ოლივერ კანი ლევანდოვსკიზე: ასეთი განცხადებები კარგს არაფერს მოიტანს

ოლივერ კანი ლევანდოვსკიზე: ასეთი განცხადებები კარგს არაფერს მოიტანს

"ბაიერნის" აღმასრულებელი დირექტორი, ოლივერ კანი გუნდის პოლონელი თავდამსხმელის, რობერტ ლევანდოვსკის მიერ დღეს გაკეთებულ განცხადებას გამოეხმაურა.

ვერ გეტყვით, რატომ აირჩია მან ეს გზა. ასეთი განცხადებები კარგს არაფერს მოიტანს. რობერტო ჩვენთან ყოფნის დროს მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი ორჯერ გახდა. მადლიერება ეს ცალმხრივი გზა არაა.

- ციტირებს კანის სიტყვებს გერმანული Sport1.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 31 მაისი 2022 14:00
    1
    ციტატა: R.Gaucho
    ციტატა: Memphis Depay
    ფორმის პიკში მყოფი ლევი, მბაპე, კროსი, ჰოლანდი ბიჯო რა იგროკები ყავთ გაშვებული ხელიდან ამ სი.ებს ბლია.დ. ერთუჯრედიან დემბელეში რა თანხა ისროლეს, ცალკე გრიზმანში, სლეთა ჯო.ი იმენა. ჩვენ ისეთ გუნდს ავაწყობდით წინა წლებში ბარეურს გავხევდით. ცალკე ვალვერდეს, კუმანის და ასეთი პიჟონების მოყვანა, რავი ბართომეუს ცოცხალს და მკვდარს დავა.ი.

    კუმანის და მენახირეების მოყვანას ჩავიმდე ისევ ვალვერდე როყოფილიყო რამეს მაინც მოვიგებდით :დდ

    ვალვერდეს ამ მენახირეებისდა განსხვავებით მწვრთნელი მაინც ჰქვია, ლა ლიგას ძაან ადვილად ვიგებდით, რეალსაც მაგრად ვჩაგრავდით,უბრალოდ უ#რაკო იყო ლიგაზე, ძაან შეგვარცხვინა ლიგაზე, არადა 3-0 ის მერე ლივერთან როგორ წააგო ან რომასთან, ლივერს რომ გავმცდარიყავიტ მეექვსე ლიგა ჩვენი იქნებოდა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    წევრი [?]
    #13 31 მაისი 2022 02:40
    1
    ციტატა: Memphis Depay
    ფორმის პიკში მყოფი ლევი, მბაპე, კროსი, ჰოლანდი ბიჯო რა იგროკები ყავთ გაშვებული ხელიდან ამ სი.ებს ბლია.დ. ერთუჯრედიან დემბელეში რა თანხა ისროლეს, ცალკე გრიზმანში, სლეთა ჯო.ი იმენა. ჩვენ ისეთ გუნდს ავაწყობდით წინა წლებში ბარეურს გავხევდით. ცალკე ვალვერდეს, კუმანის და ასეთი პიჟონების მოყვანა, რავი ბართომეუს ცოცხალს და მკვდარს დავა.ი.

    კუმანის და მენახირეების მოყვანას ჩავიმდე ისევ ვალვერდე როყოფილიყო რამეს მაინც მოვიგებდით :დდ
    ფანი [?]
    #12 30 მაისი 2022 23:26
    0
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: Moriba
    🚨 ბარსელონა და მარკოს ალონსო პირად კონტრაქტზე შეთანხმდნენ 🤝🔵🔴

    🔹 დარჩენილია კლუბებს შორის ტრანსფერზე შეთანხმება ⏳

    #POSTVტრანსფერები
    😭😭😭😭

    ალონსოზე კარგი ვინ გყავს,))))

    არავინ არ ამბობს ცუდი რომაა უბრალოდ გაია ან გრიმალდო ჯობდა რო მოეყვანათ
    ფანი [?]
    #11 30 მაისი 2022 22:30
    6
    შტეგო
    ასპილიკუეტა არაუხო კრისტენსენი ალონსო
    პედრი ბუსკეცი დე იონგი
    რაფინია ლევანა ფატი
    Culé [?]
    #10 30 მაისი 2022 22:25
    0
    ციტატა: Moriba
    🚨 ბარსელონა და მარკოს ალონსო პირად კონტრაქტზე შეთანხმდნენ 🤝🔵🔴

    🔹 დარჩენილია კლუბებს შორის ტრანსფერზე შეთანხმება ⏳

    #POSTVტრანსფერები
    😭😭😭😭

    ალონსოზე კარგი ვინ გყავს,))))
    ფანი [?]
    #9 30 მაისი 2022 22:16
    1
    ციტატა: Moriba
    🚨 ბარსელონა და მარკოს ალონსო პირად კონტრაქტზე შეთანხმდნენ 🤝🔵🔴

    🔹 დარჩენილია კლუბებს შორის ტრანსფერზე შეთანხმება ⏳

    #POSTVტრანსფერები
    😭😭😭😭

    არაა ცუდი იგროკი.
    ფანი [?]
    #8 30 მაისი 2022 22:13
    1
    🚨 ბარსელონა და მარკოს ალონსო პირად კონტრაქტზე შეთანხმდნენ 🤝🔵🔴

    🔹 დარჩენილია კლუბებს შორის ტრანსფერზე შეთანხმება ⏳

    #POSTVტრანსფერები
    😭😭😭😭
    Culé [?]
    #7 30 მაისი 2022 21:53
    2
    აქ ლაპარაკი არარი იმაზე რომ კაცს ბაიერნისთვის თავის შეწირვა არუნდა,,,ლევანდოვსკის მაგათი დაფასება არ შეეშლებოდა თუმცა სხვა გზა არ დაუტოვეს იმენა მონასავით მოექცნენ,მიუხედავად იმისა რაც მაგ კლუბს მისცაა,,,ფაშისტი .ირები!!!!
    ფანი [?]
    #6 30 მაისი 2022 21:49
    1
    რაფინია-ლევი-ანსუ

    :) მშვენიერია
    Culé [?]
    #5 30 მაისი 2022 21:47
    0
    წატიი შენი.ნეტა სადმე დაგიჭიროთ და უკან გაგტენოთ ეგ ბურთები.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #4 30 მაისი 2022 21:40
    0
    შეიხივით ექცევა ბაიერნი ლევანდოვსკის, ასე რომ ასე უნდა მოიქცეს. 2-3 წელი დარჩა სულ ლევანდოვსკის და ბაიერნისთვის თუ არ უნდა კარიერის შეწირვა მგონი გაუგებარი არ უნდა იყოს.
    ფანი [?]
    #3 30 მაისი 2022 21:30
    10
    ფორმის პიკში მყოფი ლევი, მბაპე, კროსი, ჰოლანდი ბიჯო რა იგროკები ყავთ გაშვებული ხელიდან ამ სი.ებს ბლია.დ. ერთუჯრედიან დემბელეში რა თანხა ისროლეს, ცალკე გრიზმანში, სლეთა ჯო.ი იმენა. ჩვენ ისეთ გუნდს ავაწყობდით წინა წლებში ბარეურს გავხევდით. ცალკე ვალვერდეს, კუმანის და ასეთი პიჟონების მოყვანა, რავი ბართომეუს ცოცხალს და მკვდარს დავა.ი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 30 მაისი 2022 21:23
    6
    რობერტო ჩვენთან ყოფნის დროს მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი ორჯერ გახდა. მადლიერება ეს ცალმხრივი გზა არაა.
    მერე შენი დამსახურება რა არის ამის კარგ თამაშში, მადლობელი თქვენ უნდა იყოთ რო წელიწადში 30-50 გოლს გჩუქნიდათ.
    ფანი [?]
    #1 30 მაისი 2022 21:19
    5
    ნა.უი რა, უნდა კაცს ბარსაში გადმოსვლა და გამოუშვით. თანამედროეობის ერთ-ერთი უმაგრესი ფორვარდია ლევი, ყოველთვის მევასებოდა, ბენზემას როცა მთელი მადრიდი ასხავდა ლევანა პოკერებს ყრიდა რეალის კარში, წლებია სტაბილურია.