ოფიციალურად: ბარსელონამ ფილიპე კოუტინიო გაყიდა

ოფიციალურად: ბარსელონამ ფილიპე კოუტინიო გაყიდა

ბრაზილიელი შემტევი ფილიპე კოუტინიო "ასტონ ვილას" საკუთრებაა. "ბარსელონამ" ტრანსფერი ოფიციალურად დაადასტურა.

კატალონიური კლუბის მიერ გავრცელებული ინფორმაციიდან ირკვევა, რომ "ბარსა" 20 მილიონ ევროს მიიღებს, ასევე კოუტინიოს მომავალი ტრანსფერიდან 50% კატალონიელებს შეხვდებათ.

ფილიპე კოუტინიო "ბარსელონაში" 2018 წლის იანვარში "ლივერპულიდან" 135 მილიონ ევროდ გადმოვიდა. კატალონიურ გუნდში მან 106 თამაში ჩაატარა, 25 გოლი გაიტანა, 14 საგოლე გადაცემა გააკეთა და 5 ტიტული მოიგო.

მიმდინარე წლის იანვარში 29 წლის ბრაზილიელი "ასტონ ვილაში" იჯარით გადავიდა. ინგლისელებს მისი 40 მილიონ ევროდ გამოსყიდვის უფლება ჰქონდათ, მაგრამ ფულის დროზე ადრე მიღების გამო "ბარსა" ფეხბურთელის 20 მილიონ ევროდ გაყიდვას დასთანხმდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #24 13 მაისი 2022 22:08
    1
    ბარსელონა კლუბია თუ საქველმოქმედო ფონდი? რეალმა სებალიოსი და ილარამენდი გაყიდა 30-40 მილიონად და ამ სლეებმა კოუ გააჩუქეს 20 ად, ნუ ამაში ფული მაინც აიღეს ასეთუსე მარა ნახმარი გრიზმანი რომ შეიტენეს კიდე, ვითომ სეზონის ბოლოს რომ 40მლ დაგვირიცხავდნენ, სანამ ეს ფარჩაკი ხელმძღვანელობა ეყოლება კლუბს არაფერი ეშველება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 13 მაისი 2022 18:36
    1
    მანდ მაინც აიწყოს კარიერა, ცუდი არ იყო მაგრამ ვერ გაამართლა მაინც რასაც ველოდით.
    ფანი [?]
    #22 13 მაისი 2022 07:27
    0
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.

    50 მილიონად ყიდიაბ ფრენკის და შენ 100 გინდა? კაი რახან ეგრე გინდა გაყიდიან

    50-ად სად წაიკითხე???

    ციტატა: totti10
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.


    დე იონგში 100 არავინ მოგცემ რადგნა კაიც დააშტერეს და 70-80 რომ მოგცეს მაგ ფასად მე3 მე 4 დონის ფეხბურთელი მოგივა. რაც შეეხება შტეგენს ბუფონის მიყვანას აპირებ გუნდში გაახალგაზრდავებულის? აი შტეგენს უშვებ და სხვა გინდოდეს რავიცი, ლევანდოლსკი ამ გუნდში იქნება ამისულაშვილი სუფთა რადგან ბარსელონას ძლიერი ფლანგი და ძლიერი გამტამაშებელი არ ყავს, ასევე ბერნარდო სილვა მოიყვანონო ნიკო გავი პედრის რას უშვები? ან კესის? აა საყრდენზე აყენებ ბერნარდოს????

    კორიანტელი მომაყარე სისულელეების და გიპასუხებ. ნიკოს ძირითადამდე ბევრი უკლია ძაან. საყრდენზე კესი მოიყვანეს და დაასვენებს ხოლმე ბუსკეცს. პედრი და ბერნარდუ იქნება ცენტრი და მაგათ დაასვენებს ხოლმე გავი. შტეგენზე 10 უკეთეს მეკარეს ჩამოგითვლი მინიმუმ ლა ლიგაში მარტო 😀😀😀😀 და ლევანდოვაკიზე რაც დაწერე მაგაზე პასუხსაც არ გაგცემ არ ხარ ღირსი…

    ამ საიტზე 😀
    Culé [?]
    #21 13 მაისი 2022 02:28
    0
    კაია სასარგებლოა
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #20 13 მაისი 2022 00:27
    2
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: totti10
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.

    50 მილიონად ყიდიაბ ფრენკის და შენ 100 გინდა? კაი რახან ეგრე გინდა გაყიდიან

    50-ად სად წაიკითხე???

    ციტატა: totti10
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.


    დე იონგში 100 არავინ მოგცემ რადგნა კაიც დააშტერეს და 70-80 რომ მოგცეს მაგ ფასად მე3 მე 4 დონის ფეხბურთელი მოგივა. რაც შეეხება შტეგენს ბუფონის მიყვანას აპირებ გუნდში გაახალგაზრდავებულის? აი შტეგენს უშვებ და სხვა გინდოდეს რავიცი, ლევანდოლსკი ამ გუნდში იქნება ამისულაშვილი სუფთა რადგან ბარსელონას ძლიერი ფლანგი და ძლიერი გამტამაშებელი არ ყავს, ასევე ბერნარდო სილვა მოიყვანონო ნიკო გავი პედრის რას უშვები? ან კესის? აა საყრდენზე აყენებ ბერნარდოს????

    კორიანტელი მომაყარე სისულელეების და გიპასუხებ. ნიკოს ძირითადამდე ბევრი უკლია ძაან. საყრდენზე კესი მოიყვანეს და დაასვენებს ხოლმე ბუსკეცს. პედრი და ბერნარდუ იქნება ცენტრი და მაგათ დაასვენებს ხოლმე გავი. შტეგენზე 10 უკეთეს მეკარეს ჩამოგითვლი მინიმუმ ლა ლიგაში მარტო 😀😀😀😀 და ლევანდოვაკიზე რაც დაწერე მაგაზე პასუხსაც არ გაგცემ არ ხარ ღირსი…


    ბუსკესი სკამზე რომ დაჯდება და ძირითადIშ კესი იქნება აი მანდ გაგიმარჯოს ჩემო მეგობარო, იმ გუნდის დედა... ბუსკეს სკამზე რომ დასვამს და კესის დააყენებს ძირიტადშიდ ა გაყიდის დე იონგს, კარგი 10 მეკარე ჩამომითვალე ვისაც ბარსელონა იყიდის გისმენ აბა მიდი რეალური :დ და ასევე ისიც დამიწერე დე იონგის ამგივრა დვინ მიყავს გუნდს, კაი ბერნარდო სილვა იყიდოს და გუნდში იქნება 6 ერთნაირი ნახევარმცველ იდა 1 განსხვავებული კაი და მერე რეალი მბაპეტი მკვდარ ცოცხალს რომ არწყევინებს ამ ცენტრს მერე მსაჯზე დავწეროთ, კაი დაიკდიე აზრია რ აქვს საუბარს მაინც :დ რეალობასა და ოცნებას შორის იცი რმახლეა განსხვავებაა შტეგენსი და დე იონ გის დონის უნდა მიიყვანო ჯერ რასაც ბარსელონა არ იზამს და ვერც იზამს აი დაჯექი და დაელოდე :)

    შენ კესის თამაში ნანახიც არ გექნება რაზე მელაპარაკები საერთოდ. იტალიის საუკეთესო ნახევრმცველი გახდა წინა სეზონში ცნობისთვის. დაცვით ფუნქციებში მხეცია და 100 დე იონგს ჯობს შესრულებულ სამუშაოში. მერე კიდე წაკითხულიდან აზრის გამოტანა გიჭირს აშკარად. სადმე დავწერე კესი ძირითადში იქნება მეთქი?? ან ვინმეს ჯერა რო ბუსკეცს სკამზე საერთოდ ვინმე დასვამს???? ვინც არ უნდა მოვიდეს??? რა დონეზე მესაუბრები ან??? შტეგენი 100 გოლს უშვებს სეზონში და დე იონგს 3 წელში კარგი 3 თამაში თუ დაუგროვდა და ისიც სელტასთან და ეგეთ სირინოზ გუნდებთან…. ლა ლიგის 10-ეულის ნებისმიერი გუნდის მეკარე ნახე და მათი სეივები ნახე ამ სეზონში…


    კაი მე ა რმაქვს კეისს თამში ნანახი, კარგი ესეიგი გოლი რომ გადის მარტო შტეგენსი ბრალია? დაცვა რომ .. არის და ცენტრი შტეგენის ბრალია?? დააკვირდი როგორ ეძIნებათ ხოლმე ზოგჯერ და როცა სეივს დებს ხოა მსოფლიო ოდნის, ეგრე არ შეიძLება, იმტომ გითხაირ ბუსის სკამზ ერომა მბბო დაასვენებსო, ვითი დაასვენებ ბუსის კესით??? სერია ა და პრიმერა ძაან გასხვავდება ასევე ბარსელონა და მილანი, ძალიან გასხვავდება ბარსლეონას სტილი მილანის სტილსიგან, კესი საუკეთესო გახდა და დამსახურებულადაც, მაგრამ ბუსკესი რომ დაასვენო სასწაული საყრდენი უნდა გყავდეს რომ ის ბავშვები აკოტროლოს, თორემ განა სხვა რამეს გეუბნებიიი
    წევრი [?]
    #19 13 მაისი 2022 00:21
    3
    როგორ მევასება დეონგი და რას ჩალიჩობენ, ეს დედამო****** ნორმალურ ფასად მაინც რომ გაყიდონ არა, რა 50მლ ამათ მართლა შ** ხო არააქვთ, მარა ლაპორტასგან ეგეც არ გამიკვირდება, ბევრი წავა ბევრიც მოვა ,ასე რომ წინ საინტერესო და ცხელი ზაფხული გველოდება
    წევრი [?]
    #18 13 მაისი 2022 00:10
    6
    ეხ როგორ მევასებოდა ცუდია რო ვერ გაიხსნა ბარსაში წარმატებები კოუს და იმედია მერე ვილანები ძვირად გაყიდიან რო ნახევარი წამოვიღოთ აქეთ
    Culé [?]
    #17 12 მაისი 2022 23:51
    0
    ციტატა: azulgerana
    ეგ ორმოცდაათი პროცენტი მომეწონა

    29 წლისაა და აწი სადმე თუ წავა მაქსიმუმ 15 მილიონად და მაგის 50% არაფრია. 20 მილიონი რამეში გამოგვადგება + 12 მილიონი დაზოგილი ხელფასი. ახლა გრიზმანს გამოისყიდიან 40 მილიონად და + დე ოონგის 80 მილიონი მშვენიერი თანხა შეგროვდება დაცვის გასაძლიერებლად. 1-2 ხარახაურაც თუ მოვიშორეთ ძაან კაი იქნება.
    Culé [?]
    #16 12 მაისი 2022 23:42
    3
    ბარსას რომ აბრალებთ ყველაფერს ნახევარი გუნდი რომ საშინლად თამაშობდა ხომ არ დაგავიწყდათ??? კოუ გრიზი დემბელე ლენგლე სემედუ დაემატა დესტი მუდამ ტრავმიანი უმტიტი.ნათელი წერტილი ფრენკი იყო და ისიც ვერ გაიხსნა ბოლომდე ბარსას რა ბრალია საინტერესოა რა შორს ხართ ზოგი ფეხბურთისგან.რატომ პედრი არაუხოს გავის ნიკოს არ შეუშალა ბარსამ ხელი ან ანსუუს? ბებერ ობამას?? ფრენკი სიღმეში უნდა იდგესო ვნახეთ როგორც იდგა კატასროფა იყო მაგან უნდა შეიცვალოს პიზიცია.მაინც არ მინდა გაუშვან.სამი წელი უყურებთ ვიღაცების ფაფხურს და ორი თვის მოსულ ტორეს რომელსაც დიდი ხანი არ უთამაშია და მოუწიაა სულ სხვა პოზიციაზე თამაში იმას ასხამთ სასაცილოააა.....))))))) 55 რომ იძახით განვადებითა ნაყიდი განვადებით და მადლობა სიტის.გუნდს აქვს უამრავი ვალიი და კიდევ მეორე ადგილზეა და ეგ ლაპორტას დამსახურება.
    წევრი [?]
    #15 12 მაისი 2022 23:31
    4
    1 მძორით ნაკლები. ახლა გრიზმანის და პიანიჩის ჯერია და შემდეგ გუნდში მყოფი ლეშების გასაღებაზე უნდა გაკეთდეს აქცენტი
    წევრი [?]
    #14 12 მაისი 2022 23:23
    3
    ციტატა: totti10
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.

    50 მილიონად ყიდიაბ ფრენკის და შენ 100 გინდა? კაი რახან ეგრე გინდა გაყიდიან

    50-ად სად წაიკითხე???

    ციტატა: totti10
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.


    დე იონგში 100 არავინ მოგცემ რადგნა კაიც დააშტერეს და 70-80 რომ მოგცეს მაგ ფასად მე3 მე 4 დონის ფეხბურთელი მოგივა. რაც შეეხება შტეგენს ბუფონის მიყვანას აპირებ გუნდში გაახალგაზრდავებულის? აი შტეგენს უშვებ და სხვა გინდოდეს რავიცი, ლევანდოლსკი ამ გუნდში იქნება ამისულაშვილი სუფთა რადგან ბარსელონას ძლიერი ფლანგი და ძლიერი გამტამაშებელი არ ყავს, ასევე ბერნარდო სილვა მოიყვანონო ნიკო გავი პედრის რას უშვები? ან კესის? აა საყრდენზე აყენებ ბერნარდოს????

    კორიანტელი მომაყარე სისულელეების და გიპასუხებ. ნიკოს ძირითადამდე ბევრი უკლია ძაან. საყრდენზე კესი მოიყვანეს და დაასვენებს ხოლმე ბუსკეცს. პედრი და ბერნარდუ იქნება ცენტრი და მაგათ დაასვენებს ხოლმე გავი. შტეგენზე 10 უკეთეს მეკარეს ჩამოგითვლი მინიმუმ ლა ლიგაში მარტო 😀😀😀😀 და ლევანდოვაკიზე რაც დაწერე მაგაზე პასუხსაც არ გაგცემ არ ხარ ღირსი…


    ბუსკესი სკამზე რომ დაჯდება და ძირითადIშ კესი იქნება აი მანდ გაგიმარჯოს ჩემო მეგობარო, იმ გუნდის დედა... ბუსკეს სკამზე რომ დასვამს და კესის დააყენებს ძირიტადშიდ ა გაყიდის დე იონგს, კარგი 10 მეკარე ჩამომითვალე ვისაც ბარსელონა იყიდის გისმენ აბა მიდი რეალური :დ და ასევე ისიც დამიწერე დე იონგის ამგივრა დვინ მიყავს გუნდს, კაი ბერნარდო სილვა იყიდოს და გუნდში იქნება 6 ერთნაირი ნახევარმცველ იდა 1 განსხვავებული კაი და მერე რეალი მბაპეტი მკვდარ ცოცხალს რომ არწყევინებს ამ ცენტრს მერე მსაჯზე დავწეროთ, კაი დაიკდიე აზრია რ აქვს საუბარს მაინც :დ რეალობასა და ოცნებას შორის იცი რმახლეა განსხვავებაა შტეგენსი და დე იონ გის დონის უნდა მიიყვანო ჯერ რასაც ბარსელონა არ იზამს და ვერც იზამს აი დაჯექი და დაელოდე :)

    შენ კესის თამაში ნანახიც არ გექნება რაზე მელაპარაკები საერთოდ. იტალიის საუკეთესო ნახევრმცველი გახდა წინა სეზონში ცნობისთვის. დაცვით ფუნქციებში მხეცია და 100 დე იონგს ჯობს შესრულებულ სამუშაოში. მერე კიდე წაკითხულიდან აზრის გამოტანა გიჭირს აშკარად. სადმე დავწერე კესი ძირითადში იქნება მეთქი?? ან ვინმეს ჯერა რო ბუსკეცს სკამზე საერთოდ ვინმე დასვამს???? ვინც არ უნდა მოვიდეს??? რა დონეზე მესაუბრები ან??? შტეგენი 100 გოლს უშვებს სეზონში და დე იონგს 3 წელში კარგი 3 თამაში თუ დაუგროვდა და ისიც სელტასთან და ეგეთ სირინოზ გუნდებთან…. ლა ლიგის 10-ეულის ნებისმიერი გუნდის მეკარე ნახე და მათი სეივები ნახე ამ სეზონში…
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    ფანი [?]
    #13 12 მაისი 2022 23:17
    2
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.

    50 მილიონად ყიდიაბ ფრენკის და შენ 100 გინდა? კაი რახან ეგრე გინდა გაყიდიან

    50-ად სად წაიკითხე???

    ციტატა: totti10
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.


    დე იონგში 100 არავინ მოგცემ რადგნა კაიც დააშტერეს და 70-80 რომ მოგცეს მაგ ფასად მე3 მე 4 დონის ფეხბურთელი მოგივა. რაც შეეხება შტეგენს ბუფონის მიყვანას აპირებ გუნდში გაახალგაზრდავებულის? აი შტეგენს უშვებ და სხვა გინდოდეს რავიცი, ლევანდოლსკი ამ გუნდში იქნება ამისულაშვილი სუფთა რადგან ბარსელონას ძლიერი ფლანგი და ძლიერი გამტამაშებელი არ ყავს, ასევე ბერნარდო სილვა მოიყვანონო ნიკო გავი პედრის რას უშვები? ან კესის? აა საყრდენზე აყენებ ბერნარდოს????

    კორიანტელი მომაყარე სისულელეების და გიპასუხებ. ნიკოს ძირითადამდე ბევრი უკლია ძაან. საყრდენზე კესი მოიყვანეს და დაასვენებს ხოლმე ბუსკეცს. პედრი და ბერნარდუ იქნება ცენტრი და მაგათ დაასვენებს ხოლმე გავი. შტეგენზე 10 უკეთეს მეკარეს ჩამოგითვლი მინიმუმ ლა ლიგაში მარტო 😀😀😀😀 და ლევანდოვაკიზე რაც დაწერე მაგაზე პასუხსაც არ გაგცემ არ ხარ ღირსი…


    ბუსკესი სკამზე რომ დაჯდება და ძირითადIშ კესი იქნება აი მანდ გაგიმარჯოს ჩემო მეგობარო, იმ გუნდის დედა... ბუსკეს სკამზე რომ დასვამს და კესის დააყენებს ძირიტადშიდ ა გაყიდის დე იონგს, კარგი 10 მეკარე ჩამომითვალე ვისაც ბარსელონა იყიდის გისმენ აბა მიდი რეალური :დ და ასევე ისიც დამიწერე დე იონგის ამგივრა დვინ მიყავს გუნდს, კაი ბერნარდო სილვა იყიდოს და გუნდში იქნება 6 ერთნაირი ნახევარმცველ იდა 1 განსხვავებული კაი და მერე რეალი მბაპეტი მკვდარ ცოცხალს რომ არწყევინებს ამ ცენტრს მერე მსაჯზე დავწეროთ, კაი დაიკდიე აზრია რ აქვს საუბარს მაინც :დ რეალობასა და ოცნებას შორის იცი რმახლეა განსხვავებაა შტეგენსი და დე იონ გის დონის უნდა მიიყვანო ჯერ რასაც ბარსელონა არ იზამს და ვერც იზამს აი დაჯექი და დაელოდე :)
    წევრი [?]
    #12 12 მაისი 2022 23:14
    3
    მცველის მოყვანა თუ გვინდა ჩემიაზრით კიდევ, სამხრეთ ამერიკელი უნდა დავიმატოთ ვინმე, ხისტი და იქაური ენთუზიაზმის მქონე ტიპი, აი თავდამსხმელებს რო შეეშინდებათ რასაც ქვია. ეგეთი გეგულებათ ვინმე მაღალი დონის?
    წევრი [?]
    #11 12 მაისი 2022 23:14
    0
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.

    50 მილიონად ყიდიაბ ფრენკის და შენ 100 გინდა? კაი რახან ეგრე გინდა გაყიდიან

    50-ად სად წაიკითხე???

    ციტატა: totti10
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.


    დე იონგში 100 არავინ მოგცემ რადგნა კაიც დააშტერეს და 70-80 რომ მოგცეს მაგ ფასად მე3 მე 4 დონის ფეხბურთელი მოგივა. რაც შეეხება შტეგენს ბუფონის მიყვანას აპირებ გუნდში გაახალგაზრდავებულის? აი შტეგენს უშვებ და სხვა გინდოდეს რავიცი, ლევანდოლსკი ამ გუნდში იქნება ამისულაშვილი სუფთა რადგან ბარსელონას ძლიერი ფლანგი და ძლიერი გამტამაშებელი არ ყავს, ასევე ბერნარდო სილვა მოიყვანონო ნიკო გავი პედრის რას უშვები? ან კესის? აა საყრდენზე აყენებ ბერნარდოს????

    კორიანტელი მომაყარე სისულელეების და გიპასუხებ. ნიკოს ძირითადამდე ბევრი უკლია ძაან. საყრდენზე კესი მოიყვანეს და დაასვენებს ხოლმე ბუსკეცს. პედრი და ბერნარდუ იქნება ცენტრი და მაგათ დაასვენებს ხოლმე გავი. შტეგენზე 10 უკეთეს მეკარეს ჩამოგითვლი მინიმუმ ლა ლიგაში მარტო 😀😀😀😀 და ლევანდოვაკიზე რაც დაწერე მაგაზე პასუხსაც არ გაგცემ არ ხარ ღირსი…

    100 თუ იყიდა მანჩესტერმა ეგ მძორი საღოლ მაგათ
    მაგრამ მამენტ პოგბა და ლუკაკუ იყიდეს იმხელა ფასში
    წევრი [?]
    #10 12 მაისი 2022 23:12
    3
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.

    50 მილიონად ყიდიაბ ფრენკის და შენ 100 გინდა? კაი რახან ეგრე გინდა გაყიდიან

    50-ად სად წაიკითხე???

    ციტატა: totti10
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.


    დე იონგში 100 არავინ მოგცემ რადგნა კაიც დააშტერეს და 70-80 რომ მოგცეს მაგ ფასად მე3 მე 4 დონის ფეხბურთელი მოგივა. რაც შეეხება შტეგენს ბუფონის მიყვანას აპირებ გუნდში გაახალგაზრდავებულის? აი შტეგენს უშვებ და სხვა გინდოდეს რავიცი, ლევანდოლსკი ამ გუნდში იქნება ამისულაშვილი სუფთა რადგან ბარსელონას ძლიერი ფლანგი და ძლიერი გამტამაშებელი არ ყავს, ასევე ბერნარდო სილვა მოიყვანონო ნიკო გავი პედრის რას უშვები? ან კესის? აა საყრდენზე აყენებ ბერნარდოს????

    კორიანტელი მომაყარე სისულელეების და გიპასუხებ. ნიკოს ძირითადამდე ბევრი უკლია ძაან. საყრდენზე კესი მოიყვანეს და დაასვენებს ხოლმე ბუსკეცს. პედრი და ბერნარდუ იქნება ცენტრი და მაგათ დაასვენებს ხოლმე გავი. შტეგენზე 10 უკეთეს მეკარეს ჩამოგითვლი მინიმუმ ლა ლიგაში მარტო 😀😀😀😀 და ლევანდოვაკიზე რაც დაწერე მაგაზე პასუხსაც არ გაგცემ არ ხარ ღირსი…
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    ფანი [?]
    #9 12 მაისი 2022 22:54
    0
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.

    50 მილიონად ყიდიაბ ფრენკის და შენ 100 გინდა? კაი რახან ეგრე გინდა გაყიდიან
    ფანი [?]
    #8 12 მაისი 2022 22:42
    4
    ციტატა: VanillaSoul
    ვავავავა კაი ამბები ისმის ამ ბოლო დროს. ახლა დე იონგი გაოფიციალურდეს 80-100 მილიონად, შტეგენიც მიაყოლონ იქნებ 40-50-ში, ლენგლე, უმტიტი, ბრეითუეითი, დეპაი, პიანიჩი, პუჩი, დესტი მიაყოლონ ამ ნაგვის ურნებს და დემბელემ არ გაახანგრძლივოს იდეალური იქნებოდა. ლევანდოვსკი თუ მოვა, ბერნარდუსაც თუ წავეფაფხურეთ, მარჯვენა და მარცხენა მცველებიც თუ მოიყვანეს და ერთი კარგი მეკარეც, რაღაცას დავემსგავსებით.


    დე იონგში 100 არავინ მოგცემ რადგნა კაიც დააშტერეს და 70-80 რომ მოგცეს მაგ ფასად მე3 მე 4 დონის ფეხბურთელი მოგივა. რაც შეეხება შტეგენს ბუფონის მიყვანას აპირებ გუნდში გაახალგაზრდავებულის? აი შტეგენს უშვებ და სხვა გინდოდეს რავიცი, ლევანდოლსკი ამ გუნდში იქნება ამისულაშვილი სუფთა რადგან ბარსელონას ძლიერი ფლანგი და ძლიერი გამტამაშებელი არ ყავს, ასევე ბერნარდო სილვა მოიყვანონო ნიკო გავი პედრის რას უშვები? ან კესის? აა საყრდენზე აყენებ ბერნარდოს????
    Culé [?]
    #7 12 მაისი 2022 22:36
    1
    ერთი გვამი მოვიშორეთ :) დარჩა 6 გვამი და 2 ფეხბურთელი მოსაშორებელი
    ფანი [?]