ოფიციალურად: ჟერარ პიკე და შაკირა დაშორდნენ

ოფიციალურად: ჟერარ პიკე და შაკირა დაშორდნენ

ჟერარ პიკესა და შაკირას დაშორების ამბავი დადასტურდა. "ბარსელონას" მცველმა და ცნობილმა მომღერალმა ცოტა ხნის წინ ერთობლივი განცხადება გააკეთეს.

ვწუხვართ, რომ ჩვენი დაშორების შესახებ ინფორმაციის დადასტურება გვიწევს. ჩვენი შვილების საუკეთესო ინტერესებიდან გამომდინარე ჩვენი პრიორიტეტი პირადული ინფორმაციის გასაჯაროებაზე უარის თქმაა. მადლობას გიხდით გაგებისთვის.

- ვკითხულობთ განცხადებაში, რომელსაც EFE ავრცელებს.

პიკე და შაკირა ერთად 2011 წლის შემდეგ იყვნენ. მათ ორი შვილი ჰყავთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 44 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #44 5 ივნისი 2022 10:31
    0
    ამ ჩემ ბალაყანას თუ დაშორდნენ.

    შევაფსი სახეში ერთსაც და მეორესაც.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #43 5 ივნისი 2022 02:02
    1
    ციტატა: geobcn33
    რაღა დამაძინებს ახლა😂ჩემი შაკირია მარტო წევს საწოლში😂❤️მეტი მაგის 😂არაა გამორიცხული ვინმე ლათინო უბლაყუნებდეს უკვე😂😂 უიმისოდ ლათინოებს არშეუძლიათ ქალებს განსაკუთრებით😂😂


    არა რას ბრძანებთ, ზის და ტირის, გაიძახის მაგის გარდა არავის გავეკარები დარჩენილი ცხოვრებაო;
    ცაკლე კიდევ პიკე კიდევ თავის გამოპუჩებულ ახალ ძმაკაცს დაათრევს ღამის კლუბებში და იაფფასიან პუტტტანკებში grinning laughing
    გულშემატკივარი [?]
    #42 5 ივნისი 2022 01:23
    2
    რაღა დამაძინებს ახლა😂ჩემი შაკირია მარტო წევს საწოლში😂❤️მეტი მაგის 😂არაა გამორიცხული ვინმე ლათინო უბლაყუნებდეს უკვე😂😂 უიმისოდ ლათინოებს არშეუძლიათ ქალებს განსაკუთრებით😂😂
    Culé [?]
    #41 5 ივნისი 2022 00:40
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Albicelecte
    ტერ შტეგენი,
    მესმის. არაა სასიამოვნო, შეიძლება კაცს ფრაზა გაგექცეს და მერე სხვას უხეშად მოხვდეს, მერე ახსენოს ლექსიკა და გაგაკრიტიკოს, ნებისმიერს შეიძლება მოუვიდეს და ადამიანები ვართ, ხდება ასეთები;
    მეც არ მომწონს უცხოებისგან უპატივცემლო ტონით საუბარი, თუმცა შეიძლება რარაც ჩემგან არ გესიამოვნოს; პირიქით, რაღაც მე არ მესიამოვნოს და უპატივცემლობად მივიღო;
    ისე 1985 წლიდან ვუყურებ ფეხბურთს, ახალგაზრდებთანაც მქონია საქმე და ასაკოვნებთანაც barca-6

    მარტო ეს არაა ვერ გავიგე აქ ჩემს გარდა სხვებმაც დაიცვეს პიკე მესიზე არაერთს უთქვამს დამთავრდა მისი ეპოქაო და აღარ დაბრუნდებაო,ბარსამანიაა თუ მესიმანიაო და სხვას არ გამოკიდებიხართ ჩემზე გაქვთ გართულება მაინცდამაინც თუ რა ხდება?

    არა არ მაქვს თქვენზე გართულება, ცუდად ნუ მიიღებ, არც გიწვევ, არც სიტყვაზე გამოგეკიდები, შეგიძლია განაგრძო ჩვეულებრივ მსჯელობა, აზრის გამოთქმა, არაანირი დამახსოვრება და მსგავსი რამეები, ვცდილობ ყველა აქ მყოფს მოგიფრთხილდეთ; ყველანი ქართველები ვართ, ამას დამატებული, ერთ ძალიან ლამაზ და ტრადიციულ გუნდს ვგულშემატკივრობთ და რა თქმა ყველაზე მეტად ის არ მინდა, რომ ვინმეს ვაწყენინო barca-1

    რა თქმა უნდა განვაგრძობ ამის უფლება მაქვს ისევე როგორც ყველას აქ მაგრამ თავდასხმა მესის გამო როცა მე მის მიმართ აგრესიულად არ ვარ განწყობილი და არსად ჩანს მის მიმართ როცა ვამბობ რომ მესიმ წასვლა თვითონ გადაწყვიტა და პიკეს ბრალი არ მიუძღვის თქო ეს აგრესია არ არის,არც აქ ჩანს აგრესია როცა ვამბობ მესის დრო ამოიწურა ბარსაში და ამოწურა თავის თავი თქო,პიკეს რაც შეეხება მის საქციელს არ ვამართლებ დაინახეთ სადმე? მე ვამბობ რომ არავის საქმე არ არის მისი პირადი ცხოვრება, არანაირად არ ვამართლებ მის საქციელს, უბრალოდ პირადის და ფეხბურთის ერთმანეთთან დაკავშირება არასწორი მგონია, ადამიანები ვართ და გვეშლებაო ჰოდა ეგეც ადამიანია შეეშალა და დაუშვა შეცდომა,რაც ძალიან ცუდია,თორემ გამართლებით არ ვამართლებ ნამდვილად.

