ჟიულ კუნდეს ბარსაში თამაშის პერსპექტივა ხიბლავს

ჟიულ კუნდეს ბარსაში თამაშის პერსპექტივა ხიბლავს

მომავალ ზაფხულში, მცველებს შორის "ბარსელონას" ერთ-ერთი სამიზნე, კალიდუ კულიბალის გარდა, ჟიულ კუნდე იქნება. 

ჟერარ რომეროს ინფორმაციის თანახმად, ფრანგი ფეხბურთელი "ბარსაში" თამაშის პერსპექტივით მოხიბლულია, მაგრამ, მას ლონდონის "ჩელსი" მეტ თანხას სთავაზობს. 

წყაროს ცნობით, თუ "ბლაუგრანა" კუნდეს შეძენას შეეცდება, ამას ტრანსფერში ფეხბურთელების ჩართვით გააკეთებს - კატალონიელები გეგმავენ, "სევილიას" 2 მოთამაშეს პლუს ფული შესათავაზონ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 26 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #26 30 მაისი 2022 21:10
    0
    სიმაღლე ნიჩეო. აგერ ჰობიტი გავი პუტავს ყველაფერს მეორე სართულზე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 30 მაისი 2022 20:50
    0
    მოკლედ სანამ იმ სტუდიების და ბანკების საქმეს არ მოამტავრებენ და რამე ფულს არ აიღებენ ტრანსფერებე ლაპარაკი უაზრობაა. ერთი ფრენკის გაყიდვა თუ გუნდს ააშენებს, მაშინ მინიმუმ 200 მილიონი უნდა აიღონ, რაც ზღაპარია.
    ფანი [?]
    #24 30 მაისი 2022 18:46
    0
    ციტატა: Davita
    ციტატა: ForBarça..69
    რაღაც არმგონია ამან რაღაც შეძლოს ბარსაში მარა მოვიდეს ჰა შანსი მივცეთ, ალბას შემცვლელად კი ვფიქრობ კუკურელია უნდა დააბრუნონ და მისცენ მაგასაც შანსი

    კუკურელოა შემტევი უფროა ვიდრე მცველი

    მთლად უკეთესი. არც ალბაა მცველი ისე
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    წევრი [?]
    #23 30 მაისი 2022 18:25
    0
    მეც მხიბლავს ბარსაში თამაში ეგრე
    --------------------
    •Barca forever•
    ფანი [?]
    #22 30 მაისი 2022 18:15
    0
    ციტატა: ForBarça..69
    რაღაც არმგონია ამან რაღაც შეძლოს ბარსაში მარა მოვიდეს ჰა შანსი მივცეთ, ალბას შემცვლელად კი ვფიქრობ კუკურელია უნდა დააბრუნონ და მისცენ მაგასაც შანსი

    კუკურელოა შემტევი უფროა ვიდრე მცველი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 30 მაისი 2022 18:11
    0
    ანუ სწრაფი და ტვიიანი ლატერალ;ები გახდა პრობლემა და ცენტრს კიდევ აქამდე ვერ ეშველა;
    ფლანგზე რომ ვარგოდეს, დაუფიქრებლად მოიყვანდა კაცი, მაგრამ რავი აბა, მხოლოდ ცენტრი და წინ გარბის, ამ ტიპისაა
    ახალბედა [?]
    #20 30 მაისი 2022 18:09
    0
    ციტატა: Dimitri359
    ალბა - კულიბალი - არაუხო - კუნდე

    😳🤤

    კუნდე ცენტრია და მარჯვნიდან საკმარისად კარგად ვერ ჩაერთვება შეტევაში მაგრამ სამაგიეროდ დაცვა ამოისუნთქებს და ნახ. დაცვასაც ნაკლები დატვირთვა ექნება… სამი სწრაფი გამანადგურებელი თუ გვიშველის თორე ისე ძალიან ბევრ გოლს უშვებენ

    ეგეც არაა პრობლემა თუ არ ჩაერთვება, როცა ბურთი გვექნება 3-4-3 ზე გადავეწყობით, ალბა წინ ავა და უკან 3 მცველი დარჩება, ჩავის არ ეშლება ეგეთი ტაქტიკური სქემები
    ფანი [?]
    #19 30 მაისი 2022 18:03
    0
    რაღაც არმგონია ამან რაღაც შეძლოს ბარსაში მარა მოვიდეს ჰა შანსი მივცეთ, ალბას შემცვლელად კი ვფიქრობ კუკურელია უნდა დააბრუნონ და მისცენ მაგასაც შანსი
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    Culé [?]
    #18 30 მაისი 2022 17:35
    1
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: basa7
    წლის ტრანსფერი იქნება

    ამას ხავი დიდი ალბათობით მარჯვენა ფლანგზე დააყენებს რომ მეტი თავისუფლება ექნეს. უსწრაფესად ამოაქვს ბურთ და მაგარ გრძელ პასებსაც ჭრის.

