ლევანდოვსკი ბარსელონაში 40 მილიონ ევროდ გადმოდის

ლევანდოვსკი ბარსელონაში 40 მილიონ ევროდ გადმოდის

რობერტ ლევანდოვსკის "ბარსელონაში" ტრანსფერი სულ უფრო და უფრო რეალური ხდება. 

Sport-ის ინფორმაციით, პოლონელი "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებში 40 მილიონ ევროდ გადმოვა: შეთანხმება - უკვე მიღწეული, ტრანსფერის გაოფიციალურება კი მხოლოდ დროის საკითხია. 

ლევანდოვსკი "ბარსასთან" კონტრაქტს 2025 წლამდე გააფორმებს, მისი ანაზღაურება კი 9 მილიონი ევრო იქნება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 20 მაისი 2022 14:46
    2
    ლევანდოვსკი ბოლო 4 წელი უდავოდ პლანეტის საუკეთესო ფორვარდია და ვერავინ მივა ახლოს, ვერც სუარესი მითუმეტეს ასეთი და ვერც ვერავინ. ერთი წელს ბენზემაა მხეცი და ლიგის ფინალში გასვლის გამო უკეთესი სეზონი აქვს.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    გულშემატკივარი [?]
    #13 20 მაისი 2022 08:56
    1
    ლევანდოვსკის და ობამეიანგს რომ მოგიყვანენ 9 ნომერზე უკვე მეტი მოგეთხოვება…

    სავარაუდოდ ობამა მარცხნივაც გადაიწევს ხოლმე და ფატი-ლევანდოვსკის რეზერვი იქნება

    სუარესი ასაკის მატებასთან ერთად თამაშის ხარისხს უკლებდა…. ლევანდოვსკი პირიქით უმატებს. თან სუარესს მინიმუმ ორჯერ მეტი ხელფასი ჰქონდა.
    წევრი [?]
    #12 20 მაისი 2022 01:09
    5
    ციტატა: Davita
    სუარესი გაუშვეს 2 მილიონად და ლევანდოვსკიში იხდიან 40 მილიონს, ბარსას ხელმძღვანელობას შიგნით აქვს თან ძაან ღრმად, გავკარი ლევანას სადაც სუარესია, ჯეკა რო ჯობდა ბარსასთვის მაგას დავაც არუნდა, ასისტი შექმნა გატანა ყველაფერი შეეძლო

    სუარესს ბოლო 4 წელში 10 გოლი ქონდა ლიგაზე ჯამში გატანილი. ლევანდოვსკიმ წელს გაიტანა მარტო 13
    ფანი [?]
    #11 20 მაისი 2022 00:47
    6
    გინდა ისე თქვი გინდ ესე,მსოფლიოს საუკწთესკ 9 იანი მოდის და ყველა პონტში საუკეთესო ამბავი.
    სიბერეშე ბენზო ლევანას კონკურენციას ვნხავთ ლალიგაში))❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #10 19 მაისი 2022 23:38
    6
    Iniesta_8,
    ჯერ იქიდან დავიწყოთ რომ დღეს ლევანა ბწვრად ჯობს სუარეს ბევრად პროდუქტიულია. რაც შეეხება გაგდებას მაშინ ძალიან ცუდი ფინანსური პრობლემები ჰქონდა და როგორც მახსოვს ბევრად მეტს იღებდა ხელფასს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 19 მაისი 2022 22:58
    0
    "ლევანდოვსკი ბარსელონაში 9 მილიონ ევროდ გადმოდის"
    აი ამის წაკითვისას ვინ იფიქრა რო ეს ხელფასზე იყო ლაპარაკი და არა კონტრაქტზზე? მაგარი ხუმრობაა მწერალო, სანამ გავხსენი სული შემიგუბდა.
    Culé [?]
    #8 19 მაისი 2022 22:57
    1
    ციტატა: Davita
    სუარესი გაუშვეს 2 მილიონად და ლევანდოვსკიში იხდიან 40 მილიონს, ბარსას ხელმძღვანელობას შიგნით აქვს თან ძაან ღრმად, გავკარი ლევანას სადაც სუარესია, ჯეკა რო ჯობდა ბარსასთვის მაგას დავაც არუნდა, ასისტი შექმნა გატანა ყველაფერი შეეძლო

    სუარესი ატლეტიკოს დოენასაც ვეღარ აკმაყოფილებს და ბარსაში რა უნდა? ლევანა უმაღლეს დონეზეა ამ მომენტშიც, სუარესი ზამენის კაცია.
    წევრი [?]
    #7 19 მაისი 2022 22:38
    2
    ციტატა: Davita
    სუარესი გაუშვეს 2 მილიონად და ლევანდოვსკიში იხდიან 40 მილიონს, ბარსას ხელმძღვანელობას შიგნით აქვს თან ძაან ღრმად, გავკარი ლევანას სადაც სუარესია, ჯეკა რო ჯობდა ბარსასთვის მაგას დავაც არუნდა, ასისტი შექმნა გატანა ყველაფერი შეეძლო


    აბსოლუტურად გეთანხმები, თან ჯეკას რომ უყვარდა ბარსა და ახალგაზრდებს რომ დაეხმარებოდა, ისე ლევანას ეყვარება ბარსა და დაეხმარება ახალგაზრდებს? იხვეწებოდა კაცი ახალგაზრდა შემცვლელი მომიყვანეთო, სკამზე გადავჯდებიო.
    Culé [?]
    #6 19 მაისი 2022 22:18
    0
    პსჟ და ჩელსეას ხელფასზე თუ უარს იტყვის მართლა ორმაგად დასაფასებელია მაგრამ რატომღაც არ მჯერა ამ ტრანსფერის.
    Culé [?]
    #5 19 მაისი 2022 21:46
    2
    ბონუსებიც იქნება,მარა 9 მილიონად თუ ითამაშებს ამხელა კალიბრის ფეხბურთელი,საღოლ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #4 19 მაისი 2022 21:41
    3
    სუარესი გაუშვეს 2 მილიონად და ლევანდოვსკიში იხდიან 40 მილიონს, ბარსას ხელმძღვანელობას შიგნით აქვს თან ძაან ღრმად, გავკარი ლევანას სადაც სუარესია, ჯეკა რო ჯობდა ბარსასთვის მაგას დავაც არუნდა, ასისტი შექმნა გატანა ყველაფერი შეეძლო
    ფანი [?]