ბარსელონა ლანგლეს ვერ ყიდის

ბარსელონა ლანგლეს ვერ ყიდის

მაღალი ხელფასის გამო, "ბარსელონა" კლემან ლანგლეს გაყიდვას წარმოუდგენლად მიიჩნევს. 

Sport-ის ინფორმაციით, ფრანგის წლიური ხელფასი 10 მილიონ ევროზე მეტია, რაც მის გაშვებას ძალიან ართულებს. ერთადერთი გზა კლემანის განათხოვრებაა. 26 წლის მოთამაშეს დარჩენის შანსი მხოლოდ იმ შემთხვევაში ექნება, თუ კატალონიელები ახალ მცველს (ანდრეას კრისტენსენის გარდა) ვერ მოიყვანენ.

ლანგლეს შეძენით "ტოტენჰემი", "ნიუკასლი", "ევერტონი" და "არსენალი" ინტერესდებიან. თავდაპირველად ის წასვლაზე უარს აცხადებდა, მაგრამ ბოლო დღეებში აზრი შეიცვალა და სხვა გუნდში გადასვლის წინააღმდეგი არაა.

ფრანგი მცველი ჩავი ერნანდესის გეგმებში არ შედის, ისევე, როგორც ოსკარ მინგესა. AS-ის ცნობით, ამ უკანასკნელის მომავალი კლუბი, შესაძლოა, "ხეტაფე" იყოს. "ბარსა" იმედოვნებს, რომ მას 5-10 მილიონად გაყიდის.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #21 30 მაისი 2022 23:26
    1
    ხურდაში გაატანონ ვინმეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 30 მაისი 2022 21:20
    2
    ეს მაღალი ხელფასი ბარსაში აქვს, მაგრამ სხვაგან რო მიდის რატომ მისცემენ იგივე ხელფასს, რა გიჟები არიან? არ ესმის ამ კაცს ამდენი.
    ფანი [?]
    #19 30 მაისი 2022 18:29
    2
    10 მილიონად ორივე რომ გაყიდოთ მაგიც კარგი იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 30 მაისი 2022 18:23
    3
    ყოფელ ჯერზე ბართო მახსენდება. გუნდი უკვე კრიზისში იყო ფინანსურად და მაინც მაღალ ხელფასებს არიგებდა ეს მავნე არსება. რამდენი უაზრო ტრანსფერი აკეთა და უაზრო ხელფასები ჩამოურიგა, მე მაგის ჯიში მოვიკითხე გუნდის დაქცევისთვის და ზემოდან ყველა იმისი, ვინც ეს შეარჩინა.
    Culé [?]
    #17 30 მაისი 2022 10:06
    1
    მოკლედ ეს პენალტების აკიდებაში ნაღდი პროფესიონალი ვერ უნდა მოვიცილოთ თავიდან ვერასდროს?
    წევრი [?]
    #16 30 მაისი 2022 09:43
    2
    დაჭერით,დაფარშეთ და შაურმად გაასაღეთ
    Culé [?]
    #15 30 მაისი 2022 09:02
    1
    ხ თუ ფუი შენი.....და ხთუ ფუი ყველა წუთუს რაც შენ გაატარე ბარსელონაში...

    აან მინდა გავიხსენო შენ რა გააკეთე კარგი, მარა ვერ ვიხსენებ... მახსენდება ან ბარათი ან 11 მეტრიანი...შენი მომყვანის დედას შევე.....ი მე.....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #14 30 მაისი 2022 08:41
    2
    ყველაზე მცუანა გუნდი გახდა ბარდელონა,

    ვერავის ვერ ყოფულობს, თამაშებს ვერ იგებს, ტიტულებს ვერ იგებს, ვერავის ვერ ყიდის, ვერავის აგდებს უფასოდაც კი გუნდიდან, სვარკა ფეხბურთს თამაშობს და ძველ გამომპალ ფეხბურთელებზე (პიკე ალბა ტერ სტეგენი ბუსკეტსი) ამყარებს იმედებს
    Culé [?]
    #13 30 მაისი 2022 07:33
    0
    ლომბარდს შეტენონ,თუ არავინი ყიდულობს.
    Culé [?]
    #12 30 მაისი 2022 01:49
    0
    ამას მხოლოდ დაბალი ჭ გუნდი თუ იყიდის პრესტიჟის პონტში
    --------------------
    THUGS
    წევრი [?]
    #11 30 მაისი 2022 01:14
    0
    დალოცა ღმერთმა
    ძლივს არ დაიწყეს ამის გაყიდვაზე საუბარიიი
    წინსვლის იმედი მომეცა
    Culé [?]
    #10 29 მაისი 2022 23:40
    1
    ვაჰ ამის დედა ვატირე ტონი (კროოს) სულ არ იციან ამ გერმანელმა ჟურნალისტებმა სადღეგრძელოებით ლაპარაკი რაა joy joy joy joy joy joy :





    გერმანელი ჟურნალისტის და კროოსის დიალოგი:
    კაბენი: “გაგიკვირდათ, რომ რეალი ამ ფინალში საკმაოდ დიდ გასაჭირში იყო?”

