ბარსელონას პრიორიტეტი კალიდუ კულიბალია | MD

ბარსელონას პრიორიტეტი კალიდუ კულიბალია | MD

"ბარსელონას" სატრანსფერო პრიორიტეტებთან დაკავშირებით სხვადასხვა ინფორმაცია ვრცელდება ხოლმე. ბოლო ცნობით, რომელსაც Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტი ხავი მიგელი ავრცელებს, ჩავის ნომერ პირველი სამიზნე "ნაპოლის" ცენტრალური მცველი კალიდუ კულიბალია.

"ბარსელონას" კულიბალის შეძენა დიდი ხანია, უნდა, საუკეთესო დრო კი ამისთვის ახლაა.

აქამდე არსებული ინფორმაციით "ნაპოლი" 30 წლის მცველს 40 მილიონ ევროზე ნაკლებად არ შეელეოდა. თუმცა ფეხბურთელს კონტრაქტი 2023 წელს უმთავრდება და თუ ის ხელშეკრულების გაგრძელებაზე უარს იტყვის, ნეაპოლელები იძულებულნი იქნებიან, მიმდინარე წელსვე იაფად, 25-30 მილიონად გაყიდონ. წინააღმდეგ შემთხვევაში ისინი მაღალი დონის ფეხბურთელს უფასოდ გაუშვებენ.

Mundo Deportivo-ს ცნობით "ბარსელონას" პრიორიტეტი სწორედ კულიბალია, ხოლო ჟიულ კუნდე და ალესიო რომანიოსი მისი ალტერნატივები არიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 14 მაისი 2022 10:12
    0
    ფიზიკური მონაცემების ხარჯზე თორე ვერაფერი მცველი ეს ვერაა ასაკიც შეეპარა და უხეშია ჯორია როგორიც ბარსაში ვერ მოერგება სიტუაციას.
    Culé [?]
    #11 13 მაისი 2022 21:41
    0
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: VanillaSoul
    არ ვიცი რა ვთქვა. კულიბალი ნამდვილად კარგი მცველია თან ძალიან კარგი, მაგრამ ესეც 30 წლისაა, ამას კიდე ლევანდოვსკი თუ მოიყვანეს ეგეც 34 წლის იქნება აქ და რავიცი, პრინციპში 3-4 სეზონი ორივე გამოგვადგება და ორივე უმაღლესი კლასის ფეხბურთელია…

    ხოდა იმედია ამ 3-4 წელიწადში ვიპოვით ახალგაზრდებს, ან ლა მასიადან ან გუნდი გაძლიერდება და კარგ ფეხბურთელებს კარგ ფასში იყიდის.

    ლა მასია გაბრწყინდება
    --------------------
    THUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 13 მაისი 2022 18:11
    1
    ციტატა: VanillaSoul
    არ ვიცი რა ვთქვა. კულიბალი ნამდვილად კარგი მცველია თან ძალიან კარგი, მაგრამ ესეც 30 წლისაა, ამას კიდე ლევანდოვსკი თუ მოიყვანეს ეგეც 34 წლის იქნება აქ და რავიცი, პრინციპში 3-4 სეზონი ორივე გამოგვადგება და ორივე უმაღლესი კლასის ფეხბურთელია…

    ხოდა იმედია ამ 3-4 წელიწადში ვიპოვით ახალგაზრდებს, ან ლა მასიადან ან გუნდი გაძლიერდება და კარგ ფეხბურთელებს კარგ ფასში იყიდის.
    Culé [?]
    #9 13 მაისი 2022 17:12
    2
    ამაზე მაგარს ვის მოიყვანენ რომ ? ჩვენ გვჭირდება გამოცდილი მცველები
    გულშემატკივარი [?]
    #8 13 მაისი 2022 15:54
    0
    არ ვიცი რა ვთქვა. კულიბალი ნამდვილად კარგი მცველია თან ძალიან კარგი, მაგრამ ესეც 30 წლისაა, ამას კიდე ლევანდოვსკი თუ მოიყვანეს ეგეც 34 წლის იქნება აქ და რავიცი, პრინციპში 3-4 სეზონი ორივე გამოგვადგება და ორივე უმაღლესი კლასის ფეხბურთელია…
    გულშემატკივარი [?]
    #7 13 მაისი 2022 15:13
    1
    მოკლედ ვეტერანები და ვეტერანები, მაგრამ ამ პოლიტიკისაც მესმის. ფინანსური კრიზისია და სხვა გზაც არაა, წინა პრეზიდენტის ,,დამსახურებით"
    გულშემატკივარი [?]
    #6 13 მაისი 2022 14:06
    1
    ძლივს აამუშავეს ტვინი და სერიოზულად დაფიქრდნენ რაღაცაზე
    --------------------
    •Barca forever•
    Culé [?]
    #5 13 მაისი 2022 13:30
    2
    მშვენიერი ფასია და შესანიშნავი მცველია
    Culé [?]
    #4 13 მაისი 2022 13:15
    2
    ციტატა: La Pulga10
    30 მილიონად კარგი ვარიანტია.ძალიან კარგი მცველია,პოზიციურად მაგრად თამაშობს და 30 წელი მცველისთვის კარგი ასაკია.

    გამოცდილების ამბავში დაცვაში თამაშის კი ბატონო ეგრეა ჩვენ მცველებს პიკე არაუხოს გარდა ნებისმიერს ჯობია ცენტრში და ტოპ კლასის ყიდვის ერთი ადგილი კიდევ გუნდს არა აქვს სამწუხაროდ ჯერ იმხელა ბალასტია გუნდში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 13 მაისი 2022 11:43
    1
    30 მილიონად კარგი ვარიანტია.ძალიან კარგი მცველია,პოზიციურად მაგრად თამაშობს და 30 წელი მცველისთვის კარგი ასაკია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #2 13 მაისი 2022 11:20
    1
    ამ ბებრებს რა გადაეკიდენენ!თან ამდენი ცენტრალური მცველი რა ჯანდაბად უნდათ ვერ ვხვდები. ან დაელოდნონ ერთი წელი კიდე ჯერ პიკეც გაგაჩავს და მერე იქნებ უფასოდ დაითრიონ.ისევ მაგარი სლე პოლიტიკა აქვთ დიდი არაფერი გამოსწორებულა,თუნდაც რაღა დროს ლევანდოსკია 33 წლის არის და 30-40 მილიონო რატო უნდა გადაიხადო.
    Culé [?]
    #1 13 მაისი 2022 10:57
    4
    30 მილიონად მშვენიერია, 3-4 წელი გაქაჩავს