შესაძლოა, ხვალ დემბელემ ბარსელონაში ბოლო მატჩი ჩაატაროს

შესაძლოა, ხვალ დემბელემ ბარსელონაში ბოლო მატჩი ჩაატაროს

თუ ბოლო დღეებში გავრცელებულ ცნობებს დავეყრდნობით, უსმან დემბელე "ბარსელონას" დატოვებს.

ამჯერად Gol-ის ჟურნალისტი, ალექს პინანტელი იტყობინება, რომ შესაძლოა, ხვალ ავსტრალიის A-ლიგის ვარსკვლავებთან გასამართი მატჩი ფრანგისთვის "ბარსას" მაისურით უკანასკნელი იყოს.

წყაროს თანახმად, შესაძლოა, 25 წლის ფეხბურთელმა რამდენიმე დღეში კონტრაქტი "პარი სენ-ჟერმენთან" გააფორმოს. 

მიმდინარე კვირაში დემბელეს აგენტსა და "ბარსელონას" წარმომადგენლებს შორის ბოლო შეხვედრა იგეგმება, თუმცა როგორც ცნობილია, მხარეები შეთანხმებისგან ძალიან შორს არიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 25 მაისი 2022 17:43
    0
    ციტატა: azulgerana
    გილოცავთ ვისაც გიხარიათ

    მადლობა, მართლა მიხარია.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 25 მაისი 2022 10:03
    0
    დღეს ბარსა - ავსტალიის თამაშის ყურებას სად შვძლებთ? ხომ არ იცით?
    Culé [?]
    #13 24 მაისი 2022 23:54
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: Andria
    ალონსო ცუდი არაა მაგრამ ეგეც უკვე დაბერდა ალბა როგვყავს ბებერი მაგიტო გვინდა შემცვლელი და კუკურელიაზე რატო არფიქრობენ ახალგაზრდა და ძალიან მაგარი ბიჭია ძალიან ახლაც თქვა რო დაბრუნება მინდაო

    მემგონი 3 მცველიანზე უნდა გადასვლა ჩავის.კულიბალიც მაგიტომ უნდა.კულიბალი,არაუხო და კრისტენსენი იქნებიან ალბათ დაცვაში და როცა საჭირო იქნება 4 მცველითაც ითამაშებს.აი მაშინ იქნება ალონსო საჭორო,მაგრამ მე მაინც ახალგაზრდა და სწრაფი ფეხბურთელი მირჩევნია მოიყვანონ რა,ძალიან ნელია ეს ალონოს სისწრაფეში ყველა აჯობებს.მარჯვნივ მაინც დავითრიოთ ვინმე წესიერი.

    ეგ სქემა ყველანაირად კარგი იქნება, თან ის ფაქტორია რომ მარჯვენა მცვეკების დეფიციტია, ვინც კარგია გადანაწილებულები არიან და ვინ გაგატნევს იმათ

    მაშინ ნახ დაცვა ესე იქნება ალბათ.
    გავი,კესი,ფრენკი და პედრი,ან ფრენკი,კესი,ბუსი და პედრი.

    ფრენკი 2 საყრდენიანში ძაან კარგი იქნება, კესიც შავ სამუშაოს შეასრულებს და ფრენკი იმას გააკეთებს რაც კარგად გამოსდის, ბურთის ამოტანა, შეტევის გადაშლა, პასები და კომბინირება, კარგი იქნებოდა და იმედია ცდის ჩავი
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #12 24 მაისი 2022 23:34
    1
    იმედია მართლაც ასე იქნება.
    Culé [?]
    #11 24 მაისი 2022 22:16
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: Andria
    ალონსო ცუდი არაა მაგრამ ეგეც უკვე დაბერდა ალბა როგვყავს ბებერი მაგიტო გვინდა შემცვლელი და კუკურელიაზე რატო არფიქრობენ ახალგაზრდა და ძალიან მაგარი ბიჭია ძალიან ახლაც თქვა რო დაბრუნება მინდაო

    მემგონი 3 მცველიანზე უნდა გადასვლა ჩავის.კულიბალიც მაგიტომ უნდა.კულიბალი,არაუხო და კრისტენსენი იქნებიან ალბათ დაცვაში და როცა საჭირო იქნება 4 მცველითაც ითამაშებს.აი მაშინ იქნება ალონსო საჭორო,მაგრამ მე მაინც ახალგაზრდა და სწრაფი ფეხბურთელი მირჩევნია მოიყვანონ რა,ძალიან ნელია ეს ალონოს სისწრაფეში ყველა აჯობებს.მარჯვნივ მაინც დავითრიოთ ვინმე წესიერი.

