ბარსელონას რაფაელ გერეირუ შესთავაზეს

ბარსელონას რაფაელ გერეირუ შესთავაზეს

"ბარსელონა" ჟორდი ალბას შემცვლელს ეძებს, ვინაიდან 33 წლის ფეხბურთელი გუნდის ერთადერთი მარცხენა მცველია.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "ბლაუგრანას" დორტმუნდის "ბორუსიას" განაპირა მცველი, რაფაელ გერეირუ შესთავაზეს, რომელიც კატალონიურ გრანდში თამაშზე ოცნებობს.

28 წლის პორტუგალიელს კონტრაქტი 2023 წელს ეწურება და მისი გახანგრძლივება არ სურს. გერმანელები მას 8-10 მილიონი ევროს სანაცვლოდ შეელევიან.

"ბარსელონას" პრიორიტეტი მარცხენა მცველის პოზიციაზე მარკოს ალონსოა, რომელსაც "ჩელსისთან" ხელშეკრულება ასევე 2023 წელს უმთავრდება. კატალონიელები ალექს გრიმალდოსა და სერხიო რეგილონის ტრანსფერსაც განიხილავენ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    წევრი [?]
    #12 14 მაისი 2022 17:50
    2
    კარგი ფეხბურთელია ძალიან გერეირუ, ნახევარდაცვაშიც შეუძლია თამაში, კარგი მეპასეა და კარგი დარტყმაც აქვს, პასის კულტურა და ტექნიკაც არ დაეწუნება.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    ფანი [?]
    #11 14 მაისი 2022 17:14
    0
    ჯარიმების დამრტყმელი თუ უნდათ გრიმალდო ან ალონსო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 14 მაისი 2022 16:22
    1
    მე არვიცი ეს რას თამაშობს, მაგრამ დორტმუნდის ძირითადში თუა 8-10 მილიონი როგორ არ ღირს.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 14 მაისი 2022 15:28
    0
    პორტუგალიელი და ბარსა ისეა ერთმანეთთან როგორც ფერარი და ზილის კარობკა. ერთი დეკო იყო კარგი (იმიტომ რომ ბრაზილიელი იყო) და მეორე ღორი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 14 მაისი 2022 14:19
    0
    ვადა ეწურებაო ხალხო ვადა მემრის უფასოდ დაკარგვას მოგვცემს 10 მილიონად რას კარგავს აბა ეს ჯორზეა შემჯდარი არ უნდა გახანგრძლივება. (ბოლობოლო 20 მილიონად ბარსამ კოუ გაყიდა უფასოდ დაკარგვას) წავა დორტმუნდი სხვას ნახავს. მაინც ბაიერნი იგებს ტიტულს და დიდი ამბავი თუ ვინმე გამოუცდელი ათამაშა. ეს ბარსა რო არ ენდობა ახალგაზრდებს დროულად სანამ იძულებული არ გახდება
    ფანი [?]
    #7 14 მაისი 2022 13:10
    0
    გრიმალდო
    Culé [?]
    #6 14 მაისი 2022 12:46
    0
    ციტატა: Moriba
    ცუდი ნაღდად არააა პროსტა ამას ჯობია გაია მოიყვანონ 20მილიონად

    საქმეც მაგაშია 20 მილიონად,რომ ვერ მოიყვანენ.ბევრად მეტს მოითხოვს ვალენსია 60 ლიმონს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 14 მაისი 2022 12:38
    0
    ბორუსია ასე იაფად არ გაყიდის კაი რომ იყოს, მითუმეტეს 28 წლის ფეხბურთელს, მოშორება უნდათ როგორც ჩანს, ვინმე ახალგაზრდაზე იჩალიჩონ ჯობია, თუარადა ლა მასიიდან ამოიყვანონ ბალდე ან ვინმე სხვა და მიცენ სათამაშო დრო, სკამიდან ვერავინ გახდება ვარსკვლავი🙄
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #4 14 მაისი 2022 11:23
    3
    მოშორება უნდა აშკარად დორტმუნდს და ტენის ბარსელონას, ეს რამეს რომ წარ მოადგენდეს ბაიერნი დაჩალიჩდებოდა ან უკვე ბაიერნში იქნებოდა. 10 მილიონის გადაყრას სჯობ ს ბარსა ბედან ან ლა მასიადან ვინმე დააწინაურონ და მიც ენ ახალგაზრდე ბს შანსი, ფულიც დაიზოგება და იქნება და ამართლებენ აკადემიის ბიჭები
    ფანი [?]
    #3 14 მაისი 2022 10:42
    2
    ცუდი ნაღდად არააა პროსტა ამას ჯობია გაია მოიყვანონ 20მილიონად
    ფანი [?]
    #2 14 მაისი 2022 09:56
    2
    გერეირო არა რონალდო კიდე
    ფანი [?]
    #1 14 მაისი 2022 09:54
    5
    ასაკი და ფასი კარგი აქვს, მოგაყუებთ, რომ გითხრათ დორტმუნდის თამაშებს ვუყურებთქო და არ ვიცი როგორ თამაშობს.