    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    კომენტარები ცოტა არაადეკვატურია, ჯერ ამბობთ პიკეს გარეშე დაცვა დირკააო, ახლა კიდე ლეგენდა არა ჩემი ფეხები გააგდეთ გუნდიდანო, რატომ გგონიათ, რომ ლივეს-რომას-ბაიერნის მერე მესის თუ მოუნდა წასვლა პიკეს არ მოუნდა? რომ იძახით კლუბი არ უყვარსო, აბა ეგ რა არის? ახლა არ მითხრათ სხვა კლუბებისგან არ ექნებოდა შეთავაზებებიო, პიკე იყო და არის ძალიან მაგარი მცველი და მისი დღემდე გუნდში ყოფნა არის კლუბის სიყვარული და მეტი არაფერი. ამ მესისაც რა შეუკიკინეთ, ძალიან მაგარია, ისტორიაში საუკეთესოა, ბარსას ლეგენდაა, გეთანხმებით, მაგრამ მესის გარდა ყველა დამნაშავე რატომ არის მის წასვლაში ვერ ხვდები... ჯერ პიკეს დააბრალეთ, ახლა ლაპორტას აგინებთ. მესის წლების განმავლობაში უნდოდა წასვლა, განსაკუთრებით 2020-ში, მაგრამ დატოვეს რის ვაი-ვაგლახით. ახლა კი შეფუთეს ისე, რომ მესი კაი გამოჩენილიყო, არადა არაა ეგრე. ამას მტკიცებით ფორმაში არ ვამბობ, თუმცა ყველაფერი აქეთკენ მიუთითებს, და აქ ერთმანეთთან კამათი არამგონია სწორი იყოს ერთი ადამიანის გამო, ვინც არ უნდა იყოს გინდა მესი და გინდა ჯონდი ბაღათურია...

    ვერც მე ვხვდები პიკეს რატომ მიუძღვის ბრალი ან სხვას ამას რომ ვამბობ მერე მეუბნებიან რომ აგრესიულად ვარ თურმე მესის მიმართ განწყობილი და რა ინტერესი მაქვს პიკეს რომ ვიცავ.
    Culé [?]
    #40 5 ივნისი 2022 00:32
    2
    კომენტარები ცოტა არაადეკვატურია, ჯერ ამბობთ პიკეს გარეშე დაცვა დირკააო, ახლა კიდე ლეგენდა არა ჩემი ფეხები გააგდეთ გუნდიდანო, რატომ გგონიათ, რომ ლივეს-რომას-ბაიერნის მერე მესის თუ მოუნდა წასვლა პიკეს არ მოუნდა? რომ იძახით კლუბი არ უყვარსო, აბა ეგ რა არის? ახლა არ მითხრათ სხვა კლუბებისგან არ ექნებოდა შეთავაზებებიო, პიკე იყო და არის ძალიან მაგარი მცველი და მისი დღემდე გუნდში ყოფნა არის კლუბის სიყვარული და მეტი არაფერი. ამ მესისაც რა შეუკიკინეთ, ძალიან მაგარია, ისტორიაში საუკეთესოა, ბარსას ლეგენდაა, გეთანხმებით, მაგრამ მესის გარდა ყველა დამნაშავე რატომ არის მის წასვლაში ვერ ხვდები... ჯერ პიკეს დააბრალეთ, ახლა ლაპორტას აგინებთ. მესის წლების განმავლობაში უნდოდა წასვლა, განსაკუთრებით 2020-ში, მაგრამ დატოვეს რის ვაი-ვაგლახით. ახლა კი შეფუთეს ისე, რომ მესი კაი გამოჩენილიყო, არადა არაა ეგრე. ამას მტკიცებით ფორმაში არ ვამბობ, თუმცა ყველაფერი აქეთკენ მიუთითებს, და აქ ერთმანეთთან კამათი არამგონია სწორი იყოს ერთი ადამიანის გამო, ვინც არ უნდა იყოს გინდა მესი და გინდა ჯონდი ბაღათურია...
    Culé [?]
    #39 5 ივნისი 2022 00:23
    0
    ციტატა: La Pulga10
    მე არავისთან გართულება არ მაქვს,უბრალოდ,რომ დამიციტირე და მესის პერსოფანობა დამწამე ეგ არ მესიამოვნა დიდად.ალბათ ნიკნეიმით გადაწყვიტე,რომ მესის პეროსფანი ვარ არვიცი :დდდ ხოდა ვთვლი,რომ ვერ მესის,ვერც ინიესტას,ჩავის,ბუსკეცს და პუიოლს ვერ ჩაანაცვლებენ,ბარსა კიდე გრძელდება და სადამდეც ეს კლუბი იარსებებს და როდემდეც ვიცოცხლებ მანამ ვუგულშემატკივრებ.ესაა და ეს.მესის და რონალდოს ეპოქა,რომ მთავრდება კიდე მაგას ბრმაც ხედავს ალბათ.

    ვერა ვერ ხედავს ბევრი მაგრამ აღარ მინდა ამაზე ლაპარაკი მე რაც არ უნდა ვთქვა ყველა თავს მესხმის და მარტო შენ არ მიგულისხმიხარ,სხვებიც ამბობენ მაგას მესიზე და პიკეს სხვაც იცავს მაგრამ მარტო მე ვარ მიზანში ამოღებული რატომღაც მესის მე არ ვაკნინებ და არ ვამბობ რომ დამსახურება არ აქვს უბრალოდ სანამდე მესიზე ლაპარაკი თქო მაგას ვამბობ მეტს არაფერს,შეაძულებენ კაცს აქ შემოსვლას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #38 5 ივნისი 2022 00:22
    0
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Albicelecte
    ტერ შტეგენი,
    მესმის. არაა სასიამოვნო, შეიძლება კაცს ფრაზა გაგექცეს და მერე სხვას უხეშად მოხვდეს, მერე ახსენოს ლექსიკა და გაგაკრიტიკოს, ნებისმიერს შეიძლება მოუვიდეს და ადამიანები ვართ, ხდება ასეთები;
    მეც არ მომწონს უცხოებისგან უპატივცემლო ტონით საუბარი, თუმცა შეიძლება რარაც ჩემგან არ გესიამოვნოს; პირიქით, რაღაც მე არ მესიამოვნოს და უპატივცემლობად მივიღო;
    ისე 1985 წლიდან ვუყურებ ფეხბურთს, ახალგაზრდებთანაც მქონია საქმე და ასაკოვნებთანაც barca-6

    მარტო ეს არაა ვერ გავიგე აქ ჩემს გარდა სხვებმაც დაიცვეს პიკე მესიზე არაერთს უთქვამს დამთავრდა მისი ეპოქაო და აღარ დაბრუნდებაო,ბარსამანიაა თუ მესიმანიაო და სხვას არ გამოკიდებიხართ ჩემზე გაქვთ გართულება მაინცდამაინც თუ რა ხდება?

