ბარსელონა ბაიერნთან მოლაპარაკებების დასაწყებად მზადაა

ბარსელონა ბაიერნთან მოლაპარაკებების დასაწყებად მზადაა

რობერტ ლევანდოვსკის სატრანსფერო საგა გრძელდება. "ბარსელონასთვის" პოლონელი თავდასხმის ხაზის გაძლიერების უმთავრეს ვარიანტად რჩება, თავად ფეხბურთელს "ბლაუგრანაში" გადმოსვლა ძალიან უნდა და ვეტერანი შემტევის გაშვებაზე უკვე "ბაიერნიც" დაფიქრდა.

გავრცელებული ცნობებით ლევანდოვსკიმ "ბაიერნს" აცნობა, რომ კლუბთან კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს. ამის პარალელურად "ბარსელონა" პოლონელის მოთხოვნების დაკმაყოფილებაზე თანხმობას აცხადებს.

ბოლო ინფორმაციით, რომელსაც გერმანული Sport1 ავრცელებს, ჟოან ლაპორტამ ფეხბურთელის აგენტს, პინი ზაჰავის აცნობა, რომ "ბარსელონა" მზადაა, "ბაიერნთან" მოლაპარაკებები დაუყოვნებლივ დაიწყოს, როგორც კი მიუნხენური გუნდი ამისთვის მზად იქნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Culé [?]
    #30 14 მაისი 2022 12:33
    0
    ციტატა: lukicha-barca
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ლევანა ძაან მაგარია და დონეს რ9მ დადებს ეჭვიც არ მეპარება, მაგრამ 2 წელი გაქაჩოს მაქსიმუმ და შეიძლება ის 2 წელიც ვერ გაქაჩოს, რატო არ ჩალიჩობენ ნუნიესზე? ფულიც ბლომად ექნება ბარსას ზაფხულში და პენსიონერი ხალხის მოყვანას ახალგაზრდა მოიყვანე რა

    საიდან ბლომად ფული ძმა?

    68 მილიონი მეორე ადგილისთვის, 20 კოუტინიოსთვის, 40 გრიზმანისთვის, ფეხბურთელები გვყავს გასაყიდი და მაგათგანაც ფულს იშოვიან, შეიძლება ფრენკიც გაყიდონ და შტეგენის ალტერნატივასაც ეძებენ, მაგ ორი რომც არ გაყიდონ ნუნიეზის ფული მაინც შეგროვდება

    cvc მთლად გადამავიწყდა,თუ შეთანხმდნენ 300 მილიონს იშოვიან, + spotifay და სხვა სპონსორები
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #29 14 მაისი 2022 12:29
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ლევანა ძაან მაგარია და დონეს რ9მ დადებს ეჭვიც არ მეპარება, მაგრამ 2 წელი გაქაჩოს მაქსიმუმ და შეიძლება ის 2 წელიც ვერ გაქაჩოს, რატო არ ჩალიჩობენ ნუნიესზე? ფულიც ბლომად ექნება ბარსას ზაფხულში და პენსიონერი ხალხის მოყვანას ახალგაზრდა მოიყვანე რა

    საიდან ბლომად ფული ძმა?cvc პონტში?
    გულშემატკივარი [?]
    #28 14 მაისი 2022 12:28
    0
    მოკლედ ამ წუწუნა მაფიოზას გადამკიდე ბარსას ყველა გულშემატკივარი თითო კაპიკს დასდევს და ყველა თეთრების თვლაშია. რაში მადარდებს მე ჩემი ჯიბიდან კიარ აძლევენ, რამდენიც უნდათ იმდენი გადაიხადონ, მაგაზე თვითონ იზრუნონ და ითვალონ კაპიკები. თქვენ ყველაფერი ერთად როგინდათ, ეგრე სადაა. თან უკვე შემდგარი ფორვარდი, რომელიც ასიანი გაამართლებს, თან ახალგაზრდა, თან გამოცდილი და თან იაფად? რაღაც ქართველი დამსაქმებლებივით გამოგდით 20 წლის ხალს 40 წლიან გამოცდილებას და 4 დიპლომს რო სთხოვენ. 2 წელი გაძლებს თუ 4, ლევანდოვსკია და ის 2 წელი იფრენს ასპროცენტიანი ვიცით ყველამ. მაგასობაში სკაუტებმა უნდა იმუშაონ მაგრად და ახალგაზრდა ტალანტი ჩაიგდონ იაფად ხელში...
    Culé [?]
    #27 14 მაისი 2022 11:07
    1
    ლევანა ძაან მაგარია და დონეს რ9მ დადებს ეჭვიც არ მეპარება, მაგრამ 2 წელი გაქაჩოს მაქსიმუმ და შეიძლება ის 2 წელიც ვერ გაქაჩოს, რატო არ ჩალიჩობენ ნუნიესზე? ფულიც ბლომად ექნება ბარსას ზაფხულში და პენსიონერი ხალხის მოყვანას ახალგაზრდა მოიყვანე რა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #26 14 მაისი 2022 10:54
    1
    მოდი ლევან მოდიიიი
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    ფანი [?]
    #25 14 მაისი 2022 09:59
    3
    ანუ ლაპორტამ საბოლოოდ ყველა გადააგდო, 34-წლის ხალხი მოყავს კათარზისად უნდა გადააქციოს ბლიად კლუბი ??? ლევანდოვსკი გასაგებია რა დონეცაა მაგრამ ერთ-ორ წელში კიდე ფორვარდის ძებნას დაიწყებენ და ეს აღარავის ენდომება ამხელა ხელფასი უნდა გადაუხადონ და ხო შეიძლებოდა ისეთის მოყვანა ვინც გუნდში მინიმუმ 8-10 წელი იქნებოდა.
    ფანი [?]
    #24 14 მაისი 2022 09:53
    1
    ეს ორმოცი მილიონი სხვანაირად რომ გადიახადონ, მაგალითად დესტი ჩართონ ან სხვა ვინმე, კაი იქნება, მიუხედავად იმისა რომ წინააღმდეგი ვარ ამ ტრანსფერის, რადგან ფინანსური დარტყმა იქნება კიდევ ერთი, თუ მოყვანაა ბარტერი გააკეთონ
    Culé [?]
    #23 14 მაისი 2022 01:57
    0
    ციტატა: Barca...
    5 საათის მერე ნუთუ არანაირი სიახლე არ ყოფილა ბარსასთან დაკავშირებით

    პარასკევია დღეს
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #22 14 მაისი 2022 00:38
    0
    5 საათის მერე ნუთუ არანაირი სიახლე არ ყოფილა ბარსასთან დაკავშირებით
    ფანი [?]
    #21 13 მაისი 2022 23:16
    2
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: totti10
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: Coolcule
    azulgerana,
    2023 ივლისამდე აქ კონტრაქტი

    აბა ჰალანდი სიტიმ იყიდა მბაპე რეალმა ხვიჩა ნაპოლმა და ჩვენ ვინ ვიყიდოთ


    ლევ ანდოლსკის ბაიერნ იაფასებს 40 მილიონს ამას პლიუს ამისხელფასი ბონუსი, დაახლოებით 10-15 მილიონი იქნება ყველაზე ცოტა. მერე 34 წლის ხდება 1 თვეში, გრიზმანი გაიყიდება 40 ად რადგან ატლეტიკო ვლადებულია იყიდოს, კოუ 20 ად გაიყიდა, როგორც იწერება დე იონგის გაყიდვას აპირებნე და ასევე შტეგენის ჯამში 160 მილიონი ოხმ შეიკრება? ასევე 2-3 კაციც თუ გაყიდეს კი ავლენ ასე 200-220 მილიონზე დავიჯერო ამ ფულით მცველი არ მოვა?? სადაც ყველაზე ძალიან აქვს დანძრეული გუნდს? იდე დე იონგის გაშ ვება კატასტროფა მგონია მე რადგან საყრდენზე 33 წლის ბუსი რჩება და არაივნ იცის როგორი იქნება კესი აქ, ლევანას მოყვანას სჯობს ვინმე ახალგაზრდა ნახონ ნუ ნუნეშზე არც ვამბობ ლიდსის რაფინიაზე ხომ იწერება თან იაფიც გამოვა რადგან ლიდსი დიდი ალბათობით დაქვეითდება, აი როგორ ფიქრობ 34 წლის ლევანა რომ მივა გუნდში ამას პას ვინ მიცემს ვინ ითამაშებს ლევანაზე, რომ გადახედო შემადგენლობა სვინაა მომმარაგებელი შემქმენელი ვინ მიცემს ამას სივრცეებს და ვინ შეუწყობს ხელს გოლები რომ იტანოს? ფერან ტორესი? ადამა ტრაორე? დემბლე? თუ გავი ნიკო პედრი გგონია შეძლებენ იმას რასაც მიულერი სანე გნაბრი და კიხიმი შვება ან ტოლოსო

