რობერტ ლევანდოვსკი: ალბათ, ბაიერნში ბოლო მატჩი ჩავატარე

რობერტ ლევანდოვსკი: ალბათ, ბაიერნში ბოლო მატჩი ჩავატარე

"ბარსელონას" სატრანსფერო სამიზნე, რობერტ ლევანდოვსკი, "ვოლფსბურგთან" მატჩის შემდეგ, საინტერესო კომენტარს აკეთებს. 

დიდი ალბათობით, "ბაიერნში" ბოლო შეხვედრა ჩავატარე - 100%-ით ვერ ვიტყვი, მაგრამ, ალბათ ასეა.

ჩემთვისა და კლუბისთვის საუკეთესო გამოსავლის პოვნა გვინდა.

დიახ, ჰასან სალიჰამიჯიჩს ვესაუბრე და ვუთხარი, რომ ხელშეკრულებას არ გავახანგრძლივებ და, თუ კლუბი შემოთავაზებებს მიიღებს, უნდა განვიხილოთ.

რა მოხდება, თუ "რეკორდმაისტერი" ყველა წინადადებას დაბლოკავს? გუნდთან კონტრაქტი კიდევ 1 წლით მაკავშირებს, მაგრამ, საუკეთესო გადაწყვეტილება უნდა მივიღოთ. ვნახოთ, რა მოხდება. 

- ციტირებს პოლონელის სიტყვებს ViaPlay.

როგორც ცნობილია, ლევანდოვსკი გერმანულ კლუბში დარჩენას არ აპირებს და "ბარსასთან" 3-წლიანი კონტრაქტი უკვე შეათანხმა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 27 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 15 მაისი 2022 17:12
    0
    სადღაც წავიკითხე პსჟ-ს ნდომებია ესეც და ნუნიესიც. მბაპეს დატოვების ყველა შანსი ამოწურეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #26 15 მაისი 2022 15:25
    1
    თქვა პირდაპირ! თუ არ გამიშვებენ დავრჩებიო და ერთ წელში უფასოდ წავალო, ამით მხოლოდ ბაიერნი იზარალებსო!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 15 მაისი 2022 13:31
    1
    მე მგონი ბაიერნის დაღმასვლა იწყება.
    Culé [?]
    #24 15 მაისი 2022 10:33
    6
    ერთადერთი მინუსი ამ ტრანსფერს აქვს ლევანას ასაკი, სხვა არაფერი. გოლებს, რომ შეყრის ვიცით მაგრამ ფლანგები სჭირდება, მე თუ მკითხავთ გოლეადორზე მეტად ფლანგის მცველები და შემტევები გვჭირდება, თორემ შემსრულებელი ობა როა ისეთი უნდა. კარგ პასს თუ უკეთებენ ობამეიანგიც იტანსს და ადამა-დემბელეს ხელში ლევანდოვსკი იდგება ხესავით საჯარიმოში და ჩემს ფეხებს გაიტანს.
    გულშემატკივარი [?]
    #23 15 მაისი 2022 10:13
    0
    ლაპორტა! დაცვას მიხედე, დაცვას.
    Culé [?]
    #22 15 მაისი 2022 03:54
    8
    ტიპები ამ საიტზე ცხოვრობენ დაწერენ უდონო უვიც კომენტარს ისე რომ გამწარონ ბარსას ქომაგები და ამით საზრდოობენ ამით ცხოვრობენ სხვა სააქმე არ გაქვთ? 😂😂😂 ან წადით გაერთეთ რამით დაკავდით.გასაგებია რომ თქვენი გუდნების გვერდები მოსაწყენი და ჩაკუკულია თან თქვენაირ უვიცებს იქ არავინ მოგისმენთ მაგრამ ესე იცხოვრო აქ და წერო სულ ნეგატივი მართლა კომპლექსების ბრალია...🙄 ტიპები აქ იცლებით 😂😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #21 15 მაისი 2022 03:33
    5
    ამ პერიოდისთვის ლევანას დათრევა სწორი მხოლოდ იმის გამო მგონია რო ამ წამს ძალიან უსუსურები ვართ კრიზისში ვართ და ფული არ გვაქვს, სპონსორებთან შეთანხმებებიც ფაქტია ასე სწრაფად არ იდება ხოლო 2 წლის ვადაში უფრო მოსალოდნელია რომ განხორციელდეს და ამოვიდეთ ამ მდგომარეობიდან, შესაბამისად ახლა როცა ფული არაა 2 წლით მოვა ლევანა ხოლო 2 წლის შემდეგ საკმარისი ფული გვექნება იმისათვის რომ ახალგაზრდა ვარსკვლავებზე ვიფიქროთ.
    სხვა საკითხია როგორ შეგვეწყობა და ა.შ. მაგრამ უდავოა რომ ამ წამს ყველაზე გამტანი ფორვარდია.
    ასევე ნამდვილად არასწორია მესისა და სუას გაშვების შემდეგ მსგავსი ტრანსფერების განხორციელება მაგრამ ისიც უნდა გვესმოდეს რომ ფულს არ ვჯვამთ და ახლა ეს ყველაზე საუკეთესო ვარიანტია.
    ჰოლანდისნაირი ტალანტების ხელიდან გაშვებაზე თუ წუხხართ (მეც ვწუხდი) არ დაგავიწყდეთ რომ მჯობნის მჯობნი არ დაილევა და კიდე ბევრი წამოვა ეგეთი პერსპექტიული ტალანტი და სჯობს აქედანვე შევემზადოთ ეგეთების დათრევაზე ვიდრე უსარგებლო იმედები დავისახოთ მაშინ როცა აქეთ გვიწევს ტალანტების გაყიდვა ფულის მოსაზიდად.
    ყველაზე ცუდი ამ საკითხში კი ისაა რომ ლაპორტამ ხალხს ჩააგონა რო მესის დარჩენა და ჰოლანდის დათრევა შესაძლებელი იყო, თუმცა ახლა ვდგავართ სრულიად საპირისპირო სურათის წინაშე და ამისთვის თვალის გასწორება უნდა შევძლოთ, უნდა გადავხარშოთ ის ფაქტი რო 1.3 მილიარდი გვაქ ვალი და ამის ამოქაჩვა ერთი გატკაცუნებით არ ხდება, არც კოუტინიოების და გრიზმანების გაყიდვით არ აღმოიფხვრება ეგ ამბავი მითუმეტეს როცა 20ებში და 40ებში ვყიდით.
    ჰოდა თუ მოდიხარ ლევა მოდი და გვიჯიგრე 2 წელი, მაგაზე მთავარი კიდე დაცვის მოძლიერებაა და იმედია ისევ ალბასა და ალვესის იმედზე არ დატოვებენ გუნდს არც გარსიაზე და არც ბებერ პიკეზე, 3 მცველია მოსაყვანი და მაინც ყველაზე მეტი ლევაზე იწერება, ასეთი უაზრო პოლიტიკის დედაც...
    ფანი [?]
    #20 15 მაისი 2022 00:57
    0
    ბარსამანიას ძინავს და არ გააღვიძოთ 😁😁😁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 15 მაისი 2022 00:57
    0
    ციტატა: Dat-
    ამასთან ვაბშე არაფერ კავშირშია მარა

