ლევანდოვსკიმ ბაიერნს აცნობა, რომ კონტრაქტს არ გაახანგრძლივებს | BILD

ლევანდოვსკიმ ბაიერნს აცნობა, რომ კონტრაქტს არ გაახანგრძლივებს | BILD

რობერტ ლევანდოვსკიმ "ბარსელონაში" გადმოსასვლელად "ბაიერნზე" ზეწოლის მოხდენა დაიწყო.

BILD-ის ინფორმაციით, 33 წლის თავდამსხმელმა გასულ კვირაში მიუნხენურ კლუბს აცნობა, რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს და ზაფხულში გუნდის დატოვება სურს. "რეკორდმაისტერმა" ლევანდოვსკის გაშვებაზე ფიქრი სწორედ ამიტომ დაიწყო. გერმანული გამოცემის მტკიცებით, თუ "ბაიერნს" პოლონელის გაშვებით სარგებლის ნახვა სურს, მას სეზონის ბოლოს უნდა შეელიოს, ვინაიდან რობერტს კონტრაქტი 2023 წელს ეწურება. წყაროს თანახმად, მოსალოდნელია, რომ მიუნხენელები ლევანდოვსკის 35-40 მილიონ ევროდ გაუშვებენ.

"ბაიერნის" ლიდერის მიზანი "ბარსელონაში" გადასვლაა. პოლონელმა იცის, რომ კატალონიური კლუბი 3-წლიან ხელშეკრულებას სთავაზობს, რაც მისთვის მისაღებია.

ფაბრიციო რომანო დასძენს, რომ "ბლაუგრანა" დანებებას არ აპირებს და ლევანდოვსკის ხელში ჩასაგდებად ბოლომდე იბრძოლებს. იტალიელი ჟურნალისტი პროცესის დიდხანს გაგრძელებას ვარაუდობს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 13 მაისი 2022 18:41
    1
    სხვა რა გზაა, ჰოლანდი და მბაპე უკვე გაიყიდენ და ჩვენ იმდენი არ გვაქვს რო 100+ ვინმეში გავისროლოთ.
    წევრი [?]
    #15 13 მაისი 2022 12:10
    1
    Gaucho24,
    დამეზარებოდა))მე გეთანხმები
    ფანი [?]
    #14 13 მაისი 2022 00:34
    5
    [quote=Barca for life][quote=totti10]
    მე ჩემი გადმოსახედიდან ესე ვხედავ რომ აქ მყოფთა უმეტესობას შესაძლოა უთამაშია ეს სპორტი მაგრამ ან იმდენად "მოხუცდნენ" რომ დაავიწყდათ რაღაც რაღაცები, ან ძალიან ახალგაზრდები არიან, ან კიდევ ნუ არ უთამაშიათ და ჰგონიათ რო აი წლებია თუ რაღაცას უყურებენ ნუ ესმით და ექსპერტები არიან.
    მე პირადად როგორც სპორტსმენი, გეთანხმები ყველაფერში, პოზიციის ცვლილება ის არაა ბავშვს ნაყინის ნაცლად კამფეტი რომ ჩაუდო, მარტო კომბინაციური თამაში რომ ავიღოთ, ჯერ ხო ძალიან რთულია სქემების დაზუთხვა, მერე ამ ყველაფრის რეალობაში განხორციელება, შემდეგ თანაგუნდელებთან შეწყობა რო დაუნახავად შეგეძლოს იმისი აზრების კითხვა (რატო თამაშობს დემბელე უკეთესად ობამასთან ერთად ვიდრე დეპაისთან ან დეიონგთანაა?!) ასევე მწვრთნელის ფაქტორი, გასახდელის ფატორი, გუნდის დამოკიდებულება...ეს ყველაფერი ჩეკლისთივით რომ ჩამოვწეროთ ცხადია რომ კლუნმა დე იონგთან მიმართებაში ჩაიჯვა, მოიყვანეს იმის იმედად რო აი ახლა 8ზე ან 6ზე ვათამაშებთ სანამ ბუსი არ ჩაკვდება მოედანზე და მერე კსევ იმ პოზიციას დაუბრუნდებაო, იგივე მოხდა კოუზეც და გრიზმანზეც თორე ასე ერთიანად ყველა რამ გამოა*ლევა თუ მასეა, რატო არ სვამთ კითხვას რო აი ამდენი ვარსკვლავი რო ჩაკვდა ერთიანად ბოლო პერიოდში საქმე უკვე მაგათშიც ხო აღარაა, თან ამ დროს სამივეს ერთნაირი პრობლემები აკავშირებთ.
    მე მაგალითად შესაძლოა დე იონგის მომავალს ვერც ვხედავ ბარსაში მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რო ასე პირდაპირ უნდა გავუშვათ და მერე აწეთ მოგვიხდეს საძებნი ვინმე მსგავსი მაინც, თუ გუნდს ტრაკი არააქ რო უკეთესი დადოს ამის სანაცვლოდ მაშინ არც უნდა გაყიდონ, შესაბამისად ამის კომპრომატები უნდა ეჭიროთ ხელში ელემენტარული თუკი 95%იან ტრანსფერზე ვსაუბრობთ, მარა მაგას თავი დავანებოთ, განა 70-80 მილიონი, 50-60ზეც კი თანახმა არიან ეს დებილები, როცა წინა ზაფხულში რეალმა ვიღაც *ლეები 40ებში ამოყიდა ერთი გატკაცუნებით..
    და ელემენტარული ლოგიკურად დე იონგს მაინც არ უნდა ლანძღავდეთ იმის გამო თუ რა გამოიარა ამ 3 წლის მანძილზე და რასაც უპირებენ ახლა. მე მაგ კაცს ბარსაში მაინც ვერ ვხედავ თუმცა ეგ იმას არ ნიშნავს რო მსხვერპლი არაა, უნდა წავიდეს მარა არა 50ად არამედ 100ად ან გაიცვალოს ბერნარდუ+თანხაში და ერთი სიტყვით გაკეთდეს მსგავსი მომგებიანი ტრანსფერები და არა წამგებიანი 75ში ნაყიდის 50ად გაყიდვა რო უნდათ თან ტიპი 24 წლისაა და არც ისეთი ჩავარდნა აქვს რო ასე ხელი აიღო, მითუმეტეზ წინა წელს დაფრინავდა.
    ნუ მოკლედ ლოგიკურად ვისაუბროთ და არა ჰაერზე, ამას გავყიდი და იმას ვიყიდი, უშვებ დე იონგს? მოგყავს ვინ? მერე მოვა კი ის ფეხბურთელი? რა ჯდება ის ფეხბურთელი? მისი კლუბი თუ უშვებს? რითი ჯობია დე იონგს? კლუბმა იყიდა კესი მარა გაამართლებს კესი? იტალია და ესპანეთი რადიკალურად სხვა სტილს თამაშობენ, მითუმეტეს ბარსა კიდე ცალკე თამაშობს სხვა ფეხბურთს, ამავდროულად კესი არაა სუპერვარსკვლავი რო თქვა სადაც წავა ყველგან გაამართლებსო, მე მაგალითად ბუსის შემცვლელად ნიკოს ვარიანტი უფრო მხიბლავს მარა ჯერ ახალგაზრდა და გამოუცდელია, ცალკე გავის რომ ადარებთ დე იონგს, რამდენჯერაც გავი დადგა სასტარტოში, ყოველჯერზე იმას ვნატრობდი დე იონგს როდის შემოიყვანსთქო, და რამდენჯერაც შემოიყვანა იმდენჯერ დალაგდა სიტუაცია, მართლა ყველაფერს ნუ უკარგავთ დე იონგს, იმას ვერ დავაბრალებ ვარსკვლავებს წყვეტსთქო მარა რაც კაი აქვს იმასაც ნუ დავუკარგავთ და 50ად რომ არ უნდა გაიყიდოს 24 წლის ვარსკვლავი ამაზე არ უნდა ვდაობდეთ და საერთოდ ამისი განხილვაც არ უნდა იყოს.
    დააბრალეს ფინანსურ კრიზისს ყველაფერი როცა იმდენი ხანი იწერებოდა cvcსთან შეთანხმებაზე, ბარსა სტუდიოს უფლებებზე, სპოტიფაიზე..ნუ დავიჯერო ყველფერი ჩავარდა და ერთ დე იონგზე დგას ბარსას გაკოტრება არ გაკოტრების სიტუაცია? როცა ამ დროს დემბელეს რობერტო და ლევანას ეჩალიჩებიან და თავის დროზე რომ გეკითხა დაჟე თურმე ჰოლანდიც ჩვენი იყო.
    მოკლედ კი ბატონო გავყიდოთ დე იონგი, მაგრამ სნაცვლოდ მოვიყვანოთ ან მაგარი საყრდენი ან მაგარი მცველი ან მაგარი თავდამსხმელი. (ნახ.დაცვაში არამგონია დიდად პრობლემები შეგვექმნას მაგის წასვლა არ წასვლით, აი დაცვა კი სანამ ასეთი დირკა იქნება იქამდე არაფერი გვეშველება) მე პროსტა არ მსიამოვნებს რო იმ კაცს ლანძღავთ რომელსაც არაფერი დაუშავებია, პირიქით აქეთ გააფუჭეს და დააკარგვინეს წლები და ამას უნდა შეხედოთ ობიექტურად და არა ისე 3 წელია აქაა და არაფერი გაუკეთებიაო [/quote]
    ვაიმე რას იძახი თურმე ლა ლიგას რომ ვერ ვიგებთ ამის ბრალია , ბენფიკასთან გამოვარდნა ამის ბრალია , მეც საყრდენი ვიყავი და აქ ზოგიერთი მეუბნება პოზიცია რა შუაშიაო , ვუხსნი და იმას მეუბნებიან გავი შეცვლის ბუსკეცს , დე იონგი რაში გვჭირდებაო , ფეხბურთში არასწორი პოზიცია რას ნიშნავს მგონი 3 დღეა გადაბმულად ვხსნი და გავი შეცვლის ბუსკეცსო.. რომ ვკითხულობ თუ უფიქრიათ ლევანდოვსკი ფლანგზე რას იზამს , ბუსკეცი რას იზამს 8 იანზე , მეუბნებიან დე იონგი 3 წელია აქაა და არაფერი გაუკეთებიაო , ფეხბურთს სტატისტიკით უყურებენ და სილკის კომენტატორები თუ ვინმეზე იტყვინ ცუდიაო პიზდეც , შემოვლენ აქ და გალანძღავენ იმ ფეხბურთელს , არ შეიძლება ასე სერია ას საუკეთესო ნახევარმცველი მოდის გუნდში , სერია ას , მოიცა სერია ადან არცერთი ნახევარმცველი არ მახსენდება ბარსას დონის , მთელი ჩემპიონატიდან არცერთი!! ანუ აზერბაიჯანის ლიგის საუკეთესო ფეხბურთელი იმას რომ არ ნიშმავს რომ კარგია ეს ვიცით ხო? და სერია ა ს საუკეთესო ნახევარმცველი მაინცდამაინც კარგს რატო ნიშნავს? დონეს ხო გააჩნია? ყველა ჩემპიონატიდან მახსენდება ნახევარმცველი ვისაც მოვიყვანდი მარა არა სერია ა დან , იქ ნახევარდაცვის დონე არ არის მაღალი დღეს , და რავი მე შევწყვიტე ახსნები მაინც იმას წერენ 3 წელია აქააო და პოზიციას რა მნიშვნელობა აქვს ასისტებს და გოლებს შეხედეო , საყრდენ ნახევარმცველზე მეუბნებიან და რავი მოვრჩი გაიყიდება და გაიყიდოს ჩვენ მაინც ვერაფერს ვუშველით მერე რას ვიზამათ და როგორ განვითარდება მოვლენები ვნახოთ სოლერი გვიშველის და ლა ლიგას მოგვაგებინებს ))
    წევრი [?]
    #13 13 მაისი 2022 00:21
    0
    პედრიც გავაგდოთ პირველი უნიჭო ეგ იყო.🙃
    Culé [?]
    #12 12 მაისი 2022 23:37
    1
    ლევანაში 40 ის გასროლა შეცდომაა, დემბეკე მიდის და ვინგერია საჭირო, ფრენკის უშვებენ და საყრდენია საჭირო, ორივე ფლანგის მცველია საჭირო, ჩვენ მეკარეს კონკურენტი სჭირდება და ამასობადი ჩვენი სანაებო ლაპორტა 40 მილიონს 34 წლის ლევანდოვსკიში ისვრის, ამ ხალხს რომ უშვებ მართლაც საჭიროა უკეთესის მოყვანა, შტეგენზე უკეთესი შეიძლება მოიძებნოს თან არც ძაან ძვირი დაჯდება, მაგალითად jose sa, ვულვზში როა, ძაან მაგარი მეკარეა, კიდევ ემი მარტინეზიც მაგარი მეკარეა, საერთოდ მამარდა მირჩევნია ყველას❤, აი საყრდენზე კი არავის მომდის თავში ისეთი ვისი დათრევაც შეგვიძლია, ასე რომ დააყენოს ლაპორტამ და არ გაუშვას ფრენკი მგონი ჯობია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    წევრი [?]
    #11 12 მაისი 2022 23:16
    0
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: Gaucho24
    Cadena SER-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა" მზადაა მიიღოს შეთავაზებები პირველი მეკარის, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენის თაობაზე.

    ლა ლიგის მიმდინარე სეზონში, გერმანელმა გოლკიპერმა კარში მშრალად მხოლოდ 10-ჯერ შეინახა და სულ 32 გოლი გაუშვა. ყველა ტურნირზე მხოლოდ 46 მატჩში ტერ შტეგენს 55 გოლი გაუტანეს.

    მარკ-ანდრემ ასევე რამდენიმე უხეში შეცდომა დაუშვა და ბევრი გოლი სწორედ ამის გამო გავიდა. კატალონიელთა მეკარის ბოლო შეცდომებიდან შეგვიძლია გავიხსენოთ გაშვებული გოლი "სელტასთან" მატჩში.

    Transfermarkt-ის მიხედვით ტერ შტეგენი 45 მილიონ ევროდ არის შეფასებული, თუმცა, "ბარსამ" შესაძლოა ის იაფად გაყიდოს, იმის გათვალისწინებით, რომ გერმანელი ამჟამად 30 წლისაა.

    ალბათ მეკაიფებით :დდდ

    აუ რა მაგარია ხო არ ღადაობთ. როგორც იქნა იწყება წმენდა მემგონი. შტეგენის გაშვებას რა ჯობს. ბოლო 3 სეზონია 100 გოლს უშვებს და აღარ არის ბარსას დონის.

    შენი კომენტარები მაცინებს, ძაან ლოგიკურად აზროვნებ, ალბათ ტერ-შტეგენი რომ წავა პენია იდეალურად შეცვლის ხო? თუ რა გგონია ედერსონს მოგიყვანს ლაპორტა😑 ცოტა დაუკვირდით რაღაცას რომ იტყვით, ტერშტეგენს ან ფრენკის რომ ყიდი მინიმუმ მაგათი დონის უნდა მოიყვანო ვინმე, მაგრამ შენ თუ ფულის კეთების გამო ყიდი ამათ თქვი ბატონო

    ტყემლის ხეზე რო ზიხარ და ბლის კურკას იფურთხები მაგიტომ იცინი. შტეგენს და ფლოპ იონგს რო დონე გგონია აქვთ კიდე მაგაზე მე მეცინება… შთაბეჭდილება მრჩება, რომ საერთოდ არ უყურებთ ფეხბურთს, ან გაანალიზება გიჭირთ ძალიან თან. ლოგიკაზე ნუ მელაპარაკებით 16 წლის ბავშვების კომენტარებით რო მოძრაობთ ეგეთი ხალხი…
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    ფანი [?]
    #10 12 მაისი 2022 23:00
    0
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: Gaucho24
    Cadena SER-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა" მზადაა მიიღოს შეთავაზებები პირველი მეკარის, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენის თაობაზე.

    ლა ლიგის მიმდინარე სეზონში, გერმანელმა გოლკიპერმა კარში მშრალად მხოლოდ 10-ჯერ შეინახა და სულ 32 გოლი გაუშვა. ყველა ტურნირზე მხოლოდ 46 მატჩში ტერ შტეგენს 55 გოლი გაუტანეს.

    მარკ-ანდრემ ასევე რამდენიმე უხეში შეცდომა დაუშვა და ბევრი გოლი სწორედ ამის გამო გავიდა. კატალონიელთა მეკარის ბოლო შეცდომებიდან შეგვიძლია გავიხსენოთ გაშვებული გოლი "სელტასთან" მატჩში.

    Transfermarkt-ის მიხედვით ტერ შტეგენი 45 მილიონ ევროდ არის შეფასებული, თუმცა, "ბარსამ" შესაძლოა ის იაფად გაყიდოს, იმის გათვალისწინებით, რომ გერმანელი ამჟამად 30 წლისაა.

    ალბათ მეკაიფებით :დდდ

    აუ რა მაგარია ხო არ ღადაობთ. როგორც იქნა იწყება წმენდა მემგონი. შტეგენის გაშვებას რა ჯობს. ბოლო 3 სეზონია 100 გოლს უშვებს და აღარ არის ბარსას დონის.

    შენი კომენტარები მაცინებს, ძაან ლოგიკურად აზროვნებ, ალბათ ტერ-შტეგენი რომ წავა პენია იდეალურად შეცვლის ხო? თუ რა გგონია ედერსონს მოგიყვანს ლაპორტა😑 ცოტა დაუკვირდით რაღაცას რომ იტყვით, ტერშტეგენს ან ფრენკის რომ ყიდი მინიმუმ მაგათი დონის უნდა მოიყვანო ვინმე, მაგრამ შენ თუ ფულის კეთების გამო ყიდი ამათ თქვი ბატონო
    ფანი [?]
    #9 12 მაისი 2022 22:39
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ბუსნელის დედას ვთხარე მაგის ლეგენდობა არ გაიშვაა. Მაგისადგილას რო ვინმე სხვა მდგარიყო ეს წლები არაფერი დაგვაკლდებოდა

    Დეიინგი გაუშვით ხო, ერთადერთი და ყველაზე კლასნი კაცი გუნდში

    ბუსკეცზე რომ მაგას იტყვი არ ვიცი რაღა ვთქვა, ლეგენდაა და ფრენკი კიარა მაგისი დონის საყრდენი ისტორიაში თითზე ჩამოსათვლელია, ბუსის გარეშე ბარსა არის იმის ნახევარი რაც ბუსკეცთან ერთადაა, მეზარება იმის ჩამოთვლა თუ რას აკეთებს და ასე შემდეგ, უბრალოდ ტეხავს იმის გამო კრიტიკა რომ ნელია საერთოდ არ სჭირდება სისწრაფე, მაგას რომ ინტელექტი, პასები, მოედნის ხედვა, კონტრების ჩაშლა, თამაშის კითხვა, შეტევის გადაშლა, ტემპის კონტროლი აქვს მაგ დონეზე ფრენკი ვერასდროს მივა, ცარიელი ბურთის ამოტანაა, და ბურთსაც ხშირად კარგავს თან უაზროდ, ბუსკეცი კი ამ ასაკშიც კი ბევრად ჯობს მაგას და ტეხავს ბარსას ფანი რომ ასე ლანძღავს😕

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: Gaucho24
    Cadena SER-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა" მზადაა მიიღოს შეთავაზებები პირველი მეკარის, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენის თაობაზე.

    ლა ლიგის მიმდინარე სეზონში, გერმანელმა გოლკიპერმა კარში მშრალად მხოლოდ 10-ჯერ შეინახა და სულ 32 გოლი გაუშვა. ყველა ტურნირზე მხოლოდ 46 მატჩში ტერ შტეგენს 55 გოლი გაუტანეს.

    მარკ-ანდრემ ასევე რამდენიმე უხეში შეცდომა დაუშვა და ბევრი გოლი სწორედ ამის გამო გავიდა. კატალონიელთა მეკარის ბოლო შეცდომებიდან შეგვიძლია გავიხსენოთ გაშვებული გოლი "სელტასთან" მატჩში.

    Transfermarkt-ის მიხედვით ტერ შტეგენი 45 მილიონ ევროდ არის შეფასებული, თუმცა, "ბარსამ" შესაძლოა ის იაფად გაყიდოს, იმის გათვალისწინებით, რომ გერმანელი ამჟამად 30 წლისაა.

    ალბათ მეკაიფებით :დდდ

    აუ რა მაგარია ხო არ ღადაობთ. როგორც იქნა იწყება წმენდა მემგონი. შტეგენის გაშვებას რა ჯობს. ბოლო 3 სეზონია 100 გოლს უშვებს და აღარ არის ბარსას დონის.

    ფრენკი არ არის ბარსას დონის , შტეგენი არ არის ბარსას დონის , ტორესი არ არის ბარსას დონის , არაუხო არ არის ბარსას დონის , და ვინ მოგყავთ ამათ მაგივრად?

    გულახდილად ვთქვათ და შტეგენს ბოლო 2 სეზონია უდიდესი რეგრესი აქვს, წელს რამდენი შეცდომა დაუშვა და რამდენი ასაღები ვერ აიღო, თან რა უაზრო შეცდომებს უშვებს, სწორ პოზიციებსაც ვეღარ არჩევს, რამდენჯერ დაგვღუპა უკვე, საჭიროა ახალი მეკარე

    კი მაგარი იქნება ლევა მაგრამ მარჯვენა ფლანგზე დემბელე რომ წავა მე ვირბინო? .ანდაცაა ვინმე კარგი საჭირო, მაგიტო ღირს რომ დრმბეკემ გაახანგძლივოს, მერე გავყიდდით და კსრგ ფულსაც ვიშოვიდით, მერე კი ისეთ ვინგერს დავეჩალიჩებოდით როგორიც ანტონია

    არ ვამბობ მსოფლიოში საუკეთესოა მეთქი , უბრალოდ როცა უშვებ მინიმუმ უკეთესი თუ არა იგივე დონის მაინც უნდა მოიყვანო , და რომ ვერ მოგვყავს , ასე გავუშვათ არ შეიძლება თორე ისეთ თერმეტეულს ჩამოვწერ ვინც მე ბარსაში მინდა რომ რავი მეც ვიცი ვინაა საუკეთესო და ვინ უკეთესი მარა ტრაკი რომ არ აქვს გუნდს მოყვანის მაგაშია საქმე და ვინც ნორმალური და ცოტა კარგი გვყავს იმას რომ უშვებენ კრიზისია ფული გვინდაო ანუ ესეიგი გუნდს დარხეული აქვს და აქ წერას ის მოიყვანონ ეს მოიყვანონ აზრი არ აქვს სისულელეა ანუ და დავრჩით საშუალო გუნდად რომელიც ისევ წლები იბრძოლებს ლიგის ზონისთვის
    Culé [?]
    #8 12 მაისი 2022 22:34
    1
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ბუსნელის დედას ვთხარე მაგის ლეგენდობა არ გაიშვაა. Მაგისადგილას რო ვინმე სხვა მდგარიყო ეს წლები არაფერი დაგვაკლდებოდა

    Დეიინგი გაუშვით ხო, ერთადერთი და ყველაზე კლასნი კაცი გუნდში

    ბუსკეცზე რომ მაგას იტყვი არ ვიცი რაღა ვთქვა, ლეგენდაა და ფრენკი კიარა მაგისი დონის საყრდენი ისტორიაში თითზე ჩამოსათვლელია, ბუსის გარეშე ბარსა არის იმის ნახევარი რაც ბუსკეცთან ერთადაა, მეზარება იმის ჩამოთვლა თუ რას აკეთებს და ასე შემდეგ, უბრალოდ ტეხავს იმის გამო კრიტიკა რომ ნელია საერთოდ არ სჭირდება სისწრაფე, მაგას რომ ინტელექტი, პასები, მოედნის ხედვა, კონტრების ჩაშლა, თამაშის კითხვა, შეტევის გადაშლა, ტემპის კონტროლი აქვს მაგ დონეზე ფრენკი ვერასდროს მივა, ცარიელი ბურთის ამოტანაა, და ბურთსაც ხშირად კარგავს თან უაზროდ, ბუსკეცი კი ამ ასაკშიც კი ბევრად ჯობს მაგას და ტეხავს ბარსას ფანი რომ ასე ლანძღავს😕

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: Gaucho24
    Cadena SER-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა" მზადაა მიიღოს შეთავაზებები პირველი მეკარის, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენის თაობაზე.

    ლა ლიგის მიმდინარე სეზონში, გერმანელმა გოლკიპერმა კარში მშრალად მხოლოდ 10-ჯერ შეინახა და სულ 32 გოლი გაუშვა. ყველა ტურნირზე მხოლოდ 46 მატჩში ტერ შტეგენს 55 გოლი გაუტანეს.

    მარკ-ანდრემ ასევე რამდენიმე უხეში შეცდომა დაუშვა და ბევრი გოლი სწორედ ამის გამო გავიდა. კატალონიელთა მეკარის ბოლო შეცდომებიდან შეგვიძლია გავიხსენოთ გაშვებული გოლი "სელტასთან" მატჩში.

    Transfermarkt-ის მიხედვით ტერ შტეგენი 45 მილიონ ევროდ არის შეფასებული, თუმცა, "ბარსამ" შესაძლოა ის იაფად გაყიდოს, იმის გათვალისწინებით, რომ გერმანელი ამჟამად 30 წლისაა.

    ალბათ მეკაიფებით :დდდ

    აუ რა მაგარია ხო არ ღადაობთ. როგორც იქნა იწყება წმენდა მემგონი. შტეგენის გაშვებას რა ჯობს. ბოლო 3 სეზონია 100 გოლს უშვებს და აღარ არის ბარსას დონის.

    ფრენკი არ არის ბარსას დონის , შტეგენი არ არის ბარსას დონის , ტორესი არ არის ბარსას დონის , არაუხო არ არის ბარსას დონის , და ვინ მოგყავთ ამათ მაგივრად?

    გულახდილად ვთქვათ და შტეგენს ბოლო 2 სეზონია უდიდესი რეგრესი აქვს, წელს რამდენი შეცდომა დაუშვა და რამდენი ასაღები ვერ აიღო, თან რა უაზრო შეცდომებს უშვებს, სწორ პოზიციებსაც ვეღარ არჩევს, რამდენჯერ დაგვღუპა უკვე, საჭიროა ახალი მეკარე

    კი მაგარი იქნება ლევა მაგრამ მარჯვენა ფლანგზე დემბელე რომ წავა მე ვირბინო? .ანდაცაა ვინმე კარგი საჭირო, მაგიტო ღირს რომ დრმბეკემ გაახანგძლივოს, მერე გავყიდდით და კსრგ ფულსაც ვიშოვიდით, მერე კი ისეთ ვინგერს დავეჩალიჩებოდით როგორიც ანტონია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #7 12 მაისი 2022 22:23
    2
    საღოლ ლევან
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #6 12 მაისი 2022 22:15
    0
    ციტატა: VanillaSoul
    ციტატა: Gaucho24
    Cadena SER-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა" მზადაა მიიღოს შეთავაზებები პირველი მეკარის, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენის თაობაზე.

    ლა ლიგის მიმდინარე სეზონში, გერმანელმა გოლკიპერმა კარში მშრალად მხოლოდ 10-ჯერ შეინახა და სულ 32 გოლი გაუშვა. ყველა ტურნირზე მხოლოდ 46 მატჩში ტერ შტეგენს 55 გოლი გაუტანეს.

    მარკ-ანდრემ ასევე რამდენიმე უხეში შეცდომა დაუშვა და ბევრი გოლი სწორედ ამის გამო გავიდა. კატალონიელთა მეკარის ბოლო შეცდომებიდან შეგვიძლია გავიხსენოთ გაშვებული გოლი "სელტასთან" მატჩში.

    Transfermarkt-ის მიხედვით ტერ შტეგენი 45 მილიონ ევროდ არის შეფასებული, თუმცა, "ბარსამ" შესაძლოა ის იაფად გაყიდოს, იმის გათვალისწინებით, რომ გერმანელი ამჟამად 30 წლისაა.

    ალბათ მეკაიფებით :დდდ

    აუ რა მაგარია ხო არ ღადაობთ. როგორც იქნა იწყება წმენდა მემგონი. შტეგენის გაშვებას რა ჯობს. ბოლო 3 სეზონია 100 გოლს უშვებს და აღარ არის ბარსას დონის.

    ფრენკი არ არის ბარსას დონის , შტეგენი არ არის ბარსას დონის , ტორესი არ არის ბარსას დონის , არაუხო არ არის ბარსას დონის , და ვინ მოგყავთ ამათ მაგივრად?
    ფანი [?]
    #5 12 მაისი 2022 22:13
    0
    ბუსნელის დედას ვთხარე მაგის ლეგენდობა არ გაიშვაა. Მაგისადგილას რო ვინმე სხვა მდგარიყო ეს წლები არაფერი დაგვაკლდებოდა

    Დეიინგი გაუშვით ხო, ერთადერთი და ყველაზე კლასნი კაცი გუნდში
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    Culé [?]
    #4 12 მაისი 2022 22:11
    1
    ციტატა: VanillaSoul
    აუ რა მაგარია ხო არ ღადაობთ. როგორც იქნა იწყება წმენდა მემგონი. შტეგენის გაშვებას რა ჯობს. ბოლო 3 სეზონია 100 გოლს უშვებს და აღარ არის ბარსას დონის.

    შემცვლელიც გეცოდინება
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    წევრი [?]
    #3 12 მაისი 2022 22:06
    2
    ციტატა: Gaucho24
    Cadena SER-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა" მზადაა მიიღოს შეთავაზებები პირველი მეკარის, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენის თაობაზე.

    ლა ლიგის მიმდინარე სეზონში, გერმანელმა გოლკიპერმა კარში მშრალად მხოლოდ 10-ჯერ შეინახა და სულ 32 გოლი გაუშვა. ყველა ტურნირზე მხოლოდ 46 მატჩში ტერ შტეგენს 55 გოლი გაუტანეს.

    მარკ-ანდრემ ასევე რამდენიმე უხეში შეცდომა დაუშვა და ბევრი გოლი სწორედ ამის გამო გავიდა. კატალონიელთა მეკარის ბოლო შეცდომებიდან შეგვიძლია გავიხსენოთ გაშვებული გოლი "სელტასთან" მატჩში.

    Transfermarkt-ის მიხედვით ტერ შტეგენი 45 მილიონ ევროდ არის შეფასებული, თუმცა, "ბარსამ" შესაძლოა ის იაფად გაყიდოს, იმის გათვალისწინებით, რომ გერმანელი ამჟამად 30 წლისაა.

    ალბათ მეკაიფებით :დდდ

    აუ რა მაგარია ხო არ ღადაობთ. როგორც იქნა იწყება წმენდა მემგონი. შტეგენის გაშვებას რა ჯობს. ბოლო 3 სეზონია 100 გოლს უშვებს და აღარ არის ბარსას დონის.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    ფანი [?]
    #2 12 მაისი 2022 22:02
    1
    Cadena SER-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა" მზადაა მიიღოს შეთავაზებები პირველი მეკარის, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენის თაობაზე.

    ლა ლიგის მიმდინარე სეზონში, გერმანელმა გოლკიპერმა კარში მშრალად მხოლოდ 10-ჯერ შეინახა და სულ 32 გოლი გაუშვა. ყველა ტურნირზე მხოლოდ 46 მატჩში ტერ შტეგენს 55 გოლი გაუტანეს.

    მარკ-ანდრემ ასევე რამდენიმე უხეში შეცდომა დაუშვა და ბევრი გოლი სწორედ ამის გამო გავიდა. კატალონიელთა მეკარის ბოლო შეცდომებიდან შეგვიძლია გავიხსენოთ გაშვებული გოლი "სელტასთან" მატჩში.

    Transfermarkt-ის მიხედვით ტერ შტეგენი 45 მილიონ ევროდ არის შეფასებული, თუმცა, "ბარსამ" შესაძლოა ის იაფად გაყიდოს, იმის გათვალისწინებით, რომ გერმანელი ამჟამად 30 წლისაა.

    ალბათ მეკაიფებით :დდდ
    ფანი [?]
    #1 12 მაისი 2022 21:38
    7
    მაინც მივესალმები ამ ტრანსფერს. ასაკშია, მარა მაინც ძაან უკლასნესია.