ჩავი პირველ გუნდში ბარსა ბ-ს 13 ფეხბურთელს გამოცდის

ჩავი პირველ გუნდში ბარსა ბ-ს 13 ფეხბურთელს გამოცდის

მიმდინარე სეზონი ჯერ არ დასრულებულა, მაგრამ თუ Sport-ს დავუჯერებთ, ჩავი ერნანდესი უკვე ჩამოყალიბდა, "ბარსა ბ-ს" რომელ ფეხბურთელებს გამოიყენებს მომდევნო სეზონისთვის მზადების დროს.

ეჭვგარეშეა, ზაფხულში "ბარსელონაში" ბევრი ცვლილება იქნება. გუნდს არაერთი ფეხბურთელი დატოვებს. ჩავის 7-8 მოთამაშის დამატება სურს, მაგრამ კლუბის ფინანსური მდგომარეობის გათვალისწინებით ეს რთული იქნება. ასეთ დროს გამოსავალი "ლა მასიასკენ" გახედვაა.

Sport-ის ცნობით ჩავი წინასასეზონო მზადების დროს "ბარსა ბ-ს" შემდეგ ფეხბურთელებს გამოცდის:

მეკარე: არნაუ ტენასი;

მცველები: მიკა მარმოლი, ალექს ბალდე;

ნახევარმცველები: ხანდრო ორელიანა, ფაბიო ბლანკო, ალეიშ გარიდო, პაბლო ტორე, ემრე დემირი, ალვარო სანსი;

თავდამსხმელები: ფერან ჟუტგლა, აბდე ეზალზული, ილიას აკომაჩი, ესტანის პედროლა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #19 15 მაისი 2022 15:30
    0
    პაბლო ტორე ყველაზე მეტად მჯერა რო გაამართლებს! ისე ტენასს უნდა მიეცეს შანსი არაა ცუდი ბიჭი
    Culé [?]
    #18 14 მაისი 2022 14:43
    0
    არნაუ კომასიც დასატესტია
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #17 14 მაისი 2022 10:22
    0
    ყველაზე მეტად პაბლო ტორე გაამართლებს ასე მგონია უნიჭიერესია ეგ ბიჭი.

    ციტატა: totti10
    ვალვერდე რა კლასნი ყავთ :(( ისე მოდრიჩს საერთდოა რ ეტყობა ასაკი კაცი რეებს აკეთებს, გასაგებია ლევნატეა მაგრამ პასებზე მოძრაობაზე და დიხანიაზე ვამბობ, ვინი ს რამხელა პროგრესი აქვს ბიჭოოოს აი ამას ქვია შრომა შემართება მონდომება და ყველაფერს რომდებ საუკეთესო რომ გახდა, ამათ რომ კიდე მბაპე დაემატება ბიწოსსს :დ

    ვალვერდე არა კროოსი კიდე😂 რა ვალვერდე კამავინგააა რაცაა 😃 უსამართლობის დედაც თორე სამართლიან ბრძოლაში ვინ სად იქნებოდა მთელი ისტორიის მანძილზე ნახავდი😉 აგერ 120-წელი შესრულდა რაც მადრიდელ ნაშებში გაინავარდეს ბარსას ვაჟკაცებმა და ამდენი წელია სადაც და როგორც გაუხარდებათ ისე კუზავენ, ნუ ხანდახან ზემოდან უშვებენ ხოლმე 😃👌
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 13 მაისი 2022 18:34
    1
    ოღონდ დრო მართლა უნდა მისცეს და არა ისე როგორც საცოდავ პუჩს აძლევდა.

    ციტატა: totti10
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: totti10
    ვალვერდე რა კლასნი ყავთ :(( ისე მოდრიჩს საერთდოა რ ეტყობა ასაკი კაცი რეებს აკეთებს, გასაგებია ლევნატეა მაგრამ პასებზე მოძრაობაზე და დიხანიაზე ვამბობ, ვინი ს რამხელა პროგრესი აქვს ბიჭოოოს აი ამას ქვია შრომა შემართება მონდომება და ყველაფერს რომდებ საუკეთესო რომ გახდა, ამათ რომ კიდე მბაპე დაემატება ბიწოსსს :დ

    შენ რო ცნობილი მადრიდისტა ხარ და ტვინი წაღუნე უკვე ატყობ?!ერთ ადგილას არ გაერჭოს არავის შენი ვალვერდე))))))ის ჩინური მაიმუნის ნაშიერი კიდე))))მბაპეზე ნელა არ გაატკაცუნო)))))))


    მადრიდისტას მეძახი იმიტომ რომ სორედ ვაზროვნებ? მადრიდისტა ვარ რომ ვწერ ბარსელონას ამაზე 10 ჯერ დედა... დე იონგი და შტეგენი რომ გაყიდოს? მადრიდისტა ვარ რომ 8 წელია გუნდი ჩაჯმულია? რეალობას თუ ვერ ხედავ და ადამიანი ხსნის რა სავალალო შედეგია და აწერო მადრიდისტა ხარ რავიცი, რომ ვიყო კი ა რმომერიდებოდა შენი ან ააქ ვინმესი, უბრალოდ ვინც რეალობას წერს მადრიდისტაა ან არ ესმის ფეხბურთი და გამოჩნდა ამ საიტზე ვისაც არ ესმის ფეხბურთი გავი ნიკო პედრის რომ ადარებთ კავანიგას და როდრიგოს კიდე ფერან ტორესი სჯობსო. 37 წლის კაცი რა ამგარ ფორმაციაშია ეს რომ აღნიშნოს ვინი ძაან პროგრესირებს და 2 წლის ივნი დ აახლანდელი ძაან განსხვავდებათქო? მოდრიჩზე უკეთესი ივნ გყავს გუნდში? ახლა ბუსკესს იტყვი , ისიც არ იცი ბუსკეს რა ევალება და მოდრიჩს რაა. რეალის ფანი რომ ვიყო არც მომერიდებოდა თქმა, მსოფლიოში ყველაზე დიდი და ძლიერი გუნდია, მიზანდასახული მებრძოლი და უდიდესი მენტალიტეტის მქონე როა ახლა გაიგე? შენ ამას გამართლებას იღბალს და ბედს ეძახი, აე კი არის ბრძოლა და თავდადება, ყველა ფავორიტი გამოისვა, 37 წლის მოდრიჩIთ და 34 წლის ბენზემათი. ძაან სასწაულ ფორმასი რომა რის 37 წლსი მოდრიჩი და სასწაულ სეზონს ატარებს ბენზემას ესეიგი ეს რომ აქ ვინმემ აღნიშნოს მადრიდისტაა?

    გასაგებია მართლაც რო რეალის ფანი ხარ, მე არ მესმის აქ რას შემოდიხარ და გვიქებ ვინისიუსს თუ მოდრიჩს, აუცილებელია გითხრათ რო არ გვაინტერესებს, წადი და ჰალაზე აქე ძმაო. ჰო ისე სად იყვნენ ეგ შენი მხეცები ბარსამ რო არბენინა უბურთოდ და 4-ის გარდა კიდევ ერთი მაგდენი გოლი რო აპატია?
    Culé [?]
    #15 13 მაისი 2022 13:39
    0
    ბალდემ ფიზიკაში თუ მოუმატა კარგი იქნება (ადრე მახსოვს ზურგი უფრო ზუსტად ხერხემალი აწუხებდა სულ " დასკოჩილი " თამაშობდა smile ) ორელიანა როგორც აქ წავიკითხე ჩავის თითონ მოსწონს (საყრდენზე !! ) ვნახოთ თუ გაქაჩა პირველ გუნდში ფანტასტიკა იქნება ! აი ტორე კი ნაღდად ტალანტია მაგასაც მოფრთხილება უნდა და ნელ ნელა ადაპტაცია პირველ გუნდთან ! ეგრევე დონე ბარსაში ნეიმარს არ დაუდია პირველ წელს
    ფანი [?]
    #14 13 მაისი 2022 11:31
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Moriba
    მორატას მოვყვანას აპირებენო გრიზმანში გაცვლაზეო ეს თუ სიმართლე აღმოჩნდა ჯერ ლაპორტა ოჯახში შეიარა უმტიტიმ მერე მეორე რაჯანდაბად გვინდა როცა 40 მილიონის აღება შეგვიძლია ეგრეა თუა ჯეკა მოიყვანონ მაინც არ ათამაშებენ ატლეში ცალი ფეხითაც ჯობია მორატას ხავის იდეაც თუა ეს რო მორატა მოიყვანოს ძაან ატრაკებს უკვე ამ ესპანელებით

    ჰო მაგრამ ამ გრიზმანში არავინ იხდის ფულს აბა და უკან დაბრუნებას რა აზრი აქვს იმხელა ხელფასი აქვს მაგ ჩემისას რომ დავზარლდებით უფრო.. ანუ გამოდის რომ ცვლიან გრიზმანს მორატაში აბა არ გადაიხდის ფულს არც იუვენტუსი შანსი არაა მაგისი

    არა ძმა ატლეტიკოს ვალდებულებააქ რო გამოისყიდოს გრიზმანი 40 მილიონად თორე მაგაზე მეც არ ვიქნებოდი წინააღმდეგი
    Culé [?]
    #13 13 მაისი 2022 11:09
    0
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: totti10
    ვალვერდე რა კლასნი ყავთ :(( ისე მოდრიჩს საერთდოა რ ეტყობა ასაკი კაცი რეებს აკეთებს, გასაგებია ლევნატეა მაგრამ პასებზე მოძრაობაზე და დიხანიაზე ვამბობ, ვინი ს რამხელა პროგრესი აქვს ბიჭოოოს აი ამას ქვია შრომა შემართება მონდომება და ყველაფერს რომდებ საუკეთესო რომ გახდა, ამათ რომ კიდე მბაპე დაემატება ბიწოსსს :დ

    შენ რო ცნობილი მადრიდისტა ხარ და ტვინი წაღუნე უკვე ატყობ?!ერთ ადგილას არ გაერჭოს არავის შენი ვალვერდე))))))ის ჩინური მაიმუნის ნაშიერი კიდე))))მბაპეზე ნელა არ გაატკაცუნო)))))))

    ტვინი რომ გაღუნეთ უკვე ხვდებით? ბევრ ბარსას ფანს ჯობიათქო ეს კაცი, არავის შეურაცხყოფას არ აყენებს და ამბობს არ ვარ მადრიდისტაო, რეალის ფანობა კანონით ისჯება თუ რატომ უსვამთ ასე ხაზს მის საყვარელ გუნდს, მითუმეტეს, რომ არ არის რეალის ფანი. ადამიანი ლოგიკურად აზროვნებს ფა სწორად მსჯელობს, მოდრიჩი მთელ ბარსას ნახევარდაცვას სჯობია ბუსის გარდა და ბენზემა კიდე მთელს შეტევას,მერე? მეც მადრიდისტა გამოვდივარ ამას რომ ვამბობ?

    Არა შენ უცოდინარი

    კაით რა ხალხო, საძმაკაცოში დავიჯერო მადრიდისტა არავინ გყავთ? რაც მე ვუყურებ მაგ კაცს სულ ლოგიკური კომენტარები აქვს და გინდ მადრიდისტა იყოს და გინდ რომას ფანი, და ის ვინც ბუსკეცს დედის გლანდს უტრიალებს და დე იონგი ჯობიაო ამბობს ვის უნდა უწოდოს იმან უცოდინარი? შეეშვით შეურაცმყოფას, ქართველები ისედაც ცოტა ვართ და ფეხბურთის და ვინ ვისი ფანია იმის გამო რატო შეჭამეთ ტვინი? სხვათა შორის მეც მირჩევნია მოდრიჩი მთელ ბარსას ცენტრს და ბენზემა ყველა ბარსას შემტევს
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #12 13 მაისი 2022 10:51
    0
    ციტატა: Moriba
    მორატას მოვყვანას აპირებენო გრიზმანში გაცვლაზეო ეს თუ სიმართლე აღმოჩნდა ჯერ ლაპორტა ოჯახში შეიარა უმტიტიმ მერე მეორე რაჯანდაბად გვინდა როცა 40 მილიონის აღება შეგვიძლია ეგრეა თუა ჯეკა მოიყვანონ მაინც არ ათამაშებენ ატლეში ცალი ფეხითაც ჯობია მორატას ხავის იდეაც თუა ეს რო მორატა მოიყვანოს ძაან ატრაკებს უკვე ამ ესპანელებით

    ჰო მაგრამ ამ გრიზმანში არავინ იხდის ფულს აბა და უკან დაბრუნებას რა აზრი აქვს იმხელა ხელფასი აქვს მაგ ჩემისას რომ დავზარლდებით უფრო.. ანუ გამოდის რომ ცვლიან გრიზმანს მორატაში აბა არ გადაიხდის ფულს არც იუვენტუსი შანსი არაა მაგისი
    ფანი [?]
    #11 13 მაისი 2022 10:44
    0
    მორატას მოვყვანას აპირებენო გრიზმანში გაცვლაზეო ეს თუ სიმართლე აღმოჩნდა ჯერ ლაპორტა ოჯახში შეიარა უმტიტიმ მერე მეორე რაჯანდაბად გვინდა როცა 40 მილიონის აღება შეგვიძლია ეგრეა თუა ჯეკა მოიყვანონ მაინც არ ათამაშებენ ატლეში ცალი ფეხითაც ჯობია მორატას ხავის იდეაც თუა ეს რო მორატა მოიყვანოს ძაან ატრაკებს უკვე ამ ესპანელებით
    ფანი [?]
    #10 13 მაისი 2022 10:38
    0
    ბალდეს უნდა ენდოს ხავი ალბა რომ წავა მის შემცვლეს ხომ მოიყვანენ გამოცდილს მერე იმას ზამენა/დასვენება არუნდაა??
    ასევე მგონია რომ პაბლო ტოროსაც პედრის გზა ელის ბარსა ბ ში იქნება ჩარიცხული მაგრამ 70% ით მთავარ გუნდში იქნება და თუ კარგად დაიწყო პრესეზონზეც კარგად ითამაშა მიეცემა შანსი და დროც და მერე ნახე შენ კონკურენცია ახალგაზრდებში👌 და კიდე ემრე დემირი მართალია თურქია მაგრამ იქნებ ოდესმე გაამართლოს თურქმა ბარსელონაში ამ ბიჭის სახით😜😄
    ფანი [?]
    #9 13 მაისი 2022 08:03
    1
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: totti10
    ვალვერდე რა კლასნი ყავთ :(( ისე მოდრიჩს საერთდოა რ ეტყობა ასაკი კაცი რეებს აკეთებს, გასაგებია ლევნატეა მაგრამ პასებზე მოძრაობაზე და დიხანიაზე ვამბობ, ვინი ს რამხელა პროგრესი აქვს ბიჭოოოს აი ამას ქვია შრომა შემართება მონდომება და ყველაფერს რომდებ საუკეთესო რომ გახდა, ამათ რომ კიდე მბაპე დაემატება ბიწოსსს :დ

    შენ რო ცნობილი მადრიდისტა ხარ და ტვინი წაღუნე უკვე ატყობ?!ერთ ადგილას არ გაერჭოს არავის შენი ვალვერდე))))))ის ჩინური მაიმუნის ნაშიერი კიდე))))მბაპეზე ნელა არ გაატკაცუნო)))))))

    ტვინი რომ გაღუნეთ უკვე ხვდებით? ბევრ ბარსას ფანს ჯობიათქო ეს კაცი, არავის შეურაცხყოფას არ აყენებს და ამბობს არ ვარ მადრიდისტაო, რეალის ფანობა კანონით ისჯება თუ რატომ უსვამთ ასე ხაზს მის საყვარელ გუნდს, მითუმეტეს, რომ არ არის რეალის ფანი. ადამიანი ლოგიკურად აზროვნებს ფა სწორად მსჯელობს, მოდრიჩი მთელ ბარსას ნახევარდაცვას სჯობია ბუსის გარდა და ბენზემა კიდე მთელს შეტევას,მერე? მეც მადრიდისტა გამოვდივარ ამას რომ ვამბობ?

    Არა შენ უცოდინარი
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    ფანი [?]
    #8 13 მაისი 2022 07:36
    3
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: totti10
    ვალვერდე რა კლასნი ყავთ :(( ისე მოდრიჩს საერთდოა რ ეტყობა ასაკი კაცი რეებს აკეთებს, გასაგებია ლევნატეა მაგრამ პასებზე მოძრაობაზე და დიხანიაზე ვამბობ, ვინი ს რამხელა პროგრესი აქვს ბიჭოოოს აი ამას ქვია შრომა შემართება მონდომება და ყველაფერს რომდებ საუკეთესო რომ გახდა, ამათ რომ კიდე მბაპე დაემატება ბიწოსსს :დ

    შენ რო ცნობილი მადრიდისტა ხარ და ტვინი წაღუნე უკვე ატყობ?!ერთ ადგილას არ გაერჭოს არავის შენი ვალვერდე))))))ის ჩინური მაიმუნის ნაშიერი კიდე))))მბაპეზე ნელა არ გაატკაცუნო)))))))

    ტვინი რომ გაღუნეთ უკვე ხვდებით? ბევრ ბარსას ფანს ჯობიათქო ეს კაცი, არავის შეურაცხყოფას არ აყენებს და ამბობს არ ვარ მადრიდისტაო, რეალის ფანობა კანონით ისჯება თუ რატომ უსვამთ ასე ხაზს მის საყვარელ გუნდს, მითუმეტეს, რომ არ არის რეალის ფანი. ადამიანი ლოგიკურად აზროვნებს ფა სწორად მსჯელობს, მოდრიჩი მთელ ბარსას ნახევარდაცვას სჯობია ბუსის გარდა და ბენზემა კიდე მთელს შეტევას,მერე? მეც მადრიდისტა გამოვდივარ ამას რომ ვამბობ?
    ფანი [?]
    #7 13 მაისი 2022 04:31
    0
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: totti10
    ვალვერდე რა კლასნი ყავთ :(( ისე მოდრიჩს საერთდოა რ ეტყობა ასაკი კაცი რეებს აკეთებს, გასაგებია ლევნატეა მაგრამ პასებზე მოძრაობაზე და დიხანიაზე ვამბობ, ვინი ს რამხელა პროგრესი აქვს ბიჭოოოს აი ამას ქვია შრომა შემართება მონდომება და ყველაფერს რომდებ საუკეთესო რომ გახდა, ამათ რომ კიდე მბაპე დაემატება ბიწოსსს :დ

    შენ რო ცნობილი მადრიდისტა ხარ და ტვინი წაღუნე უკვე ატყობ?!ერთ ადგილას არ გაერჭოს არავის შენი ვალვერდე))))))ის ჩინური მაიმუნის ნაშიერი კიდე))))მბაპეზე ნელა არ გაატკაცუნო)))))))

    ცნობილი მადრიდისტა კაი იყო :) მაგრამ ერთი ვერ გამიგია თუ მადრიდისტაა ტოტი რატო აწერია? ( მასკიროვკაა? ) რავიცი რაული ზიდანი ჩამოთვა მეზარება კიდე რამდენის ნიკი შეეძლო აეღო ))) და თუ ბარსსლონას ქომაგია მაინც ტოტი რატო? და თუ ჯალოროსოს ფანია აი მანდ ჯდება ტოტი )
    Culé [?]
    #6 13 მაისი 2022 02:24
    5
    ციტატა: totti10
    ვალვერდე რა კლასნი ყავთ :(( ისე მოდრიჩს საერთდოა რ ეტყობა ასაკი კაცი რეებს აკეთებს, გასაგებია ლევნატეა მაგრამ პასებზე მოძრაობაზე და დიხანიაზე ვამბობ, ვინი ს რამხელა პროგრესი აქვს ბიჭოოოს აი ამას ქვია შრომა შემართება მონდომება და ყველაფერს რომდებ საუკეთესო რომ გახდა, ამათ რომ კიდე მბაპე დაემატება ბიწოსსს :დ

    შენ რო ცნობილი მადრიდისტა ხარ და ტვინი წაღუნე უკვე ატყობ?!ერთ ადგილას არ გაერჭოს არავის შენი ვალვერდე))))))ის ჩინური მაიმუნის ნაშიერი კიდე))))მბაპეზე ნელა არ გაატკაცუნო)))))))
    ფანი [?]
    #5 13 მაისი 2022 00:39
    0
    ციტატა: totti10
    ვალვერდე რა კლასნი ყავთ :(( ისე მოდრიჩს საერთდოა რ ეტყობა ასაკი კაცი რეებს აკეთებს, გასაგებია ლევნატეა მაგრამ პასებზე მოძრაობაზე და დიხანიაზე ვამბობ, ვინი ს რამხელა პროგრესი აქვს ბიჭოოოს აი ამას ქვია შრომა შემართება მონდომება და ყველაფერს რომდებ საუკეთესო რომ გახდა, ამათ რომ კიდე მბაპე დაემატება ბიწოსსს :დ

    სამაგიეროდ ჩვენთან სერია ას საუკეთესო ნახევარმცველი მოდის , სოლერი მოდის , ინიაკი პენია გვეყოლება კარში , დემბელე ფლანგზე , ვეტერანი ფლანგის მცველები და ბუსკეცი , დაგვიდგეს მერე ვინც გინდა 😂
    Culé [?]
    #4 13 მაისი 2022 00:25
    2
    ძაანაც კარგი, იმედია გამოჩნდებიან ისეთებიც რომლებიც ჩავის გეგმებში შევლენ, ყოველთვის კარგია როცა აკადემიის ხალხს აძლევ შანსს, საბოლოდ ნაყიდ ფეხბურთელზე მონდომებულები არიან და გუნდი ყველაზე მეტად უყვართ, თან ბარსაში 100 მილიონიან ტრანსფერზე მეტად აკადემიიდან დაწინაურებული ხალხი ამართლებს❤
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    წევრი [?]
    #3 13 მაისი 2022 00:22
    0
    ჟუტგლას უნდა მიეცეს შანსი
    წევრი [?]