    რომა - ვენეციას თამაში მეკარემ 15 სეივი გააკეთა ))

    მაგრად გაუძლეს, 45 დარტყმიდან 17 დაბლოკეს , 12 აცდა და 16 კარში წავიდა, 15 აიღო და ყოჩაღ მეკარეს, პირდაპირი მნიშვნელობით ცალკარა იყო
    ფანი [?]
    #18 15 მაისი 2022 00:44
    1
    ამასთან ვაბშე არაფერ კავშირშია მარა

    რომა - ვენეციას თამაში მეკარემ 15 სეივი გააკეთა ))
    --------------------
    № 10
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 15 მაისი 2022 00:10
    2
    რა საჭიროა ამდენი ვინ ვისი ფანიას ძახილი? რ9მ იყოს რეალის ფანი და მერე რა? რა მოხდა მაგით? აკრძალულია რეალის ფანობა? ჩემს თვალში არ წერს ისეთ კომენტარებს რომ გავღიზიანდე, შეურაცმყოფას არ გვაყენებს, არც გვლანძღავს და დიდი ამბავი ბარსა თუ გააკრიტიკა, ამ ბარსაში მართლა ყველა გასაკრიტიკებელია
    Culé [?]
    #16 14 მაისი 2022 23:56
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tato777
    totti10,

    პროსტა მაინტერესებდა რას დაწერდი და გულზე მიგვხდებოდა თუ არა რეალის ლიგის 2016 წლის ტრიუმფის დაკნინება, ეგრევე შეგერყო რომ გაგიტყდა მაგრად 🤣 ეხლა რაც შეეხება საკითხს, ჩემს სიტყვებს ახვანაირად ნუ ატრიალებ, მე არ მითქვია რეალის სამივე ლიგაზე, მე ვიგულოსხმე რეალის ერთი ლიგის მოგება 2016 წელს, სადაც ჯგუფურს რომ თავი დავანებოთ მერე შეხვდა რომას, ვოლფსბურგს, პელეგრინის სიტის და დინალში კიდევ ატლეტიკოს, რემელსაც რამოსის მოერ მეტრანახევრიანი თამაშგარედან გაუტანა და მაგიტომ მოგწერე, სადაც ახაენებ ლივერის ადვილად ფინალში გასვლას იქ რეალისაც ახსენეთქო და არ გინდა ორმაგი სტანდარტები. საბოლოო ჯამში რეალს მო…….. ან დამარსებელი და შემქნელი ერთად, მაგათი იღბლის ბუკეტი დედას ვტენე.


