ბარსელონა ოფიციალურ შეთავაზებას ამზადებს - ლევანდოვსკი სხვა კლუბებს არც განიხილავს

ბარსელონა ოფიციალურ შეთავაზებას ამზადებს - ლევანდოვსკი სხვა კლუბებს არც განიხილავს

ფაბრიციო რომანოს ცნობით, ჩავი ერნანდესსა და რობერტ ლევანდოვსკის შორის საუბარი უკვე ორჯერ შედგა.

გეგმა ნათელია - კონტრაქტი 2025 წლამდე. პოლონელი ფეხბურთელი და აგენტი პინი ზაჰავი "ბარსას" აბსოლუტურ პრიორიტეტად მიიჩნევენ - ლევანდოვსკი სხვა კლუბების შემოთავაზებებს არც განიხილავს.

როგორც ხავი მიგელი იტყობინება, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" პირველ ოფიციალურ წინადადებას ამზადებენ და "ბაიერნს" მალე მიმართავენ. "ბლაუგრანას" რობერტის სანაცვლოდ 60 მილიონ ევროზე მეტის გადახდა არ სურს.

ესპანელი ჟურნალისტის ინფორმაციის თანახმად, ლევანდოვსკის აგენტმა გუშინ ბარსელონაში რამდენიმე სახლი დაათვალიერა.

"ბარსელონასა" და პოლონელ თავდამსხმელს შორის სრული შეთანხმება უკვე შედგა - 3-წლიანი ხელშეკრულება, წლიურად 9-მილიონიანი ხელფასით.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 19 მაისი 2022 23:12
    1
    იმედია ტემპს შეინარჩუნებს რაც ბაიერნში ქონდა, თუმცა მეჭვება აქ 40-45 გოლი გაიტანოს სეზონში.
    ფანი [?]
    #9 19 მაისი 2022 21:17
    0
    ალექსანდრე გეგეჭკორი,
    ახლა დაიწერა 40-მილიონად და 9-მილიონი ხელფასიო, ლევანა უმაღლესი დონეა. სიტის 300-არ დაუჯდება თუმცა ბევრი არ აკლია, სატრანსფერო თანხა 60-გადაიხადეს და იმ სამასში ხუთი წლის ხელფასიც იგულისხმება.
    ფანი [?]
    #8 19 მაისი 2022 21:05
    0
    ციტატა: shu1987
    რა 60-მილიონი შიგ ხოარ აქვთ ???? სიტის ჰალანდში მეტი კიარ გადაუხდია, რა სისულელეა ტოო. ბართომეუს მეტი კიარ გაუკეთებია უაზროდ ურახუნებდა თანხებს და ბარსასთვის ყველამ ყველაფერი გააძვირა ასევე ფულით მოყვანილმა აქ კიარა არსად არ გაამართლა ფაქტია. 35-მილიონზე იყო საუბარი და მაქსიმუმ 40-გადაიხადონ მეტის გადახდა იდიოტიზმია როცა მეტად გაცილებით მეტი შეიძლებოდა.

    ციტატა: shu1987
    რა 60-მილიონი შიგ ხოარ აქვთ ???? სიტის ჰალანდში მეტი კიარ გადაუხდია, რა სისულელეა ტოო. ბართომეუს მეტი კიარ გაუკეთებია უაზროდ ურახუნებდა თანხებს და ბარსასთვის ყველამ ყველაფერი გააძვირა ასევე ფულით მოყვანილმა აქ კიარა არსად არ გაამართლა ფაქტია. 35-მილიონზე იყო საუბარი და მაქსიმუმ 40-გადაიხადონ მეტის გადახდა იდიოტიზმია როცა მეტად გაცილებით მეტი შეიძლებოდა.

    სიტის ეგ ტრანსფერი 300 მლნ დაუჯდა ჯამში, 60 მილიონს არ გადაიხდიან შანსი არ არის, მიაწვება ლევანა ბაიერნს და 35-40 მილიონში გამოვალთ რაა, ძაან მაგარი ტრანსფერიც იქნებააა
    ფანი [?]
    #7 19 მაისი 2022 21:04
    1
    JasoN,
    მე იმას კი არ ვამბობ , სუარესი გასაშვები იყო თუ არა , აქ იმაზეა საუბარი , რომ ძალიან ბევრი კლუბი სარფიანად გაყიდიდა სუარესს და ამათ ისეთი სიტუაცია შექმნეს , ვინ გადაიხდიდა მერე ფულს ?! იგივე ატლეტიკო რომ ავიღოთ , გრიზმანი მოგვასაღეს 120 მილიონად , როცა მისი ფასი რეალურად შეიძლება 70-80 მილიონი იყო . და ეს არ არის პირველი შემთხვევა , უამრავია ასეთი შემთხვევები კლუბში . იმიტომ რომ კლუბს ერთი კონკრეტული მფლობელი არ ყავს და არჩევნებზე ხმების მანიპულაციას ეწევა ყველა , პასუხს არავინ არაფერზე არ აგებს , იდეალური სისტემაა შავი ხვრელებით საიდანაც მილიონებს აკეთებენ და თვითონ რას კარგავენ ?
    ფანი [?]
    #6 19 მაისი 2022 20:54
    1
    რა 60-მილიონი შიგ ხოარ აქვთ ???? სიტის ჰალანდში მეტი კიარ გადაუხდია, რა სისულელეა ტოო. ბართომეუს მეტი კიარ გაუკეთებია უაზროდ ურახუნებდა თანხებს და ბარსასთვის ყველამ ყველაფერი გააძვირა ასევე ფულით მოყვანილმა აქ კიარა არსად არ გაამართლა ფაქტია. 35-მილიონზე იყო საუბარი და მაქსიმუმ 40-გადაიხადონ მეტის გადახდა იდიოტიზმია როცა მეტად გაცილებით მეტი შეიძლებოდა.
    ფანი [?]
    #5 19 მაისი 2022 20:23
    0
    ციტატა: MSN G.O.A.T
    JasoN,
    😀😀😀😀 იმიტო ჯობნის რო სუარესს ნახევარი არუთქმაშია ალბათ

    არ უთამაშია იმიტომ რომ სიმეონე აღარ აყენებს უშედეგოა გუნდში
    ფანი [?]
    #4 19 მაისი 2022 19:36
    3
    ციტატა: Barca1980
    60 მილიონი 33 ფეხბურთელში !!! და ჩვენ 33 წლის სუარესი გუნდიდან გავაგდეთ , სხვა ნებისმიერი კლუბი , სუარესს 40 მილიონად მაინც გაყიდიდა !! ასეთ დებილობებს , მარტო ჩვენ რატომ ვაკეთებთ ?!

    სუარესი ძალიან ძალიან მიყვარს მაგრამ სუარესი ბოლოს ძალიან ცუდი იყო ძალიან და ის რაც წასვლის შემდეგ ატლეტიკოში გააკეთა ბარსადან გაგდების გამო მოტივაცია იყო უბრალოდ
    გულშემატკივარი [?]
    #3 19 მაისი 2022 19:30
    0
    JasoN,
    😀😀😀😀 იმიტო ჯობნის რო სუარესს ნახევარი არუთქმაშია ალბათ
    ფანი [?]
    #2 19 მაისი 2022 19:22
    6
    ციტატა: Barca1980
    60 მილიონი 33 ფეხბურთელში !!! და ჩვენ 33 წლის სუარესი გუნდიდან გავაგდეთ , სხვა ნებისმიერი კლუბი , სუარესს 40 მილიონად მაინც გაყიდიდა !! ასეთ დებილობებს , მარტო ჩვენ რატომ ვაკეთებთ ?!

    გასაშვები იყო მეგობარო უკვე და მე თუ მკითხავ სწორადაც მოიქცნენ. ყველაფერს თავი რო დავანებოთ და სუარესი და დეპაი რომ შევადაროთ ერთი გოლით ჯობნის ამ ეტაპზე და რისი იმედით უნდა დაგვეტოვებინა ეს კლუბში? ამოწურა თავისი თავი ვსიო მორჩა. ლევანა ნახე შენ რა შედეგიანი იქნება
    ფანი [?]
    #1 19 მაისი 2022 19:09
    3
    60 მილიონი 33 ფეხბურთელში !!! და ჩვენ 33 წლის სუარესი გუნდიდან გავაგდეთ , სხვა ნებისმიერი კლუბი , სუარესს 40 მილიონად მაინც გაყიდიდა !! ასეთ დებილობებს , მარტო ჩვენ რატომ ვაკეთებთ ?!