ჩავისთან საუბრის შემდეგ ლევანდოვსკი ბარსელონაში თამაშის გარდა არაფერზე ფიქრობს

ჩავისთან საუბრის შემდეგ ლევანდოვსკი ბარსელონაში თამაშის გარდა არაფერზე ფიქრობს

როგორც ცნობილია, უდიდესი ალბათობით, ზაფხულში რობერტ ლევანდოვსკის "ბარსელონას" ფორმით ვიხილავთ. 

Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტის, როჟერ ტორელიოს ინფორმაციის თანახმად, ჩავისთან საუბრის შემდეგ, პოლონელი თავდამსხმელი მომავალი სეზონიდან "ბარსაში" თამაშის გარდა არაფერზე ფიქრობს. 

ლევანდოვსკი ერნანდესის მიერ წარდგენილი გეგმით მოიხიბლა, რის გამოც, სურს, რთულ პერიოდში "ბლაუგრანას" დაეხმაროს და აღნიშნულ პროექტს ულიდეროს.

ამასთან, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" აფასებენ იმ ძალისხმევას, რომელსაც რობერტი "ბაიერნის" დასატოვებლად იღებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 17 მაისი 2022 00:15
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: rivaldo80
    ვინ უნდა მიცეს ამას პასიო რას აღარ წაიკითხავ აქ 😂😂😂😂😂 ლალიგის საუკუეთესო საგოლე პასის ავტორები ამ გუნდშია და ვინ უნდა მიცესო ???? გაჩუმდით მაინც ბიჭო როცა ვერ ერკვევით😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    შენზე კარგად აშკარად ვერკვევი, რომელია საუკეთესო ასისტენტი, დემბელე რომელიც მიდის ამ ზაფხულს? თუ 34 წლის ალბა, რომელიც შემდეგ სეზონში აუცილებლად სკამზეა გადასასმელი😬 ახლა არ მითხრა გავიო😐 მამენტ შენ ისეთი დასკვნები გაქვს ალბათ ადამა ტრაორეს განიხილავ ლევას ასისტენტად


    ადამა ტრაორე ვულზში ბრუნდება ეგ ხომ ნათხოვარი ყავდათ

    ლევანდოვსკს რათ უნდა დიდი პასის შემქმნელი. ისეთ სივრცეებს ეძებს და არჩევს და ეხსნება რომ პასი თავისით მიდის
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #11 16 მაისი 2022 21:23
    0
    ციტატა: rivaldo80
    ვინ უნდა მიცეს ამას პასიო რას აღარ წაიკითხავ აქ 😂😂😂😂😂 ლალიგის საუკუეთესო საგოლე პასის ავტორები ამ გუნდშია და ვინ უნდა მიცესო ???? გაჩუმდით მაინც ბიჭო როცა ვერ ერკვევით😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    შენზე კარგად აშკარად ვერკვევი, რომელია საუკეთესო ასისტენტი, დემბელე რომელიც მიდის ამ ზაფხულს? თუ 34 წლის ალბა, რომელიც შემდეგ სეზონში აუცილებლად სკამზეა გადასასმელი😬 ახლა არ მითხრა გავიო😐 მამენტ შენ ისეთი დასკვნები გაქვს ალბათ ადამა ტრაორეს განიხილავ ლევას ასისტენტად
    Culé [?]
    #10 16 მაისი 2022 21:20
    0
    ციტატა: rivaldo80
    ვინ უნდა მიცეს ამას პასიო რას აღარ წაიკითხავ აქ 😂😂😂😂😂 ლალიგის საუკუეთესო საგოლე პასის ავტორები ამ გუნდშია და ვინ უნდა მიცესო ???? გაჩუმდით მაინც ბიჭო როცა ვერ ერკვევით😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ვის გულიახმობ?ვერ ერკვევაში?
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #9 16 მაისი 2022 19:49
    5
    ეს ბარსელონელია უკვე გილოცავთ, ამაზე უკეთესი შემსრულებელი ნაკლებად ვინმე მოეყვანათ ამ სიტუაციაში ტიპი მკვლელია. მე ასაკის გამო ვფიქრობდი და ჩავიმ ასაკი პრობლემა არააო ასე რომ მოდი ლევან და ბენზემას აჩვენე ვინაა ბაბაი 😃

    error
    სერიოზულად არამგონია ამბობდე იმას რომ პასებს ვერ მიცემენ რადგან ბარსა მაგ საქმეში საუკეთესოა და გამტანი ჭირდა ხოდა მოდის აგერ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 16 მაისი 2022 19:16
    12
    გუშინდელი დღესავით მახსოვს ამისი პოკერი რეალის კარში;
    კლასიკოში თამაში და რეალის გაღერძვა უნდა, მესმის ძალიან კარგად ამ ბიჭის;
    რაც ბაიერნში თამაშისას უსამართლოდ გაამწარეს მსაჯებმა ლიგაზე, მაგისი ანაზღაურება უნდა barca-6 barca-3 barca-3 barca-3 barca-3
    Culé [?]
    #7 16 მაისი 2022 18:56
    10
    ვინ უნდა მიცეს ამას პასიო რას აღარ წაიკითხავ აქ 😂😂😂😂😂 ლალიგის საუკუეთესო საგოლე პასის ავტორები ამ გუნდშია და ვინ უნდა მიცესო ???? გაჩუმდით მაინც ბიჭო როცა ვერ ერკვევით😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 16 მაისი 2022 18:47
    2
    ციტატა: La Pulga10
    რა უთხრა ამისთანა ნეტა.ბურთი მივიდეს ამასთან და გოლებს,რომ გაიტანს ვინ დაობს.

    ეტყობა ეგ უთხრა ბურთები სულ შენსკენ მოვაო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 16 მაისი 2022 18:27
    4
    ნემცები გაუშვა რუსკი კარაბლისკენ?
    წევრი [?]
    #4 16 მაისი 2022 18:18
    4
    მშვენიერი ტრანსფერია
    Culé [?]
    #3 16 მაისი 2022 18:08
    4
    რა უთხრა ამისთანა ნეტა.ბურთი მივიდეს ამასთან და გოლებს,რომ გაიტანს ვინ დაობს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #2 16 მაისი 2022 17:55
    7
    რავი მაინც კაი ტრანსფერია რა, მშვენიერი გოლეადორია და უმაღლესი კლასის, 35 მილიონი არაფერი არ არის დღეს, ლევანდოვსკიში ღირს ამდენის გადახდა, კაი ტრანსფერია იდეაში
    გულშემატკივარი [?]
    #1 16 მაისი 2022 17:52
    16
    რობერტი 3 სეზონი უეჭველი უმაღლეს დონეზე შეძლებს თამაშს ისეთ ფიზიკურ კინდიციებშია, თუნდაც რონალდუს ან იბრას მაგალითი აიღეთ… შეუძლია რომ გახდეს ჩვენი გუნდის ლიდერი 2 სეზონით მაინც და იქნებ ოქროს ბურთსაც გამოჰკრას ხელი ვინ იცის.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...