რობერტ ლევანდოვსკი: ალბათ, ბაიერნში ბოლო მატჩი ჩავატარე

რობერტ ლევანდოვსკი: ალბათ, ბაიერნში ბოლო მატჩი ჩავატარე

"ბარსელონას" სატრანსფერო სამიზნე, რობერტ ლევანდოვსკი, "ვოლფსბურგთან" მატჩის შემდეგ, საინტერესო კომენტარს აკეთებს. 

დიდი ალბათობით, "ბაიერნში" ბოლო შეხვედრა ჩავატარე - 100%-ით ვერ ვიტყვი, მაგრამ, ალბათ ასეა.

ჩემთვისა და კლუბისთვის საუკეთესო გამოსავლის პოვნა გვინდა.

დიახ, ჰასან სალიჰამიჯიჩს ვესაუბრე და ვუთხარი, რომ ხელშეკრულებას არ გავახანგრძლივებ და, თუ კლუბი შემოთავაზებებს მიიღებს, უნდა განვიხილოთ.

რა მოხდება, თუ "რეკორდმაისტერი" ყველა წინადადებას დაბლოკავს? გუნდთან კონტრაქტი კიდევ 1 წლით მაკავშირებს, მაგრამ, საუკეთესო გადაწყვეტილება უნდა მივიღოთ. ვნახოთ, რა მოხდება. 

- ციტირებს პოლონელის სიტყვებს ViaPlay.

როგორც ცნობილია, ლევანდოვსკი გერმანულ კლუბში დარჩენას არ აპირებს და "ბარსასთან" 3-წლიანი კონტრაქტი უკვე შეათანხმა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 45 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #45 15 მაისი 2022 17:12
    0
    სადღაც წავიკითხე პსჟ-ს ნდომებია ესეც და ნუნიესიც. მბაპეს დატოვების ყველა შანსი ამოწურეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #44 15 მაისი 2022 15:25
    1
    თქვა პირდაპირ! თუ არ გამიშვებენ დავრჩებიო და ერთ წელში უფასოდ წავალო, ამით მხოლოდ ბაიერნი იზარალებსო!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #43 15 მაისი 2022 13:31
    1
    მე მგონი ბაიერნის დაღმასვლა იწყება.
    ფანი [?]
    #42 15 მაისი 2022 10:33
    6
    ერთადერთი მინუსი ამ ტრანსფერს აქვს ლევანას ასაკი, სხვა არაფერი. გოლებს, რომ შეყრის ვიცით მაგრამ ფლანგები სჭირდება, მე თუ მკითხავთ გოლეადორზე მეტად ფლანგის მცველები და შემტევები გვჭირდება, თორემ შემსრულებელი ობა როა ისეთი უნდა. კარგ პასს თუ უკეთებენ ობამეიანგიც იტანსს და ადამა-დემბელეს ხელში ლევანდოვსკი იდგება ხესავით საჯარიმოში და ჩემს ფეხებს გაიტანს.
    გულშემატკივარი [?]
    #41 15 მაისი 2022 10:13
    0
    ლაპორტა! დაცვას მიხედე, დაცვას.
    Culé [?]
    #40 15 მაისი 2022 03:54
    8
    ტიპები ამ საიტზე ცხოვრობენ დაწერენ უდონო უვიც კომენტარს ისე რომ გამწარონ ბარსას ქომაგები და ამით საზრდოობენ ამით ცხოვრობენ სხვა სააქმე არ გაქვთ? 😂😂😂 ან წადით გაერთეთ რამით დაკავდით.გასაგებია რომ თქვენი გუდნების გვერდები მოსაწყენი და ჩაკუკულია თან თქვენაირ უვიცებს იქ არავინ მოგისმენთ მაგრამ ესე იცხოვრო აქ და წერო სულ ნეგატივი მართლა კომპლექსების ბრალია...🙄 ტიპები აქ იცლებით 😂😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #39 15 მაისი 2022 03:33
    5
    ამ პერიოდისთვის ლევანას დათრევა სწორი მხოლოდ იმის გამო მგონია რო ამ წამს ძალიან უსუსურები ვართ კრიზისში ვართ და ფული არ გვაქვს, სპონსორებთან შეთანხმებებიც ფაქტია ასე სწრაფად არ იდება ხოლო 2 წლის ვადაში უფრო მოსალოდნელია რომ განხორციელდეს და ამოვიდეთ ამ მდგომარეობიდან, შესაბამისად ახლა როცა ფული არაა 2 წლით მოვა ლევანა ხოლო 2 წლის შემდეგ საკმარისი ფული გვექნება იმისათვის რომ ახალგაზრდა ვარსკვლავებზე ვიფიქროთ.
    სხვა საკითხია როგორ შეგვეწყობა და ა.შ. მაგრამ უდავოა რომ ამ წამს ყველაზე გამტანი ფორვარდია.
    ასევე ნამდვილად არასწორია მესისა და სუას გაშვების შემდეგ მსგავსი ტრანსფერების განხორციელება მაგრამ ისიც უნდა გვესმოდეს რომ ფულს არ ვჯვამთ და ახლა ეს ყველაზე საუკეთესო ვარიანტია.
    ჰოლანდისნაირი ტალანტების ხელიდან გაშვებაზე თუ წუხხართ (მეც ვწუხდი) არ დაგავიწყდეთ რომ მჯობნის მჯობნი არ დაილევა და კიდე ბევრი წამოვა ეგეთი პერსპექტიული ტალანტი და სჯობს აქედანვე შევემზადოთ ეგეთების დათრევაზე ვიდრე უსარგებლო იმედები დავისახოთ მაშინ როცა აქეთ გვიწევს ტალანტების გაყიდვა ფულის მოსაზიდად.
    ყველაზე ცუდი ამ საკითხში კი ისაა რომ ლაპორტამ ხალხს ჩააგონა რო მესის დარჩენა და ჰოლანდის დათრევა შესაძლებელი იყო, თუმცა ახლა ვდგავართ სრულიად საპირისპირო სურათის წინაშე და ამისთვის თვალის გასწორება უნდა შევძლოთ, უნდა გადავხარშოთ ის ფაქტი რო 1.3 მილიარდი გვაქ ვალი და ამის ამოქაჩვა ერთი გატკაცუნებით არ ხდება, არც კოუტინიოების და გრიზმანების გაყიდვით არ აღმოიფხვრება ეგ ამბავი მითუმეტეს როცა 20ებში და 40ებში ვყიდით.
    ჰოდა თუ მოდიხარ ლევა მოდი და გვიჯიგრე 2 წელი, მაგაზე მთავარი კიდე დაცვის მოძლიერებაა და იმედია ისევ ალბასა და ალვესის იმედზე არ დატოვებენ გუნდს არც გარსიაზე და არც ბებერ პიკეზე, 3 მცველია მოსაყვანი და მაინც ყველაზე მეტი ლევაზე იწერება, ასეთი უაზრო პოლიტიკის დედაც...
    ფანი [?]
    #38 15 მაისი 2022 00:57
    0
    ბარსამანიას ძინავს და არ გააღვიძოთ 😁😁😁
    Culé [?]
    #37 15 მაისი 2022 00:57
    0
    ციტატა: Dat-
    ამასთან ვაბშე არაფერ კავშირშია მარა

    რომა - ვენეციას თამაში მეკარემ 15 სეივი გააკეთა ))

    მაგრად გაუძლეს, 45 დარტყმიდან 17 დაბლოკეს , 12 აცდა და 16 კარში წავიდა, 15 აიღო და ყოჩაღ მეკარეს, პირდაპირი მნიშვნელობით ცალკარა იყო
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #36 15 მაისი 2022 00:54
    2
    ციტატა: Dat-
    ამასთან ვაბშე არაფერ კავშირშია მარა

