსს იმსახურებს , მეტი არაფერი
    ფანი [?]
    #21 21 ივნისი 2022 16:11
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: totti10
    ესეიგი გავი და ნიკო ნაგუიზე მიდიან :დ???? აბა ეს თუ მოვიდა ამას სკამზე არავინ დასვამს :დ :დ გამოდის ბებ ერი ბუსი ბერნარდო და პედრი იდგება ცენტრში, ისე რატომ გგონიათ რომ ძალიან კარგი სიტიდან გადავა არაფრის მომცემ ბარსელონაში? ან რატომ გგონიათ სიტი გაუშვებს ან რატომ გგონიათ ბარსელონა ამის ხელფასი გადაიხდის? დე იონგზე ამბობთ რეგრესი აქვს 3 წელია და აფასებთ 85-100 მილიონს და კაცი რომელიც ლიდერია სიტის 100 ზე ნაკლებად გაყიდიან??? დე იონგზე ბევრჯერ დამიწერია გაყიდვაზე, მაგრამ მის მაგივრად შემქმელი მიიყვანო რავიცი, ეს კესი ბიჭო რა გამოიყვანეთ მაკელელე, იტალიის საუკეთესო ფეხბურძთელი გახდა წინა წელსო რომ წერთ რაა მერე, მასე იმობილე გახდა ბომბარდირი და რაა ბენზემას სჯობს? რახან უფასოა არ ნიშნავს კარგს, დე იონგი თავის პოზიციაზე სულ მგონი 7-10 ჯერ დააყენეს და წარამარა უცვ ლიდნენ პოზიციას 3 წლის განმავლობაში კაცმა 4-5 მწვრთნელი გმაოცვალა და ყველა თავის სიმპათიაზე მორგებულს ათამაშებდა, ეგრე სადაა, დააყენეთ ეგ თქვენი ნიკო გავი პედრი დაცვის ცენტრში და უთხარი მალდნი იყავიო რას იზამენ ნახავ, ან დააყენე ლევანდოლსკი ფლანგის მცველად და უთხარი გოლები იტანეო, რას იზამს თქვენი აზრით?? ცოტა ლოგიკურად წერეთ პირადული ზრახვა თუ გაქვთ ეგ სხვა რამეა მაგრამ კაცს 3 წლის მანძილზე 10 ტამაშIა ქვს იქ სადაც უნდა იდგეს და რავიცი, კარდიო ქირურგს რომ დაავალო ნეოროქირურგია აი ეგეტ რამეს ამბოთ დე იონგზე , მასე არაა, ყველა უნდა იყოს ის და ისდგეს იქ სადაც მისი ადგილია

    კაციშვილმა არ იცის გაამართლებს თუ არა მაგრამ, იტალიის ჩემპიონატის საუკეთესო ნახევარმცველად რომ დაგასახელებენ ესეიგი მაღალი დონის ხარ. კაი რა იმობილეს ნუ ადარებ კესის. ტიტული რა ხილი არის თუ იცის მაგ იმობილემ საერთოდ და ნუ საყრდენზეც ხშირად ითამაშა მაგრამ ნოლი და ნუ დაიწყებთ ახლა მაგ უაზრო გაპრავებებს. აღარავინ ჭამს მაგას უკვე დიდი ხანი არის.


    კესის ვადარებ სად წერია, რახან გოლები გიატანა სერია აში და ბომბარდირი გახდა ესეიგი ვსოო სასწაულ იდონისაა, მე არ ვამბობ რომ ცუდია, უბრალოდ ასე ასეთი აჟიოტაჟი და არიქა ხერხემალი დავიმატედ ძალიან აუზროა ტორემ კესი ცუდი არაა, უბრალოდ დე იონგი ბევრად სჯობს, და ბუსკესი რომ სკამზე გადაესვათ და დაეყენებინათ ბოლო 10-12 მატჩი დე იონგი იქ სადა ც მისი ადგილი იყო რავიცი აბაა, ხავიც ხან სად აყენებს ხან სად და ეგრე არ გამოვა, ახლაჟრნალისტს რომ უტხრა ფინანსური მაქინაციები გამიკეთეო ეგ ტემაა ზუსტად

    იმავე კოგიკით რა ლოგიკითაც ლევანდობსკის უნდა აწყობილი ბაიერიდან გაქცევა უფრო დაბალ ხელფაზზე🙂 სილვას ხელფასს რაც შეეხება ბევრად დაბალი აქვს ვიდრე დიონგს, მე ასე ვიცი და შეიძლება ვცდები🙂 გავის და ნიკოს კიდევ უპოვის საკმარის დროს ხავი🙂 გავია ყოველ შემთხვევაში უეჭველი და არა მგონია ნიკომ თუ ზრდა განაგრძო ეგეც დაჩაგროს ვინმემ. რა რა და სამუთარი აღზრდილების წინ წამოწევა არ ეშლება ამ დაქცეულ გუნდს და არც არასდროს ეშლებოდა🙂


    აუუ აუუ აუუუ :დ ;დ რა შუაშია ლევანა ლევანამ იქ ამოწურა ყველაფერი ყველაფერი მოიგო რაც უნდოდა და უკონკურენტოდ იყო ზუსტად 10 წელი და არის 34 წლის ივლისში 34 ხდება, და უნდა ბოლოს ჩაწეროს ინფოშI ორმ თამაშობდა 1-2 წელი ბარსელონაში და უფრო დიდი სახელი დარჩეს თორემ რა... უნდა სხვა რამოტივია ქვ სლევანას ბარსაშI მისვლას ნუ გამაგიჟე, ბერნარდო სილვა არის 27 წლის მთელი კარიერა აქვ სწინ დ ა როგორ ადარებ ლევანას დ აამას წასვლას, ის ტამაშOვბბს უგიჟეს და ძალიან კონკურენტიან ჩემპიონატში ეს კი თამაშობდა 12 წელი ისეთ ჩმეპიონატში სადაც ბოლო 10 წელია მხოლოდ 1 გუნდია ნუ არც იქმადე იყო მრავლაფეროვნება მაგრმა 1-2 ჯერ დორტმუნდმა დაადო :დ ძაან არალოგიკურ რამეს მეუბნები, მერე მესამე ბერნარდო არ დაიკლებს ხელფას რადგან ახატია ეგ შენი ბარსლეონა და ვერც ბარსლეონა მი ცემს სიტის 100 მილიონზ ემეტს აქ მიციტირებტ დე იონგი 100 ზ ენაკლებ ად არ გავიყიდოთო თან მეუბნებით რეგრესი აქვს 3 წელია რეგრესირებულ ფეხბურთელს 100 იტხოვდე და გუნდის ლიდერში გინდოდეს იაფად გამაოვლა რავიცი ;)
    გულშემატკივარი [?]
    #20 21 ივნისი 2022 16:10
    0
    რა ვერ დავამუღამე იცით ? 25 წლის ფეხბურთელს ვყიდით ისეთ ფასში რა ფულითაც მოგვდის 27 წლის ფეხბურთელი და ასე რამე გამოთვლაა თუ მე ვერ ვხვედბი ? 2 წლიტ უფროს რატომ ვყიდულობთ იგივე ფასში.. ამას მარტო მე ვხვდები თუ რატო არავინ აკომენტარებტ ამასთან დაკავშირებით.. რავიცი რავთქვა .. თხა იყიდე და 2 წლით უფროსი თხა იყიდო და ფული არ დაგრჩეს ეს რაღაც ახალი მომგებიანი თემაა?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 21 ივნისი 2022 16:10
    0
    დე იონგი დატოვონ ყველა ვარიანტში და ეს ბერნარდი კარგი იქნება დემბელეს ნაცვალდ. მაგ ფლანგზე არაერთხელ უთამაშია სიტიში და თან წარმატებულად.
    მანამ სანამ ძველი კამანდა არ წავა გუნდიდან პიკე ბუში ალბას ვგულისხმობ, მაქამდე არ გვეშველება დიდი ალბათობით. ახალგაზრდა ენერგიული და ტიტულებს მოწყურებული სასტავი გვჭირდება.
    ფანი [?]
    #18 21 ივნისი 2022 15:30
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Gaucho24
    Nicklas Helenius Jensen დანიის სუპერლიგის საუკეთესო ბომბარდირია , 31 წლისაა მაგრამ მერე რა მოვიყვანოთ , მესის შეცვლის საუკეთესო იყო , ან იქნებ აზერბაიჯანის საუკეთესო მცველი მოვიყვანოთ? პუიოლს გაგვახსენებს კედელი იქნება , საბერძნეთის საუკეთესო მეკარე არ დაგვხატავდა? ტერშტეგენს რომ შეჭამს ისეთია და იტალიის საუკეთესო ნახევარმცველი? ბუსკეცი რომ შეცვალოს.. სიტყვა საუკეთესო ასახავს შედარებას , ჯგუფში საუკეთესო , მაგრამ რომელ ჯგუფში? ხანდახან სიტყვა კარგი უფრო ძლიერია ვიდრე საუკეთესო , რადგან საუკეთესო არ ნიშნავს კარგს , ასე რომ წინასწარ ნუ გავგიჟდებით რომ სერია ა ს საუკეთესო ნახევარმცველი მოგვყავს , რადგან სერია ა ში ნახევარდაცვის დონე საკმაოდ დაბალია და იქ საუკეთესოობა არ ნიშნავს გამაგიჟებელს. ვნახოთ რა და როგორ იქნება წარმატებები კესის იმედია უფრო მაღალ დონეზე ავა მაგრამ იმედებს ნამდვილად ვერ დავამყარებ იმის გამო რომ სერია ას საუკეთესო ნახევარმცველი იყო ..

    დანიის და საბერძნეთის ჩემპიონატს, რომ იტალიის ჩემპიონატს შეადარებ, იქ უკვე დავამთავროთ ლაპარაკი სჯობს. ჰო იტალიის ჩემპიონატში არის ნახევარდაცვის დონე დაბალი და ამ უკვე გაფარჩაკებულ ლა ლიგაში არა ჰო?? მემგონი აქ ზოგს გონია რომ ბუსკი ხავიესტა გვყავს ისევ და კლუბიც ვალებში არ არის და სარჩევად გვაქვს საქმე. ამ ფარჩაკ ბარსელონაში იტალიის ჩემპიონატის საუკეთესო ნახევარმცველი მოდის და მილანის ჩემპიონობაში ერთ ერთი ღვქწლის შემტანი და ისე წერთ გეგონება ვაკო გვილია დავიმატეთ. სულ რო არაფერი დე იონგზე ბევრად კარგი, რომ იქნება ბარსაში ეგ ზუსტად ვიცი.

    არგენტინის და ბრაზილიის უდაბლესი დონის ლიგიდან წამოყვანილი ფეხბურთელები ამართლებენ , მაგრამ წინასწარ არავინ ამყარებს იმედებს , ნორვეგიის და დანიის ლიგიდანაც წამოსულან დიდებული ფეხბურთელები მაგრამ იმედებს არავინ ამყარებს წინასწარ უბრალოდ პოტენციალს ხედავენ და შანსს აძლევენ , ასეა სერია ა ს ნახევარდაცვაც , წინასწარ კესიზე მე პირადად იმედებს ვერ ვამყარებ , შანსი კი ბატონო მაგრამ არიქა კესი მოდის სერია ას საუკეთესო ნახევარმცველი და ბუსკეცს შეცვლისო მე ეგრე არ ვფიქრობ , რაც შეეხება დე იონგს ვიცი რომ ძაან არ გევასება და ძაან კრიტიკულად უყურებ ბენფიკასთან უგოლობას მაგას აბრალებ , ლა ლიგის ვერ მოგებას მაგას აბრალებ , გლობალურ დათბობას და ომებს მაგას აბრალებ და გავიგე რომ არ გევასება და აღარ ვაპირებ მაგ თემას შევეხო
    ფანი [?]
    #17 21 ივნისი 2022 15:02
    1
    Nicklas Helenius Jensen დანიის სუპერლიგის საუკეთესო ბომბარდირია , 31 წლისაა მაგრამ მერე რა მოვიყვანოთ , მესის შეცვლის საუკეთესო იყო , ან იქნებ აზერბაიჯანის საუკეთესო მცველი მოვიყვანოთ? პუიოლს გაგვახსენებს კედელი იქნება , საბერძნეთის საუკეთესო მეკარე არ დაგვხატავდა? ტერშტეგენს რომ შეჭამს ისეთია და იტალიის საუკეთესო ნახევარმცველი? ბუსკეცი რომ შეცვალოს.. სიტყვა საუკეთესო ასახავს შედარებას , ჯგუფში საუკეთესო , მაგრამ რომელ ჯგუფში? ხანდახან სიტყვა კარგი უფრო ძლიერია ვიდრე საუკეთესო , რადგან საუკეთესო არ ნიშნავს კარგს , ასე რომ წინასწარ ნუ გავგიჟდებით რომ სერია ა ს საუკეთესო ნახევარმცველი მოგვყავს , რადგან სერია ა ში ნახევარდაცვის დონე საკმაოდ დაბალია და იქ საუკეთესოობა არ ნიშნავს გამაგიჟებელს. ვნახოთ რა და როგორ იქნება წარმატებები კესის იმედია უფრო მაღალ დონეზე ავა მაგრამ იმედებს ნამდვილად ვერ დავამყარებ იმის გამო რომ სერია ას საუკეთესო ნახევარმცველი იყო ..
    ფანი [?]
    #16 21 ივნისი 2022 14:14
    2
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: totti10
    ესეიგი გავი და ნიკო ნაგუიზე მიდიან :დ???? აბა ეს თუ მოვიდა ამას სკამზე არავინ დასვამს :დ :დ გამოდის ბებ ერი ბუსი ბერნარდო და პედრი იდგება ცენტრში, ისე რატომ გგონიათ რომ ძალიან კარგი სიტიდან გადავა არაფრის მომცემ ბარსელონაში? ან რატომ გგონიათ სიტი გაუშვებს ან რატომ გგონიათ ბარსელონა ამის ხელფასი გადაიხდის? დე იონგზე ამბობთ რეგრესი აქვს 3 წელია და აფასებთ 85-100 მილიონს და კაცი რომელიც ლიდერია სიტის 100 ზე ნაკლებად გაყიდიან??? დე იონგზე ბევრჯერ დამიწერია გაყიდვაზე, მაგრამ მის მაგივრად შემქმელი მიიყვანო რავიცი, ეს კესი ბიჭო რა გამოიყვანეთ მაკელელე, იტალიის საუკეთესო ფეხბურძთელი გახდა წინა წელსო რომ წერთ რაა მერე, მასე იმობილე გახდა ბომბარდირი და რაა ბენზემას სჯობს? რახან უფასოა არ ნიშნავს კარგს, დე იონგი თავის პოზიციაზე სულ მგონი 7-10 ჯერ დააყენეს და წარამარა უცვ ლიდნენ პოზიციას 3 წლის განმავლობაში კაცმა 4-5 მწვრთნელი გმაოცვალა და ყველა თავის სიმპათიაზე მორგებულს ათამაშებდა, ეგრე სადაა, დააყენეთ ეგ თქვენი ნიკო გავი პედრი დაცვის ცენტრში და უთხარი მალდნი იყავიო რას იზამენ ნახავ, ან დააყენე ლევანდოლსკი ფლანგის მცველად და უთხარი გოლები იტანეო, რას იზამს თქვენი აზრით?? ცოტა ლოგიკურად წერეთ პირადული ზრახვა თუ გაქვთ ეგ სხვა რამეა მაგრამ კაცს 3 წლის მანძილზე 10 ტამაშIა ქვს იქ სადაც უნდა იდგეს და რავიცი, კარდიო ქირურგს რომ დაავალო ნეოროქირურგია აი ეგეტ რამეს ამბოთ დე იონგზე , მასე არაა, ყველა უნდა იყოს ის და ისდგეს იქ სადაც მისი ადგილია

    კაციშვილმა არ იცის გაამართლებს თუ არა მაგრამ, იტალიის ჩემპიონატის საუკეთესო ნახევარმცველად რომ დაგასახელებენ ესეიგი მაღალი დონის ხარ. კაი რა იმობილეს ნუ ადარებ კესის. ტიტული რა ხილი არის თუ იცის მაგ იმობილემ საერთოდ და ნუ საყრდენზეც ხშირად ითამაშა მაგრამ ნოლი და ნუ დაიწყებთ ახლა მაგ უაზრო გაპრავებებს. აღარავინ ჭამს მაგას უკვე დიდი ხანი არის.


    კესის ვადარებ სად წერია, რახან გოლები გიატანა სერია აში და ბომბარდირი გახდა ესეიგი ვსოო სასწაულ იდონისაა, მე არ ვამბობ რომ ცუდია, უბრალოდ ასე ასეთი აჟიოტაჟი და არიქა ხერხემალი დავიმატედ ძალიან აუზროა ტორემ კესი ცუდი არაა, უბრალოდ დე იონგი ბევრად სჯობს, და ბუსკესი რომ სკამზე გადაესვათ და დაეყენებინათ ბოლო 10-12 მატჩი დე იონგი იქ სადა ც მისი ადგილი იყო რავიცი აბაა, ხავიც ხან სად აყენებს ხან სად და ეგრე არ გამოვა, ახლაჟრნალისტს რომ უტხრა ფინანსური მაქინაციები გამიკეთეო ეგ ტემაა ზუსტად

    იმავე კოგიკით რა ლოგიკითაც ლევანდობსკის უნდა აწყობილი ბაიერიდან გაქცევა უფრო დაბალ ხელფაზზე🙂 სილვას ხელფასს რაც შეეხება ბევრად დაბალი აქვს ვიდრე დიონგს, მე ასე ვიცი და შეიძლება ვცდები🙂 გავის და ნიკოს კიდევ უპოვის საკმარის დროს ხავი🙂 გავია ყოველ შემთხვევაში უეჭველი და არა მგონია ნიკომ თუ ზრდა განაგრძო ეგეც დაჩაგროს ვინმემ. რა რა და სამუთარი აღზრდილების წინ წამოწევა არ ეშლება ამ დაქცეულ გუნდს და არც არასდროს ეშლებოდა🙂
    ფანი [?]
    #15 21 ივნისი 2022 12:16
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: totti10
    ესეიგი გავი და ნიკო ნაგუიზე მიდიან :დ???? აბა ეს თუ მოვიდა ამას სკამზე არავინ დასვამს :დ :დ გამოდის ბებ ერი ბუსი ბერნარდო და პედრი იდგება ცენტრში, ისე რატომ გგონიათ რომ ძალიან კარგი სიტიდან გადავა არაფრის მომცემ ბარსელონაში? ან რატომ გგონიათ სიტი გაუშვებს ან რატომ გგონიათ ბარსელონა ამის ხელფასი გადაიხდის? დე იონგზე ამბობთ რეგრესი აქვს 3 წელია და აფასებთ 85-100 მილიონს და კაცი რომელიც ლიდერია სიტის 100 ზე ნაკლებად გაყიდიან??? დე იონგზე ბევრჯერ დამიწერია გაყიდვაზე, მაგრამ მის მაგივრად შემქმელი მიიყვანო რავიცი, ეს კესი ბიჭო რა გამოიყვანეთ მაკელელე, იტალიის საუკეთესო ფეხბურძთელი გახდა წინა წელსო რომ წერთ რაა მერე, მასე იმობილე გახდა ბომბარდირი და რაა ბენზემას სჯობს? რახან უფასოა არ ნიშნავს კარგს, დე იონგი თავის პოზიციაზე სულ მგონი 7-10 ჯერ დააყენეს და წარამარა უცვ ლიდნენ პოზიციას 3 წლის განმავლობაში კაცმა 4-5 მწვრთნელი გმაოცვალა და ყველა თავის სიმპათიაზე მორგებულს ათამაშებდა, ეგრე სადაა, დააყენეთ ეგ თქვენი ნიკო გავი პედრი დაცვის ცენტრში და უთხარი მალდნი იყავიო რას იზამენ ნახავ, ან დააყენე ლევანდოლსკი ფლანგის მცველად და უთხარი გოლები იტანეო, რას იზამს თქვენი აზრით?? ცოტა ლოგიკურად წერეთ პირადული ზრახვა თუ გაქვთ ეგ სხვა რამეა მაგრამ კაცს 3 წლის მანძილზე 10 ტამაშIა ქვს იქ სადაც უნდა იდგეს და რავიცი, კარდიო ქირურგს რომ დაავალო ნეოროქირურგია აი ეგეტ რამეს ამბოთ დე იონგზე , მასე არაა, ყველა უნდა იყოს ის და ისდგეს იქ სადაც მისი ადგილია