    მოდი რეალის დედაც ბ არსასი და ზოგადად ყველაფრის როცა ქართვეებს ეხება საქმე:) და ვაფშე ჩვენი გუნდები ნეტა იმ წვერვალზე იყვნენ როგორზეც ბარსა რეალი ლივერპული ბაიერნია, და ეგეთ განვითარებულ ქვეყანაში გვეცხოვროს ჩვენ საქართველოში. ჩვენ აქ რაც არ უნდა ვწეროთ მაინც არაფერი იცვლება აგერ პიკეს მკვდარ ცოცხალი ამოუტრიალა მესის ოჯახმა, კონტაქტიც კიგაუწყვეტიათ და ჩვენ აქ ვხოცავთ ერთმანეთს :დ მოკლედ ერთი ისაა რომ ეს გუნდი თუ არ გაძLიერდა და 2-3 წელში არ დაბრუნდა იქ სადაც იდგა აი მაშინ ვსო დაიწყება მილანიზაციააა

    ან შენ რას იშლი ნერვებს,ან ამ ხალხს რას უშლი :დდდ უბრალოდ დაწერე,რომელ გუნდს გულშემატკივრობ,მხოლოდ მაგ კლუბის სახელი და დაისვენებ შენც და სხვებიც.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #15 14 მაისი 2022 22:53
    0
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: totti10
    ციტატა: ForBarça..69
    ეს რომ გადმოვა რეალის ამოტრნვა მერე უნდა ნახოთ კლასიკოში :დდ


    იქ მბაპე რომ იქნება ამოტენაზე საუბარი ზედმეტი ხომ არაა :დ :დ თან ამ დაცვის ფონზე 40 წლის დანი ალვეში დაუდგება??? თუ მეორე ფლანგზე დარეტიანებული ალბა?

    ყანამადრიდელო ვერ გაიგე რო მბაპე არ გადადისო???!)))))))დაცვასაც მივხედავთ ნუ ღელავ

    ანუ გასაგებია შეიძლება კულე იყოს მაგრამ ყველა ბარსას ფეხბურთელს აგინებს და რეალის ფეხბურთელებს აღმერთებს ფეხბურთელები გააფუჭაო ბარსამო და რამდენის ჩამოთვლა შემიძლია რეალმა ვინებიც გაააფუჭა აი პროსტა უბრალოდ მეზარება
    Culé [?]
    #14 14 მაისი 2022 22:45
    3
    ციტატა: totti10
    ციტატა: ForBarça..69
    ეს რომ გადმოვა რეალის ამოტრნვა მერე უნდა ნახოთ კლასიკოში :დდ


    იქ მბაპე რომ იქნება ამოტენაზე საუბარი ზედმეტი ხომ არაა :დ :დ თან ამ დაცვის ფონზე 40 წლის დანი ალვეში დაუდგება??? თუ მეორე ფლანგზე დარეტიანებული ალბა?