    რომა - ვენეციას თამაში მეკარემ 15 სეივი გააკეთა ))


    46 ჯერ დაარტყეს კარში კარისკენ 16 ჯერ და მხოლოდ 1 გოლი გაიტანეს ისიც 80 წუთზე :დ :დ :დ
    ფანი [?]
    #35 15 მაისი 2022 00:44
    1
    ამასთან ვაბშე არაფერ კავშირშია მარა

    რომა - ვენეციას თამაში მეკარემ 15 სეივი გააკეთა ))
    --------------------
    № 10
    ფანი [?]
    #34 15 მაისი 2022 00:11
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tato777
    totti10,

    პროსტა მაინტერესებდა რას დაწერდი და გულზე მიგვხდებოდა თუ არა რეალის ლიგის 2016 წლის ტრიუმფის დაკნინება, ეგრევე შეგერყო რომ გაგიტყდა მაგრად 🤣 ეხლა რაც შეეხება საკითხს, ჩემს სიტყვებს ახვანაირად ნუ ატრიალებ, მე არ მითქვია რეალის სამივე ლიგაზე, მე ვიგულოსხმე რეალის ერთი ლიგის მოგება 2016 წელს, სადაც ჯგუფურს რომ თავი დავანებოთ მერე შეხვდა რომას, ვოლფსბურგს, პელეგრინის სიტის და დინალში კიდევ ატლეტიკოს, რემელსაც რამოსის მოერ მეტრანახევრიანი თამაშგარედან გაუტანა და მაგიტომ მოგწერე, სადაც ახაენებ ლივერის ადვილად ფინალში გასვლას იქ რეალისაც ახსენეთქო და არ გინდა ორმაგი სტანდარტები. საბოლოო ჯამში რეალს მო…….. ან დამარსებელი და შემქნელი ერთად, მაგათი იღბლის ბუკეტი დედას ვტენე.


    მოდი რეალის დედაც ბ არსასი და ზოგადად ყველაფრის როცა ქართვეებს ეხება საქმე:) და ვაფშე ჩვენი გუნდები ნეტა იმ წვერვალზე იყვნენ როგორზეც ბარსა რეალი ლივერპული ბაიერნია, და ეგეთ განვითარებულ ქვეყანაში გვეცხოვროს ჩვენ საქართველოში. ჩვენ აქ რაც არ უნდა ვწეროთ მაინც არაფერი იცვლება აგერ პიკეს მკვდარ ცოცხალი ამოუტრიალა მესის ოჯახმა, კონტაქტიც კიგაუწყვეტიათ და ჩვენ აქ ვხოცავთ ერთმანეთს :დ მოკლედ ერთი ისაა რომ ეს გუნდი თუ არ გაძLიერდა და 2-3 წელში არ დაბრუნდა იქ სადაც იდგა აი მაშინ ვსო დაიწყება მილანიზაციააა

    ან შენ რას იშლი ნერვებს,ან ამ ხალხს რას უშლი :დდდ უბრალოდ დაწერე,რომელ გუნდს გულშემატკივრობ,მხოლოდ მაგ კლუბის სახელი და დაისვენებ შენც და სხვებიც.


    რომე ლაიტზეც ვარ იმას თორემ შარზე კი არ ვარ ან მაზოხისტი ან ენერგო ვამპირი :დდ ეგ კი არა, ერთმა ტიპმა დაწერა გვარდიოლას ფანებო დამასკდით აგერო და სად გაქრა ეგ კომენტარი, ვისაც ეგონა ჩელსი გადახევდა ლივერპულს აგერ დამაფრინდით და გადამეხიეთო
    Culé [?]
    #33 15 მაისი 2022 00:10
    2
    რა საჭიროა ამდენი ვინ ვისი ფანიას ძახილი? რ9მ იყოს რეალის ფანი და მერე რა? რა მოხდა მაგით? აკრძალულია რეალის ფანობა? ჩემს თვალში არ წერს ისეთ კომენტარებს რომ გავღიზიანდე, შეურაცმყოფას არ გვაყენებს, არც გვლანძღავს და დიდი ამბავი ბარსა თუ გააკრიტიკა, ამ ბარსაში მართლა ყველა გასაკრიტიკებელია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #32 14 მაისი 2022 23:56
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tato777
    totti10,

    პროსტა მაინტერესებდა რას დაწერდი და გულზე მიგვხდებოდა თუ არა რეალის ლიგის 2016 წლის ტრიუმფის დაკნინება, ეგრევე შეგერყო რომ გაგიტყდა მაგრად 🤣 ეხლა რაც შეეხება საკითხს, ჩემს სიტყვებს ახვანაირად ნუ ატრიალებ, მე არ მითქვია რეალის სამივე ლიგაზე, მე ვიგულოსხმე რეალის ერთი ლიგის მოგება 2016 წელს, სადაც ჯგუფურს რომ თავი დავანებოთ მერე შეხვდა რომას, ვოლფსბურგს, პელეგრინის სიტის და დინალში კიდევ ატლეტიკოს, რემელსაც რამოსის მოერ მეტრანახევრიანი თამაშგარედან გაუტანა და მაგიტომ მოგწერე, სადაც ახაენებ ლივერის ადვილად ფინალში გასვლას იქ რეალისაც ახსენეთქო და არ გინდა ორმაგი სტანდარტები. საბოლოო ჯამში რეალს მო…….. ან დამარსებელი და შემქნელი ერთად, მაგათი იღბლის ბუკეტი დედას ვტენე.


    მოდი რეალის დედაც ბ არსასი და ზოგადად ყველაფრის როცა ქართვეებს ეხება საქმე:) და ვაფშე ჩვენი გუნდები ნეტა იმ წვერვალზე იყვნენ როგორზეც ბარსა რეალი ლივერპული ბაიერნია, და ეგეთ განვითარებულ ქვეყანაში გვეცხოვროს ჩვენ საქართველოში. ჩვენ აქ რაც არ უნდა ვწეროთ მაინც არაფერი იცვლება აგერ პიკეს მკვდარ ცოცხალი ამოუტრიალა მესის ოჯახმა, კონტაქტიც კიგაუწყვეტიათ და ჩვენ აქ ვხოცავთ ერთმანეთს :დ მოკლედ ერთი ისაა რომ ეს გუნდი თუ არ გაძLიერდა და 2-3 წელში არ დაბრუნდა იქ სადაც იდგა აი მაშინ ვსო დაიწყება მილანიზაციააა

    ან შენ რას იშლი ნერვებს,ან ამ ხალხს რას უშლი :დდდ უბრალოდ დაწერე,რომელ გუნდს გულშემატკივრობ,მხოლოდ მაგ კლუბის სახელი და დაისვენებ შენც და სხვებიც.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #31 14 მაისი 2022 23:51
    0
    ციტატა: tato777
    totti10,

    პროსტა მაინტერესებდა რას დაწერდი და გულზე მიგვხდებოდა თუ არა რეალის ლიგის 2016 წლის ტრიუმფის დაკნინება, ეგრევე შეგერყო რომ გაგიტყდა მაგრად 🤣 ეხლა რაც შეეხება საკითხს, ჩემს სიტყვებს ახვანაირად ნუ ატრიალებ, მე არ მითქვია რეალის სამივე ლიგაზე, მე ვიგულოსხმე რეალის ერთი ლიგის მოგება 2016 წელს, სადაც ჯგუფურს რომ თავი დავანებოთ მერე შეხვდა რომას, ვოლფსბურგს, პელეგრინის სიტის და დინალში კიდევ ატლეტიკოს, რემელსაც რამოსის მოერ მეტრანახევრიანი თამაშგარედან გაუტანა და მაგიტომ მოგწერე, სადაც ახაენებ ლივერის ადვილად ფინალში გასვლას იქ რეალისაც ახსენეთქო და არ გინდა ორმაგი სტანდარტები. საბოლოო ჯამში რეალს მო…….. ან დამარსებელი და შემქნელი ერთად, მაგათი იღბლის ბუკეტი დედას ვტენე.


    მოდი რეალის დედაც ბ არსასი და ზოგადად ყველაფრის როცა ქართვეებს ეხება საქმე:) და ვაფშე ჩვენი გუნდები ნეტა იმ წვერვალზე იყვნენ როგორზეც ბარსა რეალი ლივერპული ბაიერნია, და ეგეთ განვითარებულ ქვეყანაში გვეცხოვროს ჩვენ საქართველოში. ჩვენ აქ რაც არ უნდა ვწეროთ მაინც არაფერი იცვლება აგერ პიკეს მკვდარ ცოცხალი ამოუტრიალა მესის ოჯახმა, კონტაქტიც კიგაუწყვეტიათ და ჩვენ აქ ვხოცავთ ერთმანეთს :დ მოკლედ ერთი ისაა რომ ეს გუნდი თუ არ გაძLიერდა და 2-3 წელში არ დაბრუნდა იქ სადაც იდგა აი მაშინ ვსო დაიწყება მილანიზაციააა
    Culé [?]
    #30 14 მაისი 2022 23:47
    7
    totti10,

    პროსტა მაინტერესებდა რას დაწერდი და გულზე მიგვხდებოდა თუ არა რეალის ლიგის 2016 წლის ტრიუმფის დაკნინება, ეგრევე შეგერყო რომ გაგიტყდა მაგრად 🤣 ეხლა რაც შეეხება საკითხს, ჩემს სიტყვებს ახვანაირად ნუ ატრიალებ, მე არ მითქვია რეალის სამივე ლიგაზე, მე ვიგულოსხმე რეალის ერთი ლიგის მოგება 2016 წელს, სადაც ჯგუფურს რომ თავი დავანებოთ მერე შეხვდა რომას, ვოლფსბურგს, პელეგრინის სიტის და დინალში კიდევ ატლეტიკოს, რემელსაც რამოსის მოერ მეტრანახევრიანი თამაშგარედან გაუტანა და მაგიტომ მოგწერე, სადაც ახაენებ ლივერის ადვილად ფინალში გასვლას იქ რეალისაც ახსენეთქო და არ გინდა ორმაგი სტანდარტები. საბოლოო ჯამში რეალს მო…….. ან დამარსებელი და შემქნელი ერთად, მაგათი იღბლის ბუკეტი დედას ვტენე.
    ფანი [?]
    #29 14 მაისი 2022 23:43
    0
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: totti10
    არ გინდ არომ კლასიკოში ძLიერ რეალს მოუგოო???

    არა, არ გვინდა ძლიერ რეალს მოვუგოთ ძმაო დაშეგვეშვი რა. Შენი რეალი იყოს გამარჯვებული ბატონო, რეალი განძია ბარსა ბანძია და ჰა დაისვენე 😂 რა უბედურებაა ეს კაცი საკუთარ საყვარელ გუნდს რო მალავ, ვისი საკითხავია რეალის ფანი იქნები, ჩელსის თუ ფერენცვაროშის? რაც გინდა ის იყავი ჯიგარ, ვინ გიშლის პროსტა ეს დამალვა და თავის მოჩვენება რა საჭირკა თუ ძმახარ


    რატომ მტენით ამ რეალს ვერ გავიგე?????? რეალის ფანი რომ ვიყოო არ დავწერ თუ ვინმეის მომერიდება აბნ შემეშინდება? აი სულ იმის ლანძღვაში ხართ რეალს გაუართლა ის დებილი ყავს ეს დებილი ყავს და ბოლოს ეს დებილები 3 ჯერ ზედიზედ იგებენ ლიგას თითქ,ის სულ 1/2 ფინაში გადიან და უკეთესად ამტავრებენ სეზონს აი ამაშია პრობლემა იმის მმაგივრად რომ ვისაუბროდ რა ჭირს გუნდს რა არის შესაცვლელი ეგრევე ვინმე დაწერს ბენზემა რა კლასნია მოდრიIჩ რა მაგრად გმაოიყურება ასაკთან მიმარტებაში და ბრახ ეგრევე რეალის ფანი ხარ, სტარებმა კი იციან ვინც ვარ და ამ ახლებმა და ბავშვებმა არ იცით ვინ ვარ და ვიღაცის დაციტირებულებსი მეორებთ, ან ეს ახალ ახალი ნიკებით რომ მიცითირებთ ერთიდაიგივე ხალხი რა თემააა :დ :დ
    ფანი [?]
    #28 14 მაისი 2022 23:29
    5
    ციტატა: totti10
    არ გინდ არომ კლასიკოში ძLიერ რეალს მოუგოო???

    არა, არ გვინდა ძლიერ რეალს მოვუგოთ ძმაო დაშეგვეშვი რა. Შენი რეალი იყოს გამარჯვებული ბატონო, რეალი განძია ბარსა ბანძია და ჰა დაისვენე 😂 რა უბედურებაა ეს კაცი საკუთარ საყვარელ გუნდს რო მალავ, ვისი საკითხავია რეალის ფანი იქნები, ჩელსის თუ ფერენცვაროშის? რაც გინდა ის იყავი ჯიგარ, ვინ გიშლის პროსტა ეს დამალვა და თავის მოჩვენება რა საჭირკა თუ ძმახარ
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    ფანი [?]
    #27 14 მაისი 2022 23:27
    0
    ციტატა: tato777
    totti10,

    კაი კაცი რასაც შენ წერ მაგას ნამდვილი ბარსას გულშემატკივარი არ დაწერს და იმიტომაც ელარება ეჭვი ყველას შენს ბარსას გულშემატკივრობაში. ისემც უქნია რეალს ერთ დღეს მო……. ია დედის ტრ……., საერთოდ დაქცეულა და ლა ლიგიდანაც გავარდნილა. ეს გუნდი თავისი არსებით მეზიზღება და ნაღდად არ მინდა ძლიერი იყოს, მირჩევნია ლევანტესავით ცხრილის ბოლოსკენ ეგდოს. იმ დღეს რომ წერდი ლივერს ფინალში რა უნდა გრანდი არ გამოუგდიაო ისიც დაგეწერა ერთხელ ზიდანის რეალმა ფინალამდე გრანდს რომ არ შეხვედრია და ფინალში ისიც ატლეტიკოს.


    ბაიერნი მე გამოვაგდე??? ზიდანის დროს რეალმა არ გამაოგდო ლიგაზე გრანდები???? კარგი კა კარგი, ეგ ხომ იცი ოცნებაზე მეტია რაც შენ გინდა ლევანტეს დონის რეალი რომა რასოდეს იქნებააა. დამისახელე წელი სადაც რეალმა გრანდი არ გამოაგდო და ისე გავიდა ფინალში და ლიგის ფინალშიც გრანდს არ მოუგო. მიდი 2016 2017 და 2018 გაიხსენე ვინები გამოყარა რეალმააა. 3 გუნდი გაუამრთლა ლივერპუს 3 ინტერი ბენფიკა ვილიარეალი, აი ამას ქვია გამართლება და არა სიტის ჩელსის დ აპსჟს რომგამოაგდებ მართლაც კაი კაცი ;)
    ფანი [?]
    #26 14 მაისი 2022 23:24
    2
    პსჟს კლუბობა მოვტ*ან პიდარასტების მაიკით რომ არიან გამოსულები მოედანზე და მაგათი პრეზიდსნტისიც კიდევ ზემოდან ფულის გამო ყველაფერს რომ კადრულობს, კიდევ კაი მხოლოდ 1 წლიანი კონტრაქტი გააფორმა მესიმ მაგათთან იმედია აღრც გაახანგრძლივებს და წამოვა მაგ საღორეთიდან
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