    ეგ სქემა ყველანაირად კარგი იქნება, თან ის ფაქტორია რომ მარჯვენა მცვეკების დეფიციტია, ვინც კარგია გადანაწილებულები არიან და ვინ გაგატნევს იმათ

    მაშინ ნახ დაცვა ესე იქნება ალბათ.
    გავი,კესი,ფრენკი და პედრი,ან ფრენკი,კესი,ბუსი და პედრი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #10 24 მაისი 2022 21:53
    1
    წავიდეს ეს გონებაჩლუნგი ჯადო ზანგი სხვა ბევრი ნაგავიც უნდა მიაყოლო უკან
    Culé [?]
    #9 24 მაისი 2022 21:25
    1
    წავიდეს და დაგვასვენოს რა, 5 წელია მგონი რაც აქაა და გამიშრო სისხლი, ამას ტორესიც ბევრად მირჩევნია და რაფინიაც, მოაშორონ აქედან და ასე უქნია ოქროს ბურთი მოუგია პსჟ ში
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #8 24 მაისი 2022 21:21
    0
    ჩვენს თვალწინ მიდის კლუბის გაახალგაზრდავება და მალე ევროპაში ყველაზე " ახალგაზრდა " შემადგენლობა გვეყოლება : +30 - ბუსი , ალბა , პიკე , ალონსო , ასპი , ლევანა , რობერტო , არავინ დარცა თავისუპალ ბაზარზე პენსიონერი ?! პედრი , ფატი , გავი , ნიკო , ტორესი > ეს ხუთი ფეხბურთელი აბათილებს იმათ ასაკს ? აღარაფერს ვამბობ იმ ბალასტზე სკამზე რომ ზის !
    Culé [?]
    #7 24 მაისი 2022 21:21
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: Andria
    ალონსო ცუდი არაა მაგრამ ეგეც უკვე დაბერდა ალბა როგვყავს ბებერი მაგიტო გვინდა შემცვლელი და კუკურელიაზე რატო არფიქრობენ ახალგაზრდა და ძალიან მაგარი ბიჭია ძალიან ახლაც თქვა რო დაბრუნება მინდაო

    მემგონი 3 მცველიანზე უნდა გადასვლა ჩავის.კულიბალიც მაგიტომ უნდა.კულიბალი,არაუხო და კრისტენსენი იქნებიან ალბათ დაცვაში და როცა საჭირო იქნება 4 მცველითაც ითამაშებს.აი მაშინ იქნება ალონსო საჭორო,მაგრამ მე მაინც ახალგაზრდა და სწრაფი ფეხბურთელი მირჩევნია მოიყვანონ რა,ძალიან ნელია ეს ალონოს სისწრაფეში ყველა აჯობებს.მარჯვნივ მაინც დავითრიოთ ვინმე წესიერი.

    ეგ სქემა ყველანაირად კარგი იქნება, თან ის ფაქტორია რომ მარჯვენა მცვეკების დეფიციტია, ვინც კარგია გადანაწილებულები არიან და ვინ გაგატნევს იმათ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #6 24 მაისი 2022 21:00
    1
    ციტატა: Andria
    ალონსო ცუდი არაა მაგრამ ეგეც უკვე დაბერდა ალბა როგვყავს ბებერი მაგიტო გვინდა შემცვლელი და კუკურელიაზე რატო არფიქრობენ ახალგაზრდა და ძალიან მაგარი ბიჭია ძალიან ახლაც თქვა რო დაბრუნება მინდაო

    მემგონი 3 მცველიანზე უნდა გადასვლა ჩავის.კულიბალიც მაგიტომ უნდა.კულიბალი,არაუხო და კრისტენსენი იქნებიან ალბათ დაცვაში და როცა საჭირო იქნება 4 მცველითაც ითამაშებს.აი მაშინ იქნება ალონსო საჭორო,მაგრამ მე მაინც ახალგაზრდა და სწრაფი ფეხბურთელი მირჩევნია მოიყვანონ რა,ძალიან ნელია ეს ალონოს სისწრაფეში ყველა აჯობებს.მარჯვნივ მაინც დავითრიოთ ვინმე წესიერი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #5 24 მაისი 2022 20:47
    2
    60-70 ლიმონი რომ აგვაღებინა ამაში მაშინ სიამოვნებით დავემშვიდობებით მარა უფასოდ მაინც არ მინდა
    ფანი [?]