ბაიერნის სპორტული დირექტორი: ლევანდოვსკიმ მითხრა, რომ წასვლა სურს

ბაიერნის სპორტული დირექტორი: ლევანდოვსკიმ მითხრა, რომ წასვლა სურს

მიუნხენის "ბაიერნის" სპორტული დირექტორი, ჰასან სალიჰამიჯიჩი ადასტურებს, რომ რობერტ ლევანდოვსკის კლუბის დატოვება სურს.

რობერტს ვესაუბრე. მან მაცნობა, რომ ჩვენი შეთავაზების მიღება არ სურს და კლუბიდან წასვლას ისურვებდა.

ლევანსოვკსიმ მითხრა, რომ მას რაღაც ახლის ცდა სურს, მაგრამ ჩვენი პოზიცია არ შეცვლილა. მას კონტრაქტი 2023 წლის 30 ივნისამდე აქვს. ეს ფაქტია.

პოლონელ თავდამსხმელს "ბარსელონაში" თამში სურს და, გავრცელებული ინფორმაციით, კატალონიელებთან კონტრაქტიც შეათანხმა. "ბაიერნს" ლევანდოვსკის გაშვება არ სურს, მაგრამ ფეხბურთელის პოზიციიდან გამომდინარე, შესაძლოა, სიტუაცია შეიცვალოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 15 მაისი 2022 17:18
    0
    ჰო ვიძახი, ოღონდ ბარსას საქმე გაურთულონ და ბაიერნიც და ატლეტიკოც თავიანთ გუნდებსაც აზარალებენ.
    წევრი [?]
    #16 14 მაისი 2022 22:41
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: totti10
    მესი და სუარესი გააგდო და 34 წლის ლევანა მიიყვანო ასეთი... რაზე ხარ ლაპორტა რაზეეეე, ესეიგი გამოდის რომ მესი ამ გუნდისთვის არაფერი ყოფილა, ბრავო ლაპორტა აპლოდისმენტები შენი მატყუარა და მკრეხველი დედა... ყველა საღად მაოზროვნე ბარსელონელმააა

    დღევანდელ ლევანდოვსკისა და თუნდაც 2 წლის წინანდელ სუარესს შორის დიდი განსხვავებაა, და მერე მესი რა შუაშია ლევანასთან, ცხრიანია


    აზრი გამოიტანე რა დავწერე?????? როდესაც მესის აგდებ გუნდიდან და გინდა ახალგაზრდები გყავდეს გუ ნდში და ამის ფონზ ემოგყავს ლევანდოლსკითხოო აი ამას ვამბობ, სუარესი ორმელ ჩემპიონატში თამაშობს და ლევანა რომელში? აი ახლა დავასრულოდ, გერმანიის მაღალი დონის გუნდი მითხარი,

    ციტატა: Alexander Kiria
    ციტატა: totti10
    მესი და სუარესი გააგდო და 34 წლის ლევანა მიიყვანო ასეთი... რაზე ხარ ლაპორტა რაზეეეე, ესეიგი გამოდის რომ მესი ამ გუნდისთვის არაფერი ყოფილა, ბრავო ლაპორტა აპლოდისმენტები შენი მატყუარა და მკრეხველი დედა... ყველა საღად მაოზროვნე ბარსელონელმააა

    სუარესი ბართომეუმ და კუმანმა გაუშვეს და მესიმ თვითონ არ გაახანგრძლივა კონტრაქტი, არავის გაუგდია


    მესიმა რ გაახნაძLივა :დ :დ???????? საერთდო ააზე ხარ რა მოხდა? კაცი ამბობდა მესიზე ვაწყობ გუნდს მესია უმთავრესიო და 3 დღეში გუნდიდან მოსიროლა რა არ გაახანძივა მესიმ :დ :დ

    შენ ალბათ არ იცი გახანგრძლივება და ახალი კონტრაქტის დადება რითი განსხვავდება ერთმანეთისგან. მესის სანამ მოქმედი კონტრაქტი არ ამოეწურა არ გაახანგრძლივა და როცა ამოეწურა შეუძლებელი იყო ახალის გაფორმება. ეგ კიდე ტებასს დააბრალე და არა ლაპორტას
    ფანი [?]
    #15 14 მაისი 2022 21:51
    0
    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: totti10
    მესი და სუარესი გააგდო და 34 წლის ლევანა მიიყვანო ასეთი... რაზე ხარ ლაპორტა რაზეეეე, ესეიგი გამოდის რომ მესი ამ გუნდისთვის არაფერი ყოფილა, ბრავო ლაპორტა აპლოდისმენტები შენი მატყუარა და მკრეხველი დედა... ყველა საღად მაოზროვნე ბარსელონელმააა

    დღევანდელ ლევანდოვსკისა და თუნდაც 2 წლის წინანდელ სუარესს შორის დიდი განსხვავებაა, და მერე მესი რა შუაშია ლევანასთან, ცხრიანია


    აზრი გამოიტანე რა დავწერე?????? როდესაც მესის აგდებ გუნდიდან და გინდა ახალგაზრდები გყავდეს გუ ნდში და ამის ფონზ ემოგყავს ლევანდოლსკითხოო აი ამას ვამბობ, სუარესი ორმელ ჩემპიონატში თამაშობს და ლევანა რომელში? აი ახლა დავასრულოდ, გერმანიის მაღალი დონის გუნდი მითხარი,

    ციტატა: Alexander Kiria
    ციტატა: totti10
    მესი და სუარესი გააგდო და 34 წლის ლევანა მიიყვანო ასეთი... რაზე ხარ ლაპორტა რაზეეეე, ესეიგი გამოდის რომ მესი ამ გუნდისთვის არაფერი ყოფილა, ბრავო ლაპორტა აპლოდისმენტები შენი მატყუარა და მკრეხველი დედა... ყველა საღად მაოზროვნე ბარსელონელმააა

    სუარესი ბართომეუმ და კუმანმა გაუშვეს და მესიმ თვითონ არ გაახანგრძლივა კონტრაქტი, არავის გაუგდია


    მესიმა რ გაახნაძLივა :დ :დ???????? საერთდო ააზე ხარ რა მოხდა? კაცი ამბობდა მესიზე ვაწყობ გუნდს მესია უმთავრესიო და 3 დღეში გუნდიდან მოსიროლა რა არ გაახანძივა მესიმ :დ :დ
    Culé [?]
    #14 14 მაისი 2022 20:30
    1
    ციტატა: totti10
    მესი და სუარესი გააგდო და 34 წლის ლევანა მიიყვანო ასეთი... რაზე ხარ ლაპორტა რაზეეეე, ესეიგი გამოდის რომ მესი ამ გუნდისთვის არაფერი ყოფილა, ბრავო ლაპორტა აპლოდისმენტები შენი მატყუარა და მკრეხველი დედა... ყველა საღად მაოზროვნე ბარსელონელმააა

    დღევანდელ ლევანდოვსკისა და თუნდაც 2 წლის წინანდელ სუარესს შორის დიდი განსხვავებაა, და მერე მესი რა შუაშია ლევანასთან, ცხრიანია
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    ფანი [?]
    #13 14 მაისი 2022 20:30
    0
    დეპაი გაყიდეთ და 9 ნომერი ლევანის მიეცით
    წევრი [?]
    #12 14 მაისი 2022 20:22
    0
    ციტატა: XAVI 6-8
    ციტატა: Alexander Kiria
    მესიმ თვითონ არ გაახანგრძლივა კონტრაქტი, არავის გაუგდია

    მესიმ არ გაახანგრძლივა?🙂კაცი კონტრაქტზე ხელის მოსაწერად მივიდა და გუნდიდან გაუშვეს ვერ გიხანგრძლივებთ კონტრაქტსო🤦‍♂️

    მესიმ კონტრაქტი ამოწურა ბოლომდე და არ გაახანგრძლივა 2021 წლამდე. 2021 წელს ახალი კონტრაქტის დადება კი ვერ მოხერხდა ლა ლიგის რეგულაციებით დადგენილი სახელფასო ჭერის გამო. მესის შეეძლო მოქმედი კონტრაქტის გაფორმებამდე გაეხანგრძლივებინა 2018 ში, 19- ში, 20-ში, მაგრამ არ გაახანგრძლივა
    წევრი [?]
    #11 14 მაისი 2022 19:59
    1
    ციტატა: Alexander Kiria
    მესიმ თვითონ არ გაახანგრძლივა კონტრაქტი, არავის გაუგდია

    მესიმ არ გაახანგრძლივა?🙂კაცი კონტრაქტზე ხელის მოსაწერად მივიდა და გუნდიდან გაუშვეს ვერ გიხანგრძლივებთ კონტრაქტსო და ამ დროს მესის ხელფასის 50% დაკლებული ქონდა მეტს ვეღარ მოიკლებდა რადგან ესპანეთის კანონი 50% მეტს არ ქვითავს და შენ ამბობ მესიმ არ გაახანგრძლივაო?ასეთების წერას ვინმე გაიძულებთ თუ მართლა ეგრე გგონიათ?როგორც კი სირთომეუ წავიდა ეგრევე თქვა მესიმ ვრჩებიო და ტიპი მოღალატე გამოიყვანეს ძალით არ მოაწერა ხელიო🤦‍♂️
    გულშემატკივარი [?]
    #10 14 მაისი 2022 19:59
    0
    მე არ ვიცი ნორმალურ ადამიანს რატომ არ უნდა უნდოდეს ამის მოსვლა.. ტიპი საუკეთესო ფორვარდია
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    წევრი [?]
    #9 14 მაისი 2022 19:37
    2
    ციტატა: totti10
    მესი და სუარესი გააგდო და 34 წლის ლევანა მიიყვანო ასეთი... რაზე ხარ ლაპორტა რაზეეეე, ესეიგი გამოდის რომ მესი ამ გუნდისთვის არაფერი ყოფილა, ბრავო ლაპორტა აპლოდისმენტები შენი მატყუარა და მკრეხველი დედა... ყველა საღად მაოზროვნე ბარსელონელმააა

    სუარესი ბართომეუმ და კუმანმა გაუშვეს და მესიმ თვითონ არ გაახანგრძლივა კონტრაქტი, არავის გაუგდია
    გულშემატკივარი [?]
    #8 14 მაისი 2022 19:24
    0
    სალამი ჯიგარ
    Culé [?]
    #7 14 მაისი 2022 19:10
    1
    ფაქტია ლევანა ბოლო 3 წელი უფრო შედეგიანია ვიდრე მანამდე იყო და არაფერში 35 მილიონის დახარჯვას ჯობია ეს იყიდონ
    --------------------
    21 საუკუნე, პიკე 37 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 მაისი 2022 19:04
    0
    მიაწექით თქვენ მაგ ვარიანტს რო 1წელი კიდე მანდ უნდა ეგდოს და მემრის ნახავთ აქეთ თუ არ შეგეხვეწოთ დავრჩებიო, პაპაჩემის ასაკის რო გახდება. რა არ მევასეება სიბერეში რო აცანცარდებიან ხოლმე ეს ჩემისები და ახალი გამოწვევები უნდათ. ვის წაადა ეს ტრაკის თამაში ერთი მითხარით
    ფანი [?]
    #5 14 მაისი 2022 18:45
    1
    მესი და სუარესი გააგდო და 34 წლის ლევანა მიიყვანო ასეთი... რაზე ხარ ლაპორტა რაზეეეე, ესეიგი გამოდის რომ მესი ამ გუნდისთვის არაფერი ყოფილა, ბრავო ლაპორტა აპლოდისმენტები შენი მატყუარა და მკრეხველი დედა... ყველა საღად მაოზროვნე ბარსელონელმააა
    Culé [?]
    #4 14 მაისი 2022 18:38
    1
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    რამდენი ბუცი აქვს? ეს მეორე იქნება თუ მესამე?

    მეორედ იგებს, შარშან მოიგო და წელს, შარშან წინაც შეეძლო 34 გოლი გაიტანა მარა იმობილემ 2ით მეტი გაიტანა მაშინ
    --------------------
    21 საუკუნე, პიკე 37 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    Culé [?]
    #3 14 მაისი 2022 18:32
    1
    ციტატა: ani-messi-goat
    ამ წუთას თავით მაგარი შეაგდო ლევანამ :დ წელსაც იგებს ოქროს ბუცს, სუპერ გოლავიკია რა, უნდა იყიდონ

    რამდენი ბუცი აქვს? ეს მეორე იქნება თუ მესამე?
    Culé [?]
    #2 14 მაისი 2022 18:19
    5
    ამ წუთას თავით მაგარი შეაგდო ლევანამ :დ წელსაც იგებს ოქროს ბუცს, სუპერ გოლავიკია რა, უნდა იყიდონ
    --------------------
    21 საუკუნე, პიკე 37 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    წევრი [?]