    კაციშვილმა არ იცის გაამართლებს თუ არა მაგრამ, იტალიის ჩემპიონატის საუკეთესო ნახევარმცველად რომ დაგასახელებენ ესეიგი მაღალი დონის ხარ. კაი რა იმობილეს ნუ ადარებ კესის. ტიტული რა ხილი არის თუ იცის მაგ იმობილემ საერთოდ და ნუ საყრდენზეც ხშირად ითამაშა მაგრამ ნოლი და ნუ დაიწყებთ ახლა მაგ უაზრო გაპრავებებს. აღარავინ ჭამს მაგას უკვე დიდი ხანი არის.


    კესის ვადარებ სად წერია, რახან გოლები გიატანა სერია აში და ბომბარდირი გახდა ესეიგი ვსოო სასწაულ იდონისაა, მე არ ვამბობ რომ ცუდია, უბრალოდ ასე ასეთი აჟიოტაჟი და არიქა ხერხემალი დავიმატედ ძალიან აუზროა ტორემ კესი ცუდი არაა, უბრალოდ დე იონგი ბევრად სჯობს, და ბუსკესი რომ სკამზე გადაესვათ და დაეყენებინათ ბოლო 10-12 მატჩი დე იონგი იქ სადა ც მისი ადგილი იყო რავიცი აბაა, ხავიც ხან სად აყენებს ხან სად და ეგრე არ გამოვა, ახლაჟრნალისტს რომ უტხრა ფინანსური მაქინაციები გამიკეთეო ეგ ტემაა ზუსტად
    ფანი [?]
    #14 21 ივნისი 2022 11:34
    2
    ესეიგი გავი და ნიკო ნაგუიზე მიდიან :დ???? აბა ეს თუ მოვიდა ამას სკამზე არავინ დასვამს :დ :დ გამოდის ბებ ერი ბუსი ბერნარდო და პედრი იდგება ცენტრში, ისე რატომ გგონიათ რომ ძალიან კარგი სიტიდან გადავა არაფრის მომცემ ბარსელონაში? ან რატომ გგონიათ სიტი გაუშვებს ან რატომ გგონიათ ბარსელონა ამის ხელფასი გადაიხდის? დე იონგზე ამბობთ რეგრესი აქვს 3 წელია და აფასებთ 85-100 მილიონს და კაცი რომელიც ლიდერია სიტის 100 ზე ნაკლებად გაყიდიან??? დე იონგზე ბევრჯერ დამიწერია გაყიდვაზე, მაგრამ მის მაგივრად შემქმელი მიიყვანო რავიცი, ეს კესი ბიჭო რა გამოიყვანეთ მაკელელე, იტალიის საუკეთესო ფეხბურძთელი გახდა წინა წელსო რომ წერთ რაა მერე, მასე იმობილე გახდა ბომბარდირი და რაა ბენზემას სჯობს? რახან უფასოა არ ნიშნავს კარგს, დე იონგი თავის პოზიციაზე სულ მგონი 7-10 ჯერ დააყენეს და წარამარა უცვ ლიდნენ პოზიციას 3 წლის განმავლობაში კაცმა 4-5 მწვრთნელი გმაოცვალა და ყველა თავის სიმპათიაზე მორგებულს ათამაშებდა, ეგრე სადაა, დააყენეთ ეგ თქვენი ნიკო გავი პედრი დაცვის ცენტრში და უთხარი მალდნი იყავიო რას იზამენ ნახავ, ან დააყენე ლევანდოლსკი ფლანგის მცველად და უთხარი გოლები იტანეო, რას იზამს თქვენი აზრით?? ცოტა ლოგიკურად წერეთ პირადული ზრახვა თუ გაქვთ ეგ სხვა რამეა მაგრამ კაცს 3 წლის მანძილზე 10 ტამაშIა ქვს იქ სადაც უნდა იდგეს და რავიცი, კარდიო ქირურგს რომ დაავალო ნეოროქირურგია აი ეგეტ რამეს ამბოთ დე იონგზე , მასე არაა, ყველა უნდა იყოს ის და ისდგეს იქ სადაც მისი ადგილია
    Culé [?]
    #13 21 ივნისი 2022 11:04
    0
    მშვენიერი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა