არაუხოს ხეტაფესთან თამაში უნდა

არაუხოს ხეტაფესთან თამაში უნდა

"ბარსელონას" ურუგვაელ მცველს, რონალდ არაუხოს სურს, რომ გუნდს ლა ლიგის მომდევნო შეხვედრაში დაეხმაროს.

არაუხომ ტვინის შერყევა "სელტასთან" 3 დღის წინ გამართულ შეხვედრაში მიიღო, მომდევნო მატჩი კი გუნდს კვირას, 15 მაისს "ხეტაფესთან" სტუმრად აქვს. ამ შეხვედრაში ქულის აღების შემთხვევაში "ბარსა" ლა ლიგაში მე-2 ადგილს გაინაღდებს.

"ბარსელონაში" სურთ, რომ არაუხომ რამდენიმე დღე დაისვენოს. ასეთია ექიმების რეკომენდაციაც. თუმცა თავად ფეხბურთელის სურვილი "ხეტაფესთან" თამაშია. ურუგვაელი დღეს დარბაზში ვარჯიშობდა, ხვალ კი გუნდთან ერთად ივარჯიშებს და ამის შემდეგ გადაწყდება, გამოიყენებს თუ არა ჩავი მას მადრიდში გასამართ შეხვედრაში.

მომდევნო თამაშში "ბარსას" არაუხო ნამდვილად გამოადგება, რადგან გუნდს ჟერარ პიკე და ერიკ გარსია არ ეყოლება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ფანი [?]
    #9 14 მაისი 2022 10:00
    0
    ებიჭი ვიცით რომ მგელი კიარა ლომფხვი ხარ დაეტიე შერყევა გქონდა დაისვენე ჩემპიონები ვერ გახდებით მეორე კიდე განაღდებულია ყველას ხოარ წააგებენ და ნუ გაართულებ .
    ფანი [?]
    #8 14 მაისი 2022 09:12
    1
    ჯობია ამან დაისვენოს და გასაყრელებმა ითამაშონ
    Culé [?]
    #7 13 მაისი 2022 19:31
    1
    არ ღირ მაისი გარისკვა, მითუმეტეს იმ გასაყიდმა ხალხმა თუ არ გამოიჩინდა თავი და თუ არ ითამაშა ვინ წაიყვანს, უმტიტი, მინგეზა და ბრაითვეითი უნდა შეუშვას, ასევე პუჩიც, ბალდესაც დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 მაისი 2022 18:59
    5
    კინაღამ მოკვდი შე ჩემისა. თან სეზონის ბოლოა აცა სხვებსაც ვნახოთ რა შეუძლიათ რო გავყიდოთ ან დავტოვოთ
    Culé [?]
    #5 13 მაისი 2022 18:49
    6
    ესეც და დემბელეც ხშირად იმტვრეოდნენ და ჯვარი სწერიათ აღარ აუკიდებიათ ტრავმა. ფატიც თუ იქნა ჯანმრთელად პრუნას ვაღიარებ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 13 მაისი 2022 17:22
    6
    მეც მგონია არ ღირს გარისკვა. სულაც რო წავაგოთ ხეტაფესთან, მერე სახლში ვილარეალთან გვაქვს და 1 ქულას როგორ ვერ ავიღებთ. ატლეტიკომ კი ორივე დარჩენილი აუცილებლად უნდა მოიგოს, და ერთი მათგანი სწორედ სევილიასთან. მეორე კი სოსიედადთან და არც იქ ელოდება გასეირნება.
    ფანი [?]
    #3 13 მაისი 2022 16:57
    5
    მიმდინარე სეზონში "ბარსელონას" ნახევარმცველს, ფრენკი დე იონგს ხშირად აკრიტიკებდნენ, თუმცა ნიდერლანდელმა ნახევარმცველმა რამდენიმე საკმაოდ კარგი მატჩი ჩაატარა.

    Barca19Stats-მა შემოგვთავაზა "ბარსელონას" ნახევარმცველების სია, რომლებსაც ლა ლიგის სეზონში 40+ საკვანძო პასი ჰქონდათ.

    14/15 - ჩავი ერნანდესი
    15/16
    16/17
    17/18
    18/19
    19/20
    20/21 - ფრენკი დე იონგი
    21/22 - ფრენკი დე იონგი

    მიუხედავად იმისა რომ ამისი საქმე არაა და მის პოზიციაზე არ დგას , აქ ზოგიერთი ამას აბრალებს რომ ლა ლიგას ვერ ვიგებთ და მიუხედავად იმისა რომ საერთოდ სხვა სივრცეში გადაადგილდება და საერთოდ სხვა პოზიციაზე დგას თან სულ სხვადასხვა პოზიციებზე მაინც ერთ-ერთი საუკეთესოა მაგრამ აქ ზოგიერთი ფეხბურთის ექსპერტი მხოლოდ გოლებითა და ასისტებით აფასებს და გუნდიდან აგდებს , ძალიან ცუდად უყურებთ ფეხბურთს , ნუ უსმენთ სილკის კომენტატორებს ))
    Culé [?]
    #2 13 მაისი 2022 16:46
    3
    ექიმი გუნდში არსებობს ?! თუ ტვინის შერყევა ჰქონდა ? მართლა ?! ამას რა უნდა ვინ ეკითხება ! გუნდის ექიმმა უნდა გადაწყვიტოს ! ..... " თამაში მინდა !" რა საბავშვო ბაღია ?! ბლიად rage
    გულშემატკივარი [?]
    #1 13 მაისი 2022 16:34
    5
    კარგა ხანია ტრამვა არ აუკიდებია, ბარსას აწმყო და მომავალია , თუ შეუძლია ითამაშოს თორემ ძაან ცუდი სიტუაციაა დაცვაში .