ანდრეას კრისტენსენი: ბარსელონა ერთ-ერთი უდიდესი კლუბია

ანდრეას კრისტენსენი: ბარსელონა ერთ-ერთი უდიდესი კლუბია

"ბარსელონას" მომავალი ფეხბურთელი, ანდრეას კრისტენსენი საკუთარ მომავალზე საუბრობს. 

ვიცი, რასაც გავაკეთებ. ვიმედოვნებ, ყველაფერი უახლოეს მომავალში მოგვარდება - დარწმუნებული ვარ, რომ საქმეები გეგმის მიხედვით წავა. ჩემზე არაა დამოკიდებული, ეს საკითხი ოფიციალურად როდის დადასტურდება.

შეგიძლიათ თუ არა "ბარსაში" გადასვლა მომილოცოთ? უნდა გითხრათ, რომ ცოტა მოითმინოთ (იცინის).

"ბარსელონა" ევროპაში ერთ-ერთი უდიდესი კლუბია. მიუხედავად იმისა, რომ კატალონიელებს ბოლო წლებში პრობლემები ჰქონდათ, ეს გუნდი ნებისმიერი ფეხბურთელისთვის კვლავ ერთ-ერთი საუკეთესო ადგილია.

- ციტირებს დანიელის სიტყვებს bold.dk.

უკვე ყველასთვის კარგად ცნობილია, რომ კრისტენსენი მალე "ბარსას" მოთამაშე გახდება. მასთან ყველაფერი შეთანხმებულია, ისევე, როგორც ფრანკ კესიესთან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 19 ივნისი 2022 18:00
    0
    მართალი ხარ, კარგი კაცი ჩანხარ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #11 15 ივნისი 2022 14:22
    0
    ეს კაი მარა მარკოს ალონსო გაჩარხეთ როგორმე წყალივით გვჭირდება 🤭
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    ფანი [?]
    #10 14 ივნისი 2022 20:27
    2
    ძაან მაგარი დაცვი გვეყოლება ამის მოსვლის შემდეგ არაუხო და კრისტენსენი დაგლიჯავენ
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 14 ივნისი 2022 19:27
    2
    უკვე ყველასთვის კარგად ცნობილია, რომ კრისტენსენი მალე "ბარსას" მოთამაშე გახდება. მასთან ყველაფერი შეთანხმებულია, ისევე, როგორც ფრანკ კესისთან.
    ვიცით, მაგრამ არ დაადგა საშველი ამ ტებასის ხელში ყველაფრის წესიერად გაკეთებას. ისევ აგვისტომდე გაიწელება და ჩემპიონატს შეუთამაშებელი გუნდით დავიწყებთ ალბათ.
    Culé [?]
    #8 14 ივნისი 2022 17:44
    0
    ციტატა: barcaforever
    Iniesta_8,
    ალბათ მაინც პიკე არაუხო იქნება ძირითადი, მარა პიკე ბევრს ტრავმიანობს და ამასაც ბლომად მიეცემა დრო. ლენგლე უმტიტი უნდა გაიყიდოს და მეოთხე მცველად გარსია გვეყოლება

    კიდე ჩალიჩობენ ტოპ მცველზე და მაგალითად კულიბალი თუ მპიყვანეს ეგ დადგება არაუხოსთან
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #7 14 ივნისი 2022 17:16
    1
    Iniesta_8,
    ალბათ მაინც პიკე არაუხო იქნება ძირითადი, მარა პიკე ბევრს ტრავმიანობს და ამასაც ბლომად მიეცემა დრო. ლენგლე უმტიტი უნდა გაიყიდოს და მეოთხე მცველად გარსია გვეყოლება
    Culé [?]
    #6 14 ივნისი 2022 17:09
    2
    ციტატა: barcaforever
    საინტერესოა ძირითადის მცველად განიხილება თუ არა

    ბოლო პერიოდში ჩავარდნები ჰქონდა და არ ვიცი ღირს თუ არა ძირითადში დაყენება. პიკეს კი უნდა აჯობოს ბევრად ახალგაზრდაა.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 14 ივნისი 2022 16:58
    0
    საინტერესოა ძირითადის მცველად განიხილება თუ არა
    Culé [?]
    #4 14 ივნისი 2022 16:58
    2
    ძაან მშრომელი და კარგი ფეხბვრთელია ერთადერთი ჟილკიანი არარის თორე იდეალურია
    Culé [?]
    #3 14 ივნისი 2022 16:57
    8
    შემოვიდნენ ეხლა საიტზე ყველაფერზე ნეგატიური კომენტარების დამწერები და ვითომ ბარსას გულშემატკივრები, აგეფეთქებენ, უცბად დაგაყენებენ ჭიჭვეიშვილის დონეზე.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 14 ივნისი 2022 16:30
    4
    ძაან კარგი ადამიანია. იმედია ჩავის ხელში მაგარი მცველი დადგება
    ფანი [?]