    მაგ ფულს ზემოდან მეორე ადგილზე გასვლისთვის აღებული 68 მილიონიც ემატება,თან ჯერ კიდევ ბევრი ნაგავია გუნდში რომლებიც შეიძლება გაიყიდონ, ფული შეგროვდება და ვინმე კარგი მოძრავი ფორვარდის ფული გვექნება, მაგალითად ნუნიეზის, რაფინიას თამაშებს ვუყურე და დემბელესაც კი ვერ ჯობია, დიდი ვერაფერი ტიპია, ვინმე ვინგერიც გვჭირდება, თან ორივე ფლანგის მცველი, მოკლედ ლევანაში თუ 40 მილიონი გადაიხადესდა კიდევ უფრო დაამტკიცებენ რომ იდიოტები არიან და არც მენეჯმენტის და არც არაფრის აზრზე არ არიან, ლევანა მაგარი ფორვარდია მაგრამ შორეულ პერსპექტივაში უნდა იხედონ და 2 წლიანი პროექტისთვის 40 მილიონი არ უნდა დახარჯონ, თან ხელფასიც დიდი უნდა,თან აგერ ობამეიანგი გყავს რომელიც გოლებს იტანს და რა საჭიროა ლევანდოვსკის მოყვანა? თუ ვინმე ფორვარდი მოჰყავთ ახალგაზრდა მოიყვანონ, ან ჟესუსიც მაგარი იქნებოდა

    იყო ეგეთი ახალგაზრდა და ჩავის ხელში გაზრდის პერსპექტივით ! ხულიან ალვარესი წაიყვანა გვარდიოლამ rage თან ჰალანდი და ჟეზუსი ჰყავს rage ხულიან ალვარესი მაინც დაგვითმოს უფასოდ ხომ არ გვინდა (ან ვინ მოგვცემს უფასოდ!) და საერთოდ შემტევები ბრაზილია/არგენტინა/ურუგვაიში უნდა ეძებონ მაგ ტრადიციას რომ გადაუხვიეს იმიტომაც წავიდა საქმე შეტევაში ტრა@@@კენ

    ტორესი როგორც შემოგვტენა ისე კი არ მოგვყიდის მართლა კარგ ფეხბურთალს😡, აი მაგ შეიხის მწველავებმა უკვე თავი მომავეზრეს, მოჰყავთ ერთ პოზიციაზე 3 ვარსკვლავი და 2 სკამზე რჩება, გააფუჭეს ფეხბურთი, ყველა ვინც რამეს გაიფაფხურებს ყველა მაგათ მიჰყავთ😡😡


    ბოლოს კი იგებენ სამში გრძელს :დ ;დ ფერანა და გარსია იმენა შეასაღა თავის გუნდს , ტიპი სომეხია უეჭველი :))
    Culé [?]
    #20 13 მაისი 2022 23:13
    0
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: totti10
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: Coolcule
    azulgerana,
    2023 ივლისამდე აქ კონტრაქტი

    აბა ჰალანდი სიტიმ იყიდა მბაპე რეალმა ხვიჩა ნაპოლმა და ჩვენ ვინ ვიყიდოთ


    ლევ ანდოლსკის ბაიერნ იაფასებს 40 მილიონს ამას პლიუს ამისხელფასი ბონუსი, დაახლოებით 10-15 მილიონი იქნება ყველაზე ცოტა. მერე 34 წლის ხდება 1 თვეში, გრიზმანი გაიყიდება 40 ად რადგან ატლეტიკო ვლადებულია იყიდოს, კოუ 20 ად გაიყიდა, როგორც იწერება დე იონგის გაყიდვას აპირებნე და ასევე შტეგენის ჯამში 160 მილიონი ოხმ შეიკრება? ასევე 2-3 კაციც თუ გაყიდეს კი ავლენ ასე 200-220 მილიონზე დავიჯერო ამ ფულით მცველი არ მოვა?? სადაც ყველაზე ძალიან აქვს დანძრეული გუნდს? იდე დე იონგის გაშ ვება კატასტროფა მგონია მე რადგან საყრდენზე 33 წლის ბუსი რჩება და არაივნ იცის როგორი იქნება კესი აქ, ლევანას მოყვანას სჯობს ვინმე ახალგაზრდა ნახონ ნუ ნუნეშზე არც ვამბობ ლიდსის რაფინიაზე ხომ იწერება თან იაფიც გამოვა რადგან ლიდსი დიდი ალბათობით დაქვეითდება, აი როგორ ფიქრობ 34 წლის ლევანა რომ მივა გუნდში ამას პას ვინ მიცემს ვინ ითამაშებს ლევანაზე, რომ გადახედო შემადგენლობა სვინაა მომმარაგებელი შემქმენელი ვინ მიცემს ამას სივრცეებს და ვინ შეუწყობს ხელს გოლები რომ იტანოს? ფერან ტორესი? ადამა ტრაორე? დემბლე? თუ გავი ნიკო პედრი გგონია შეძლებენ იმას რასაც მიულერი სანე გნაბრი და კიხიმი შვება ან ტოლოსო

    მაგ ფულს ზემოდან მეორე ადგილზე გასვლისთვის აღებული 68 მილიონიც ემატება,თან ჯერ კიდევ ბევრი ნაგავია გუნდში რომლებიც შეიძლება გაიყიდონ, ფული შეგროვდება და ვინმე კარგი მოძრავი ფორვარდის ფული გვექნება, მაგალითად ნუნიეზის, რაფინიას თამაშებს ვუყურე და დემბელესაც კი ვერ ჯობია, დიდი ვერაფერი ტიპია, ვინმე ვინგერიც გვჭირდება, თან ორივე ფლანგის მცველი, მოკლედ ლევანაში თუ 40 მილიონი გადაიხადესდა კიდევ უფრო დაამტკიცებენ რომ იდიოტები არიან და არც მენეჯმენტის და არც არაფრის აზრზე არ არიან, ლევანა მაგარი ფორვარდია მაგრამ შორეულ პერსპექტივაში უნდა იხედონ და 2 წლიანი პროექტისთვის 40 მილიონი არ უნდა დახარჯონ, თან ხელფასიც დიდი უნდა,თან აგერ ობამეიანგი გყავს რომელიც გოლებს იტანს და რა საჭიროა ლევანდოვსკის მოყვანა? თუ ვინმე ფორვარდი მოჰყავთ ახალგაზრდა მოიყვანონ, ან ჟესუსიც მაგარი იქნებოდა

    იყო ეგეთი ახალგაზრდა და ჩავის ხელში გაზრდის პერსპექტივით ! ხულიან ალვარესი წაიყვანა გვარდიოლამ rage თან ჰალანდი და ჟეზუსი ჰყავს rage ხულიან ალვარესი მაინც დაგვითმოს უფასოდ ხომ არ გვინდა (ან ვინ მოგვცემს უფასოდ!) და საერთოდ შემტევები ბრაზილია/არგენტინა/ურუგვაიში უნდა ეძებონ მაგ ტრადიციას რომ გადაუხვიეს იმიტომაც წავიდა საქმე შეტევაში ტრა@@@კენ

    ტორესი როგორც შემოგვტენა ისე კი არ მოგვყიდის მართლა კარგ ფეხბურთალს😡, აი მაგ შეიხის მწველავებმა უკვე თავი მომავეზრეს, მოჰყავთ ერთ პოზიციაზე 3 ვარსკვლავი და 2 სკამზე რჩება, გააფუჭეს ფეხბურთი, ყველა ვინც რამეს გაიფაფხურებს ყველა მაგათ მიჰყავთ😡😡
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #19 13 მაისი 2022 23:03
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: totti10
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: Coolcule
    azulgerana,
    2023 ივლისამდე აქ კონტრაქტი

    აბა ჰალანდი სიტიმ იყიდა მბაპე რეალმა ხვიჩა ნაპოლმა და ჩვენ ვინ ვიყიდოთ


    ლევ ანდოლსკის ბაიერნ იაფასებს 40 მილიონს ამას პლიუს ამისხელფასი ბონუსი, დაახლოებით 10-15 მილიონი იქნება ყველაზე ცოტა. მერე 34 წლის ხდება 1 თვეში, გრიზმანი გაიყიდება 40 ად რადგან ატლეტიკო ვლადებულია იყიდოს, კოუ 20 ად გაიყიდა, როგორც იწერება დე იონგის გაყიდვას აპირებნე და ასევე შტეგენის ჯამში 160 მილიონი ოხმ შეიკრება? ასევე 2-3 კაციც თუ გაყიდეს კი ავლენ ასე 200-220 მილიონზე დავიჯერო ამ ფულით მცველი არ მოვა?? სადაც ყველაზე ძალიან აქვს დანძრეული გუნდს? იდე დე იონგის გაშ ვება კატასტროფა მგონია მე რადგან საყრდენზე 33 წლის ბუსი რჩება და არაივნ იცის როგორი იქნება კესი აქ, ლევანას მოყვანას სჯობს ვინმე ახალგაზრდა ნახონ ნუ ნუნეშზე არც ვამბობ ლიდსის რაფინიაზე ხომ იწერება თან იაფიც გამოვა რადგან ლიდსი დიდი ალბათობით დაქვეითდება, აი როგორ ფიქრობ 34 წლის ლევანა რომ მივა გუნდში ამას პას ვინ მიცემს ვინ ითამაშებს ლევანაზე, რომ გადახედო შემადგენლობა სვინაა მომმარაგებელი შემქმენელი ვინ მიცემს ამას სივრცეებს და ვინ შეუწყობს ხელს გოლები რომ იტანოს? ფერან ტორესი? ადამა ტრაორე? დემბლე? თუ გავი ნიკო პედრი გგონია შეძლებენ იმას რასაც მიულერი სანე გნაბრი და კიხიმი შვება ან ტოლოსო

    მაგ ფულს ზემოდან მეორე ადგილზე გასვლისთვის აღებული 68 მილიონიც ემატება,თან ჯერ კიდევ ბევრი ნაგავია გუნდში რომლებიც შეიძლება გაიყიდონ, ფული შეგროვდება და ვინმე კარგი მოძრავი ფორვარდის ფული გვექნება, მაგალითად ნუნიეზის, რაფინიას თამაშებს ვუყურე და დემბელესაც კი ვერ ჯობია, დიდი ვერაფერი ტიპია, ვინმე ვინგერიც გვჭირდება, თან ორივე ფლანგის მცველი, მოკლედ ლევანაში თუ 40 მილიონი გადაიხადესდა კიდევ უფრო დაამტკიცებენ რომ იდიოტები არიან და არც მენეჯმენტის და არც არაფრის აზრზე არ არიან, ლევანა მაგარი ფორვარდია მაგრამ შორეულ პერსპექტივაში უნდა იხედონ და 2 წლიანი პროექტისთვის 40 მილიონი არ უნდა დახარჯონ, თან ხელფასიც დიდი უნდა,თან აგერ ობამეიანგი გყავს რომელიც გოლებს იტანს და რა საჭიროა ლევანდოვსკის მოყვანა? თუ ვინმე ფორვარდი მოჰყავთ ახალგაზრდა მოიყვანონ, ან ჟესუსიც მაგარი იქნებოდა

    იყო ეგეთი ახალგაზრდა და ჩავის ხელში გაზრდის პერსპექტივით ! ხულიან ალვარესი წაიყვანა გვარდიოლამ rage თან ჰალანდი და ჟეზუსი ჰყავს rage ხულიან ალვარესი მაინც დაგვითმოს უფასოდ ხომ არ გვინდა (ან ვინ მოგვცემს უფასოდ!) და საერთოდ შემტევები ბრაზილია/არგენტინა/ურუგვაიში უნდა ეძებონ მაგ ტრადიციას რომ გადაუხვიეს იმიტომაც წავიდა საქმე შეტევაში ტრა@@@კენ
    Culé [?]
    #18 13 მაისი 2022 22:46
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: Coolcule
    azulgerana,
    2023 ივლისამდე აქ კონტრაქტი

    აბა ჰალანდი სიტიმ იყიდა მბაპე რეალმა ხვიჩა ნაპოლმა და ჩვენ ვინ ვიყიდოთ


    ლევ ანდოლსკის ბაიერნ იაფასებს 40 მილიონს ამას პლიუს ამისხელფასი ბონუსი, დაახლოებით 10-15 მილიონი იქნება ყველაზე ცოტა. მერე 34 წლის ხდება 1 თვეში, გრიზმანი გაიყიდება 40 ად რადგან ატლეტიკო ვლადებულია იყიდოს, კოუ 20 ად გაიყიდა, როგორც იწერება დე იონგის გაყიდვას აპირებნე და ასევე შტეგენის ჯამში 160 მილიონი ოხმ შეიკრება? ასევე 2-3 კაციც თუ გაყიდეს კი ავლენ ასე 200-220 მილიონზე დავიჯერო ამ ფულით მცველი არ მოვა?? სადაც ყველაზე ძალიან აქვს დანძრეული გუნდს? იდე დე იონგის გაშ ვება კატასტროფა მგონია მე რადგან საყრდენზე 33 წლის ბუსი რჩება და არაივნ იცის როგორი იქნება კესი აქ, ლევანას მოყვანას სჯობს ვინმე ახალგაზრდა ნახონ ნუ ნუნეშზე არც ვამბობ ლიდსის რაფინიაზე ხომ იწერება თან იაფიც გამოვა რადგან ლიდსი დიდი ალბათობით დაქვეითდება, აი როგორ ფიქრობ 34 წლის ლევანა რომ მივა გუნდში ამას პას ვინ მიცემს ვინ ითამაშებს ლევანაზე, რომ გადახედო შემადგენლობა სვინაა მომმარაგებელი შემქმენელი ვინ მიცემს ამას სივრცეებს და ვინ შეუწყობს ხელს გოლები რომ იტანოს? ფერან ტორესი? ადამა ტრაორე? დემბლე? თუ გავი ნიკო პედრი გგონია შეძლებენ იმას რასაც მიულერი სანე გნაბრი და კიხიმი შვება ან ტოლოსო

    მაგ ფულს ზემოდან მეორე ადგილზე გასვლისთვის აღებული 68 მილიონიც ემატება,თან ჯერ კიდევ ბევრი ნაგავია გუნდში რომლებიც შეიძლება გაიყიდონ, ფული შეგროვდება და ვინმე კარგი მოძრავი ფორვარდის ფული გვექნება, მაგალითად ნუნიეზის, რაფინიას თამაშებს ვუყურე და დემბელესაც კი ვერ ჯობია, დიდი ვერაფერი ტიპია, ვინმე ვინგერიც გვჭირდება, თან ორივე ფლანგის მცველი, მოკლედ ლევანაში თუ 40 მილიონი გადაიხადესდა კიდევ უფრო დაამტკიცებენ რომ იდიოტები არიან და არც მენეჯმენტის და არც არაფრის აზრზე არ არიან, ლევანა მაგარი ფორვარდია მაგრამ შორეულ პერსპექტივაში უნდა იხედონ და 2 წლიანი პროექტისთვის 40 მილიონი არ უნდა დახარჯონ, თან ხელფასიც დიდი უნდა,თან აგერ ობამეიანგი გყავს რომელიც გოლებს იტანს და რა საჭიროა ლევანდოვსკის მოყვანა? თუ ვინმე ფორვარდი მოჰყავთ ახალგაზრდა მოიყვანონ, ან ჟესუსიც მაგარი იქნებოდა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #17 13 მაისი 2022 22:31
    0
    ამანაც შეიყო ტრა*ის წვალებით ან მიდი ან მოდი
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #16 13 მაისი 2022 22:08
    0
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: Coolcule
    azulgerana,
    2023 ივლისამდე აქ კონტრაქტი

    აბა ჰალანდი სიტიმ იყიდა მბაპე რეალმა ხვიჩა ნაპოლმა და ჩვენ ვინ ვიყიდოთ


    ლევ ანდოლსკის ბაიერნ იაფასებს 40 მილიონს ამას პლიუს ამისხელფასი ბონუსი, დაახლოებით 10-15 მილიონი იქნება ყველაზე ცოტა. მერე 34 წლის ხდება 1 თვეში, გრიზმანი გაიყიდება 40 ად რადგან ატლეტიკო ვლადებულია იყიდოს, კოუ 20 ად გაიყიდა, როგორც იწერება დე იონგის გაყიდვას აპირებნე და ასევე შტეგენის ჯამში 160 მილიონი ოხმ შეიკრება? ასევე 2-3 კაციც თუ გაყიდეს კი ავლენ ასე 200-220 მილიონზე დავიჯერო ამ ფულით მცველი არ მოვა?? სადაც ყველაზე ძალიან აქვს დანძრეული გუნდს? იდე დე იონგის გაშ ვება კატასტროფა მგონია მე რადგან საყრდენზე 33 წლის ბუსი რჩება და არაივნ იცის როგორი იქნება კესი აქ, ლევანას მოყვანას სჯობს ვინმე ახალგაზრდა ნახონ ნუ ნუნეშზე არც ვამბობ ლიდსის რაფინიაზე ხომ იწერება თან იაფიც გამოვა რადგან ლიდსი დიდი ალბათობით დაქვეითდება, აი როგორ ფიქრობ 34 წლის ლევანა რომ მივა გუნდში ამას პას ვინ მიცემს ვინ ითამაშებს ლევანაზე, რომ გადახედო შემადგენლობა სვინაა მომმარაგებელი შემქმენელი ვინ მიცემს ამას სივრცეებს და ვინ შეუწყობს ხელს გოლები რომ იტანოს? ფერან ტორესი? ადამა ტრაორე? დემბლე? თუ გავი ნიკო პედრი გგონია შეძლებენ იმას რასაც მიულერი სანე გნაბრი და კიხიმი შვება ან ტოლოსო
    გულშემატკივარი [?]
    #15 13 მაისი 2022 22:07
    0
    ციტატა: Coolcule
    ამდელა თანხას არავინ გადაიხდის 33 წლის ლევანაში დესტში გაცვლიან სავარაუდოდ ცოტა თანხის დამატებით კონტრაქტიც 2+1 ექნება მომდევნო სეზონში იდეალური შეტევა იქნება რაფინიასაც მოიყვამნემ დიდი ალბათობით თუ ლიდსი გავარდა პრემიერ ლიგიდან
    ფერანა ლევვან დემბო
    გავი კესსი პედრი
    ალბა კრისტე არაუხო ცეზარა

    ფატი??? ფერანა ნა*უი ფატი IN
    Culé [?]
    #14 13 მაისი 2022 21:58
    1
    ციტატა: Coolcule
    azulgerana,
    2023 ივლისამდე აქ კონტრაქტი

    აბა ჰალანდი სიტიმ იყიდა მბაპე რეალმა ხვიჩა ნაპოლმა და ჩვენ ვინ ვიყიდოთ
    --------------------
    ARTHUGS
    ახალბედა [?]
    #13 13 მაისი 2022 21:48
    0
    azulgerana,
    2023 ივლისამდე აქ კონტრაქტი
    Culé [?]
    #12 13 მაისი 2022 21:37
    0
    ციტატა: Coolcule
    ამდელა თანხას არავინ გადაიხდის 33 წლის ლევანაში დესტში გაცვლიან სავარაუდოდ ცოტა თანხის დამატებით კონტრაქტიც 2+1 ექნება მომდევნო სეზონში იდეალური შეტევა იქნება რაფინიასაც მოიყვამნემ დიდი ალბათობით თუ ლიდსი გავარდა პრემიერ ლიგიდან
    ფერანა ლევვან დემბო
    გავი კესსი პედრი
    ალბა კრისტე არაუხო ცეზარა

    თანხა წერია სადმე? კონტრაქტი ეწურება კაცს და არ აგრძელებს.
    --------------------
    ARTHUGS
    ახალბედა [?]
    #11 13 მაისი 2022 20:58
    0
    ამდელა თანხას არავინ გადაიხდის 33 წლის ლევანაში დესტში გაცვლიან სავარაუდოდ ცოტა თანხის დამატებით კონტრაქტიც 2+1 ექნება მომდევნო სეზონში იდეალური შეტევა იქნება რაფინიასაც მოიყვამნემ დიდი ალბათობით თუ ლიდსი გავარდა პრემიერ ლიგიდან
    ფერანა ლევვან დემბო
    გავი კესსი პედრი
    ალბა კრისტე არაუხო ცეზარა