კატალონიური პრესა | 19.05.22

კატალონიური პრესა | 19.05.22

გთავაზობთ Sport-ისა და Mundo Deportivo-ს დღევანდელი ნომრების გარეკნებს.

Sport

🔵 კულიბალი - მთავარი სატრანსფერო სამიზნე დაცვის გასაძლიერებლად

🔴 "ბარსა" "ნაპოლის" უკანახაზელის შეძენას აპირებს - კლუბის სამწვრთნელო შტაბი სენეგალელს ძალიან აფასებენ, რადგან ის ცაციაა

🔵 მისი კონტრაქტი 2023 წელს იწურება და არ გახანგრძლივდება, ამიტომაც, კალიდუს სატრანსფერო ღირებულება, დაახლოებით, 35 მილიონი ევრო იქნება 

🔴 ქალთა ჩემპიონთა ლიგის ფინალის წინ ჟოან ლაპორტა "ბარსელონას" გოგონებს ამხნევებს

Mundo Deportivo 

🔵 მემფისი იყიდება

🔴 დეპაის, სატრანსფერო ბაზარზე მსურველები ჰყავს და, შესაძლოა, მისმა წასვლამ ლევანდოვსკის გაფორმებას ხელი კიდევ უფრო შეუწყოს

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #13 19 მაისი 2022 21:10
    0
    კრისტენსენი მაგარი მშიშარააო სარიმ ისე ნერვიულობს თამაშამდე ტუალეტში ზის და მერე გადის მოედანზეო, ბარსას კიდე მშიშარა მენტალობის ადამიანი აკლია ბლინ.... კულიბალი ცხოველია და მინიმუმ 4-5 წელი კიდე ითამაშებს ისეთ ჯანზეა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 19 მაისი 2022 16:06
    0
    ყველაფერი კარგად მიდის ეტყობა, დეპაი აფსუსია ასე გასაშვებად.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 19 მაისი 2022 13:44
    0
    azulgerana,
    ზუსტათ ისეთი რაღაც ხდება ამ კლუბში, როგორი ტექსტით გამოვხატე. არც წერტილი არც მძიმე არც კითხვითი ნიშანი მოდი და არკვიე სად რისი თქმა მინდა დდ მაგრად ვერ გავიგე ბართუმეუ თუ გუნდს ანგრევდა მისმა დაწყებულმა პროქტებმა ესეთი რაღაც როგორ მოიტანა. ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება რომ ეხლა რაც ხდება ეს ყველაფერი ლაპოტას ნაჩალოჩები ხომარ არის თან მშვენიერი პერიოდი შეარჩია კორონა კრიზისი პლიუს ვიღაც ვიღაცები ისევ იმ თანამდებობაზე დარჩნენ ვინ ბართუმეოს დროს დიდ გავლენას ქონდათ კლუბზე უბრალოთ ეს სტატისტიკები და ყველაფრი რომ ბართუმეოს დროს გამოჩენილიყო პლიუს მესის ფაქტორით ლაპორტა კიდევ დიდხანს ვერ მოეკარებოდა ახლოს.ფონტმა რაც ილაპარაკა ლაპოტაზე ყველაფერი მართალი არის კიდევ დიდხანს ინანებენ რომ არ დანიშნეს პრეზიდენტათ პირველივე წელს ხავის მოიყვდა გუნდი უკვე შეთამაშებული იქნებოდა შესაძლოა მესიც იქნებოდა და საერთოთ სხვა სურათი ან უფრო უარესი რას გაიგებ ამათს დდ
    Culé [?]
    #10 19 მაისი 2022 13:27
    0
    ციტატა: nik41
    ანუ მე ვერ გავიგე 500 მილიონო ხომ აიღო ფეხბურთელების მოსაყვანათ და რაღაც ნაწილი ვალებიე გადახდაში სტადიონის სახელი ხომ გაყიდა კიდევ ხომ რაღაცაებიც მიასუხარა მესი ხომ გაუშვა გრიზმანი ქაუტინიო პინიჩის ფულს ხომ უმეტეს ნაწილს არ იხდიან სად მიდის ეს ფული ? რით ვერ გამონთავისფლდა ეს ლიმიტი დე იონგის გაყიდვა რატომ გახდა საჭირო ? პლის ბარსელონა ყველაზე შემოსავლიანი კლუბათ გამოაცხადეს პირველზე არის რეალსაც გადასწრო და ეს ყველაფერი თუ არის ის ყველაფერი თუ განხორციელდა აი საბოლოთ როგორი კითხვა დავსა ისიც ვერ მოვიფიქრე ეს რა ძველი რომალი ორგია ხდება ამ გუნდში ბართო გუნდს აქცევდა მისი წამოწყებული საქმებით ყველაზე შემოსავლიანი გახდა ვერ გავიგე ესენი მგონი ჩევენს ნაცებს და ქოცებს ბალეიშიკობენ

    ბაზარი არაა და
    --------------------
    ARTHUGS
    გულშემატკივარი [?]
    #9 19 მაისი 2022 13:25
    1
    ანუ მე ვერ გავიგე 500 მილიონო ხომ აიღო ფეხბურთელების მოსაყვანათ და რაღაც ნაწილი ვალებიე გადახდაში სტადიონის სახელი ხომ გაყიდა კიდევ ხომ რაღაცაებიც მიასუხარა მესი ხომ გაუშვა გრიზმანი ქაუტინიო პინიჩის ფულს ხომ უმეტეს ნაწილს არ იხდიან სად მიდის ეს ფული ? რით ვერ გამონთავისფლდა ეს ლიმიტი დე იონგის გაყიდვა რატომ გახდა საჭირო ? პლის ბარსელონა ყველაზე შემოსავლიანი კლუბათ გამოაცხადეს პირველზე არის რეალსაც გადასწრო და ეს ყველაფერი თუ არის ის ყველაფერი თუ განხორციელდა აი საბოლოთ როგორი კითხვა დავსა ისიც ვერ მოვიფიქრე ეს რა ძველი რომალი ორგია ხდება ამ გუნდში ბართო გუნდს აქცევდა მისი წამოწყებული საქმებით ყველაზე შემოსავლიანი გახდა ვერ გავიგე ესენი მგონი ჩევენს ნაცებს და ქოცებს ბალეიშიკობენ
    ფანი [?]
    #8 19 მაისი 2022 12:51
    1
    ციტატა: totti10
    "ბარსელონას" ხელმძღვანელობა მომავალ ზაფხულს "ლიდსის" გარემარბის, რაფინიას ხელში ჩაგდებას გეგმავს.

    კატალონიური გრანდი 25 წლის ბრაზილიელში 55 მილიონ ევროს იხდის + 10 მლნ ბონუსების სახით, იუწყება გამოცემა UOL.

    აქამდე გავრცელებული ინფორმაციით, რაფინიამ "ბლაუგრანასთან" 5-წლიანი კონტრაქტის პირობები უკვე შეათანხმა.

    ესენი მაგარი...... ხომ არ არიან??? სულ გამო... ერთიანად გუნდში? ამდენი ფული თუ აქვთ რას დასდევენ ამ 40 წლის კაცებს წესიერი იყიდონ ვინმე, ის ბავშვი წაიყვანონ პალმეირასიდან სანამ ვინმე გამოხტა და არ აახია მორიგი ტალანტი, ისე არც გამიკვირდება ლივერპულთან სიტისთან ან პსჟსტან არ ქონდეს შეთანხმება :დ

    ტყუილია ძმა ეგ მაგხელა ფულს მაგაში არავინ გადაიხდის ლევანას 35 მილიონი არააქვთ და გაიას 30 და რაფინიაში ვინ გადაიხდის 65 ისე მართალი თუა ანტონი იყიდონ აიაქსიდან მაგას ჯობია
    ფანი [?]
    #7 19 მაისი 2022 12:18
    0
    გაია კულიბალი ლევანა და ვინმე წესიერი ვინგერი დაიდოს მარჯვნივ და მშვენიერი იქნება დემბელე რო წავა კოუტინიო წავიდა გრიზმანსაც რო გამოისყიდიან სახელფასო ჭერიც გათავისფლდება ძაან და ამოვისუნთქავთ
    ფანი [?]
    #6 19 მაისი 2022 12:08
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    დეპაი ძალიან მეცოდება, უზომოდ, დაქცეულ ბარსაში მოვიდა და გვილიდერა ამდენი თვე, ხელფასი დაიკლო და ლიონთან არ გაახანგრძლივა კონტრაქტი😬♥️ თუ ბრაიტას, ლუკს და ვიღაც ვიღაცეებს გაყიდიან მგონი დატოვებენ, რადგან ფლანგზეც შეუძლია თამაში ♥️ მე ძაან მევასება ეგ ტიპი, ლიდერული თვისებები აქვს და მაგრად თამაშობს რავი.


    ლუკ დე იონგს რანაირად გაყიდიან როცა სევილიას ფეხბურთელია :დ???

    ვიგულისხმე რომ წავა რა😀
    Culé [?]
    #5 19 მაისი 2022 10:35
    1
    კულიბალი კაია.გამოცდილი მცველა საჭირო,თორე პიკე თუ არაა დომხალია.ეს კიდე ძალიან ძლიერი მცველია,როგორც ფიზიკურად ისე პოზიციურად,30 წლისაა და 4 წელი ითამაშებს ისევ მაღალ დონეზე,მოკლედ კაი ტრანსფერი იქნება.კულიბალი და ის ნადირი გაუვალი კედლები იქნებიან.ოღონდ ფლანგის მცველები მოიყვანონ წესიერი და არა ალონსოები.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #4 19 მაისი 2022 10:05
    1
    დეპაი მაგარი კაცია პროსტა ვერაა ბარსას დონის არ ვამბობ რო ცუდი ფეხბურთელია ბევრ გუნდს დაამშვენებს განსაკუთრებუთ პრემიერ ლიგაში და იმედია წავა
    [?]
    #3 19 მაისი 2022 09:51
    0
    კულიბალი ცაცია არაა ორივე ფეხით შეუძლია თამაში. ბებერია მარა ტოპ მცველია. იქნებ ლენგლე შევასაღოთ
    ფანი [?]
    #2 19 მაისი 2022 07:35
    14
    დეპაი ძალიან მეცოდება, უზომოდ, დაქცეულ ბარსაში მოვიდა და გვილიდერა ამდენი თვე, ხელფასი დაიკლო და ლიონთან არ გაახანგრძლივა კონტრაქტი😬♥️ თუ ბრაიტას, ლუკს და ვიღაც ვიღაცეებს გაყიდიან მგონი დატოვებენ, რადგან ფლანგზეც შეუძლია თამაში ♥️ მე ძაან მევასება ეგ ტიპი, ლიდერული თვისებები აქვს და მაგრად თამაშობს რავი.
    წევრი [?]
    #1 19 მაისი 2022 03:12
    4
    ეს და არაუხო ორი ცხოველი დაცვაში