მატეო მორეტო ბარსელონაზე | რაფინია, კულიბალი, ჩუამენი

მატეო მორეტო ბარსელონაზე | რაფინია, კულიბალი, ჩუამენი

იტალიელი ჟურნალისტი, მატეო მორეტო "ბარსელონასთან" დაკავშირებულ სატრანსფერო სიახლეებს ავრცელებს.

რაფინია

"ბარსელონა" და რაფინია უკვე შეთანხმებულები არიან. ამჟამად კლუბი "ლიდს იუნაიტედის" პოზიციასა და უსმან დემბელეს სიტუაციას უცდის. 

კალიდუ კულიბალი

30 წლის ცენტრალური მცველი "ბარსას" სამიზნეა, თუმცა კლუბს მის შესაძენად ფეხბურთელების გაშვება დასჭირდება.

ორელიენ ჩუამენი

"ბლაუგრანა" ჩუამენით ინტერესდება, თუმცა მოსალოდნელია, რომ ფრანგი კარიერას პრემიერ ლიგაში გააგრძელებს. მისი სატრანსფერო ფასი კატალონიელთათვის ზედმეტად მაღალია, ამასთან, კლუბს სხვა პრიორიტეტები აქვს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    წევრი [?]
    #13 14 მაისი 2022 22:21
    0
    კულიბალი კარგი იქნება არაუხოს გვერდით მარა გარემარბები უფრო გვჭირდება, ჩუამენი კაი ბიჭია, ბუსკეცს ვერავინ ჩაანაცვლებს 100 წელი მარა ეგებ მაგის პოზიციაზე კარგად დადგეს დე იონგთან და პედრისთან, რაფინია კარგია მარა ამდენი შემტევი რავიცი რავიცი. ალბას ზამენა მოუყვანონ ჯობია.
    წევრი [?]
    #12 14 მაისი 2022 19:16
    2
    ჩუამენი და კულიბალი ძაან მაგრად თამაშობენ ,კალიდუ უკვე ჩამოყალიბებული და შემდგარი ფეხბურთელია რომელსაც ბურთის ამოტანა მაგრად გამოსდის აი ჩუამენი არამგონია ვინმემ დაგვითმოს არადა ფრენკი რომ გაუშვან და ეს მოიყვანონ უფრო გამისწორდება ჩამშლელადაც მაგარია და შემტევ ნახევარმცველადაც გამოსდის თამაში ყველაზე კარგი ისაა ამ ფეხბურთელში რომ შეუძლია თავდამსხმელს მომენტი შეუქმნას.
    Culé [?]
    #11 14 მაისი 2022 17:32
    0
    ციტატა: totti10
    მიდი გაყიდე, იციან საერთოდ რა შეუძლია რომელიმეს? ხავი რომ ტვინს... ავ ამოჩემებით საერთდო იციან რა შეუძლია ლენგლეს უმტიტს მინგესას გარსიას რობერტოს??? ბოლოს როდის ანხე ესენი ძირითადში წესიერად? ბრასითვეითი საერთოდ ცოცხალია არაა ცოცხალი იცი?? აი ამიტომვე რგაყიდი ხალხს, და იმტომ ახორცდება გუნდს ამდენი დამპალი ლეში

    გარსია ბევრს თამაშობს
    რობერტოს ტრავმები ქონდა როდის უნდა ეთამაშა?
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    ფანი [?]
    #10 14 მაისი 2022 17:14
    0
    ციტატა: nika 54
    30 წლის ცენტრალური მცველი "ბარსას" სამიზნეა, თუმცა კლუბს მის შესაძენად ფეხბურთელების გაშვება დასჭირდება.
    მერე გაუშვან, ცოტაა გასაშვები? ერთი გუნდი გამოვა იმდენი უსაქმური დაგროვდა კლუბში.


    მიდი გაყიდე, იციან საერთოდ რა შეუძლია რომელიმეს? ხავი რომ ტვინს... ავ ამოჩემებით საერთდო იციან რა შეუძლია ლენგლეს უმტიტს მინგესას გარსიას რობერტოს??? ბოლოს როდის ანხე ესენი ძირითადში წესიერად? ბრასითვეითი საერთოდ ცოცხალია არაა ცოცხალი იცი?? აი ამიტომვე რგაყიდი ხალხს, და იმტომ ახორცდება გუნდს ამდენი დამპალი ლეში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 14 მაისი 2022 16:19
    1
    30 წლის ცენტრალური მცველი "ბარსას" სამიზნეა, თუმცა კლუბს მის შესაძენად ფეხბურთელების გაშვება დასჭირდება.
    მერე გაუშვან, ცოტაა გასაშვები? ერთი გუნდი გამოვა იმდენი უსაქმური დაგროვდა კლუბში.
    Culé [?]
    #8 14 მაისი 2022 16:02
    3
    ეჰ ჩუამენის მომყვანები არ არიან თორე უსერიოზულესი ბიჭია
    დე იონგის წასვლასაც გადავიტანდი ეგ რო მოიყვანონ
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    Culé [?]
    #7 14 მაისი 2022 15:52
    1
    რა რაფინია confused სულ გამოშტერდნენ confused
    ფანი [?]
    #6 14 მაისი 2022 15:43
    0
    კულიბალი აუცილებლად
    წევრი [?]
    #5 14 მაისი 2022 15:19
    0
    ამ სამიდან ყველაზე მეტად კულიბალია მოსაყვანი
    --------------------
    •Barca forever•
    Culé [?]
    #4 14 მაისი 2022 15:16
    0
    აქედან კულიბალი მოვიდეს.რაფინია დემბელე ერთიხ ხუია,ჩუამენის ფული არ გვაქვს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    [?]
    #3 14 მაისი 2022 14:51
    1
    ლენგლე ჩართეთ კულიბალის ტრანსფერში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 14 მაისი 2022 14:23
    1
    ხო რაფინია და ბურთს მე მივუტან ლევანდოვსკის ან ობამეიანგს. კულიბალით ინტერესდებიან დამოიყვანენ საბოლოოდ ვინმე ახალ ლენგლეს ან გარსიას
    Culé [?]