ბარსელონა ხელშეუხებლად მხოლოდ 6 ფეხბურთელს განიხილავს | Goal

ბარსელონა ხელშეუხებლად მხოლოდ 6 ფეხბურთელს განიხილავს | Goal

გუშინ მოულოდნელად გავიგეთ, რომ "ბარსელონა" ფრენკი დე იონგს "მანჩესტერ იუნაიტედში" გაშვებას უპირებს, რითაც კლუბის რთულ ეკონომიკური მდგომარეობაში კიდევ ერთხელ დავრწმუნდით.

"ბარსა" ფინანსური სიტუაციის გამოსწორებას სხვადასხვა ხერხებით ცდილობს - კლუბი CVC-ის შეთანხმებასთან შეერთებას, ასევე Barca Studios-სა და BLM-ის წილების გაყიდვას აპირებს, თუმცა ფეხბურთელების გასხვისება მაინც საჭიროა. დე იონგის გაშვება მხოლოდ მცირე დახმარება იქნება.

Goal-ის ინფორმაციით, კატალონიური კლუბი მოთამაშეების 80%-ზე შეთავაზებებს მოისმენს. ხელშეუხებელნი მხოლოდ რონალდ არაუხო, ერიკ გარსია, გავი, პედრი, ფერან ტორესი და ანსუ ფატი არიან. 

თავდაპირველი ინფორმაციით, "ბარსა" ფრენკი დე იონგს 70-80 მილიონ ევროდ ყიდდა, თუმცა როგორც Goal იტყობინება, კატალონიელები 50-60 მილიონიან შეთავაზებასაც განიხილავენ.

ნიდერლანდელს წასვლა არ სურს, მის გაშვებას არც ჩავი ერნანდესი ემხრობა, თუმცა კლუბს მსგავსი ნაბიჯების გადადგმას ეკონომიკური მდგომარეობა აიძულებს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 13 მაისი 2022 18:56
    2
    ანუ ობამეანგი, რომელსაც ლამის ყველა თამაშში გააქვს გასაშვებია და ფერანი რომელმაც კარი საით არის არ იცის დასატოვი? მითუმეტეს ამხელა ფულია ამაში გადასახდელი მაშინ როცა ობამეანგი უფასოდ მოვიდა.
    გულშემატკივარი [?]
    #17 12 მაისი 2022 21:01
    3
    ტორესმა შემაძულა თავი,არადა თავიდან მიხაროდა მეთქი სერიოზული იგროკი მოიყვანეს თქო. ახლაც არაა გვიან თუ ათამაშდა
    --------------------
    •Barca forever•
    ფანი [?]
    #16 12 მაისი 2022 20:19
    3
    თანხების დიდი მობილიზაცია რთული იქნება, თუმცა ძალიან გაამარტივებს საქმეს
    ლენგლეს, ნეტუს, უმტიტის, რობერტოს, კოუტინიოს, ბრეითვაიტის, პუჩის (ვერა და ვერ გამოიჩინა თავი) გაშვება.
    ამ ყველაფერს ემატება ლუკ დე იონგისა და ადამას დაბრუნება მათ კლუბებში, შეიძლება დაფიქრება მემფისის გაშვებაზეც სარფიანი შემოსავლის მისაღებად, თუმცა ფრენკის გაშვება იქნება აშკარა და დაუფიქრებელი შეცდომა, იქიდან გამომდინარე, რომ ხავის პირობებში მას მომატებული აქვს და საინტერესო კონკურენციას ქმნის გავისთან heart_eyes
    იმასთან ერთად, რომ კლუბს შეურთდებიან კრისტენსენი და კესი, აუცილებელია კიდევ რამდენიმე საკვანძო მოთამაშის მოყვანა, პრიორიტეტი უნდა იყოს მარცხენა მცველის პოზიციაც, კერძოდ, გაია, ალტერნატივა კი მარკოს ალონსო. კარგი იქნება თუ დავიმატებთ ასპილიკუეტასაც იმისთვის, რომ მისი უნივერსალური ფუნქციებით გავაუმჯობესოთ სკამი, მას მარჯვენა, მარცხენა ფლანგების გარდა შეუძლია დაცვის ცენტრიც ჩაიბაროს, არაუხოსა და პიკეს ტრავმებისას შემცვლელის პრობლემები ამ სეზონში აშკარა იყო,ამასთან ის დესტისა და ალვეშის ამოგდებას შეეძლება თავისი თამაშით, გამოცდილია და შეუძლია მენტალური ბიძგიც გამოიწვიოს. ნახევარდაცვას გაძლიერება აღარ სჭირდება. შეტევას რაც შეეხება, აუცილებელია ლევანდოვკის ტრანსფერის განხორციელება იმისთვის, რომ დემბელე-ფატის დუეტს საინტერესო და ლეტალური გაგრძელება ჰქონდეს, ვნახეთ, რომ დემბელე კარგად აწვდის ფლანგიდან და აკეთებს ბენეფიტურ პასებს, ასე რომ დემბელეს ჩაწოდებები ლევანას მისამართით დიდი ალბათობით ჩვენთვის მომგებიანად დასრულდება heart_eyes აუცილებელი იქნება ფერანის, ობამეიანგისა და დარჩენის შემთხვევაში, მემფისის ალტერნატივებს დაემატოს მინიმუმ 1 შემტევის ალტერნატივა, რომელიც უსმანს გაუწევს კონკურენციას, ასეთი განვითარების შემთხვევაში ვფიქრობ ტიტულებისკენ გავიწევთ barca-5 barca-4
    --------------------
    ,,1% CHANCE, 99% FAITH"- Neymar Jr.
    Factos! LM7
    Culé [?]
    #15 12 მაისი 2022 17:59
    1
    ციტატა: azulgerana
    nu სურათზე ერიკას რა შალამდარა უნდა თუმცა Okay ალბათ ვარანი მაინც გამოვა ამისგან.

    ვარანი თუ გამოვა რაღა უჭირს😂, მე უფრო მომავალ ლენგლეს ვხედავ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #14 12 მაისი 2022 17:56
    1
    nu სურათზე ერიკას რა შალამდარა უნდა თუმცა Okay ალბათ ვარანი მაინც გამოვა ამისგან.
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 12 მაისი 2022 17:52
    7
    გარსია და ფერანი ხელშეუხებლები არიან და დე იონგს ყიდიან? ამიტო მეზიზღებოდა ბართომეუ და ეხლა ლაპორტაც მაზიზღებს თავს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #12 12 მაისი 2022 17:39
    2
    რატომ გირკვით გაუგებარია ხუთივე ნაკრების წევრია და იქნება ბირთვი.ან ახალგაზრდებს რატომ თხოვთ უკვე იყვნენ ზე მაგრები დრო უნდა ამას დროო...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 12 მაისი 2022 17:35
    1
    ამათგან ერთი პედრი უნდა იყოს ხელ შეუხებელი თუ მაგანაც არ იტრამვიანა ხოლმე. დანარჩენი არცერთი არ ინდობა სხვადასხვა მიზეზებით. მიკრო ტრამვების მამა არაუხო. ფსიხი გავი, ანტი ბარსელონელი მსაჯი და წითელსაც ააკრავს შულზე. დებილი გარსია. ელ მაზილა ტორესი. ცალფეხა ფატი. მაგარი ხელშეუხებლები აურჩევიათ. კრუიფის ნაწკრეტი ურჩევდა ბაქია ლაპორტას. ბებერი ბუსკეცი პიკე და ალბაც დაემატებინა ბარემ და ავშენდებოდით
    ფანი [?]
    #10 12 მაისი 2022 17:27
    9
    იმ გუნდის დედავატირე სადაც გარსია და ფერანი დეიონგზე წინ იქნებიან
    Culé [?]
    #9 12 მაისი 2022 17:06
    4
    გარსია და ფერანკი ხელშეუხებელი რატოა? ნიკოც კი მაგათზე მეტად იმსახურებს მანდ ყოფნას, ღლე მენეჯმენტია, ჩავი ძაან მიყვარს მაგრამ ამ ფერანში რა ნახა? ალბათ მე მაგდენს ვერ ვხვდები
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 12 მაისი 2022 16:56
    1
    რატო არ უნდა იყოს ხელშეუხებელი ობამეიანგი?
    Culé [?]
    #7 12 მაისი 2022 16:47
    5
    ვინმე ამიხსნის გარსია და ტორესი ხელშეუხებლების სიაში რომელი დამსახურების გამო შედიან.
    ფანი [?]
    #6 12 მაისი 2022 16:43
    5
    გარსიას ხელი არ დაედოს და არც ლენგლეს !
    Culé [?]
    #5 12 მაისი 2022 16:41
    2
    ლოგიკურია და სწორი
    ფანი [?]
    #4 12 მაისი 2022 16:39
    6
    ეგეთი მენეჯმენტის დედაც **### სადაც ფერანი და გარსია ხელშეუხებლები არიან, ფრენკის კიდე 50 მილიონში ყიდიან, 50 ხალხო გესმით???🤬🤬🤬
    ფანი [?]
    #3 12 მაისი 2022 16:22
    13
    აი რამხელა სი*ი უნდა იყო რო ერიკ გარსია გყავდეს ხელშეუხებლად და ფრენკის ყიდიდე
    წევრი [?]