პედრი და არაუხო ლა ლიგის სეზონის საუკეთესო გუნდში

პედრი და არაუხო ლა ლიგის სეზონის საუკეთესო გუნდში

ლა ლიგის მთავარმა პარტნიორმა, EA Sports-მა ესპანეთის ჩემპიონატის 2021/22 წლების სეზონის საუკეთესო გუნდი დაასახელა, რომელშიც "ბარსელონას" ორი ფეხბურთელი მოხვდა. 

საუკეთესოებს შორის ადგილი პედრისა და რონალდ არაუხოს ერგოთ.

საფეხბურთო ვიდეოთამაშ FIFA-ს შემქმნელმა კომპანიამ 15 საუკეთესო ფეხბურთელი შეარჩია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 21 მაისი 2022 19:12
    0
    რა დრო იყო 4-5 ბარსელონელი მინიმუმ რო ხვდებოდა ამ სიაში.
    ფანი [?]
    #10 20 მაისი 2022 17:42
    0
    მილიტაოს საწყისი რეიტინგი მეტიაქ არაუხოზე და მაგიტომააქ აქაც უფრო დიდი რეიტინგი ;დ ფიფას ვინც თამაშობს მიხვდება
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #9 20 მაისი 2022 15:34
    1
    მილიტაოს არაუხოზე მეტი არცერთი ლიგიკით არ უნდა ჰქონდეს, და რაის ფელიქსი? ტიპი უსაზიზღრესი იყო თავიდან და ბოლოს მოუმატა ცოტა😂, ბენზე და ვინისიუსი კი სმართლიანია და პედრის რაც შეეხება კი სასწაულები აკეთა მაგრამ სეზონის 3/4 გამოტოვა და მესამეზე რანაირად გავიდა? არაუხოს ასე დაბლა ყოფნა უსამართლობაა და ალაბა საერთოდ ცენტრალურ მცველად რატოა? ბაიერშიც არ ვარგოდა მაგ პოზიციაზე, ტიპს ძაან კარგი შემტევი პოტენციალი აქვს, ავსტრიაში საერთოდ ფლეიმეიქერია, ეგ არის ფლანგის მცველი და შეტევაშია გამორჩეული, დაცვაც კარგად შეუძლია მაგრამ არა ცენტრალური მცველობა, ბევრჯერ დამტკიცდა ეგ, აი მილიტაოს რა დამსახურებააქ კურტუაზე მეტი? თუ მეკარე როა მაგიტოა დაბლა? ალბას კიდევ ძაან მაგარი სეზონი აქვს და რითი ჯობია თუნდაც აკუნია თუ ვინცხა ჯანდაბაა, ასევე ასპასი ეატო გამოტოვეს? ძაან კარგ სეზ9ნს ატარებს და დე ტომასზე ნაკლება ნაღდად არაა, მოკლედ სისულელეა რა ეს რეიტინგები
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #8 20 მაისი 2022 14:36
    3
    არაუხოს 92 და მილიტაოს 95? კაი ჩემო ფიფა კაიი
    ფანი [?]
    #7 20 მაისი 2022 14:26
    4
    ალბა როგორ ვერ მოხვდა :დ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    წევრი [?]
    #6 20 მაისი 2022 13:36
    3
    ალაბაზე გეთანხმებით მარა მილიტაოს კარგი სეზონი აქვს. ქონდა შეცდომებიც მაგალითად ჩვენთან მარა სხვა თამაშებში ასე თუ ისე სტაბილურად გამოიყურებოდა კარგი თამაშიც ბევრი ქონდა და მაგაზე უკეთესი ვინიყო აბა? ატლეტიკოს და სევილიას მცველებს კი ჯობია. მარა აი არაუხოზე მაღალი რეიტინგი რანაირად აქვს ეგ მართლა ამოუხსნელი ფაქტია. ჩემი აზრით არაუხო ამჟამად ლალიგის საუკეთესო მცველია და ყველაზე მაღალი რეიტინგი ეკუთვნის

    ალაბას ძალით შეტენეს ცენტრალური მცველობა, შეტევაში ბევრად უფრო პროდუქტიულია მაგარი პასი და ჩაწოდება აქვს. ბევრად უკეთესად შეუძლია მაგის გამოყენება რეალს

    ან ფელიქსს რაუნდა 10 გოლიც არ აქვს მგონი გატანილი
    Culé [?]
    #5 20 მაისი 2022 13:23
    3
    მილიტაო ჟოაო ფელიქსი და ალაბა გადამეტებულია ძალიან
    Culé [?]
    #4 20 მაისი 2022 12:54
    5
    ციტატა: Hyperion
    მილიტაოს 95 როგორ აქ
    და არაუხოს 92?? smiley

    არვიცი,ფიფაა რა.გინდაც ალაბას,ყველაზე ცუდი ინდივიდუალური სეზონი ჰქონდა ალბათ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #3 20 მაისი 2022 12:50
    1
    მილიტაოს 95 როგორ აქ
    და არაუხოს 92?? smiley
    ფანი [?]
    #2 20 მაისი 2022 12:27
    0
    ორივე ძაან კლასნია 💪👌
    Culé [?]
    #1 20 მაისი 2022 11:47
    0
    იმსახურებდნენ ნამდვილად❤️
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"