მომავალ სეზონში ეზ აბდეს პირველ გუნდში დააწინაურებენ

მომავალ სეზონში ეზ აბდეს პირველ გუნდში დააწინაურებენ

როგორც ჩანს, ფერან ჟუტგლასთან განსხვავებით, "ბარსელონა" აბდე ეზალზულიზე იმედებს ამყარებს.

ჟურნალისტ სიკე როდრიგესის ინფორმაციით, მოსალოდნელია, რომ მომავალ სეზონში ეზ აბდე პირველ გუნდში დააწინაურონ - ჩავი ერნანდესი მის სტილს აფასებს და მოსწონს.

სეზონის პირველ ნახევარში, ზამთარში ახალწვეულების მოსვლამდე, მაროკოელი შემტევი პირველ გუნდში ასპარეზობდა და ლა ლიგის ეგიდით გამართულ 10 მატჩში თავი 1 გოლით გამოიჩინა.

20 წლის ფეხბურთელი "ბარსამ" გასულ ზაფხულში, "ერკულესიდან" 2 მილიონ ევროდ დაიმატა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 18 მაისი 2022 11:00
    1
    ციტატა: Alexander Kiria
    რაფინია ისეთი დაბალი დონის ფეხბურთელია იუთუბის ჰაილაითებიც კი არა აქვს კარგი. ისევ ამან და ყვერანამ იწვალონ ფლანგზე ჯობია

    ხო აქ ზოგიერთებმა იუთუბს ბავშვი ხომ არ ხარ რომ უყურებო🤨 მესმის იუთუბზე მაგარი იყოს და ისე <<ცენზურის დარღვევა>> მარა იუთუბზეც რომ სირია ტიპი სხივრებაში კარგი რა ლოგიკით არის?🤨
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 18 მაისი 2022 07:08
    5
    მართალია დემბელესავით გრძელი და სწრაფი ფეხები არა აქვს, მაგრამ საბედნიეროდ მასავით დებილი არ არის.
    Culé [?]
    #9 18 მაისი 2022 00:40
    1
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ჩავის გემოვენება მაცვიფრებს, რანაირი ფეხბურთელები მოსწონს, რა აბდე? კაით რაა, ძალიან უაზრო ფეხბურთელია და ჩემი აზრით 5-10 მლნში უნდა გაყიდონ

    + 1 გეთანხმები
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 18 მაისი 2022 00:06
    2
    ფერანის თამაშიდან გამომდინარე დაფიქრდა ჩავი
    ფანი [?]
    #7 17 მაისი 2022 22:11
    0
    🗣 ჟოან ლაპორტა: “ლევანდოვსკი? ჩვენი ფინანსური მდგომარეობის გათვალისწინებით, მისი დამატება მარტივი არ იქნება. ჯორდი კრუიფმა და მატეუ ალემანიმ იციან რა არის საჭირო გუნდისთვის.”

    • “ფრენკი დე იონგი? ნამდვილად არ ვიცი, საჭირო იქნება თუ არა მნიშვნელოვანი ფეხბურთელების გაყიდვა. თუ გარკვეულ ფინანსურ გარიგებებს განვახორციელებთ, შეიძლება აღარ მოგვიწიონს წამყვანი მოთამაშეების გაყიდვა. ჩვენთვის მნიშვნელოვანი გუნდის ფინანსური მდგომარეობაა. ჩვენ ყველაფერს გავაკეთებთ, რომ გუნდს პრობლემები არ შეექმნას.”

    • “დემბელე? ის დარჩენაზე ფიქრობდა, მაგრამ ასევე განიხილავს სხვა შემოთავაზებებსაც, რომლებიც დიდი ალბათობით ჩვენზე უკეთესია. ჩვენს შეთავაზებაზე პასუხს მომდევნო კვირაში ველოდებით. მისი დარჩენა/არ დარჩენის საკითხი მალე უნდა გადაწყდეს.”
    Culé [?]
    #6 17 მაისი 2022 21:56
    7
    ვააა მალადეც,,რეალში მბაპე ბარსაში აბდე))))))სერიოზულია,,,ვაი საცოდავო ჩემო გუნდო
    ფანი [?]
    #5 17 მაისი 2022 21:47
    2
    ჩავის გემოვენება მაცვიფრებს, რანაირი ფეხბურთელები მოსწონს, რა აბდე? კაით რაა, ძალიან უაზრო ფეხბურთელია და ჩემი აზრით 5-10 მლნში უნდა გაყიდონ
    წევრი [?]
    #4 17 მაისი 2022 21:42
    1
    რაფინია ისეთი დაბალი დონის ფეხბურთელია იუთუბის ჰაილაითებიც კი არა აქვს კარგი. ისევ ამან და ყვერანამ იწვალონ ფლანგზე ჯობია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 17 მაისი 2022 21:29
    3
    ციტატა: Moriba
    ციტატა: ROUCH
    აბა ის შიბაქი რაფინია რაღათ უნდა თუ მოწონს ეს ბიჭი. ეხლა უნდა გააფუჭონ სკამზე ჯდომით

    რაფინია მემარცხენეა ეს მემარჯვენა თან მარჯვნივ ვერ თამაშობს ელ მაზილას პოზიციაა

    მაზილა დადგეს მარჯვნივ დემბელე თუ ვერ დაკერეს და ეს მარცხნივ. მაინც ზარალია საითაც გინდა მდგარა ყვერანი და იყოს მარჯვნივ
    ფანი [?]
    #2 17 მაისი 2022 21:21
    0
    ციტატა: ROUCH
    აბა ის შიბაქი რაფინია რაღათ უნდა თუ მოწონს ეს ბიჭი. ეხლა უნდა გააფუჭონ სკამზე ჯდომით

    რაფინია მემარცხენეა ეს მემარჯვენა თან მარჯვნივ ვერ თამაშობს ელ მაზილას პოზიციაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 17 მაისი 2022 21:16
    2
    აბა ის შიბაქი რაფინია რაღათ უნდა თუ მოწონს ეს ბიჭი. ეხლა უნდა გააფუჭონ სკამზე ჯდომით