ოსკარ მინგესას შეძენით 7 კლუბი ინტერესდება

ოსკარ მინგესას შეძენით 7 კლუბი ინტერესდება

თითქმის გადაწყვეტილია, რომ ამ ზაფხულში ოსკარ მინგესა "ბარსელონას" დატოვებს.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, ახალგაზრდა ესპანელის შეძენით "მალიორკა", "სელტა", "ელჩე", "ვალენსია", "ხეტაფე", "ჰოფენჰაიმი" და "აინტრახტი" ინტერესდებიან.

23 წლის ფეხბურთელი მზადაა, წავიდეს და გუნდს ამ გზით დაეხმაროს. "ლურჯ-ბროწეულისფერები" მის გაყიდვას ჩქარობენ და ტრანსფერიდან 5 მილიონი ევროს მიღება სურთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 19 ივნისი 2022 18:24
    0
    ნამდვილი კულეა, მაინც ლა მასიელია.

    ბოდიში რომ მოიხადა მაშინ გამოჩნდა რომ კაი კაცია
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #10 17 ივნისი 2022 17:56
    0
    გაუშვით, მოაცილეთ, რეალს შეუგდო ეგ მახსოვს, სხვა დიდად არაფერი. ძაან დირკა მცველია და ჯობია წავიდეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 17 ივნისი 2022 13:33
    0
    7 კლუბი თუ ინტერესდება ცოტა მოუმატე 10 მაინც დაადე და 7-ათ გაატანე არ შეიძლება? ბართომეუს ვაგინებთ და ისევ იმას განაგრძობენ. ოღონდ გაყიდონ. ლევანდოვსკი რო ჩვენ გვყოლოდა ალბათ 5-10 მილიონად გაყიდდნენ. როგორც ვილია გაუშვეს ან სუარესი.
    ფანი [?]
    #8 17 ივნისი 2022 09:40
    1
    ციტატა: B-L-A-U-G-R-A-N-A
    ეს ამათი სენია რა, ყველაზე ძვირად ესენი ყიდულობენ ფეხბურთელებს, სამაგიეროდ ყველაზე იაფადაც ვყიდით

    რამდენად უნდა გაყიდო მინგესა? 5მლ ბევრია კიდე ამაში
    გულშემატკივარი [?]
    #7 16 ივნისი 2022 19:50
    3
    ეს ამათი სენია რა, ყველაზე ძვირად ესენი ყიდულობენ ფეხბურთელებს, სამაგიეროდ ყველაზე იაფადაც ვყიდით
    გულშემატკივარი [?]
    #6 16 ივნისი 2022 18:31
    1
    ზამენის ფეხბურთელადაც ვერ აღიქვავ, იმიტო რო ვერ ენდობი , მაქსიმუმ რაღაც კოპას მესამე დივიზიონის კლუბებს ათამაშო, თავისთვისაც სჯობია რო წავიდეს და სამომავლოდ იქნება ბარტრას დონე მაინც დადოს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 16 ივნისი 2022 17:31
    5
    5 მილიონი ამაში ძალიან ცოტაა და საერთოდ უმტიტის ლენგლეს და გარსიას ბევრად მირჩევნია ეს დარჩეს ბარსელონაში და იმ სამმა წავიდეს კლუბიდან
    ფანი [?]