    კროოსი: “ანუ, 90 წუთი გქონდა იმისათვის, რომ გონივრული და ჭკვიანური კითხვები მოგეფიქრებინა. გულახდილად… და მოდიხარ და ასეთ განავალ კითხვებს მისვამ. ეს ხომ სიგიჟეა. ვინმესთვის გასაკვირია, რომ ლივერპულთან თამაშის დროს ხანდახან გასაჭირში იყო? ეს რა კითხვაა? ჩვენ აქ რომელიმე ჯგუფური ეტაპის მატჩს კი არ ვთამაშობდით… ეს ჩემპიონთა ლიგის ფინალი იყო.”

    კაბენი: “ კი მაგრამ, ეს ისეთი თვალსაჩინო იყო… რეალი პლეი ოფში რამდენჯერმე იყო თითქმის გავარდნილი…”

    კროოსმა ინტერვიუ შეწყვიტა და წავიდა.

    კაბენი: “ახლა ის წავიდა!”

    კროოსმა სხვა ჟურნალისტთან გადაინაცვლა და კაბენს მოაძახა: “ცუდია… ძალიან ცუდია, მართლა!”

    ფონზე ისმის, რომ ვიღაც ამბობს: “კი, მაგრამ, დაასრულე ინტერვიუ!”

    კროოსი: “სამ ნეგატიურ კითხვას დასვამს და ეგრევე იცი, რომ გერმანიიდანაა.”
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 29 მაისი 2022 23:23
    3
    10 მილიონიანი ხელფასი ბევრ დიდ კლუბში წამყვან მოთამაშეებს არააქვთ ხელფასი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 29 მაისი 2022 23:20
    1
    არიქა ნიუკასლი, არიქა ნიუკასლი....
    და კიდევ არასასიამოვნო რამე გავიგე ამ სტატიით, თურმე +10 მილიონს უხდიდნენ მოწინააღმდეგის მხარეზე თამაშისათვის rage scream
    ფანი [?]
    #7 29 მაისი 2022 23:15
    0
    "დილა"-ს აჩუქეთ...
    წევრი [?]
    #6 29 მაისი 2022 23:13
    3
    რა გასაკვირია,ვის რათ უნდა ეს პენალტების მაგნიტი,თან სათამაშო დროს საკმაოდ მიეცა უმტიტისგან განსხვავებით მაგრამ ლენგლე ჯობია არ ათამაშო თორემ მითუმეტეს არავინ წაიყვანს როცა ნახავენ, კლემანი ტყუილად არ ჰქვია, ერთი ასო რომ შეუცვალო მთლად იდეალური იქნებოდა
    ფანი [?]
    #5 29 მაისი 2022 23:05
    2
    თუ ვერ ყიდით კონტრაქტი გაუწყვიტეთ. ამის ყოფნას ჯობია ერთით ნაკლები მცველი გვყავდეს ან ამის ნაცვლად ლა მასიიდან ამოვიდეს ვინმე. ამის ბურთთან ყოველი შეხება ზარალია იმენა.
    ფანი [?]
    #4 29 მაისი 2022 23:04
    3
    ტიბო კურტუა, ვინიციუსი და ბენზემა ოქროს ბურთის ფავორიტები ) რა დონეზე აქვს ფეხბურთს დან.ეული ატყობთ ხალხო?
    Culé [?]
    #3 29 მაისი 2022 22:04
    5
    ვიხსენებ ამაზე ცუდი მცველი ვინ გვყავდა ? ! ფილიპ კრისტანვალი ? (ისიც ფრანგი) თუ ჩიგრინსკი? მაგრამ არცერთს ამ ორიდან იმდენი სათამაშო დრო არ ჰქონია რამდენიც ამ იდიოტს ოღონდ ეს ვინმემ იჯარით აიყვანოს და რავიცი რა ! საშუალო კლასიო სკამისთვის კარგიაო ! საშუალო კლასი კი არა ამას ისეთები აქვს ნაკეთები ბარსელონას ისტორიას არ ახსოვს rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 29 მაისი 2022 21:55
    1
    პიკე არაუხო, არაუხო გარსია, მართალია არ მევასება მაგრამ ამდენი ხნის უთამაშებელი ვის რა ჩემ ფეხებათ უნდა