პსჟ-ს ლევანდოვსკის შეძენა სურს

პსჟ-ს ლევანდოვსკის შეძენა სურს

"ბარსელონა" რობერტ ლევანდოვსკით დაინტერესებული ერთადერთი კლუბი არაა.

ფრანგული პრესის ინფორმაციით, პოლონელის შეძენა "პარი სენ-ჟერმენსაც" სურს. ლევანდოვსკის სახელი საკუთარ აგენტსა და პსჟ-ს საფეხბურთო მრჩეველ ლუის კამპოსს შორის შეხვედრაზეც ახსენეს, თუმცა კონკრეტული არაფერი თქმულა.

33 წლის ფეხბურთელმა მომავალი კლუბი უკვე აირჩია - მას მხოლოდ "ბარსელონაში" თამაში სურს და კატალონიელებთან 3-წლიანი კონტრაქტიც შეთანხმებული აქვს. 

ტრანსფერი "ბლაუგრანასა" და "ბაიერნს" შორის მოლაპარაკებებზეა დამოკიდებული. ამ დრომდე, მიუნხენელები ლევანდოვსკის გაშვებაზე უარს აცხადებენ და "ბარსას" პირველ შეთავაზებას არ პასუხობენ.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 12 ივნისი 2022 20:51
    1
    ბარსამ ნაკელის ყიდვა, რომ დააპიროს, პსჟ იმაშიც შეგვეცილება, თუ ბარსა ყიდულობს ესეიგი კარგიაო და ორმაგს გადაიხდის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 12 ივნისი 2022 14:27
    0
    ამათმა რა გაახურეს მესი ნეიმარი მბაპე ყავთ და კიდე ლევანდოვსკი უნდათ აი ლაპორტას სუყველაფერი მესი მანდ რო თამაშობს და მაგ სალობიე გუნდის ყურება მიწევს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #15 12 ივნისი 2022 14:18
    0
    ლაპპრტამ აქაც თუ ჩაისვარაა მერე ოფისში უნდა შეუვარდეს ხალხი და პანჩურით გამოაგდონ
    Culé [?]
    #14 12 ივნისი 2022 14:11
    0
    შანსი არაა, ლევანა ეგეთი *ლე არაა მანდ რომ წავიდეს და მონობაში გაატაროს დარჩენილი კარიერა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 12 ივნისი 2022 13:12
    3
    ვეინალდუმს ხო აურიეს კარიერა, ისევე როგორც ნეიმარს და რამდენი ყავთ ეგეთი. როდის უნდა მორჩნენ ამ პერეხვატობანას თამაშს. ვერატის მიხედეთ. ხო მოგაგებინათ ლიგა.
    Culé [?]
    #12 12 ივნისი 2022 13:12
    3
    ბარსელონას გარდა არსად წასვლა არ მინდაო. თან ბუნდესლიგიდან ლიგა 1 ში გადასვლა არამგონია ამას ხიბლავდეს.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #11 12 ივნისი 2022 12:57
    4
    რა მაგარი სათაურია : " პსჟ-ს " ლევანდოვსკის შეძენა სურს " ეგ შეიძლება პსჟ-ს სურდეს მაგრამ მაგ პსჟ-მ ეხლა უკვე ნებართვა მბაპესგან უნდა აიღოს ! joy joy joy joy joy მბაპეს ჰკითხეთ მბაპეს joy joy joy ჩაგი@სით გუნდში joy joy
    წევრი [?]
    #10 12 ივნისი 2022 12:48
    0
    ჩემი.. ... ვატირე პსჟ რეალზე მეტად თუ არ მეზიზღებოდეს, ესენი ვინ არიან ბიჭოო.
    Culé [?]
    #9 12 ივნისი 2022 12:42
    0
    ეს პსჟ ყველგსნ რომ არ გამოეკვეხოს არ შეიძლება? ვინც არ უნდა დსიმატონ მაინც ვერაფერს მოიგებენ მაგ ფარჩაკები
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #8 12 ივნისი 2022 12:17
    0
    კაცი გამოდის და ღიად ამბობს ბარსას გარდა არცერთ გუნდში გადავალო და რა ერთი ადგილი ეწვით რა გაახურეს საქმე.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 12 ივნისი 2022 12:03
    0
    რა აქ გამოსასყიდი ნეტა რო იყიდოს პსჟ და სკამი ახეხინოს რა ღადავი იქნება
    Culé [?]
    #6 12 ივნისი 2022 11:48
    1
    მოცლილი ხალიფა ამოს ჩამომრეკი....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #5 12 ივნისი 2022 11:47
    3
    პსჟ-ში არაა წამსვლელი ეს კაცი!
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #4 12 ივნისი 2022 10:49
    3
    ღორები... თქვენ დაგიწყდათ ნავთობი😃
    ფანი [?]
    #3 12 ივნისი 2022 10:47
    1
    გუშIნ წავიკითხე სკაიზე რომ ჩელსი აქტიურად აკვირდება ლევნადოლსკიზე მოვლენებსო, პირველი უარის შემდეგ დაიწყეს მასზე დაკავშIრებაო, შემდეგ კვირას ბაიერნს ოფიციალურად მიმართავენო, ლუკაკუს უშვებენ ინტერში და ვერნერის იმედი არ აქვთო. ფეხბურთელს წელიწადში 12-15 მილიონს სთავაზობენ ხელფას ბონუსის გარეშე, ასევე ბაიერნს პირველ წინადადებას 35+5 მიმართავენო
    [?]
    #2 12 ივნისი 2022 10:39
    5
    მანდ წასვლას დარჩება სადაცაა იქ. სად უნდა დააყენონ მბაპე ხო გადაირია ჩემზე მეტი არ გაიტანოსო
    Culé [?]
    #1 12 ივნისი 2022 10:31
    4
    აუ როგორ მეზიზღება ეს გუნდიი რააა. მაგათი დედა *****. რეალზე მეტად ეგენი მეზიზღებიან. სუფთა სა*****. ფეხბურთს აფუჭებს ეგ გუნდი რასაც ქვია. როარ გამოტ**დნენ არ შეუძლიათ. იმედია ვერასდროს ვერ მოიგებენ ჩემპიონთა ლიგას, მაგარი მკიდია მესი ითამაშებს მანდ თუ მარადონას გააცოცხლებენ და მაგას ათამაშებენ.