კესისა და კრისტენსენის გარდა, ჩავის მინიმუმ კიდევ 6 ტრანსფერი სურს

კესისა და კრისტენსენის გარდა, ჩავის მინიმუმ კიდევ 6 ტრანსფერი სურს

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, ფრანკ კესისა და ანდრეას კრისტენსენის გარდა, ჩავი ერნანდესს მინიმუმ კიდევ 6 ტრანსფერის განხორციელება სურს.

წყაროს ცნობით, მწვრთნელის მიზანი შემდეგი პოზიციის ფეხბურთელების მოყვანაა:

  • მარცხენა მცველი
  • მარჯვენა მცველი
  • ცენტრალური მცველი
  • ნახევარმცველი 
  • თავდამსხმელი 
  • გარემარბი

ამასთან, გამორიცხული არაა, კლუბი საყრდენის შეძენაზეც დაფიქრდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 13 მაისი 2022 18:49
    1
    პოზიცია აღარ დარჩა, რო ფეხბურთელი არ უნდოდეს.
    ამ დროს გაყიდვაზე არავითარი ძვრა არ არის.
    ფანი [?]
    #10 12 მაისი 2022 22:33
    0
    Პიკე თუ რჩება, ცენტრალური მცველი რა სირად უნდა? არაუხო, პიკე, კრისტენსენი, გარსია, ამას გარდა გუნდშია ლენგლე-მინგეზა-უმტიტის ბალასტი. Ალვეში ალბათ წავა და ფლანგის მცველები კი გვინდა, კესჯ მოდის და ნახევარმცველი არ არის საჭირო, იმიტომ რომ დე იონგი არის #1 ფეხბურთელი ბარსაში!!!! და მაგის გამყიდველს მივუცენზურე ოჯახი, ეგ თუ ქნეს ამ ბორდის ბარსას აღარ ვუბალეშიკებ!
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    წევრი [?]
    #9 12 მაისი 2022 22:08
    0
    1.კრისტენსენი
    2.კესი
    3.ასპი
    4. გრიმალდო ან ანხელინიო
    5.კუნდე, ტოდიბო, რომერო,ამ ვინმე ისეთი გვინდა ფიზიკურად მონსტრი და არა გარსია
    6.ბარელა ან ვერატი. მე პარედესი მევასება 😬
    7.სალაჰი ან ანტონი ან დიმარია 2 წლით
    8. ლევანა ან სუარესი 1 წლით
    Culé [?]
    #8 12 მაისი 2022 20:39
    1
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ნახევარმცველი რად უნდათ

    ფრენკი თუ წავიდა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #7 12 მაისი 2022 20:19
    0
    ნახევარმცველი რად უნდათ
    Culé [?]
    #6 12 მაისი 2022 18:01
    0
    ციტატა: პავლოვიჩი56
    ორი არის,კიდევ ექვსი ფეხბურთელია საჭირო...ანუ გამოდის,რომ რეალურად გუნდი არ არსებობს!!! ფაქტია მოყვანილებს სკამზე ვერ-არ დასვამენ. დაახლოებით 10-12 ფეხბურთელი უნდა წავიდეს...

    გუნდმა რომ რამე მნიშვნელოვანი მოიგოს თითო პოზიციაზე 2 ან 3 მაღალი დონის ფეხბურთელი მაინც უნდა იყოს
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #5 12 მაისი 2022 17:59
    1
    ორი არის,კიდევ ექვსი ფეხბურთელია საჭირო...ანუ გამოდის,რომ რეალურად გუნდი არ არსებობს!!! ფაქტია მოყვანილებს სკამზე ვერ-არ დასვამენ. დაახლოებით 10-12 ფეხბურთელი უნდა წავიდეს...
    Culé [?]
    #4 12 მაისი 2022 17:57
    1
    მაგათ დამატებული ლევანდოვსკი და სადიო მანე
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 12 მაისი 2022 17:54
    5
    დაგიხატავენ მაგდენ ფეხბურთელს რა 6 ჰა ჰა 2 თუ მოიყვამეს ისინიც უფასოდ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 12 მაისი 2022 17:07
    2
    კი ბევრია მაგრამ მართლაც საჭირო ტრანსფერებია, ოღონდ რაფინიები და სტერლინგები კიარა, კარგი ფეხბურთელები გვჭირდება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #1 12 მაისი 2022 17:07
    1
    ზღაპარია
    რაის 6 ტრანსფერი
    თან შეიძლება საყრდენზეც დაფიქრდნენო 😑 დე იონგს უშვებენ და შეიძლებაო 😃
    ბუსკეცის სამუდამოდ ძირითადში დატოვებას აპირებენ
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs