ლიდსმა ბარსელონას საკუთარი პირობები გააცნო

ლიდსმა ბარსელონას საკუთარი პირობები გააცნო

ცნობილი სპორტული ჟურნალისტი ფაბრიციო რომანო თავის პოდკასტ Here We Go-ში "ბარსელონას" ერთ-ერთ სამიზნესთან დაკავშირებით მნიშვნელოვან ინფორმაციას ავრცელებს.

რომანოს ცნობით, "ლიდს იუნაიტედმა" "ბარსელონას" აცნობა, რომ ბრაზილიელ მარჯვენა შემტევს, რაფინიას მინიმუმ 55 მილიონ ევროდ შეელევა. მთავარი ამბავი კი ისაა, რომ ინგლისელები თანახმანი არ არიან, "ბარსამ" ეს თანხა რამდენიმე წელზე გადაანაწილოს, როგორც ეს ფერან ტორესის ტრანსფერის შემთხვევაში მოხდა.

"ლიდსის" ეს მოთხოვნები "ბარსელონასთვის" მისაღები ვერ იქნება და როგორც ჩანს, კატალონიელებს რაფინიას ხელში ჩასაგდებად სერიოზული მუშაობა მოუწევთ.

ფაბრიციოს ინფორმაციით რაფინიასთვის ბრძოლაში სხვა გუნდებიც ერთვებიან, რაც "ბარსელონას" მდგომარეობას კიდევ უფრო გაართულებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #17 31 მაისი 2022 23:37
    1
    ამაში თუ 55 გადაიხადეს გამოდის ან ხავია იდიოტი ან ლაპორტა აგეძელებს ბართოს ფულის გათეთრებუს თემებს. სხვა ლოგიკური ახსნა არ არაებობს ბუნებაში.
    Culé [?]
    #16 31 მაისი 2022 23:32
    0
    გაასხან თუ არ აკმაყოფილებთ პირობები, 55-ად რაფინაიაზე უკეთესი ფეხბურთელების მოყვანა შეიძლება. მანეს მაგალითად.
    Culé [?]
    #15 31 მაისი 2022 22:43
    0
    რავიცი რავიცი... რაღაცა არმინდა ეს რო მობიდეს...
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    წევრი [?]
    #14 31 მაისი 2022 22:32
    0
    nika 54,
    კი მოიყვამეს დემბელე ეგრე მარა დემბელეს პროსტა არ ყიდიდენ რაც შეიძლება მეტის აღება უნდოდათ და მიიღეს კიდდც სასურველი
    წევრი [?]
    #13 31 მაისი 2022 22:26
    1
    რა რაფინია კარგი რა ეს 21 წლის რომ იყოს და განვითარება კიდე შეეძლოს შეიძლება, მაგრამ ახლა ამის ყიდვა სისულელეა ტორესზე უარესი იქნება დარწმუნებული ვარ, ამას ანტონი ჯობია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 31 მაისი 2022 21:04
    4
    აი ძალიან დიდი სისულელეა ამაში 55 მილიონის გასროლა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 31 მაისი 2022 21:02
    2
    თუ მართლა უნდა იმ <<ცენზურის დარღვევა>> გადმოსვლა, მაშინ მოახდინოს ზეწოლა გუნდზე. დემბელე ეგრე არ მოვიყვანეთ. თქვას უარი სხვა გუნდებზე და მორჩა ვერაფერს ვერ იზავს გუნდი. თუ არა და არ სდომებია აქ მოსვლა და კარგად იყოს. 2 თვე ნახევარი გვაქვს როგორ დავიჯერო რო არავინ გამოჩნდება მაგაზე არანაკლები.
    ფანი [?]
    #10 31 მაისი 2022 20:55
    2
    ენტონი პელეა ამასთან შედარებით😕 ერთადერთი არგუმეე ტი ამის სასარგებლოდ იისაა რომ ორემიერლიგაში რაღაცას ფაფხურობს. იმის კარგი თამაში კი ერედივიზიონშია. სხვა ყველაფერში ნიჭით დაწყებული და ასაკით დამთავრებული ენტონი და ეს ისეე როგორც ერეკლე და ჩემი ....🙂
    ფანი [?]
    #9 31 მაისი 2022 20:48
    1
    ყ*ეზე რატო არ კიდიათ ეს დებილი ? ბრაზილიაში მოძებნონ ვინმე ტალანტი
    გულშემატკივარი [?]
    #8 31 მაისი 2022 20:18
    3
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    გნაბრი თუ 40 ღირს, მანე 30 მაშინ რაფინიაში რატო უნდა გადავიხადოთ 55? პრემიერ ლიგა და მაგათი პიარი რა, ძაან ბევრ ფეხბურთელს ასე უბრალოდ და უაზროდ აპიარებენ

    გნაბრის ხელფასი უნდა მინ, 20 ლიმონი და ამას ალბათ 5-6. თორე გნაბრი რო 1000000 ჯერ ჯობია მაგაზე ყველა ვთანხმდებით.
    ფანი [?]
    #7 31 მაისი 2022 20:02
    2
    ეს მეორე დემბელე რაფეხებად უნდათ
    გულშემატკივარი [?]
    #6 31 მაისი 2022 19:37
    2
    ენტონიზე რატო არ მიდის საერთოდ საუბარი ამაში ამდენს თუ ითხოვენ ის 35 ღირს ნუ ტრანსფერმარკეტზე და თან 22 წლისაა
    Culé [?]
    #5 31 მაისი 2022 19:34
    0
    Between CVC, BLM, Barça Studios and the sale of players, we could put ourselves at 1,100-1,200 million revenues.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 31 მაისი 2022 19:16
    1
    გნაბრი თუ 40 ღირს, მანე 30 მაშინ რაფინიაში რატო უნდა გადავიხადოთ 55? პრემიერ ლიგა და მაგათი პიარი რა, ძაან ბევრ ფეხბურთელს ასე უბრალოდ და უაზროდ აპიარებენ
    Culé [?]
    #3 31 მაისი 2022 19:12
    1
    გნაბრის არ ენდომება ბარსაში თამაში ლევანდოვსკისთან ერთად ვითომ ? 🤔
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 31 მაისი 2022 19:09
    2
    დავიჯერო ასეთი ძლიერია? ეპლ-დან ფეხბუღტელის წამოყვანა არის სიგიჟე, ნუ ტორესი გასაგებიამ, ესპანელია, თანაც ლუჩოს სიძე და სახლში დაბრუნდა grinning
    Culé [?]