ბარსელონა და ლევანდოვსკი 3-წლიან კონტრაქტზე შეთანხმდნენ | Sport1

ბარსელონა და ლევანდოვსკი 3-წლიან კონტრაქტზე შეთანხმდნენ | Sport1

"ბარსელონამ" რობერტ ლევანდოვსკის ტრანსფერისკენ მორიგი ნაბიჯი გადადგა.

გერმანული Sport1-ის ინფორმაციით, კატალონიურმა კლუბმა პოლონელის აგენტ პინი ზაჰავისთან 3-წლიან სიტყვიერ შეთანხმებას მიაღწია. 

წყაროს თანახმად, როგორც კი "ბაიერნი" მოლაპარაკებას დათანხმდება, "ბარსელონა" ოფიციალურ შეთავაზებას გააკეთებს.

მას შემდეგ, რაც ლევანდოვსკიმ "რეკორდმაისტერს" "ბარსაში" გადასვლის სურვილის შესახებ აცნობა, მიუნხენელთა პოზიცია შერბილდა და ისინი 33 წლის ფეხბურთელის გაშვებაზე დაფიქრდნენ.

როგორც ცნობილია, "ბაიერნი" ლევანდოვსკის 35-40 მილიონ ევროდ გაუშვებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ფანი [?]
    #10 15 მაისი 2022 01:25
    2
    ბაზარი არაა ლევანა ძლიერია და გაქაჩავს კიდე მაგრამ, ამ პოლიტიკის ვერ გავიგე სუა გააპანღურეს კაცი დაბალ ხელფასზე და სკამზე თანახმა იყო მესსი გააგდეს ახალი გუნდი უნდა ავაწყოთო და რას უყურებთ? მოგვყავს ისევ ასაკიანი ობამა და აგერ ლევანაც
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 14 მაისი 2022 22:18
    6
    მგონი იმის სიტუაცია არაა, რომ აქ ლევანდოვსკის დაწუნებაზე იყოს საქმე;
    გოლების გატანა ნამდვილად იცის
    ფანი [?]
    #8 14 მაისი 2022 18:11
    0
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: shu1987
    აი მე პირადათ სულ არ ვფიქრობ რომ კარიერის ბოლოსკენ მყოფი ლევანდოვსკის მოყვანა საოცრებაა პირიქით ეს მიუთითებს კლუბის უსუსურობაზე, შედეგიანობას რაც შეეხება აი მოვა და ნახავთ რომ ბუნდესლიგაში გატანილი 40-50 გოლი 20 გოლად გადაიქცევა და საჯარიმოს იქეთ ვერაფერი , ვის არ გაუხარდება 60-გოლიც გაეტანოს ნეტა მაგრამ რეალობის აღქმა არ უნდა დავკარგოთ და 34-წლის კაცის იმედი ნუ გვექნება..

    სხვა ვინ უნდა მოეყვანათ? არნახულ კრიზისშია გუნდი და ლევანდოვსკი მოყავთ შემცირებული ხელფასით და რაღას წუწუნებთ. უკეთესი ვარიაბტი როყოფილიყო **ბი კიარარიან , მოიყვანდნენ. ეკონომიკურ კრიზისში ლაპორტამ ფერანტორესი მოიყვანა, ობამეიანგი და ადამა მოიყვანა + ქრისტენსენი და კესიც გაფორმებულები გვყავს და კიდე ბევრი იწერება რომ აზპილიკუეტას და კულიბალის მოყვანაზე ჩალიჩობენო. დააყენებს გუნდს ფეხზე ეგ კაცი აინახავთ

    ჯერ ერთი ვინ წუწუნებს ?? ჩემ აზრს მაშინ დავაფიქსირებ როცა მსურს და თუარ მოგწონს გაატარე, მეორე მე ის დავწერე რაც დავწერე, ლაპორტას რაც შეეხება აფერისტი ხალხის არასდროს მჯეროდა მანდ ჩავი ამბობს სათქმელს.
    Culé [?]
    #7 14 მაისი 2022 17:30
    0
    ციტატა: shu1987
    აი მე პირადათ სულ არ ვფიქრობ რომ კარიერის ბოლოსკენ მყოფი ლევანდოვსკის მოყვანა საოცრებაა პირიქით ეს მიუთითებს კლუბის უსუსურობაზე, შედეგიანობას რაც შეეხება აი მოვა და ნახავთ რომ ბუნდესლიგაში გატანილი 40-50 გოლი 20 გოლად გადაიქცევა და საჯარიმოს იქეთ ვერაფერი , ვის არ გაუხარდება 60-გოლიც გაეტანოს ნეტა მაგრამ რეალობის აღქმა არ უნდა დავკარგოთ და 34-წლის კაცის იმედი ნუ გვექნება..

    სხვა ვინ უნდა მოეყვანათ? არნახულ კრიზისშია გუნდი და ლევანდოვსკი მოყავთ შემცირებული ხელფასით და რაღას წუწუნებთ. უკეთესი ვარიაბტი როყოფილიყო **ბი კიარარიან , მოიყვანდნენ. ეკონომიკურ კრიზისში ლაპორტამ ფერანტორესი მოიყვანა, ობამეიანგი და ადამა მოიყვანა + ქრისტენსენი და კესიც გაფორმებულები გვყავს და კიდე ბევრი იწერება რომ აზპილიკუეტას და კულიბალის მოყვანაზე ჩალიჩობენო. დააყენებს გუნდს ფეხზე ეგ კაცი აინახავთ
    ფანი [?]
    #6 14 მაისი 2022 17:07
    2
    აი მე პირადათ სულ არ ვფიქრობ რომ კარიერის ბოლოსკენ მყოფი ლევანდოვსკის მოყვანა საოცრებაა პირიქით ეს მიუთითებს კლუბის უსუსურობაზე, შედეგიანობას რაც შეეხება აი მოვა და ნახავთ რომ ბუნდესლიგაში გატანილი 40-50 გოლი 20 გოლად გადაიქცევა და საჯარიმოს იქეთ ვერაფერი , ვის არ გაუხარდება 60-გოლიც გაეტანოს ნეტა მაგრამ რეალობის აღქმა არ უნდა დავკარგოთ და 34-წლის კაცის იმედი ნუ გვექნება..
    ფანი [?]
    #5 14 მაისი 2022 16:33
    5
    ძაან მაგარი ტრანსფერია, ბრავო ლაპორტას და გილოცავთ ბარსას ყველა გულშემატკივარს
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 14 მაისი 2022 16:16
    2
    დესტი ხო უნდათ მაგათ, მივცეთ და ცოტაც დავამატოთ თანხა.
    ფანი [?]
    #3 14 მაისი 2022 15:44
    0
    35 მილიონი არადა დესტი+15 მლნ არ უნდათ?
    ფანი [?]
    #2 14 მაისი 2022 15:30
    0
    არიქა, არიქაა
    [?]