ლაპორტა ტებასს გაჩუმებისკენ მოუწოდებს

ლაპორტა ტებასს გაჩუმებისკენ მოუწოდებს

"ბარსელონას" პრეზიდენტი ჟოან ლაპორტა ლა ლიგის პრეზიდენტს, ხავიერ ტებასს პასუხობს და მას გაჩუმებისკენ მოუწოდებს.

ცოტა ხნის წინ ტებასმა კიდევ ერთხელ განაცხადა, რომ "ბარსელონას" რობერტ ლევანდოვსკის ყიდვა არ შეუძლია.

დღეს "ბარსას" დირექტორთა საბჭოს სხდომა გაიმართა, რომლის დროს მიღებული გადაწყვეტილებები კლუბს ფინანსური პრობლემების დიდწილად მოგვარების საშუალებას მისცემს. ცოტა ხნის წინ კი ჟოან ლაპორტამ ტებასის კომენტართან დაკავშირებით Barca TV-ს მიერ დასმულ შეკითხვას უპასუხა.

ხავიერ ტებასი? მას ვთხოვ, რომ "ბარსელონას" ტრანსფერებზე აღარ ისაუბროს. თუ ტებასი ამას განზრახ აკეთებს, მაშინ ეს ჩვენთვის მიუღებელია. ხოლო თუ გაუთვითცნობიერებლად აკეთებს, მაშინ ის ბევრი ლაპარაკი და ყურადღების ცენტრში ყოფნა ჰყვარებია."

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 1 ივნისი 2022 00:29
    0
    ტებასის დედაც,ასეთი აშკარა ასიმპათია ბარსას მიმართ,ნუ რავიცი არ შეიძლება რა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #10 1 ივნისი 2022 00:09
    2
    ლაპორტა შენ ხარ, აფერისტი-ტაკიმასხარა.
    Culé [?]
    #9 31 მაისი 2022 22:41
    3
    წადით თქვენი...კლონადაა თუ სპორტი....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    გულშემატკივარი [?]
    #8 31 მაისი 2022 22:24
    2
    ის რომ ტებასი ბარსელონას და კერძოდ ლაპორტას მოსიყვარულე არ არის, ეს დიდი ხანია ყველამ ვიცით.
    მართალია ლაპორტა, რომ სასურველია მან პირი მოკუმოს, რადგან მისი გამონათქვამები ნამდვილად ხელს უშლის სხვა კლუბებთან და კომპანიებთან მოლაპარაკებებს.
    მაგრამ როგორი არასასიამოვნოც არ უნდა იყოს ტაბასის ირონია, მისი გამონათქვამები დღეისათვის კანონია ლა ლიგაში, რომელიც მანვე დანერგა, და ძალაშია. ამიტომ ბატონმა ლაპორტამ ცოტა ტემპს უნდა მოუმატოს, რომ მისი დაპირებების თუნდაც ნახევარი შესრულდეს.
    სადღეისოდ მხოლოდ ბევრ მოლიონებს ვითვლით, მაგრამ ჯერ-ჯერობით რაიმე პოზიტიური შედეგი არ ჩანს.
    ბარსელონას პრობლემები მთელმა მსოფლიომ იცის და ყველა ცდილობს მაქსიმალურად გაწეწოს კლუბი. და თუ სასწრაფოდ არ გამოსწორდა სიტუაცია, ლაპორტას არანაირი დაპირებები არ შესრულდება, კლუბი კიდევ უკიდურეს მდგომარეობაშია.
    მესის მაგალითი არ დაგვიწყებია და დავინახეთ, რომ ტებასის კანონები ძალაშია.
    ჯერ-ჯერობით ლევანდოვსკის ყიდვა კი არა, გავისთან ვერ მოუგვარებიათ საკითხი.
    აუცილებლად უნდა გაიყიდოს, განათხოვრდეს ან გაიგდოს არსებული ბალასტი, რომლებზეც არანაირი მოთხოვნა არ არსებოს არსაიდან. უმტიტი და დემბელე კი არა და ეხლა ბრეიტვაიტი და პიანიჩიც არსად წასვლას არ აპირებენ. ეს კიდევ ძალიან დიდი პრობლემაა
    გულშემატკივარი [?]
    #7 31 მაისი 2022 22:07
    1
    Andria,
    მოიცათ ჩაიჯვავს მალე და კიდე ილაპარაკოს ამდენი
    გულშემატკივარი [?]
    #6 31 მაისი 2022 21:44
    3
    მერე კიდევ ევროპა დაგვიწყებს დემოკრატიობანას სწავლებას. რაც ტებასია ესპანეთში ამაზე დიდი მიკერძოეულობა და უსამართლობა რა გინდა, მასტი რეალის ფანია და არც მალავს, არც სიტყვით და არც საქციელით(როცა პირველ რიგში ეს უნდა იყოს ობიექტური და მიუკერძოებული)
    წევრი [?]
    #5 31 მაისი 2022 21:19
    3
    Slay ლაპო :დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 31 მაისი 2022 21:17
    3
    აუ მართლა ტვინი გაბურღა ამ ტებასმა რა, რა მაგისი საქმეა ბარსას რა შეუძლია და რა არა
    ფანი [?]
    #3 31 მაისი 2022 21:03
    5
    ანტონიო კასანო: "რა თქმა უნდა, უნდა მივულოცო მადრიდის რეალსა და ანჩელოტის, რადგან ფაქტია, რომ მათ ჩემპიონთა ლიგა მოიგეს. 10 წლის შემდეგ ეს გამარჯვება დაამახსოვრდებათ, როგორც უბრალოდ ტიტული. თუმცა, მე ასევე ვაანალიზებ დეტალებს: ლივერპულმა კარისკენ 26-ჯერ დაარტყა, რეალმა მხოლოდ 2-ჯერ. ვიმეორებ, ვულოცავ რეალსა და ანჩელოტის, მაგრამ ჩემი გადმოსახედიდან, ნათელია, როგორ გაუმართლა არა მარტო ფინალში, არამედ წინა მატჩებშიც. არ ვიცი, კურტუამ, რომელმაც გიჟურად ითამაშა, როგორ მოახერხა ასეთი ბურთების მოგერიება, თუმცა ნამდვილად არ მესმის, რატომ არავინ აღნიშნავს, რომ ანჩელოტის მხარეს იღბალი იყო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 31 მაისი 2022 20:57
    5
    ძლივს არ გასცა პასუხი, მაგას კი არა ჩვენ გვეშლება უკვე ნერვები იმ დებილის ბოდვაზე.
    ფანი [?]
    #1 31 მაისი 2022 20:42
    14
    მიდი ლაპო მაგ ბო*ზს ჩაა*მევინე ლალიგის პრეზიდენტი ასეთ აშკარა მიკერძოებას და გუნდის სიძულვილს რო გამოხატავ მაგარი სი*ლევეა