    არა არ მაქვს თქვენზე გართულება, ცუდად ნუ მიიღებ, არც გიწვევ, არც სიტყვაზე გამოგეკიდები, შეგიძლია განაგრძო ჩვეულებრივ მსჯელობა, აზრის გამოთქმა, არაანირი დამახსოვრება და მსგავსი რამეები, ვცდილობ ყველა აქ მყოფს მოგიფრთხილდეთ; ყველანი ქართველები ვართ, ამას დამატებული, ერთ ძალიან ლამაზ და ტრადიციულ გუნდს ვგულშემატკივრობთ და რა თქმა ყველაზე მეტად ის არ მინდა, რომ ვინმეს ვაწყენინო barca-1
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #37 5 ივნისი 2022 00:17
    0
    მე არავისთან გართულება არ მაქვს,უბრალოდ,რომ დამიციტირე და მესის პერსოფანობა დამწამე ეგ არ მესიამოვნა დიდად.ალბათ ნიკნეიმით გადაწყვიტე,რომ მესის პეროსფანი ვარ არვიცი :დდდ ხოდა ვთვლი,რომ ვერ მესის,ვერც ინიესტას,ჩავის,ბუსკეცს და პუიოლს ვერ ჩაანაცვლებენ,ბარსა კიდე გრძელდება და სადამდეც ეს კლუბი იარსებებს და როდემდეც ვიცოცხლებ მანამ ვუგულშემატკივრებ.ესაა და ეს.მესის და რონალდოს ეპოქა,რომ მთავრდება კიდე მაგას ბრმაც ხედავს ალბათ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #36 5 ივნისი 2022 00:14
    0
    La Pulga10,
    ბარსას 90-იანებიდან ვუყურებ, მანამდე 90 წუთი იყო ასეთი გადაცემა და იქ თუ ნახავდი ევროპულ ფეხბურთს;
    მესი ყველაზე გამორჩეული ფეხბუღტელია, ვისაც კი ლურჯ-ბროწეულისფერი მაისური სცმია, რატომ უნდა სწყინდეთ ბარსელონას გულშემატკივრებს ეს?
    ლა მასიას არზრდილი გენიოსი, რომელმაც გუნდში 17 სეზონი ჩაატარა და ყველაფერი მოაგებინა, ტიტულების გარდა ეპოქის ერთ-ერთი მთავარი შემოქმედი იყო;
    გუნდიდან წავიდა ბართომეუს, პერესის და ტებასის მიერ დაგებული ხაფანგის გამო, ხელოვნური რეგულაციები, რამაც კლუბი გამოუვალ მდგომარეობაში ჩააყენა და ხელშეკრულების გახანგძლივება ვერ მოხერხდა...
    გუნდი თავისუფალი აგენტის სტატუსით დატოვა, პსჟ-ში უმუშევარი კაცის სტატუსით მივიდა, სინამდვილეში ის არასდროს გაყიდულა barca-1
    Culé [?]
    #35 5 ივნისი 2022 00:10
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ტერ შტეგენი,
    მესმის. არაა სასიამოვნო, შეიძლება კაცს ფრაზა გაგექცეს და მერე სხვას უხეშად მოხვდეს, მერე ახსენოს ლექსიკა და გაგაკრიტიკოს, ნებისმიერს შეიძლება მოუვიდეს და ადამიანები ვართ, ხდება ასეთები;
    მეც არ მომწონს უცხოებისგან უპატივცემლო ტონით საუბარი, თუმცა შეიძლება რარაც ჩემგან არ გესიამოვნოს; პირიქით, რაღაც მე არ მესიამოვნოს და უპატივცემლობად მივიღო;
    ისე 1985 წლიდან ვუყურებ ფეხბურთს, ახალგაზრდებთანაც მქონია საქმე და ასაკოვნებთანაც barca-6

    მარტო ეს არაა ვერ გავიგე აქ ჩემს გარდა სხვებმაც დაიცვეს პიკე მესიზე არაერთს უთქვამს დამთავრდა მისი ეპოქაო და აღარ დაბრუნდებაო,ბარსამანიაა თუ მესიმანიაო და სხვას არ გამოკიდებიხართ ჩემზე გაქვთ გართულება მაინცდამაინც თუ რა ხდება?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #34 5 ივნისი 2022 00:00
    0
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Albicelecte
    ანუ, მესის ლანძღვა ძალიან მოდური გაგვიხდა და თავი ჰალამადრიდზე მგონია;
    პუიოლი, ჩავი, ინი და ლეო და შემორჩენილებიდან ბუსი, ესაა ეპოქალური ხალხი ბარსასთვის; კიდევ დანის დავაამტები მათს სიახლოვეს;
    კარლესმა როდესაც სეზონი ჩააგდო და შეხედა, რომ ფორმაში ვეღარ ბრუნდებოდა, ადგა და წავიდა;
    პიკე არის გატუტუცებულ-გამარიაჟებული აფერისტი მანიპულატორი, პოტენციურად ბართომეუს მემკვიდრე, ესაა სიმართლე;
    ბარსას ერთგული კაცი იყო ჯეკა, ბევრს ვერ შევადარებ მაგას;
    მესის და ჯეკას ნაშრომ-ნაწვალები რომ ერთ ადგილას ამოასმევინა, მაგას ვერ ვპატიობ პიკესნაირ იდიოტებს rage

    მესის წასვლაც და მაინც მასზე ლაპარაკიც მოდაშია, რამდენიმემ გითხრა რომ პიკე არაფერ შუაშია მაგრამ მაინც შენსას აწვები,არაუშავს ყველას ვერ გააგებინებ სიმართლეს თუ არ უნდა და შენთანაც ასეა.


    ნუ ჯერ ლექსიკა, "ჩემსას კი არ ვაწვები" საკუთარ აზრს გამოვთქვამ;
    ისე ძალიან არ მინდიოდა ტერ შტეგენის ტრანსფერი, ვარჩევდი უფრო ლა მასიელი ბიჭებისათვის გამოაცხადებინათ ნდობა, მაგრამ აბა... rage
    პიკეს რაც შეეხება; ვთქვი გასაგებად, რომ 2017, 2018, 2019 და 2020 წლის ფლეი-ოფებში სუსტი რგოლი დაცვის ცენტრი იყო და გუნდის წარუმატებლობა სწორედ აქედან დაიწყო;
    ორჯერ დიდი ანგარიშით მოგებული მატჩის შედეგი გაანიავა დაცვამ, საშინელებები აკეთეს და გარჩუილი მაქვს ეგ შეხვედრები, შეიძლია თქვენც ნახოთ და დასკვნა გამოიტანოთ;
    2020 ლისაბონის მატჩი კი იყო გუნდისთვის თავის მოჭრა, მე პირველ რიგში მაშინ ვთქვი, რომ იგივე დაცვის ხაზს არ გავაჭაჭანებდი;
    და ამ ყველაფერში დამნაშავე მესი, ინიესტა და სუარესი არიან?! შემტევი და კრეატიული ფეხბურთელები, ვინც შექმნა ის უპირატესობა, რომელიც მერე გაანიავეს უკანა ხაზმა?
    რატომ არაფერს ვამბობ სერხი ბუსკეტსზე? იმის გამო, რომ გუნდის ერთგული ჯარისკაცია, ყოველთვის მაქსიმუმს დებს და იქ დგას, სადაც საჭიროა;
    სკანდალი; დაიწერა სკანდალზე, არ ვიცი რამდენად სიმაღთლეა, მაგრამ "კვამლისა და ცეცხლისა" ალბათ გსმენიათ;

    რაც შეეხება ლეოს, მის თამაშს 2005 დან ვადევნებ თვალს; მას შემდეგ რაც დინიომ კამპ ნოუ დატოვა და პეპი მოვიდა, მერე პეპი ტიტომ, ტატამ და ლუჩომ შეცვალეს და ა.შ. გუნდი იდგა თავის სიმაღლეზე და ისტორიაში შევა, როგორც მესის ბარსა;
    არა ტერ შტეგენის, არა პიკეს და ალბას, არა ნეიმარის, არამედ მესის ბარსა...
    ნუ ჩავი-ინიესტაზე არ ვსაუბრობ; ეს მაგიური ცენტრი სხვა თემაა კიდევ

    მესის თამაშს მეც იმაზე დიდი ხანია ვადევნებ თვალს ვიდრე გგონია და მერე მეორე ჩემი ლექსიკა შენი განსაკითხი არ არის,იმათგან ვერ ავიტან ჭკუის სწავლებას ვინც 2005 წლიდან დაიწყო ყურება იმიტომ რომ ბევრად ადრე დავიწყე.დაბადებულიც არ იყო აქ ბევრი.მესის ბარსა არა ის ლეგენდები არიან ჩემთვის ინიესტა ხავი პუიოლი პიკე ბუსკეტსი ალბა მესი გამოიყვანეს უცვლელ ლეგენდად.

    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Albicelecte
    ანუ, მესის ლანძღვა ძალიან მოდური გაგვიხდა და თავი ჰალამადრიდზე მგონია;
    პუიოლი, ჩავი, ინი და ლეო და შემორჩენილებიდან ბუსი, ესაა ეპოქალური ხალხი ბარსასთვის; კიდევ დანის დავაამტები მათს სიახლოვეს;
    კარლესმა როდესაც სეზონი ჩააგდო და შეხედა, რომ ფორმაში ვეღარ ბრუნდებოდა, ადგა და წავიდა;
    პიკე არის გატუტუცებულ-გამარიაჟებული აფერისტი მანიპულატორი, პოტენციურად ბართომეუს მემკვიდრე, ესაა სიმართლე;
    ბარსას ერთგული კაცი იყო ჯეკა, ბევრს ვერ შევადარებ მაგას;
    მესის და ჯეკას ნაშრომ-ნაწვალები რომ ერთ ადგილას ამოასმევინა, მაგას ვერ ვპატიობ პიკესნაირ იდიოტებს rage

    მესის წასვლაც და მაინც მასზე ლაპარაკიც მოდაშია, რამდენიმემ გითხრა რომ პიკე არაფერ შუაშია მაგრამ მაინც შენსას აწვები,არაუშავს ყველას ვერ გააგებინებ სიმართლეს თუ არ უნდა და შენთანაც ასეა.


    ნუ ჯერ ლექსიკა, "ჩემსას კი არ ვაწვები" საკუთარ აზრს გამოვთქვამ;
    ისე ძალიან არ მინდიოდა ტერ შტეგენის ტრანსფერი, ვარჩევდი უფრო ლა მასიელი ბიჭებისათვის გამოაცხადებინათ ნდობა, მაგრამ აბა... rage
    პიკეს რაც შეეხება; ვთქვი გასაგებად, რომ 2017, 2018, 2019 და 2020 წლის ფლეი-ოფებში სუსტი რგოლი დაცვის ცენტრი იყო და გუნდის წარუმატებლობა სწორედ აქედან დაიწყო;
    ორჯერ დიდი ანგარიშით მოგებული მატჩის შედეგი გაანიავა დაცვამ, საშინელებები აკეთეს და გარჩუილი მაქვს ეგ შეხვედრები, შეიძლია თქვენც ნახოთ და დასკვნა გამოიტანოთ;
    2020 ლისაბონის მატჩი კი იყო გუნდისთვის თავის მოჭრა, მე პირველ რიგში მაშინ ვთქვი, რომ იგივე დაცვის ხაზს არ გავაჭაჭანებდი;
    და ამ ყველაფერში დამნაშავე მესი, ინიესტა და სუარესი არიან?! შემტევი და კრეატიული ფეხბურთელები, ვინც შექმნა ის უპირატესობა, რომელიც მერე გაანიავეს უკანა ხაზმა?
    რატომ არაფერს ვამბობ სერხი ბუსკეტსზე? იმის გამო, რომ გუნდის ერთგული ჯარისკაცია, ყოველთვის მაქსიმუმს დებს და იქ დგას, სადაც საჭიროა;
    სკანდალი; დაიწერა სკანდალზე, არ ვიცი რამდენად სიმაღთლეა, მაგრამ "კვამლისა და ცეცხლისა" ალბათ გსმენიათ;

    რაც შეეხება ლეოს, მის თამაშს 2005 დან ვადევნებ თვალს; მას შემდეგ რაც დინიომ კამპ ნოუ დატოვა და პეპი მოვიდა, მერე პეპი ტიტომ, ტატამ და ლუჩომ შეცვალეს და ა.შ. გუნდი იდგა თავის სიმაღლეზე და ისტორიაში შევა, როგორც მესის ბარსა;
    არა ტერ შტეგენის, არა პიკეს და ალბას, არა ნეიმარის, არამედ მესის ბარსა...
    ნუ ჩავი-ინიესტაზე არ ვსაუბრობ; ეს მაგიური ცენტრი სხვა თემაა კიდევ

    აღარ დამიციტირო დაბლოკვა თუ არ გინდა.

    2005 წლიდან დავიწყე მესის თამაშის ყურებაო კაცმა თქვა და არა ბარასასი,იქნება ბარსას ყურება უფრო ადრიდან დაიწყო.ყოველგვარი აგრესიის გარეშე შეგიძლია მიპასუხო მესი ლეგენდა არაა ბარსასი თუ,როგორაა საქმე?ჩავის,ინიესტას,ბუსკეცს და პუიოლს,რომ მესიზე ნაკლები წვლილი არ შეუტანიათ ბარსას ისტორიაში მაგაზე დავა არაა საჭირო.ვერცერთ მათგანს ვერ ჩაანაცვლებს ბარსელონა და ვერც მესის და ჩემი აზრით იმის მიუხედავად რა წვლილივ პიკეს მიუძღვის და მაგისთვის მადლოერო ვარ,ზემოთხსენებულ ლეგენდებთან ცოტა შორსაა,ჩემთვის ასეა.რა საჭიროა აგრესია და ერთი ამბავი.უდისციპლინო კიდე ყველა ფეხბურთელის დედაც გინდა მესი იყოს და გინდა რონალდო.ჩემთვის სამაგალითო კაცია პუიოლი და მისაბაძი.დანძრეული,რომ აქვს პოზიციურ თამაშში დაცვას პიკეს გარეშე ეგეც ნათელია,მაგრამ,როცა ტიპი უკვე დაინვალიდდა და ტრამვა ბოლომდე აღარ ურჩება+შემცირების მოუხედავად მაინც დიდ ხელფასს იღებს და დაჟე ვალებიც აქვს კლუბს მაგისი,მგონი ჯობია წავიდეს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #33 5 ივნისი 2022 00:00
    0
    ტერ შტეგენი,
    მესმის. არაა სასიამოვნო, შეიძლება კაცს ფრაზა გაგექცეს და მერე სხვას უხეშად მოხვდეს, მერე ახსენოს ლექსიკა და გაგაკრიტიკოს, ნებისმიერს შეიძლება მოუვიდეს და ადამიანები ვართ, ხდება ასეთები;
    მეც არ მომწონს უცხოებისგან უპატივცემლო ტონით საუბარი, თუმცა შეიძლება რარაც ჩემგან არ გესიამოვნოს; პირიქით, რაღაც მე არ მესიამოვნოს და უპატივცემლობად მივიღო;
    ისე 1985 წლიდან ვუყურებ ფეხბურთს, ახალგაზრდებთანაც მქონია საქმე და ასაკოვნებთანაც barca-6
    Culé [?]
    #32 4 ივნისი 2022 23:57
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ტერ შტეგენი,
    ნუ მემუქრები, ასე არ შეიძლება;
    მარადონა და პლატინი მახსოვს, სტაჟი და გამოცდილება არაა პრობლემა;
    ტონი რომ არ მომწონს, ეს იმის ნიშანია, რომ ფამილარულ საუბარს და უხეშ მიმართვებს უცხოსთან არ ვარ მიჩვეული;

    მესის რაც შეეხება; განსხვავებული აზრი გვაქვს; იყო ბარსელონას გულშემატკივარი და ასე აგრესიული, ნეგატიურად განწყობილი ლეოს მისამართით? ცოტა არ იყოს და მიკვირს barca-6

    მე არ გემუქრები ეს ერთი გაფრთხილებ მერე მეორე არ მომწონს რომ მიკრიტიკებენ უცხოები ლექსიკას და რას ვიტყვი მესამე ლეო მესის ბარსელონას არ ნიშნავს მაგას ვამბობ მე და ბარსელონას გულშემატკივრობა მესის გულშემატკივრობას არ გულისხმობს,მეოთხე მესი წავიდა აღარ არის ბარსელონაში და ისევ მესიზე გაუთავებელი ლაპარაკი.

    ციტატა: Albicelecte
    ტერ შტეგენი,
    ნუ მემუქრები, ასე არ შეიძლება;
    მარადონა და პლატინი მახსოვს, სტაჟი და გამოცდილება არაა პრობლემა;
    ტონი რომ არ მომწონს, ეს იმის ნიშანია, რომ ფამილარულ საუბარს და უხეშ მიმართვებს უცხოსთან არ ვარ მიჩვეული;

    მესის რაც შეეხება; განსხვავებული აზრი გვაქვს; იყო ბარსელონას გულშემატკივარი და ასე აგრესიული, ნეგატიურად განწყობილი ლეოს მისამართით? ცოტა არ იყოს და მიკვირს barca-6

    წავიდა მესის დრო და აღარ დაბრუნდება ამას ვერ იგებთ ბევრი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #31 4 ივნისი 2022 23:51
    0
    ტერ შტეგენი,
    ნუ მემუქრები, ასე არ შეიძლება;
    მარადონა და პლატინი მახსოვს, სტაჟი და გამოცდილება არაა პრობლემა;
    ტონი რომ არ მომწონს, ეს იმის ნიშანია, რომ ფამილარულ საუბარს და უხეშ მიმართვებს უცხოსთან არ ვარ მიჩვეული;

    მესის რაც შეეხება; განსხვავებული აზრი გვაქვს; იყო ბარსელონას გულშემატკივარი და ასე აგრესიული, ნეგატიურად განწყობილი ლეოს მისამართით? ცოტა არ იყოს და მიკვირს barca-6
    Culé [?]
    #30 4 ივნისი 2022 22:31
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Albicelecte
    ანუ, მესის ლანძღვა ძალიან მოდური გაგვიხდა და თავი ჰალამადრიდზე მგონია;
    პუიოლი, ჩავი, ინი და ლეო და შემორჩენილებიდან ბუსი, ესაა ეპოქალური ხალხი ბარსასთვის; კიდევ დანის დავაამტები მათს სიახლოვეს;
    კარლესმა როდესაც სეზონი ჩააგდო და შეხედა, რომ ფორმაში ვეღარ ბრუნდებოდა, ადგა და წავიდა;
    პიკე არის გატუტუცებულ-გამარიაჟებული აფერისტი მანიპულატორი, პოტენციურად ბართომეუს მემკვიდრე, ესაა სიმართლე;
    ბარსას ერთგული კაცი იყო ჯეკა, ბევრს ვერ შევადარებ მაგას;
    მესის და ჯეკას ნაშრომ-ნაწვალები რომ ერთ ადგილას ამოასმევინა, მაგას ვერ ვპატიობ პიკესნაირ იდიოტებს rage

    მესის წასვლაც და მაინც მასზე ლაპარაკიც მოდაშია, რამდენიმემ გითხრა რომ პიკე არაფერ შუაშია მაგრამ მაინც შენსას აწვები,არაუშავს ყველას ვერ გააგებინებ სიმართლეს თუ არ უნდა და შენთანაც ასეა.


    ნუ ჯერ ლექსიკა, "ჩემსას კი არ ვაწვები" საკუთარ აზრს გამოვთქვამ;
    ისე ძალიან არ მინდიოდა ტერ შტეგენის ტრანსფერი, ვარჩევდი უფრო ლა მასიელი ბიჭებისათვის გამოაცხადებინათ ნდობა, მაგრამ აბა... rage
    პიკეს რაც შეეხება; ვთქვი გასაგებად, რომ 2017, 2018, 2019 და 2020 წლის ფლეი-ოფებში სუსტი რგოლი დაცვის ცენტრი იყო და გუნდის წარუმატებლობა სწორედ აქედან დაიწყო;
    ორჯერ დიდი ანგარიშით მოგებული მატჩის შედეგი გაანიავა დაცვამ, საშინელებები აკეთეს და გარჩუილი მაქვს ეგ შეხვედრები, შეიძლია თქვენც ნახოთ და დასკვნა გამოიტანოთ;
    2020 ლისაბონის მატჩი კი იყო გუნდისთვის თავის მოჭრა, მე პირველ რიგში მაშინ ვთქვი, რომ იგივე დაცვის ხაზს არ გავაჭაჭანებდი;
    და ამ ყველაფერში დამნაშავე მესი, ინიესტა და სუარესი არიან?! შემტევი და კრეატიული ფეხბურთელები, ვინც შექმნა ის უპირატესობა, რომელიც მერე გაანიავეს უკანა ხაზმა?
    რატომ არაფერს ვამბობ სერხი ბუსკეტსზე? იმის გამო, რომ გუნდის ერთგული ჯარისკაცია, ყოველთვის მაქსიმუმს დებს და იქ დგას, სადაც საჭიროა;
    სკანდალი; დაიწერა სკანდალზე, არ ვიცი რამდენად სიმაღთლეა, მაგრამ "კვამლისა და ცეცხლისა" ალბათ გსმენიათ;

    რაც შეეხება ლეოს, მის თამაშს 2005 დან ვადევნებ თვალს; მას შემდეგ რაც დინიომ კამპ ნოუ დატოვა და პეპი მოვიდა, მერე პეპი ტიტომ, ტატამ და ლუჩომ შეცვალეს და ა.შ. გუნდი იდგა თავის სიმაღლეზე და ისტორიაში შევა, როგორც მესის ბარსა;
    არა ტერ შტეგენის, არა პიკეს და ალბას, არა ნეიმარის, არამედ მესის ბარსა...
    ნუ ჩავი-ინიესტაზე არ ვსაუბრობ; ეს მაგიური ცენტრი სხვა თემაა კიდევ

    მესის თამაშს მეც იმაზე დიდი ხანია ვადევნებ თვალს ვიდრე გგონია და მერე მეორე ჩემი ლექსიკა შენი განსაკითხი არ არის,იმათგან ვერ ავიტან ჭკუის სწავლებას ვინც 2005 წლიდან დაიწყო ყურება იმიტომ რომ ბევრად ადრე დავიწყე.დაბადებულიც არ იყო აქ ბევრი.მესის ბარსა არა ის ლეგენდები არიან ჩემთვის ინიესტა ხავი პუიოლი პიკე ბუსკეტსი ალბა მესი გამოიყვანეს უცვლელ ლეგენდად.