    უფრო 3-4-3 ფორმაციაში დააყენებს მარჯვნივ კრისტენსენთან და კულიბალისთან ერთად :)

    4 3 3 მში დააყენებს, დაახლოებით ალვეშის პონტში იქნება

    ციტატა: Dimitri359
    ალბა - კულიბალი - არაუხო - კუნდე

    😳🤤

    კუნდე ცენტრია და მარჯვნიდან საკმარისად კარგად ვერ ჩაერთვება შეტევაში მაგრამ სამაგიეროდ დაცვა ამოისუნთქებს და ნახ. დაცვასაც ნაკლები დატვირთვა ექნება… სამი სწრაფი გამანადგურებელი თუ გვიშველის თორე ისე ძალიან ბევრ გოლს უშვებენ

    მარჯვნივაც ხშირად უთამაშნია, უნივერსალია
    გულშემატკივარი [?]
    #17 30 მაისი 2022 17:33
    1
    ალბა - კულიბალი - არაუხო - კუნდე

    😳🤤

    კუნდე ცენტრია და მარჯვნიდან საკმარისად კარგად ვერ ჩაერთვება შეტევაში მაგრამ სამაგიეროდ დაცვა ამოისუნთქებს და ნახ. დაცვასაც ნაკლები დატვირთვა ექნება… სამი სწრაფი გამანადგურებელი თუ გვიშველის თორე ისე ძალიან ბევრ გოლს უშვებენ
    Culé [?]
    #16 30 მაისი 2022 17:32
    0
    ციტატა: rivaldo80
    რასაც ამას აფასებენ ორ კარგ ფეხბურთელს მოიყვანს კაცი ეს შეახმება კულიბალივით სევილიას.და ვინც უყურებთ თამშებს გარსიაზე არანაკლები ბავშვური შეცდომები აქვს.ამის პლიუსი ისა რომ უნივერსალია და შეტევაში კარგად ერთვება.

    ზუსტად მაგიტო ვიძახი რომ მარჯვენა ფლანგისთვის უნდა დიდი ალბათობით თქო
    Culé [?]
    #15 30 მაისი 2022 16:50
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: basa7
    წლის ტრანსფერი იქნება

    ამას ხავი დიდი ალბათობით მარჯვენა ფლანგზე დააყენებს რომ მეტი თავისუფლება ექნეს. უსწრაფესად ამოაქვს ბურთ და მაგარ გრძელ პასებსაც ჭრის.

    უფრო 3-4-3 ფორმაციაში დააყენებს მარჯვნივ კრისტენსენთან და კულიბალისთან ერთად :)

    არაუხო სად წაიყვანე?არაუხო ცენტრში იდგება,მაგას ვერავინ ამოაგდებს,მითუმეტეს კუანა კრისტენსენი.კულიბალი და კუნდე ერთად არ გამოვა 100 მილიონზე მეტი დაჯდება და მაგის ტრაკი არ აქვთ ამათ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #14 30 მაისი 2022 16:45
    0
    ციტატა: Clever liar
    თუმცა ცენტრალურ მცველს ჭირდება რათქმაუნდა სიმაღლე და შესაბამისი ჯანიც..

    ამას ვამბობ მეც :)
    ფანი [?]
    #13 30 მაისი 2022 16:41
    0
    ტოლისო უფასო გამხდარა და სკამისთვის ცუდიარაა
    Culé [?]
    #12 30 მაისი 2022 16:39
    2
    რასაც ამას აფასებენ ორ კარგ ფეხბურთელს მოიყვანს კაცი ეს შეახმება კულიბალივით სევილიას.და ვინც უყურებთ თამშებს გარსიაზე არანაკლები ბავშვური შეცდომები აქვს.ამის პლიუსი ისა რომ უნივერსალია და შეტევაში კარგად ერთვება.
    Culé [?]
    #11 30 მაისი 2022 16:38
    2
    ციტატა: Memphis Depay
    ბიჯო 1.78 სიმაღლის მცველი ძაან ნამეტანია რა, მეორე სართულზე ძაან დაჩაგრავენ.

    ზუსტად მეორე სართულზე მაგარი თამაშით გამოირჩევა კუნდე :დ
    --------------------
    21 საუკუნე, პიკე 37 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    Culé [?]
    #10 30 მაისი 2022 16:36
    1
    ლენგლე და ბუსკეცი თუარიან 89ები, ვინ ნახა მაგათი მოგებული თავი ან როდის? და სიტის თუ ედგა კიდე დაცვაში ჯეიმს ლებრონები, მიტო არ ჩაახტა როდრიგო სახეშიიი :)))

    თუმცა ცენტრალურ მცველს ჭირდება რათქმაუნდა სიმაღლე და შესაბამისი ჯანიც..
    Culé [?]
    #9 30 მაისი 2022 16:30
    1
    ციტატა: basa7
    წლის ტრანსფერი იქნება

    ამას ხავი დიდი ალბათობით მარჯვენა ფლანგზე დააყენებს რომ მეტი თავისუფლება ექნეს. უსწრაფესად ამოაქვს ბურთ და მაგარ გრძელ პასებსაც ჭრის.

    უფრო 3-4-3 ფორმაციაში დააყენებს მარჯვნივ კრისტენსენთან და კულიბალისთან ერთად :)
    Culé [?]
    #8 30 მაისი 2022 16:14
    0
    წლის ტრანსფერი იქნება

    ამას ხავი დიდი ალბათობით მარჯვენა ფლანგზე დააყენებს რომ მეტი თავისუფლება ექნეს. უსწრაფესად ამოაქვს ბურთ და მაგარ გრძელ პასებსაც ჭრის.
    ფანი [?]
    #7 30 მაისი 2022 16:12
    0
    ციტატა: ნოდო ბარდაველიძე
    Memphis Depay,
    პუიოლიც ეგრეთი იყო და კი ვნახეთ რა მცველიც იყო

    ნუ პუიოლი პუიოლი იყო, მცველის კვალობაზე 1.78 ძაან დაბალია, მეორე სართულზე დაიჩაგრება ძაან.