ბარსელონას რადარზე სერჟ გნაბრი გამოჩნდა

ბარსელონას რადარზე სერჟ გნაბრი გამოჩნდა

კატალონიის რადიოს ინფორმაციით, "ბარსელონას" რადარზე სერჟ გნაბრი გამოჩნდა. 

გერმანელ შემტევს "ბაიერნთან" კონტრაქტი 2023 წელს ეწურება და, ჯერჯერობით, ხელშეკრულება არ გაუხანგრძლივებია. "ბარსა" მის გარშემო განვითარებულ მოვლენებს აქტიურად დააკვირდება. 

წყაროს ცნობით, გნაბრის შესაძლო ტრანსფერი, შესაძლოა, უსმან დემბელეს მომავალზე იყოს დამოკიდებული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 21 მაისი 2022 19:15
    0
    უსმანი რა შუაშია, ფულს ავიღებთ თუ რა. ჩვენ ლევანდოვსკის სამყოფი 40 მილიონი არა გვაქვს თურმე და აქ რადარზე უკვე გადაჭედილია ადგილები იმდენი გვყვანან დაკვირვების ქვეშ.
    Culé [?]
    #21 20 მაისი 2022 18:21
    0
    კი ეს უკვე თემაა
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #20 20 მაისი 2022 11:32
    0
    რადარი კიაქვთ გადასარევი, მიზანში მორტყმას მოურღნა ბართომეუმ პროსტო გამომცემელი :))
    ფანი [?]
    #19 20 მაისი 2022 10:33
    0
    დესტი პლიუს 30 მილიონი დავუმატოთ შეიძლება უარი არ თქვან 20 კიღირს დესტი და 50 გამოდის ჯამში პლიუს 2023 უმთავრდება კონტრაქტი მარა ისეთ პირი უჩანს რო ეს რეალში მოხევს
    ფანი [?]
    #18 20 მაისი 2022 10:11
    1
    7 ნომერი მოუხდება გნაბრის
    გულშემატკივარი [?]
    #17 20 მაისი 2022 09:08
    1
    ძლივს ამაზეც დაიწყეს საუბარი 👍
    ფანი [?]
    #16 20 მაისი 2022 08:41
    1
    დემბელეში გაცვლაო რომ წერთ როგორ გაცვლა როცა დემბელე თავისუფალი აგენტი ხდება, გნაბრი კი ძაან მაგარია და ძვირი ფუფუნებაა ბავარია არ გაუშვებს ხოარ დაიშლება.

    ციტატა: totti10
    კალათბურთის ოთხთა ფინალი იყო დღეს და რეალთან დამარცხდნენ :( ბოლოს იმენა... გუნდმა ეფეს ხვდება სუპერ ფინალში რეალი ხოლო ბარსელონა მე 3 ადგილისთვის ოლიმპიაკოსს შეხვდება

    არადა ძაან მაგრად დაიწყეს და ბარსამ ბავშვური ქულები გაუშვა პლიუს ბოლოს საჯარიმოები და შეტევა რომელიც გადაწყვეტდა გააფუჭა 20-ნომერი ვინაა ? არადა ორი სამიანი ჩააგდო გათანაბრდა და ორი ბავშვური შეცდომა დაუშვა ეგრევე. ბარსას ბოლო ხუთი თამაში მოგება ქონდა და ნახევარფინალი წააგო მაინცდამაინც. არაუშავს რას ვიზამთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 20 მაისი 2022 02:57
    0
    ძაან მაგარი ტრანსფერი იქნება ეს თან თუ დემბელეში გაცვლა თუ მოხდა ვაფშე კანფეტი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 20 მაისი 2022 01:44
    0
    დემბელეში გაცვლა იქნება საუკეთესო ვარიანტი;
    ისე დემბელე+დესტის ვარიანტი ამის სანაცვლოდ?
    ძალიან ძლიერია სერჟიკა, ხანდახან იმენა მკვლელია
    ფანი [?]
    #13 20 მაისი 2022 01:36
    4
    ღლეპორტამ როგორც მესი შეინარჩუნდა და ჰოლანდი გაიფორმა ისე იყიდის ახლა ამასაც
    გულშემატკივარი [?]
    #12 20 მაისი 2022 01:31
    0
    გავუცვალოთ დემბელეში
    Culé [?]
    #11 20 მაისი 2022 01:11
    0
    კარგია მაგრამ ძალიან ტრავმიანიაა
    ფანი [?]
    #10 20 მაისი 2022 00:43
    2
    ვინ გამოუშვებს ამას თორე..
    ფანი [?]
    #9 19 მაისი 2022 23:33
    1
    მოიყვანეთ
    წევრი [?]
    #8 19 მაისი 2022 23:06
    4
    კაია უარს ეუბნება ბაიერნს და იმედია წამოვა ლევასთან ერთად და გაიკვეხონ ის უსმანი თავის მუსა სისოკოსთან ერთად
    ფანი [?]
    #7 19 მაისი 2022 22:54
    2
    ეს 5 დემბელეს მირჩევნია მაგრამ ძნელია ამის დათრევა ხელფასის გადახდა არ უნდა გაუჭირდეთ აგერ კოუ გაიყიდა ყ.ემბელეს კონტრაქტი იხნება რობერტოც მიდის ალბათ პიკემ შეიძლება დაასრულოს კარიერა გრიზმანსაც იტოვებენ და რავი აბა სპონსორთანაც თუ მოაგვარეს შეიძლება ამის დათრევაზე ფიქრი
    Culé [?]
    #6 19 მაისი 2022 22:54
    2
    ჰოო აი ეს უკვე მომწონს ! ეს სერიოზული ამბავია თუ გამოუვიდათ რასაკვირველია ერთ ერთი საუკეთესო ვინგერია დღეს
    [?]
    #5 19 მაისი 2022 22:48
    0
    კომანს და სხვებს მოუმატეს ხელფასი და ამისი დაკმაყოფილების ფული აღარ აქვთ. ეს ისეთ ხელფასს მოითხოვს.. თან 1 წელი აქვს ბავარიას ასე რომ არსადაც არ წავა. ისე კია კაი ვინგერი მარა რთული დასათრევია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 19 მაისი 2022 22:40
    1
    მშვენიერია, მაგრამ ამას ბაიერნი ესე ადვილად არ შეელევა. ჯერ 26 წლისაა და ალბათ გაუხანგრძლივებენ აუცილებლად. ჩვენ რო ვთხოვოთ ეგრევე დაურტყავენ ასტრონომიულ ფასს.
    ფანი [?]
    #3 19 მაისი 2022 22:27
    2
    გნაბრი ძაან კარგია თუმცა ბავარია ასე ადვილად მაგას არსად გაუშვებს ლევანდოვსკისერე ხოარ დაიშლება ტოო