    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Albicelecte
    ანუ, მესის ლანძღვა ძალიან მოდური გაგვიხდა და თავი ჰალამადრიდზე მგონია;
    პუიოლი, ჩავი, ინი და ლეო და შემორჩენილებიდან ბუსი, ესაა ეპოქალური ხალხი ბარსასთვის; კიდევ დანის დავაამტები მათს სიახლოვეს;
    კარლესმა როდესაც სეზონი ჩააგდო და შეხედა, რომ ფორმაში ვეღარ ბრუნდებოდა, ადგა და წავიდა;
    პიკე არის გატუტუცებულ-გამარიაჟებული აფერისტი მანიპულატორი, პოტენციურად ბართომეუს მემკვიდრე, ესაა სიმართლე;
    ბარსას ერთგული კაცი იყო ჯეკა, ბევრს ვერ შევადარებ მაგას;
    მესის და ჯეკას ნაშრომ-ნაწვალები რომ ერთ ადგილას ამოასმევინა, მაგას ვერ ვპატიობ პიკესნაირ იდიოტებს rage

    მესის წასვლაც და მაინც მასზე ლაპარაკიც მოდაშია, რამდენიმემ გითხრა რომ პიკე არაფერ შუაშია მაგრამ მაინც შენსას აწვები,არაუშავს ყველას ვერ გააგებინებ სიმართლეს თუ არ უნდა და შენთანაც ასეა.


    ნუ ჯერ ლექსიკა, "ჩემსას კი არ ვაწვები" საკუთარ აზრს გამოვთქვამ;
    ისე ძალიან არ მინდიოდა ტერ შტეგენის ტრანსფერი, ვარჩევდი უფრო ლა მასიელი ბიჭებისათვის გამოაცხადებინათ ნდობა, მაგრამ აბა... rage
    პიკეს რაც შეეხება; ვთქვი გასაგებად, რომ 2017, 2018, 2019 და 2020 წლის ფლეი-ოფებში სუსტი რგოლი დაცვის ცენტრი იყო და გუნდის წარუმატებლობა სწორედ აქედან დაიწყო;
    ორჯერ დიდი ანგარიშით მოგებული მატჩის შედეგი გაანიავა დაცვამ, საშინელებები აკეთეს და გარჩუილი მაქვს ეგ შეხვედრები, შეიძლია თქვენც ნახოთ და დასკვნა გამოიტანოთ;
    2020 ლისაბონის მატჩი კი იყო გუნდისთვის თავის მოჭრა, მე პირველ რიგში მაშინ ვთქვი, რომ იგივე დაცვის ხაზს არ გავაჭაჭანებდი;
    და ამ ყველაფერში დამნაშავე მესი, ინიესტა და სუარესი არიან?! შემტევი და კრეატიული ფეხბურთელები, ვინც შექმნა ის უპირატესობა, რომელიც მერე გაანიავეს უკანა ხაზმა?
    რატომ არაფერს ვამბობ სერხი ბუსკეტსზე? იმის გამო, რომ გუნდის ერთგული ჯარისკაცია, ყოველთვის მაქსიმუმს დებს და იქ დგას, სადაც საჭიროა;
    სკანდალი; დაიწერა სკანდალზე, არ ვიცი რამდენად სიმაღთლეა, მაგრამ "კვამლისა და ცეცხლისა" ალბათ გსმენიათ;

    რაც შეეხება ლეოს, მის თამაშს 2005 დან ვადევნებ თვალს; მას შემდეგ რაც დინიომ კამპ ნოუ დატოვა და პეპი მოვიდა, მერე პეპი ტიტომ, ტატამ და ლუჩომ შეცვალეს და ა.შ. გუნდი იდგა თავის სიმაღლეზე და ისტორიაში შევა, როგორც მესის ბარსა;
    არა ტერ შტეგენის, არა პიკეს და ალბას, არა ნეიმარის, არამედ მესის ბარსა...
    ნუ ჩავი-ინიესტაზე არ ვსაუბრობ; ეს მაგიური ცენტრი სხვა თემაა კიდევ

    აღარ დამიციტირო დაბლოკვა თუ არ გინდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #29 4 ივნისი 2022 21:55
    1
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Albicelecte
    ანუ, მესის ლანძღვა ძალიან მოდური გაგვიხდა და თავი ჰალამადრიდზე მგონია;
    პუიოლი, ჩავი, ინი და ლეო და შემორჩენილებიდან ბუსი, ესაა ეპოქალური ხალხი ბარსასთვის; კიდევ დანის დავაამტები მათს სიახლოვეს;
    კარლესმა როდესაც სეზონი ჩააგდო და შეხედა, რომ ფორმაში ვეღარ ბრუნდებოდა, ადგა და წავიდა;
    პიკე არის გატუტუცებულ-გამარიაჟებული აფერისტი მანიპულატორი, პოტენციურად ბართომეუს მემკვიდრე, ესაა სიმართლე;
    ბარსას ერთგული კაცი იყო ჯეკა, ბევრს ვერ შევადარებ მაგას;
    მესის და ჯეკას ნაშრომ-ნაწვალები რომ ერთ ადგილას ამოასმევინა, მაგას ვერ ვპატიობ პიკესნაირ იდიოტებს rage

    მესის წასვლაც და მაინც მასზე ლაპარაკიც მოდაშია, რამდენიმემ გითხრა რომ პიკე არაფერ შუაშია მაგრამ მაინც შენსას აწვები,არაუშავს ყველას ვერ გააგებინებ სიმართლეს თუ არ უნდა და შენთანაც ასეა.


    ნუ ჯერ ლექსიკა, "ჩემსას კი არ ვაწვები" საკუთარ აზრს გამოვთქვამ;
    ისე ძალიან არ მინდიოდა ტერ შტეგენის ტრანსფერი, ვარჩევდი უფრო ლა მასიელი ბიჭებისათვის გამოაცხადებინათ ნდობა, მაგრამ აბა... rage
    პიკეს რაც შეეხება; ვთქვი გასაგებად, რომ 2017, 2018, 2019 და 2020 წლის ფლეი-ოფებში სუსტი რგოლი დაცვის ცენტრი იყო და გუნდის წარუმატებლობა სწორედ აქედან დაიწყო;
    ორჯერ დიდი ანგარიშით მოგებული მატჩის შედეგი გაანიავა დაცვამ, საშინელებები აკეთეს და გარჩუილი მაქვს ეგ შეხვედრები, შეიძლია თქვენც ნახოთ და დასკვნა გამოიტანოთ;
    2020 ლისაბონის მატჩი კი იყო გუნდისთვის თავის მოჭრა, მე პირველ რიგში მაშინ ვთქვი, რომ იგივე დაცვის ხაზს არ გავაჭაჭანებდი;
    და ამ ყველაფერში დამნაშავე მესი, ინიესტა და სუარესი არიან?! შემტევი და კრეატიული ფეხბურთელები, ვინც შექმნა ის უპირატესობა, რომელიც მერე გაანიავეს უკანა ხაზმა?
    რატომ არაფერს ვამბობ სერხი ბუსკეტსზე? იმის გამო, რომ გუნდის ერთგული ჯარისკაცია, ყოველთვის მაქსიმუმს დებს და იქ დგას, სადაც საჭიროა;
    სკანდალი; დაიწერა სკანდალზე, არ ვიცი რამდენად სიმაღთლეა, მაგრამ "კვამლისა და ცეცხლისა" ალბათ გსმენიათ;

    რაც შეეხება ლეოს, მის თამაშს 2005 დან ვადევნებ თვალს; მას შემდეგ რაც დინიომ კამპ ნოუ დატოვა და პეპი მოვიდა, მერე პეპი ტიტომ, ტატამ და ლუჩომ შეცვალეს და ა.შ. გუნდი იდგა თავის სიმაღლეზე და ისტორიაში შევა, როგორც მესის ბარსა;
    არა ტერ შტეგენის, არა პიკეს და ალბას, არა ნეიმარის, არამედ მესის ბარსა...
    ნუ ჩავი-ინიესტაზე არ ვსაუბრობ; ეს მაგიური ცენტრი სხვა თემაა კიდევ
    Culé [?]
    #28 4 ივნისი 2022 20:47
    1
    ციტატა: Albicelecte
    ანუ, მესის ლანძღვა ძალიან მოდური გაგვიხდა და თავი ჰალამადრიდზე მგონია;
    პუიოლი, ჩავი, ინი და ლეო და შემორჩენილებიდან ბუსი, ესაა ეპოქალური ხალხი ბარსასთვის; კიდევ დანის დავაამტები მათს სიახლოვეს;
    კარლესმა როდესაც სეზონი ჩააგდო და შეხედა, რომ ფორმაში ვეღარ ბრუნდებოდა, ადგა და წავიდა;
    პიკე არის გატუტუცებულ-გამარიაჟებული აფერისტი მანიპულატორი, პოტენციურად ბართომეუს მემკვიდრე, ესაა სიმართლე;
    ბარსას ერთგული კაცი იყო ჯეკა, ბევრს ვერ შევადარებ მაგას;
    მესის და ჯეკას ნაშრომ-ნაწვალები რომ ერთ ადგილას ამოასმევინა, მაგას ვერ ვპატიობ პიკესნაირ იდიოტებს rage

    მესის წასვლაც და მაინც მასზე ლაპარაკიც მოდაშია, რამდენიმემ გითხრა რომ პიკე არაფერ შუაშია მაგრამ მაინც შენსას აწვები,არაუშავს ყველას ვერ გააგებინებ სიმართლეს თუ არ უნდა და შენთანაც ასეა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 4 ივნისი 2022 20:44
    3
    ანუ, მესის ლანძღვა ძალიან მოდური გაგვიხდა და თავი ჰალამადრიდზე მგონია;
    პუიოლი, ჩავი, ინი და ლეო და შემორჩენილებიდან ბუსი, ესაა ეპოქალური ხალხი ბარსასთვის; კიდევ დანის დავაამტები მათს სიახლოვეს;
    კარლესმა როდესაც სეზონი ჩააგდო და შეხედა, რომ ფორმაში ვეღარ ბრუნდებოდა, ადგა და წავიდა;
    პიკე არის გატუტუცებულ-გამარიაჟებული აფერისტი მანიპულატორი, პოტენციურად ბართომეუს მემკვიდრე, ესაა სიმართლე;
    ბარსას ერთგული კაცი იყო ჯეკა, ბევრს ვერ შევადარებ მაგას;
    მესის და ჯეკას ნაშრომ-ნაწვალები რომ ერთ ადგილას ამოასმევინა, მაგას ვერ ვპატიობ პიკესნაირ იდიოტებს rage
    Culé [?]
    #26 4 ივნისი 2022 20:37
    2
    ციტატა: ROUCH
    რომელ მესის ერთგულებაზეა ბაზარი ტიპი ჩივილს აპირებდა ვიღაცა განათლებულმა უთხრა მერე შიგ ხო არ გაქ ფანებს თავს შეაზიზღებო მაგიტო გადაიფიქრა. მერე გამოვიდა ტირილით მე ბარსას მაგას ვერ ვუზავო და ქულები ჩაიწერა. მეორე წელს კიდე ვადა გაიყვანა და გაიპარა ცუილივით. 2+1შეთავაა ლაპორტამ მარა იუარა 5 უნდოდა ხუთის ჯერი რო მოვიდა კიდე ტებასმა სამში თამამი დაანახა მესისაც და ლაპოტასაც აი რა იყო სინამდვილეში

    ეგ რატომღაც არა ახსოვს არავის იციან ძალიან კარგად და თავს იბრმავებენ მესის პერსოფანები.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 4 ივნისი 2022 20:31
    3
    რომელ მესის ერთგულებაზეა ბაზარი ტიპი ჩივილს აპირებდა ვიღაცა განათლებულმა უთხრა მერე შიგ ხო არ გაქ ფანებს თავს შეაზიზღებო მაგიტო გადაიფიქრა. მერე გამოვიდა ტირილით მე ბარსას მაგას ვერ ვუზავო და ქულები ჩაიწერა. მეორე წელს კიდე ვადა გაიყვანა და გაიპარა ცუილივით. 2+1შეთავაა ლაპორტამ მარა იუარა 5 უნდოდა ხუთის ჯერი რო მოვიდა კიდე ტებასმა სამში თამამი დაანახა მესისაც და ლაპოტასაც აი რა იყო სინამდვილეში