ლევანდოვსკის აგენტი ბარსელონაში იმყოფება

ლევანდოვსკის აგენტი ბარსელონაში იმყოფება

ჟერარ რომეროს ცნობით, რობერტ ლევანდოვსკის აგენტი, პინი ზაჰავი ამ მომენტში ბარსელონაში იმყოფება.

როგორც ესპანელი ჟურნალისტი იტყობინება, დღეს, პოლონელი თავდამსხმელის "ბარსაში" გადმოსვლის ისედაც მაღალი შანსები კიდევ უფრო გაიზარდა.

წყაროს ინფორმაციით, ზაჰავიმ "ბარსელონას" ოფიციალური მაღაზიიდან 10 მაისური შეიძინა, წარწერით 'Lewandowski'.

ლევანდოვსკის აგენტის კატალონიის დედაქალაქში ყოფნას Sport-იც ადასტურებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 19 მაისი 2022 16:13
    0
    წყაროს ინფორმაციით, ზაჰავიმ "ბარსელონას" ოფიციალური მაღაზიიდან 10 მაისური შეიძინა, წარწერით 'Lewandowski'.
    ბარსელონას მაღაზიაში ლევანდოვსკის მაისურს რა უნდა? ფორმა ვისი იყო ბაიერნის ხო არა.
    ფანი [?]
    #11 19 მაისი 2022 07:32
    4
    მშვენიერი ტრანსფერია რა, იმედია შეყრის ბევრ გოლს♥️♥️
    ფანი [?]
    #10 19 მაისი 2022 02:13
    0
    ციტატა: Alexander Kiria
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: LM10TheLegend
    ციტატა: totti10
    ციტატა: LM10TheLegend
    რავი რაზეა სართოდ საუბარი კლუბი პროგრესირებს, მსოფლიოს ერთ-ერთი საუკეთესო (თუ საუკეთესო არა) ფეხბურთელი მოგვყავს, თან ნელ-ნელა გაყრიან არასაჭირო ფეხბურთელებს და კიდევ ვინ იცის რამდენი ტრანსფერი განხორციელდება.. მომავალ სეზონში უეჭველი გავიწევთ ლიგის მოსაგებად barca-4


    რომ გაყარო უნდა ათამაშო? ვარჯიშის ვიდეოს ანახებ თუ კაცურ საქციელში გამოაცდევინე ბროგორია??? რომ გაყიდო უნდა მიცე პრაქტიკა და გუნდში 8 ისეთი კაცი გყავს ვისი გაყიდვაც გინდა და ვე რყიდი რადგანა რავის უნახავს მისი თამაში 3-4 ჯერ თუ ექნებათ 1 წელში


    კი მაგაში ნამდვილად გეთანხმები ცუდია, რომ ზოგიერთებს მეტი სათამაშო დრო არ აქვთ და ბოლომდე ვერ გვანახებენ საკუთარ შესაძლებლობებს, მაგრამ მინიმალურ შემოთავაზებებზეც უნდა დავთანხმდეთ, რომ სახელფასო ჭერის პრობლემები მაინც მოიხსნას. ტიპებს საავადმყოფოში წოლაში ეძლევათ მილიონები და ასე გუნდი შორს ვერ წავა..

    კი პროგრესი აშკარაა მაგრამ ვისთან შედარებით? იმ გუნდთან რომელიც 9 ადგილზე იყო და აუთსაიდერებს ვერ ჯობდა თამაშით პროგრესი არის. პროსტა ჩემპიონი და სავარაუდოთ ლიგის მომგები რეალი მბაპეს და რუდიგერს იმატებს, სიტი ჰოლანდს, ლივერპულმა არავინ რომ არ იყიდოს კლოპი ეყოფა ამ ბარსელონას, პსჟ თუ მბაპეს დაკარგავს აუცილებლად გაძლიერდება და შეიძლება უკეთეს გუნდადაც იქცეს და ჩვენ ვპროგრესირებთ კუმანის ბარსელონასთან შედარებით? ანუ ამ ტემპით, ამ ტრანსფერებით ლიგაზე თავისუფლად გავალთ და შეუძლება იმ ლიგაზეც თავი არ მოგვეჭრას როგორც ბოლო წლებია მაგრამ ეგ არ არის საკმარისი იმისთვის რომ ტიტულები მოვიგოთ და თან ლამაზად ( ბარსას სტილით😁) ამაშია საქმე რამდენად ეყოფა ეს პროგრესი და 34 წლის ლევანდოვსი ტიტულებისთვის? ჩემი აზრით ამ პოლიტიკით და შესაძლებლობებით 15-20 % გვაქვს ჩემპიონატის და 5-10% ლიგის მოგების შანსი. გვაწყობს? მაშინ გვაწვს პროგრესი ნაღდათ.

    გამოჩნდა მორიგი პროფესორი რომელიც ლაპორტაზე უკეთესად ერკვევა საფეხბურთო მენეჯმენტში. კაცმა ისეთი გუნდი შეკრა თავის დროზე რეალის გალაქტიკოსი მხოლოდ კლუბის დაარსების წლისთავს აღნიშნავდა და აქ ხალხი ლაპორტას ჭკუას არიგებს. ცოტა სასაცილოა ჩემი აზრით. ახალგაზრდა სუპერვარსკვლავები გინდათ იყიდოს გუნდმა 1 წელში რომელსაც მილიარდიანი ვალი ედო ზურგზე? ლაპორტა და ალემანი რასაც აკეთებენ ნამდვილი სასწაულია და 2-3 წელიწადში ისევ უკონკურენტო გახდება ბარსელონა

    აი რა უნდა გელაპარაკო? რა მიმართვაა მორიგი პროფესორი? ასე ესაუბრები უცხო ხალხს? შეაფასე ზრდილობის ფარგლებში ჩემი თუნდაც შენი აზრით იდიოტუური კომენტარი არ შეგიძლია? ქუჩაში რომ გადიხარ უკანა ჯიბეში კლავიატურას ხოომ არ ატარებ ჩემო ახალგაზრდავ? ატარე არ არის საშიში აბიატურის არც ტარებაზე და არც უპრაგონოდ ხმარრებაზე საბესნიეროდ საქართველოში არც ჯარიმაა დ არც სროკი. ასე რომ გაერთე და დაიკმაყოფილე შენი პაწაწკინტელა ეგო😕 მეტი აღარ დამიციტორო გთხოვ?
    გულშემატკივარი [?]
    #9 19 მაისი 2022 02:08
    1
    ლევანდოვსკი დღევანდელი გადმოსახედიდან იდეალური ვარიანტია.
    ფანი [?]
    #8 19 მაისი 2022 01:41
    0
    ციტატა: LM10TheLegend
    ციტატა: totti10
    ციტატა: LM10TheLegend
    რავი რაზეა სართოდ საუბარი კლუბი პროგრესირებს, მსოფლიოს ერთ-ერთი საუკეთესო (თუ საუკეთესო არა) ფეხბურთელი მოგვყავს, თან ნელ-ნელა გაყრიან არასაჭირო ფეხბურთელებს და კიდევ ვინ იცის რამდენი ტრანსფერი განხორციელდება.. მომავალ სეზონში უეჭველი გავიწევთ ლიგის მოსაგებად barca-4


    რომ გაყარო უნდა ათამაშო? ვარჯიშის ვიდეოს ანახებ თუ კაცურ საქციელში გამოაცდევინე ბროგორია??? რომ გაყიდო უნდა მიცე პრაქტიკა და გუნდში 8 ისეთი კაცი გყავს ვისი გაყიდვაც გინდა და ვე რყიდი რადგანა რავის უნახავს მისი თამაში 3-4 ჯერ თუ ექნებათ 1 წელში


    კი მაგაში ნამდვილად გეთანხმები ცუდია, რომ ზოგიერთებს მეტი სათამაშო დრო არ აქვთ და ბოლომდე ვერ გვანახებენ საკუთარ შესაძლებლობებს, მაგრამ მინიმალურ შემოთავაზებებზეც უნდა დავთანხმდეთ, რომ სახელფასო ჭერის პრობლემები მაინც მოიხსნას. ტიპებს საავადმყოფოში წოლაში ეძლევათ მილიონები და ასე გუნდი შორს ვერ წავა..

    კი პროგრესი აშკარაა მაგრამ ვისთან შედარებით? იმ გუნდთან რომელიც 9 ადგილზე იყო და აუთსაიდერებს ვერ ჯობდა თამაშით პროგრესი არის. პროსტა ჩემპიონი და სავარაუდოთ ლიგის მომგები რეალი მბაპეს და რუდიგერს იმატებს, სიტი ჰოლანდს, ლივერპულმა არავინ რომ არ იყიდოს კლოპი ეყოფა ამ ბარსელონას, პსჟ თუ მბაპეს დაკარგავს აუცილებლად გაძლიერდება და შეიძლება უკეთეს გუნდადაც იქცეს და ჩვენ ვპროგრესირებთ კუმანის ბარსელონასთან შედარებით? ანუ ამ ტემპით, ამ ტრანსფერებით ლიგაზე თავისუფლად გავალთ და შეუძლება იმ ლიგაზეც თავი არ მოგვეჭრას როგორც ბოლო წლებია მაგრამ ეგ არ არის საკმარისი იმისთვის რომ ტიტულები მოვიგოთ და თან ლამაზად ( ბარსას სტილით😁) ამაშია საქმე რამდენად ეყოფა ეს პროგრესი და 34 წლის ლევანდოვსი ტიტულებისთვის? ჩემი აზრით ამ პოლიტიკით და შესაძლებლობებით 15-20 % გვაქვს ჩემპიონატის და 5-10% ლიგის მოგების შანსი. გვაწყობს? მაშინ გვაწვს პროგრესი ნაღდათ.
    ფანი [?]
    #7 19 მაისი 2022 01:28
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: LM10TheLegend
    რავი რაზეა სართოდ საუბარი კლუბი პროგრესირებს, მსოფლიოს ერთ-ერთი საუკეთესო (თუ საუკეთესო არა) ფეხბურთელი მოგვყავს, თან ნელ-ნელა გაყრიან არასაჭირო ფეხბურთელებს და კიდევ ვინ იცის რამდენი ტრანსფერი განხორციელდება.. მომავალ სეზონში უეჭველი გავიწევთ ლიგის მოსაგებად barca-4


    რომ გაყარო უნდა ათამაშო? ვარჯიშის ვიდეოს ანახებ თუ კაცურ საქციელში გამოაცდევინე ბროგორია??? რომ გაყიდო უნდა მიცე პრაქტიკა და გუნდში 8 ისეთი კაცი გყავს ვისი გაყიდვაც გინდა და ვე რყიდი რადგანა რავის უნახავს მისი თამაში 3-4 ჯერ თუ ექნებათ 1 წელში


    კი მაგაში ნამდვილად გეთანხმები ცუდია, რომ ზოგიერთებს მეტი სათამაშო დრო არ აქვთ და ბოლომდე ვერ გვანახებენ საკუთარ შესაძლებლობებს, მაგრამ მინიმალურ შემოთავაზებებზეც უნდა დავთანხმდეთ, რომ სახელფასო ჭერის პრობლემები მაინც მოიხსნას. ტიპებს საავადმყოფოში წოლაში ეძლევათ მილიონები და ასე გუნდი შორს ვერ წავა..
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    გულშემატკივარი [?]
    #6 18 მაისი 2022 23:44
    0
    La Pulga10,
    არა არა ჭორია ლევანა იმ ბენზემას არ დაჩაგრავს
    ფანი [?]
    #5 18 მაისი 2022 22:53
    5
    რავი რაზეა სართოდ საუბარი კლუბი პროგრესირებს, მსოფლიოს ერთ-ერთი საუკეთესო (თუ საუკეთესო არა) ფეხბურთელი მოგვყავს, თან ნელ-ნელა გაყრიან არასაჭირო ფეხბურთელებს და კიდევ ვინ იცის რამდენი ტრანსფერი განხორციელდება.. მომავალ სეზონში უეჭველი გავიწევთ ლიგის მოსაგებად barca-4
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    Culé [?]
    #4 18 მაისი 2022 22:47
    5
    ძაან კარგია ლევა, ასაკი პრო ლემაა მაგრამ ჩავი მაგას ყურადღებას არ აქცევს და ანუ მოკლე პერსპექტივაში სჭირდებან , ამას კარგი ვინგერიც უნდა პასები რომ დაასვას და კი შეყრის 25+ გოლს
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #3 18 მაისი 2022 22:33
    6
    ძალიან დიდი სარგებელის მომტანი იქნება, ის ყველაზე დიდი მინუსი რაც გვაკლდა ამ სეზონში, მომენტების გამოუყენებლობა, ამ ერთი კაცის მოყვანით ძალიან მარტივად აღმოიფხვრება, წარმოიდგინეთ ფერანის ადგილას ძირითად სახიფათო მომენტებში ეს ქილერი რომ აღმოჩნდება, მით უმეტეს ჩვენს ნახევარდაცვას არ უჭირს კარგი პასებით მომენტების შექმნა, თუ დემბელე დარჩა, როგორც ობამას უგდება ბურთებს, ისე გამოკვებავას ლევანასაც barca-1 heart_eyes უდიდესი დამრტყმელი ძალა იქნება heart_eyes
    --------------------
    ,,1% CHANCE, 99% FAITH"- Neymar Jr.
    Factos! LM7
    Culé [?]
    #2 18 მაისი 2022 22:21
    7
    ციტატა: Griezzy7
    უეჭველი დავითრევთ ლევანას. იმედია 20- ზე მეტ გოლს გაიტანს პირველივე სეზონში.

    უეჭველი გაიტანს.სადაც ობამა იტანს იქ ლევანა სამჯერ მეტს გაიტანს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #1 18 მაისი 2022 22:14
    8
    უეჭველი დავითრევთ ლევანას. იმედია 20- ზე მეტ გოლს გაიტანს პირველივე სეზონში.