ლევანდოვსკის ბარსელონას ფეხბურთელობამდე ერთი ნაბიჯიღა აშორებს

ლევანდოვსკის ბარსელონას ფეხბურთელობამდე ერთი ნაბიჯიღა აშორებს

რობერტ ლევანდოვსკის "ბარსელონაში" ტრანსფერი სულ უფრო და უფრო რეალური ხდება.

Relevo-ს ინფორმაციით, პოლონელის აგენტი პინი ზაჰავი თავისი კლიენტის "ბარსაში" გადასვლასთან დაკავშირებით "ბაიერნთან" შეთანხმებას უახლოვდება.

გერმანული კლუბი ლევანდოვსკის წასვლას ნელ-ნელა ეგუება, თუმცა, მის სანაცვლოდ 50 მილიონ ევრომდე ითხოვს. თავის მხრივ, "ბლაუგრანა" ფინანსური Fair Play-ს წესებისგან გათავისუფლებას ცდილობს, რათა გარიგებების მიღწევა შეძლოს.

რობერტის "ბარსელონაში" ტრანსფერს ხელს სადიო მანეს "ლივერპულიდან" "რეკორდმაისტერში" შესაძლო გადაბარგებაც უწყობს. გავრცელებული ცნობებით, სენეგალელთან ყველაფერი შეთანხმებულია და "ბაიერნი" მასში 30 მილიონს გადაიხდის.

წყაროს თანახმად, პინი ზაჰავი გერმანელებს უხსნის, თუ რატომ სურს ლევანდოვსკის "ბარსაში" გადმოსვლა. მიუნხენელები მის გასაყიდად მზად არიან, მაგრამ "ბლაუგრანას" მიერ შეთავაზებულ 40 მილიონზე მეტი სურთ. 

ტონი ჟუანმარტის თქმით, "ბარსასთვის" სატრანსფერო თანხა პრობლემა არ იქნება - მთავარია, რომ "ბაიერნი" პოლონელის გაშვებაზე თანახმაა. კატალონიელები 32 მილიონს (+5 მილიონი ბინუსები) იხდიან, გერმანელებს კი 50 სურთ - მხარეები საერთო ენას გამონახავენ.

Sport-ის ცნობით, ლევანდოვსკის "ბარსელონას" ფეხბურთელობამდე ერთი ნაბიჯიღა აშორებს.

დღეს, მონაკოში ყოფნისას, რობერტმა Sky Sport-თან განაცხადა:

ინფორმაციის გამჟღავნების დრო მოვა. მალე ყველაფერის თქმა შესაძლებელი გახდება.

როგორც ფაბრიციო რომანო იტყობინება, "ბარსელონასა" და ლევანდოვსკის შორის 3-წლიანი კონტრაქტი უკვე შეთანხმებულია. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 30 მაისი 2022 01:30
    0
    1 წელი აქვს დარჩენილი და ძალით ვერ გააჩერებენ, 30 აიღებენ და გამოუშვებენ
    Culé [?]
    #15 29 მაისი 2022 22:10
    1
    მაგარ სლეობას აკეთებენ.ყველა ბარსაზე აკეთებს ფულს.ბოლო 5 წელში რამდენი ფული გადაყარეს! თურანი 40 მილიონამდე,დემბელე 150 მილ,გრიზმანო 120 მილ,კოუტინიო 140 მილ,პიანიჩი 60 მილ,ლენგლე 38 მილ,ბრაითვაიტი 18 მილ,რაც უცებ გამახსენდა და კიდევ იქნებიან დარწმუნებული ვარ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 29 მაისი 2022 18:55
    2
    თუ 34 წლის ლევანა 50 ღირს 30 წლის მანე 30-ზე მეტი არ ღირს?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 29 მაისი 2022 18:54
    1
    "ბაიერნი" პოლონელის გაშვებაზე თანახმაა. კატალონიელები 32 მილიონს (+5 მილიონი ბინუსები) იხდიან, გერმანელებს კი 50 სურთ - მხარეები საერთო ენას გამონახავენ.
    რა თქმა უნდა გამონახავენ, 50 მილიონს გაგვაძრობენ და ეგ არის. თვითონ კი 30 მილიონს გადაიხდიან მანეში. ტყუილად არ ამბობენ ხოლმე "ნემეცკი შოტი-ო" ესენი კაპიკი რო არ დარჩეთ ისე ხელს არაფერს მოკიდებენ, სულ ჩვენ არ გგვანან უფასოდ რო ვარიგებთ ფეხბურთელებს. ბართოს რო ჭკუა ქონოდა მესის ერთი წლით ადრე გაყიდიდა, როცა მართლა უნდოდა ბარსადან წასვლა. და არა მგონია ფული არ გადაეხადა ნორმალური გინდაც სიტის. ასევე სუარესის შემთხვევაშიც.

    ციტატა: gio.mm
    azulgerana,
    ნეიმარის გამოსყიდვამ გააფუჭა ყველაფერი როდესაც დააგულეს გუნდს 222 მილიონი რათქმაუნდა ყველამ მაქსიმალურად გაწელა თანხები, იქ ფეხბურთელებს მაღალი ხელფასები და ყველაფერი მიყვა ერთმანეთს

    ბარსამ, უფრო სწორად ბართომეუმ მაგრა მიჰქარა დემბელეს მაშინვე მოყვანით, ის წელი მაინც უმაგისოდ გავატარეთ, ტრამვების გამო, შედეგი კი მაინც გვქონდა ვალვერდემ ნეიმარის გარეშეც მარტივად მოიგო 3 ლიგა ზედიზედ. სამაგიეროდ ერთი წლის მერე მოიყვანდნენ ვინმეს ჰოლანდი-მბაპეს მსაგავსებიდან, მაშინ ჯერ კიდევ ფასი გვედო უარს არავინ იტყოდა.
    Culé [?]
    #12 29 მაისი 2022 18:21
    2
    ციტატა: Memphis Depay
    ეჰ ძმებო, ნეტა ჩვენი დიდებული ბარსა დაბრუნდეს და მერე მოვიდნენ ვინცუნდათ. ფერგის მანიუებს, ჟოზეს ინტერს და ასეთ გუნდებს ვეჭიდაებოდით, იმ ფეხბურთს რა დონწზე აქ დან.ეული ბენზემა და ვინიციუსი რო საუკეთესოები იქნებიან, სირცხვილია, მართლა უძაღლო ქვეყანაში კატების ყეფაა. ჩვეულევრივი გავარდნა გუნდია ეს რეალი.

    ბენზემამ იმ ამბავს მიხედოს ფრანგობას რომ იჩემებს და ორ სიტყვას რომ ვერ აბამს ერთმანეთზე ფრანგულად, ვინიციუსმა კიდევ გამართლების გოლს.
    Culé [?]
    #11 29 მაისი 2022 18:13
    1
    ლევანას და მანეს რანაირად ადარებთ უხერხულია 🤣🤣
    Culé [?]
    #10 29 მაისი 2022 17:26
    1
    ციტატა: azulgerana
    მანეს ბაიერნი 30 მილიონად ყიდულობს და თუ ბარსელონა იყიდა 130 მილიონი დაჯდებოდა. პროსტა ვერ ვხვდები

    მანესაც ერთი წელი დარჩა კონტრაქტში და მაგიტომ. თან წასვლა უნდა და როგორც ჩანს არც ლივერპულია წინააღმდეგი. აი ლევანდოვსკიში კი 50 მილიონი მართლა ძალიან ზედმეტია, ამიტომ ჯობია ბაიერნს ტრაკი მიაყენებინონ და ფიფას წესი აამოქმედონ.
    Culé [?]
    #9 29 მაისი 2022 16:53
    0
    azulgerana,
    ნეიმარის გამოსყიდვამ გააფუჭა ყველაფერი როდესაც დააგულეს გუნდს 222 მილიონი რათქმაუნდა ყველამ მაქსიმალურად გაწელა თანხები, იქ ფეხბურთელებს მაღალი ხელფასები და ყველაფერი მიყვა ერთმანეთს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 29 მაისი 2022 16:40
    1
    კი მესმის რომ ტოპ დონეა ლევანდოვსკი მაგრამ 34 წლის კაცში 50 მილიონი ძაან ბევრი მგონია. 32+5 ბონუსებით იდეალური ვარიანტია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #7 29 მაისი 2022 16:10
    2
    1 მომენტის იქეთ არაფერი შეუმნიათ როჟებს, აი არაფერი, კარლოს გათვლა იყო ალბათ, ისიც ივარაუდა ეტყობა კურტუა 9 სეივს დადებსო არა? დედას ვტ.ენე მე. ატლეტიკო თი იკადრებდს მასე თამაშს როგორც გუშინ გაიპაზორა თავი რეალმა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 29 მაისი 2022 16:09
    5
    მანეს ბაიერნი 30 მილიონად ყიდულობს და თუ ბარსელონა იყიდა 130 მილიონი დაჯდებოდა. პროსტა ვერ ვხვდები
    --------------------
    THUGS
    მწერალი [?]
    #5 29 მაისი 2022 16:08
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ეგ ერთი ნაბიჯი მეცნობა. თვეობით რო იწელება მერე

    მთავარია, საბოლოოდ ჩვენთან აღმოჩნდეს.

    ციტატა: Aroni
    მანე რამდენი წლისაა?

    30.
    --------------------
    🔵🔴
    გულშემატკივარი [?]
    #4 29 მაისი 2022 16:06
    0
    Yl**oba.ge mane iyideba 30 ad da 40 wlis levandovski mogvyavs 40-50 limonad da iqit rafinia kide errti magdenad 👍👍
    ფანი [?]
    #3 29 მაისი 2022 16:06
    1
    მანე რამდენი წლისაა? მესმის ლევანა უმაღლესი დონისაა, მაგრამ 34წლის 50 ღირს და მანე 30?
    [?]
    #2 29 მაისი 2022 16:05
    0
    ეგ ერთი ნაბიჯი მეცნობა. თვეობით რო იწელება მერე
    ფანი [?]
    #1 29 მაისი 2022 16:05
    1
    ეჰ ძმებო, ნეტა ჩვენი დიდებული ბარსა დაბრუნდეს და მერე მოვიდნენ ვინცუნდათ. ფერგის მანიუებს, ჟოზეს ინტერს და ასეთ გუნდებს ვეჭიდაებოდით, იმ ფეხბურთს რა დონწზე აქ დან.ეული ბენზემა და ვინიციუსი რო საუკეთესოები იქნებიან, სირცხვილია, მართლა უძაღლო ქვეყანაში კატების ყეფაა. ჩვეულევრივი გავარდნა გუნდია ეს რეალი.