    ყანამადრიდელო ვერ გაიგე რო მბაპე არ გადადისო???!)))))))დაცვასაც მივხედავთ ნუ ღელავ
    ფანი [?]
    #13 14 მაისი 2022 22:43
    0
    მემგონი დაეცა რეალს ტუზი😆რაც შეეხება ჟესუსი მემგონი არსენალში მიდის და ფირმინო მაინც იყიდონ იაფი დაჯდება ლევანაც დონეა მაგრამ 2წელში ახალი ფორვარდი გვეყოლება საყიდელი პლიუს ლა ლიგას როგორ აუღებს ალღოს ბარსელონას სტილის არააა ბარსას ჭირდება უფრო მოძრავი ფორვარდი როგორიც სუარესიიყო ეტო კლუივერტი და ასე შემდეგ
    ფანი [?]
    #12 14 მაისი 2022 21:51
    0
    სალაჰი დაიმტვრა🤬 ფინალამდე ველოდები მანეს და ვანდეიკის ტრავმებს😟 შეუძლება ალისონიც მოკვდეს🤬 მგონი დაწერილია სადღაც რომ ამ დედამოტყ.ნუკებმა მოიგონ ისევ ლიგა
    ფანი [?]
    #11 14 მაისი 2022 21:38
    1
    მოდის ლევანაააა
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    Culé [?]
    #10 14 მაისი 2022 21:09
    4
    უმაღლესი დონის ფორვარდია , სისწრაფე ამას არ ჭირდება და დრიბლინგოთ არასდროს გამოირჩეოდა , ამის მთავარი პლუსი რაც არის გოლის ალღო და პოზიციის სწორი შერჩევაა , მეორე სართულზე ძალიან კარგია , საჯარიმოში მომაკვდინებელია , დარტყმა , მიზანი , მომენტის შეგრძნება იდეალური აქვს და ასაკი ამ შემთხვევაში გადამწყვეტ როლს არ თამაშობს , აი აუბას შემთხვევაში ძალიან ეტყობა ასაკი იმიტომ რომ სივრცის ფორვარდია სისწრაფეზე თამაშობს და ლევანას მიეცი გაიტანს , მთავარია მივიდეს ბურთი ლევანამდე , ფატი და ტორესი იდგებიან სავარაუდოდ ძირითადში რაც ძალიან კარგია , აუბა და ორი ვინგერი ალბათ სკამზე , დემბელე თუ წავა , ცენტრს რაც შეეხება ბერნარდოც თუ მოიყვანეს შეტევითი პოტენციალი უდიდესი ექნება ამ გუნდს , დაცვას რაც შეეხება და დაცვით ფეხბურთელებს ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები , იმედია ფრენკის არ გაყიდიან და თავის პოზიციაზე ათამაშებენ , კულიბალისაც ეჩალიჩებიან მაგრამ ბარსელონასთვის და ზოგადად დღევანდელ ფეხბურთში უდიდესი როლი აქვთ ფლანგის მცველებს და ძალიან ფრთხილად და სწორად უნდა შეარჩიონ.. გუნდს მომენტების რეალიზების პრობლემა აქვს და ამისთვის ლევანა იდეალურია , ფატიც და სხვა შემტევებიც ბევრს ისწავლიან მისგან , მენტალიტეტიც და ლიდერის თვისებებიც კარგი აქვს , მთავარია გუნდმა შიშის მენტალიტეტი მოიშოროს და ბრძოლისუნარიანობა გამოიჩინოს და ყველა პოზიციაზე ტოპ ვარსკვლავი სულაც არაა საჭირო , მთვარია ნაგავი მოშორდეს გუნდს , მოვიდეს სწორი ფეხბურთელები და ტაქტიკა შეირჩეს სწორად , შემტევ და ლამაზ ფეხბურთს ველოდები მომავალს სეზონში ბარსასგან , შეიძლება ლიგა ვერ დადონ მაგრამ მთავარია კონკურენტუნარიანი გუნდი იყოს და იბრძოლოს ბევრი რამ მეც არ მომწონს მაგალითად ფრენკის და შტეგენის ამბავი მაგრამ ვნახოთ ცხელი ზაფხული გველოდება და არავინ არასდროს იცის რა მოხდება ფეხბურთში , მითუმეტეს როცა საქმე ბარსას ეხება , ასე რომ იმედი მეგობრებო , იმედი გვქონდეს
    --------------------
    Other clubs : We have money !
    Barcelona : We have Alemani..
    ფანი [?]
    #9 14 მაისი 2022 21:05
    0
    ციტატა: cruyff9
    მოდი მოდი გენიალურო კაცოო

    ლევანა უმაღლესი კლასისაა მაგრამ ბარსას სტილთან ახლოსაც არ დგას, საერთოდ როგორ შეეგუება ლალიგას ცალკე თემააა კიდე, ღმერთმა ქნას მაგრად აეწყოს და გოლები ყაროს, მე პირადად ბენზემას სტილის ფორვარდს ვისურვებდი, ისეთი როგორიც სუარესი იყო, მოძრავი, პასის გამკეთებელი გამტანი, მარტო საჯარიმოს ფორვარდი არვიცი რამდენად მოუხდება ბარსას თან კიდე მეორე ფაქტორი ისაა რომ ვარსას არქვინ ყავს შემქნელი, ათაშიერთხელ პედრი პას გააკეთებს მაგრამ ეს არ ხდება ყოველ თამაში, ფლანგებზე უტვინო დემბელე და ვითომტალანტი ყლორესი გვყავს. მოკლედ რა მაგარ დრაკშია გუნდი და ხელმძღვანელობა კიდევ უფრო ღრმად
    Culé [?]
    #8 14 მაისი 2022 21:02
    1
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ეს თუ მოდის მაშინ ვიგერი ავტომატურად გვჭირდება, თან ელამი დემბელე კიარა, ანტონისნაირი ტექნიკური და კარგი პასით, აბა ამას პასი ხომ უნდა მისცენ? ფატი არაა ისეთი სტილის რომ ვინმე მოამარაგოს, ეგ უფრო თვითონაა გამტანი

    ფატიზე ეგრე გადაჭრით ვერ ვიტყოდი,უყვარს სიღრმიდან თამაშიც.პედრია ერთი და ბერნარდუ გაასწორებდა,მაგრამ ძალიან დაბალი შანსია ბარსაში გადმოვიდეს,ასე მგონია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid