შემადგენლობა, რომელიც ბარსელონას 2022/23 წლების სეზონისთვის სურს | ფოტო

შემადგენლობა, რომელიც ბარსელონას 2022/23 წლების სეზონისთვის სურს | ფოტო

გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონაში" დიდი ცვლილებები იგეგმება. გუნდი 11 ფეხბურთელის გაშვებას და 9 ტრანსფერის განხორციელებას აპირებს. 

კატალონიურ კლუბს რამდენიმე სამიზნე ჰყავს, მათ შორის კი პრიორიტეტულად რობერტ ლევანდოვსკი და რაფინია მიიჩნევიან.

ახლა კი, Directo Gol აქვეყნებს იმ შემადგენლობას, რომლის ყოლაც "ბარსას" მომავალ სეზონში სურს. რა თქმა უნდა, თერთმეტეულში შეყვანილია ის ფეხბურთელები, რომელთა შეძენაც რეალურია და არა, მაგალითად, ჟიულ კუნდე.

შემადგენლობა შემდეგნაირად გამოიყურება (4-3-3):

მეკარე: ტერ შტეგენი;

მცველები: ასპილიკუეტა, არაუხო, კრისტენსენი, ალონსო;

ნახევარმცველები: კესიე, ბუსკეტსი, პედრი;

შემტევები: რაფინია, ლევანდოვსკი, ფატი.

წყაროს ცნობით, რაფინიას ალტერნატიული ვარიანტი ადნან იანუზაია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 1 ივნისი 2022 16:57
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: M10 S9 D11
    სისულელე რაფინია(იმედია ვერ მოიყვანენ) კესი და მითუმეტეს ალონსო არცერთი არაა ძირითადის კაცი მაქედან

    იასნია მეგობარო იტალიის ჩემპიონის ერთერთ მთავარ ლიდერს არც მიასუნინებენ ძირითადს, ალბათ განაცხადშიც იავიათად მოხვდება. დღევანდელ ბარსელონაში ხომ 22 ვარსკვლავი თამაშობს😂😂😂 ბოდიში ირონიისთვის🤘

    არ იქნება კესი ძირითადის კაცი არა გინდა იტალიის ჩემპიონი უძახე და გინდა მსოფლიოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 1 ივნისი 2022 16:06
    0
    ტორესი სად არის? თავი დადო მაგის მოსაყვანად ჩავიმ და აღარ მოსწონს თუ ეს გუნდი მართლა ვიღაც Directo Gol -ის შედგენილია და ჩავისთვის არ უკითხავთ.
    ფანი [?]
    #15 1 ივნისი 2022 13:49
    2
    ღმერთო ასეთი შემადგენლობისგან დაგვიფარე 😀😀😀
    --------------------
    #infinit8iniesta
    ფანი [?]
    #14 1 ივნისი 2022 13:47
    2
    მეცინება ხოლმე ალონსოს რო სვამენ ძირიდაში 😀
    ერთი ეგ ამოაგდებს ალბას და მეორე კიდე ლენგლე ამოგდებს არაუხოს :დდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 1 ივნისი 2022 13:19
    2
    ფოტოს დავხედე და სუნი მეცა იმედია მიხვდებით რისი სუნიც. რაფინია რო ოცნება და სურვილია დავაფსი იმ გუნდის ხელმძღვანელობას
    ფანი [?]
    #12 1 ივნისი 2022 12:44
    3
    ამაზე დიდი სისულელე არ დაუწერიათ ჯერ დდ
    ფანი [?]
    #11 1 ივნისი 2022 12:04
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    სისულელე რაფინია(იმედია ვერ მოიყვანენ) კესი და მითუმეტეს ალონსო არცერთი არაა ძირითადის კაცი მაქედან

    იასნია მეგობარო იტალიის ჩემპიონის ერთერთ მთავარ ლიდერს არც მიასუნინებენ ძირითადს, ალბათ განაცხადშიც იავიათად მოხვდება. დღევანდელ ბარსელონაში ხომ 22 ვარსკვლავი თამაშობს😂😂😂 ბოდიში ირონიისთვის🤘
    Culé [?]
    #10 1 ივნისი 2022 11:23
    1
    კასსიე ჩამშლელია და ბუსკეტსის ადგილას დგება, გავი ყველას მირჩევნია დღევანდელ ბარსაში
    წევრი [?]
    #9 1 ივნისი 2022 09:49
    2
    შტეგენი
    ? არაუხო კულიბალი ალბა
    ფრენკი ბუსი პედრი
    დიმკა(ტორესი) ლევანა ფატი
    ფანი [?]
    #8 1 ივნისი 2022 09:46
    1
    რაია ჩელსმა თავი დაანება ფუტბოლს?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 1 ივნისი 2022 09:35
    2
    სისულელე რაფინია(იმედია ვერ მოიყვანენ) კესი და მითუმეტეს ალონსო არცერთი არაა ძირითადის კაცი მაქედან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 1 ივნისი 2022 08:02
    0
    ბუსი ვეღარ გაქაჩავს....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #5 1 ივნისი 2022 07:46
    4
    რეებს იგონებენ ეს გამოცემები კესის მანდ რა უნდა,ალონსო ძირითადის კაცი იქნება? კრისტენსენის გარდა სხვა მცველი მივა კიდე.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #4 1 ივნისი 2022 07:06
    3
    ალონსოს მაგივრად ალბა. ქრისტენსენის მაგივრად კულიბალი და კესის მაგივრად ფრენკი და კარგი შემადგენლობაა
    Culé [?]
    #3 1 ივნისი 2022 02:31
    5
    საღორეეე !!!!! ჩელსის ჩამოწერილი დაცვა გვეყოლება მეორე წელს ასე გამოდის 😃😃😃 ალბას ალონსო სულ აჯობებს სულ რო მკვდარი იდოს მოედანზე დდ ან რა კრისტენსენი ღმერთო ბარსას ხელმძღვანელობას უშველეეე რასაცოდავები არიააან რა კრისტენსენი შიგხოარაააქვთ და რა გამოდის კესი მოჰყავთ და დე იონგს ყიდიან ???? ეს რა არის ვერ ვხვდები რა ლოგიკას ემსახურება და ხო მართლა ფერანში რო 55 მილიონი გადაიხადეს ანუ ეგ სკამზე რო დაესვათ მაგიტომ ??? რაღად უნდათ რაფინია ან რა იგროკი ესაა საერთოდ არავინაა 😃😃 ფერანი არმევასება მაგრამ 55 მილიონი გადაიხადო და ნახევარსეზონში დაალპო სკამზე და მერე ერთ წელში 10 მილიონადაც ვერ გაყიდო მაგარი ღლე მარკეტინგია, თუ მაინცადამაინც აღარმოსწონთ ათამაშონ ცოტა მოხოდონ და მერე გაყიდონ ცოტა წესიერ ფასში
    გუნდი იმის მაგივრად რომ გადაახალისონ და გაახალგაზრდავონ ჩამოწერილი ხალხი მოჰყავთ 😃 ლაპორტას იმედი გვქონდა ყველას და დაგვღუპა მაგ ნაგავმა მესის წასვლა კიდევ ვერ მომინელებია
    Culé [?]
    #2 1 ივნისი 2022 01:43
    2
    რაფინიაში თუ 55 მილიონი უნდა გადაგვახდევინონ არ ღირს, კესის რა უნდა ცენტრალურ ნახევარმცველად? ფრენკიზე მეტად ტიპიური საყრდენია და რა უნდა ცენტრალურ ნახევარმცველად? ან ალბა ალონსოს ვეღარ აჯობებს? ასისტებიც საკმაოდ ჰქონდა და მთლიანობაში კარგი სეზონი ჰქონდა ჩვენს ციყვს, კიდევ არამგონია აზპი დავითრიოთ, მემგონი ახანგძლივებს ჩელსისთან თან რომელი კაპიტანი დატოვებდა გუნდს ასეთ მდგომარეობაში, მარჯვნივ პრობლემებია ისევ, საერთოდ ალბას ამოგდება თუ უნდათ ალონსოს ნაცვლად კუკურელაზე იჩალიჩონ ჯობია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #1 1 ივნისი 2022 01:42
    4
    რა კესი რა ალონსო რა კრისტენსენი,ეგენი ზამენისთვის არმოდიან?